Şimdi Ara

VOLVO V40 Sahibi Olan ya da Yorum Yapabilecek Kadar Kullanmış Olan Var mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
3.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bence 40 yaş üstü ve performans beklentisi olmayan kişiler V40'tan uzak durmalıdır. Bu aracın kullanıcı kitlesi 25-40 yaş aralığında performans ve konforu bir arada isteyen, güvenlik ve sorunsuzluk konularına önem veren kişiler olmalıdır. Bu sınırın dışına çıkıldığında hem işlevsellik, hem bagaj hacmi, hem de arka baş-diz-yanal genişlik olarak kullanıcısını memnun etmeyecektir. Ben de bir V40 R-Design kullanıcısıyım ve eğer evli ve çocuk sahibi olsam kesinlikle S60'tan küçük bir araç almazdım. Tamamen ihtiyaç meselesi. İç mekan kalitesi olarak A3 ve V40 benzer ayardalar. Fakat V40 diğer tüm özellikler bakımından öndedir bana göre. Aracın kaportası bile kolay esnemiyor yani taş gibi araba olayını tamamen hissediyorsunuz, kullanırken de böyle fakat aracın boş ağırlığı 1513 Kg ile en yakın rakibine bile 200 Kg fark atacak cinsten. Yani yakıt tüketimi olarak, çok iyi değerler beklemeyin derim. Ağırlığına göre düşünüldüğünde ise gayet makul bir yakıt tüketimi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. T4 motor alırsanız sakin kullanmak zor onu da belirtmeden geçemeyeceğim.




  • V40'in arkasi sizce Citroen Ds4'ün arka koltuklarindan dar mi?
  • DS4'ün arkasının genişliğini tecrübe etmedim fakat o araçta başka bir durum var. Arka kapılardaki camlar, kapının tasarımından dolayı açılamıyor. V40'ın arkasının dar gözükmesinin en önemli nedeni arka yan koltukların ön kafalığı görmemesi için biraz ortaya kaydırılmış olmasıdır. Bu yüzden ortadaki boşluk dar kalmış ve S60'tan sadece bir kaç mm dar olmasına rağmen çok dar gibi duruyor. Ama bagajı hakikaten çok küçük.

    Bir de konuyla alakasız ama DS4'ün süspansiyonları nedir öyle hafif crossover gibi bir şey olmuş. Tamam yüksek araçlar da güzel fakat V40 CC'deki gibi tekerlek çapını da büyüterek aracı yükseltmek gerekir. DS4'te tekerlek çapı aynı tutularak çamurluk arası 3cm artırılmış, çok ama çok çirkin görünüyor bence.

     VOLVO V40 Sahibi Olan ya da Yorum Yapabilecek Kadar Kullanmış Olan Var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @akifsari

    bu aracın içine b segmentten geniş demek tamamen insanları yanlış yönlendirmektir.

    iş yerindeki bir tanıdığımın annesine engelli raporu verdikleri için kendisinin %40 indirimle araç alma imkanı oluştu. bmw 320,520 (1,6 benzinli olan), passat cc 1.4tsi, v40 d2 ps seçenekleri arasından ben kendisini v40 cc'ye bakmaya ikna ettim. ancak istinyedeki volvoya gidince v40'ın inanılmaz dar bir araç olduğunu gördük. öyle olunca s60'a da bakalım dedik ve doğal olarak s60'a hayran kaldık. 108bin lira fiyat çıkardılar. muhtemelen indirimlerle 78bin liraya gelecek. tekno ve comfort paket olması lazım. özetle bilmediğim incelemediğim bir araç değil v40. ama çok dar. evet yürür aksamı s60'tan alınmış ve yol tutuş c-d sınıfı arasında ve focustan iyi. ancak dediğim gibi a3'e göre iki handikapı var. motor hantal ve iç mekan dar. bunların dışında motor ve şanzımanın sorunsuz oluşu, yol tutuşun sınıfının en iyisi olması, hastası olduğum deri koltukları ile çok güzel bir araba.

    özetle ben olsam a3'ten v40'a geçmem. ama tercih edeni de anlarım zira cross country çok hoş duruyor.

