Şimdi Ara

VoWifi Turk Telekom (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.708
Cevap
23
Favori
131.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    1778 yazıyor hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerden VoLTE açık olduğuna emin misiniz hocam ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    VoWifi Turk Telekom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt
    İlginç. Yine sorun yaşayanlar varken yaşamayanlar da varmış. ne garip operatör.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Sim kart kaynaklı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uykusuzinsan kullanıcısına yanıt
    Sanmıyorum hocam. Samsun’dan çıkardım 7+ a taktım ayni gün sorunlar başladı. Samsungda bir kere bile sorun yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel Merkezde görüştüğüm kişiye voWifi'ı sordum. Şu an için ne durumda çalışma var mı yok mu bilgim yok tam araştıramadım o konuyu dedi. İlgili departmandan bilgi alıp size geri dönüş yapayım dedi. Ayrıca bununla ilgili test kullanıcısı olabilirim diye de belirttim. Hali hazırda volte açık iken ulaşılamama sorunu yaşadığım için bu servis gelirse süper olacak.
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Hocam türk telekomdan bir cacık olmaz.4.5g geldiğinden beridir uyumlu cihazım için volte ve wowifi teknolojileri ni bekledim .Volteyi sadece faturalı abonelere vermek kadar ilkel bir pazarlama tekniği görmedim.Şuan vodafone ve turkcell faturasız abonelere iki teknolojiyi de veriyor.

    Kapsama olarak ise diyeceğim tek kelime yok yazıklar olsun arkasında yılların alt yapı desteği güçlü iştirakları olan bir operatör ancak bu kadar kötü yönetilir.

    Halihazırda turkcell faturasız için eko 3gb isimli tarife yaptı 25 liraya 500 dk 1000 sms 3 gb net var ayrıca ilk 6 aya kadar bol bol internet var hediye.

    az gelirse lifecell avantaj var 30 liraya araştırabilirsiniz.Türk telekomun keyfini beklemeye değmez .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meeb -- 22 Ocak 2018; 15:46:36 >
  • meeb kullanıcısına yanıt
    Samsung kullanıyorken tek sıkıntı yaşamamıştım 5.g olsun volte olsun. iPhone'a geri geldim sanki mağara çağına geçmiş gibi oldum bu durumda
    Yaşadığım şehirde kapsama sıkıntısı pek yok o yönden şu an için kötü değil. Ancak çok daha iyi durumda olması gerekirdi ki bu da ceonun vizyonsuzluğu yatırımların yanlış yönlendirilmesinden fln kaynaklı. Gerçi Paul şimdilik ivme kazandırdı gibi.
    Turkcell güzel kaliteli ancak fiyat/performans ürünü olmaktan uzak Temmuz ayına kadar mecbur kalacağım zaten taahhüt var. Sonrasında düzelme olmazsa yollarımızı ayırırız.




  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    arapların işletimine geçtiğinden beridir tiksindim artık .Özellikle resmi bayram günler olsun bir tek tebrik mesajı geldiğini hatırlamıyorum.Aynı şekilde 15 temmuzda ertesi gün ücretsiz dakika verdiler.Benzer şekilde en basitinden diğer operatörler hediyeye boğuyorlar turkcell salla kazan vodafone çevir kazan türk telekom da hiç bir şey yok.Kırsalda ve şehir dışında özellikle zor coğrafi bölgelerde gerçekten çok kötü 2g nin bile çekmediği yerler gördüm.Yine aynı şekilde avm olsun nüfüsün yoğun olduğu yerlede bant genişlikleri taşımıyor şebeke var olmasına rağmen iletişim olmuyor.Zaten aldıkları bant genişlikleri frekanslar olsun yıllardır geriden geliyorlar ben ona kızıyorum yoksa 4 yıldır telekomdaydım yakın zamanda evin yakınına avm açıldı illahlah ettim.Defelarca bildirdim değişen bir şey olmayınca kırsal ve şehir dışındaki durumunu da göz önüne alınca turkcelle geçtim.




  • meeb kullanıcısına yanıt
    aynen hocam konser fln oluncada yoğun yerlerde sms bile gitmiyor gelmiyor. Bakalım bu durumdaki tutumları önemli benim için. çözüm olmazsa direk bırakacağım. Vodafone bile volte konusunda ios da öncü olmuştu.
  • Bu mesajı okuyan arkadaşlardan önemli bir isteğim var


    Dikkat çekmek ve şikayetlerin önemsenmesi için, sizden sadece 30 saniyenizi ayırmanızı rica ediyorum.

    Aşağıdaki 2 mail adresine, aşağıdaki örnek metni, veya kendi metninizi yazıp iletirseniz bu sorunun çözüleceğine inanıyorum.

    Ben 2 mailede şikayetimi belirttim, gayet hızlı ve ilgili şekilde ilgilendiler.

    pdoany@turktelekom.com.tr ; Türk Telekom CEO'su Paul Doany'ın mail adresi
    ttyardim@turktelekom.com.tr ; Türk Telekom Yardım mail adresi


    Örnek metnimiz:
    "

    Merhaba,

    Diğer operatörlerde yaklaşık 2 yıldır varolan wifi ağı üzerinden şebekeye bağlanarak, şebeke hizmetlerini kullanmaya yarayan VoWifi teknolojisinin Türk Telekom tarafından halen verilmemesi konusunda büyük şikayetlerimiz bulunmaktadır.
    Türkiyede bulunan diğer şebekeler ( Turkcell, Vodafone) bu hizmeti yıllardır verirken, maalesef Türk Telekom çağın gerisinde kalmıştır.

