Bildirim
VoWifi Turk Telekom (5. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
iPhone 7 - 7+ da Volte açınca ulaşılamama sorunu yaşayan var mı? Samsung s7 kullanırken hiç böyle birşey olmamıştı. -
bende sıkıntı yok -
Cihazı ilk kullanmaya başladığım zaman günde bir iki kez ulaşılamadı mesajı geliyordu. Şimdi sıkıntı yok gibi -
yazılım ve bölge kaynaklı olabilir
voltede görüşme yaparken netten gidiyor mu bilginiz var mı -
Gitmiyor sanırım. ilk çıktığı zamandan beri kullanıyorum bir eksilme olmadı paketimde. -
Bi nevi boşuna bekleme demiş yani. Turkcell ve Vodafoneun 2-3 ayda (belki daha da kısa sürede) verdiği hizmeti, -sanki her yerde çok iyi çekiyormuş gibi- 20 ay geçmesine rağmen vermiyorsa fazla umutlanmamak lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vowifi'a Turkcell ve Vodafone'dan çok Türk Telekom kullanıcılarının ihtiyacı var ama adamlar basit bir yazılımsal özelliği aktif etmekten inat ediyorlar. Kendileri bilir. -
Yeni bir konu açıp, bu konuda kullanıcıları bilgilendirip tepkileri çekmeye çalışsak ve sonrasında Türk Telekomu şikayet yağmuruna tutsak nasıl olur? -
senin tepki vermen adamların umrunda değil ki onlar ne zaman isteseler yapar boşuna kendinizi yıpratmayın hala su sözümün arkasindayim bir forum duzelmez iki vowifi gelmez
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2018 oldu hala bekliyoruz. Sirf bu yuzden sanirim hattimi turkcelle tasiyacagim. Basit bit geri kalma degil bu, ayrica voWIFI olsa da olur olmasa da olur bi ozellik de degil, bazilarimiz icin surekli kullanilacak onemli bir ozellik. Boyle bir teknolojiyi sifirdan ortaya koymalarini beklemiyoruz, adamlar yapmis onlerine koymus zaten, bir guncellemeyle kullanmamiza izin verecekler. Bence ya yurtdisinda konusurken gelen faturalari ortadan kaldirmak istemiyolar ya da gercekten cok aciz bir alt yapi ekipleri var. Hangisi daha kotu bilemiyorum ama tekrardan, ucuz servise talipsen kalitesiz hizmeti kabul edeceksini gormus ve ogrenmis olduk. Az para vereyim ama kaliteli olsun, olmuyor maalesef. Bu ilkeyi bize hatirlattigin icin tesekkurler turktelekom -
ben yazdim sen de yaz bence. Takarlar takmazlar yine de biz kullanici olarak talebimizi iletelim. -
Türk Telekom da vowifi hakkında herhangi bir gelişme oldu mu? yıl 2018 oldu hala destek veremiyor yazık vallahi -
-
Hocam bende problem yaşamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: uykusuzinsan
Hocam bende problem yaşamıyorum.
Türk Telekom da VoWIFI'yi aktif şekilde kullanıyorum mu diyorsun yani hocam -
Cihazınız qualcomm modemli mi acaba? Türkiye’den alınma mi?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hayır arayınca ulaşılamama problemini yaşamıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tr cihazı hocam. Modeme nasıl bakıyoruz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Verizon, Sprint ve operatörlerden bağımsız (SIM-Free) cihazlarda Qualcomm modem kullanılıyor. T-Mobile, AT&T ve Telstra operatörleri ile satılan cihazlarda ise Intel modem kullanılıyor. Intel modeme sahip iPhone 7’ler A1178 ve A1784 serisine sahip. Bu seri numaraları cihazların arkasında yazıyor.
Qualcomm modeme sahip iPhone 7 ve iPhone 7 Plus modelleri A1660 ve A1661 seri numaralarına sahip.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X