Şimdi Ara

Volvo XC40 Kullanıcıları (338. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.865
Cevap
137
Favori
588.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 336337338339340
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • corylus C kullanıcısına yanıt
    Sizden önce mesaj atan @zek nickli kullanıcı max 7 kwh ile şarj oluyor (220v 32A sigorta ile diye belirtmiş ) diye belirtmişti o bilgi ile 7 Kwh hususunu değerlendirmiştim tekrar nazik dönüşünüz için çok sağolun

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • brkcsm B kullanıcısına yanıt

    Ben de bu mesaja istinaden bir şey sormak istiyorum. Bizim aracımızda carplay var ve gördeldeki şekilde 2 tane usb girişi mevcut. Kabloyu üstte etrafı beyaz çerçeveli olana bağlayıp kullanıyorduk. Fakat telefon değiştirdim şu an 15 pro max kullanıyorum ve artık kablonun her iki ucu da type c. Yeni kabloda görseldeki gibi eski nesil bir usb girişi yok. Malum araçta kablosuz carplay de yok. Benzer durum yaşayanlar nasıl bir yol izliyor? Servise gitsek bir şekilde usb C girişine bağlanarak carplay çalıştırmayı sağlayabilirler mi? Yoksa hiç kullanamayacağız demektir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kickboxer61 K kullanıcısına yanıt
    Mild hybrid ve elektrikli XC40’lar type-c ile geliyor bildiğim kadarıyla ama maalesef T2’ler önde 2 tane USB A 2.0 ile geliyor. Bu işin kesin çözümü kablosuz CarPlay ancak mevcut durumda dönüştürücü adaptörle (USB A 2.0 > Type C) ya da USB A 2.0-Type C kablo ile çözülebilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kickboxer61 K kullanıcısına yanıt

    Al işte rezilliğe bak. Bende 2022 t3 var. Carplaya kablolu bağlanıyorum. Bu da yetmezmiş gibi yazılım problemlerinden gına geldi. Carplay arada sırada kopup baştan bağlanıyor. O sırada telefonla görüşüyorsam bir sürü sıkıntı oluyor. Carplay aktifken bazen ses değişikliğine izin vermiyor. Sesi kitliyor. Bazen radyoyu açmıyor. 1 ay önce ortadaki ekran komple gitti. Araba 1 hafta serviste yattı ihu denen kutuyu değiştirdiler. Ben yazılımcıyım burda tarif edemeyeceğim bir sürü bug'ı var yazılımın. Gözüme çarpıyor. Radyo kanal değiştirmesi falan rezil.

    şimdi ise volvo car bağlanacak mı bilmiyorum ama umrumda değil. Daha araç içindeki yazılımı stabil değil kaldı ki mobil yazılımı olsun.


    valla geçen hanıma corsa aldık. apple car play kablosuz şak diye bağlanıyor. Kocaman ekranda açılıyor. Biz 2 küsür milyonluk arabada göt kadar ekranda maps açıyoruz. Kablo ile bağlıyoruz vs. Valla corsanın multimedyasınan sonra xc40'ın ki atari ekrani gibi kalıyor. O kadar para verip şöyle bir multimedyaya sahip olmak utanç verici.


    gerçekten soğudum volvodan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halvetifarazi -- 14 Şubat 2024; 22:54:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • halvetifarazi H kullanıcısına yanıt

    Sizi çok iyi anlıyorum. Ben de geçen intercity spec ford focusa bindim. Fiyatları 1 milyon civarında. Onda da kablosuz AA ve CP var, ekran dev ve yüksek çözünürlüklü.

    ben de kıskandım ama XC40 ilk çıktığında standartı buydu yapacak birşey yok.

  • halvetifarazi H kullanıcısına yanıt
    Ben de 1-2 kez donma (ses açmama/şarkı değiştirmeme) sorunu yaşadım. CarPlay kullanmıyorum genelde kablo vs. ile uğraşmamak ve telefon sürekli şarj olmasın diye. Bluethooth üzerinden müzik dinliyorum en büyük problemi de orada yaşıyorum. Bazen sıkıntısız bağlanıyor bazen bağlanmıyor. Ekrandan Bluetooth’a girip telefonu bulup bağlıyorum. Eski Volvo aracımda da (2012 model) aynısı mevcuttu, bir arpa boyu yol alınmamış, alınamaz da muhtemelen. Bir diğer sıkıntı, araçla yaşadığım sorunları (mesela inanılmaz bir titreşim oluyor dur kalklarda) servise ilettiğimde, diğer XC40’larda da var, istersen onları da dene diyorlar. Onlarda da olması sorun olmadığı anlamına mı geliyor anlamıyorum ama kime anlatıyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Daha önce de yazıldı. Ben telefonun internetini BT internet sharing ile paylaşıyorum (wifi hotspot ile çok sorun çıkıyor, o yüzden BT internet sharing kullanıyorum). Müzik olarak da Sensus taki TuneIn uygulamasından radyo dinliyorum (genellikle amerikan radyoları 90ların rock müziği vs). Hemen hemen hiç sorun yaşamıyorum.