    V40 fokus platformu üzerinde iken S60 mondeo altyapısını kullanmıyor mu? Yürüyen aksamın aynı olmasını anlayamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceta

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    @akifsari

    bu aracın içine b segmentten geniş demek tamamen insanları yanlış yönlendirmektir.

    iş yerindeki bir tanıdığımın annesine engelli raporu verdikleri için kendisinin %40 indirimle araç alma imkanı oluştu. bmw 320,520 (1,6 benzinli olan), passat cc 1.4tsi, v40 d2 ps seçenekleri arasından ben kendisini v40 cc'ye bakmaya ikna ettim. ancak istinyedeki volvoya gidince v40'ın inanılmaz dar bir araç olduğunu gördük. öyle olunca s60'a da bakalım dedik ve doğal olarak s60'a hayran kaldık. 108bin lira fiyat çıkardılar. muhtemelen indirimlerle 78bin liraya gelecek. tekno ve comfort paket olması lazım. özetle bilmediğim incelemediğim bir araç değil v40. ama çok dar. evet yürür aksamı s60'tan alınmış ve yol tutuş c-d sınıfı arasında ve focustan iyi. ancak dediğim gibi a3'e göre iki handikapı var. motor hantal ve iç mekan dar. bunların dışında motor ve şanzımanın sorunsuz oluşu, yol tutuşun sınıfının en iyisi olması, hastası olduğum deri koltukları ile çok güzel bir araba.

    özetle ben olsam a3'ten v40'a geçmem. ama tercih edeni de anlarım zira cross country çok hoş duruyor.

    V40 fokus platformu üzerinde iken S60 mondeo altyapısını kullanmıyor mu? Yürüyen aksamın aynı olmasını anlayamadım.

    hocam şöyle oluyor: v40'ın yurtdışı incelemelerinde birini youtube da izlerken aracın tablalarını ve süspansiyonlarını gösteriyorlardı, süspansiyon ve salıncak kollarının kalınlığının s40daki gibi değil s60daki gibi olduğunu dolayısıyla yol tutuşun sınıfının ilerisinde olduğunu söylüyorlardı. oradan aklımda kalmış.




  • Bugün aracı detaylıca inceledim. A3 ile geldiğimi gördüklerinde S60 testi için geldiğimi zannetmişler Neyse, V40 D2 Powershift ile test sürüşü yaptım. Vites geçişleri hoşuma gitti. S-tronic konforuna yakın. Konfor odaklı olduğum ve çok ciddi bir performans beklentim olmadığından dolayı açıkçası motoru beni tatmin etti. Ses yalıtımı ve sürüş konforu güzel. Kabin tasarımı tam benim istediğim gibi. Gözü yormuyor ve ergonomik. Ön koltuklar cidden harika diyebilirim. Aracın yol tutuşu hoşuma gitti. Sağlamlık ve güvenilirlik hissiyatı çok yüksek. Arka koltuklara gelirsek, nedense bana da dar geldi. Açıkçası, A3'ün arka taraftaki hacmi daha büyük ve arkası daha rahat. Göstergelerin modları çok iyi. Özellikle sport moddaki göstergeler harika
    Asıl konumuza gelecek olursak, tasarım ve Volvo'nun kendine ait ekstra donanımları haricinde A3'ten çok çok üstün bir yanını görmedim. Yani A3'ten sonra beni öyle çok heyecanlandırmadı. Kısacası V40 için A3'ü satmak pekte cazip gelmedi. Ben de hem V40 defterini hem de çok büyük bir fırsat olmadıkça kısa vadede araç değişimi defterini kapattım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [H.E.E] -- 28 Aralık 2013; 22:51:23 >




  • Arkadaslar merhaba konuyu bir soruyla hortlatiyorum



    Sifir aldigim opel corsa 1.4 otomtk benzinli(17binkm) aracimi satip 2.el 2013 model yari otmatk volvo v40 full paket ( 180binkm) almayi dusunuyorum.Siz ne dusunuyorsunuz?



    Almayi dusundugum v40 denedim guzel hos ancak 1.ve 2.vites gecislerini cok hissettrdi one dogru attirdi hafiften arac hizlandikca ust vites gecislerinde boyle hissetmedim.Merak ettigim sizlerin kullandiginiz v40 da boyle bi durum varmi kronik mi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dirty_harry D kullanıcısına yanıt
    Kavraması değişmiş mi bi sorun, değiştiyse ne zaman değişti.?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    Nasil yani hocam kavramasi derken tam anlamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dirty_harry D kullanıcısına yanıt
    Powershift çift kavramalı bi şanzımandır.

    Zamanla kavramalar aşınır ve değişmesi gerekir.

    İlk 5 yıl içinde genel garanti yada iyi niyet garantisi altında değiştirirler ancak ondan sonra kullanıcıya aittir.

    Powershiftte yaşanan en büyük sıkıntı DSG lerde oldugu gibi kavrama sıkıntısı.

    O yüzden sorun dedim kavraması değişmi diye.

    Volvo lar tok ve saglam arabalarıdır, temizini bulursanız kaçırmayın derim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.