  • Arkadaşlar app üzerinden uzaktan erişim ile ilgili Volvo internationala mesaj attım. Ben yabancı site diye ingilizce yazdım ama cevap türkçe olarak volvo türkiyeden geldi. Maili paylaşıyorum:

    “Öncelikle bizimle iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

    Volvo Cars olarak, e-SIM ve katma değerli dijital hizmetler kapsamında tüm global yatırımlarımızı üretim planımıza göre şekillendiriyoruz. Fabrika model yılı 2023 ve sonrasında üretilmiş Sensus bilgi-eğlence altyapısına sahip XC40 otomobillerimiz hariç, Android iCUP bilgi-eğlence altyapısına sahip diğer tüm modellerimiz bu uygulama ve hizmetlerden faydalanabilmektedir.

    Saygılarımızla,
    Volvo Car Türkiye”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halvetifarazi H kullanıcısına yanıt

    Bizde de ikinci araç olarak 2022 qashqai var platinum premium paket olarak geçiyor. Dolu paketi diyelim. Ön camda elektrikli ısıtmadan tutun da masajlı koltuğa kadar, ön yolcu koltuğunun bel destiği dahil elektrikli olmasından tutun da kablosuz carplaye kadar her şey var. Baktığımız zaman belki volvo kulağa daha kaliteli daha premium bir araç gibi geliyor ama o da euro ncapten 5 yıldız almış bir araç. Avrupalı lüks markaların araca özellik ekleme konusundaki cimriliği gerçekten üzücü. Sizi çok iyi anlayabiliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar herkese.


    2021 model Skoda Kamiq aracımı bir üst kademe bir araçla değiştirmek istiyorum. Şu an alternatifleri inceliyorum. 2023 model Volvo XC40 T2 (Benzinli)'de bu alternatiflerden bir tanesi. Fakat servis ücretleri ve kasko konusunda bilgim olmadığı için yüksek olabilmesi beni düşündürüyor. Bu konuda beni aydınlatacak birisi var mıdır acaba?


    Mesela 2023 sonu veya 2024'te, servis ücreti ve kasko için ne kadar ödediniz?

  • Volvo car kullanamayan araç sahipleri olarak bu konunun çözümü için ortak hareket etmek amacıyla whatsup grubumuz vardır. Bireysel hareketle çözümün Volvo tarafından yapılmayacağı aşikar.Herkese aynı yanıtlar ile olumsuz dönüş yapıldı.Birlikten kuvvet doğar anlamında bu soruna sahip herkesi gruba bekliyoruz.Aşağıda linki paylaşıyorum;

    Volvo Xc40 & C40 Türkiye 🇹🇷 | Facebookfacebook
    Volvo Xc40 & C40 Türkiye 🇹🇷 | Facebook
    https://m.facebook.com/groups/732206680645259/permalink/1581828622349723/?mibextid=K35XfP


    ‎Bu bağlantıyı açarak WhatsApp grubuma katılabilirsin:
    facebook
    Facebook - Giriş Yap veya Kaydol
    https://www.facebook.com/unsupportedbrowser


    Volvo XC40 Kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FScd -- 19 Şubat 2024; 21:50:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • x-rayted kullanıcısına yanıt

    standart bu demek biraz fanboyluk kabulculuk anlamına geliyor. ilk çıktığından beri kaç sene geçti. insan biraz geliştirir. bug fix'ler yapar. opel corsa bile senede 2 versiyon çıkartıyor. ekranı değişitiriyor, işlemcisini değişitiriyor yazılımını değiştiriyor. volvo yıllardır bir gram ilermeye kaydetmiyor. volvo artık bence preimum araç sınıfda değil. o kadar parayı da hak etmiyor maalesef.

  • 2023 ve sonrası XC 40 T2 akıllı telefon entegrasyonu, akıllı telefon uygulaması ve uzaktan motor çalıştırma bulunuyor mu? Bayinin vermiş olduğu teklif formunda bu özellikler var.

  • sezerse S kullanıcısına yanıt
    Biraz üstte Volvo Türkiye’nin bu konuda cevabı var, sensus kullanan araçlarda olmadığı, i-cup kullanan araçlarda olduğu ile alakalı. Yanlış bir bilgi olabilir teklif formunda. Ancak, yurtdışında sensuslu T2’lerde uzaktan erişim vs mevcut.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt

    Pili kolay değişir artık :), geçmiş olsun. 2020 Kasım'dan beri kullanıyorum, pil değişimi gerekli olmadı hala.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2024 xc40 t2 aldım. Carplay/android auto ve navigasyonu ayrıca yükletmem gerektiğini söylediler. Bu standart bir uygulama mı yoksa bana mı bu şekilde davrandılar. 2600 küsür veridğim araçta bunların olmaması çok saçma açıkcası


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deli07 D kullanıcısına yanıt
    Bunu ilk defa duydum (eski modellerde olabiliyordu ama yeni araçta çok ilginç) bilen arkadaşlar yardımcı olabilir. Olumlu bakmaya çalışarak, belki serviste ücretsiz bir işlem/güncelleme ile halledilecektir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • deli07 D kullanıcısına yanıt

    Bende aracı henüz aldım bu şekilde bir şey söylenmedi araçta hepsi vardı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezerse -- 3 Mart 2024; 8:47:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sezerse S kullanıcısına yanıt

    Android auto/car play varmış. Navigasyon yoktu. Merkeze şikayetimi oluşturdum. Olumlu dönüş bekliyorum. Bir diğer konu araç telefona bağlanabiliyor mu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sezerse S kullanıcısına yanıt

    Benim teklif formunda da mevcut ama ben arabayı tele bağlayamadım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 336337338339340
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.