    VoWifi teknolojisini açmanız kullanıcıya artı olarak; Türk Telekom bünyesinde de büyük fayda getirecektir.
    Bildiğiniz üzere Wifi internet ağı üzerinden şebekeye bağlanmaya yarayan VoWifi teknolojisi,
    özellikle çekim sorunu belirten müşterilerinizin şikayetlerinide azaltacaktır.( Ev, iş yeri gibi ortamlarda wifi ağı olduğundan erişim oradan sağlanacak.)

    Günümüzde neredeyse her yerde wifi internet ağı mevcut. Çekimin düşük olduğu noktalarda otomatik olarak şebekeye wifi ağından bağlanacağı için, müşteri tarından gelen çekim şikayetleri konusunda oldukça düşüş olacaktır. Bu bilgi ve raporları avrupadaki lider operatörlerden biri olan “ORANGE ” raporlarında da görebilirsiniz.

    Ek olarak, birçok iş yerlerinde özellikle hastane gibi kuruluşlarda, yer altında çalışma ortamı olduğundan telefonlarda çekim sıkıntısı yaşanmakta, Turkcell ve Vodafone kullanıcıları bunu wifi ağına bağlı olduğu için aşıyor. Fakat Türk Telekom kullanıcıları bu hizmet aktif edilmediğinden mağdur durumda.

    Tekrar bildiğiniz gibi, VoWifi teknolojisi sayesinde şebekeye Wifi ağı üzerinden bağlanıldığı için baz İstasyonu kullanım yoğunluğuda azalmaktadır.
    Örnek verecek olursak, kalabalık organizasyonlarda (konser, maç, etkinlik vs.) birçok kurum ve kuruluş Wifi hizmeti sunmakta. Ve böylelikle şebeke çekim derdinden kurtularak, wifi ağı üzerinden şebekeye bağlandığımız için iletişim kopukluğu yaşanmayacaktır.


    Faydası açıklamakla bitmez.Fakat bu hizmetin neden geciktirildiği konusunda hiçbir zaman anlam veremedim.
    Çünkü müşteriye yararlarından çok, Türk Telekomünikasyon A.Ş şirketinede fazlasıyla fayda ve yarar getireceği konusundada Avrupa ve Amerikadaki telekomünikasyon raporlarında açıkça görebiliriz.

    Umarım VoLTE hizmeti gibi VoWifi hizmetinide biran önce görebiliriz.

    Son bir noktaya değinecek olursak, Google üzerinden “VoWifi Türk Telekom” araması yapacak olursanız, bir çok kullanıcının şikayetlerini ve bunu uzun süredir beklediğini görebilirsiniz.

    İlginiz için tekrar teşekkür eder, en kısa sürede iyi haberler almak isteriz.

    "

    [ Ad - Soyad - İletişim Bilgileri]


    Ek olarak, ilk mesaja yukarıdaki metin eklenir ve mail desteğinde bulunursanız sevinirim.

    Destekleriniz bekleniyor arkadaşlar:
    @Mylove
    @serhatmirkelam
    @Logic_Man @krkmz1666 @scoopi @vlkn216 @zaltun @cronaldo2 @bluelizard17 @denizkarakus84 @Dark Reaver @metinTasci @perSNN @F.U. @OrQuN @basmane @noname2040 @xuadrox @mkyb @trtunski @mutalvarol @AsLaNN46 @ezimuse @anilkoc @mtd2662 @hsyn_911 @uykusuzinsan @meeb @ezimuse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dedefon -- 23 Ocak 2018; 0:1:48 >




  • Dedefon kullanıcısına yanıt
    Sabah yine ilk is mail atarım hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ezimuse kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Konu UP!
  • Dedefon kullanıcısına yanıt
    Mail attım....

    Birde volte ile ilgili bi metin hazırlasan mail atsak hep beraber

    Volte türk telekom da sadece faturalı aboneler kullanabiliyor

    Faturasız aboneler bu servisi kullanamıyor malum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bununla ilgilide daha önceden CEO aracılığıyla, sorumlu birimle görüşme sağladım.

    Kurumsal ve faturasız hatlar dediğiniz gibi kullanamıyor, bana cevapları konunun ele alındığı ve yakın zamanda bu sorunun çözüleceği idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dedefon

    Bu mesajı okuyan arkadaşlardan önemli bir isteğim var


    Dikkat çekmek ve şikayetlerin önemsenmesi için, sizden sadece 30 saniyenizi ayırmanızı rica ediyorum.

    Aşağıdaki 2 mail adresine, aşağıdaki örnek metni, veya kendi metninizi yazıp iletirseniz bu sorunun çözüleceğine inanıyorum.

    Ben 2 mailede şikayetimi belirttim, gayet hızlı ve ilgili şekilde ilgilendiler.

    pdoany@turktelekom.com.tr ; Türk Telekom CEO'su Paul Doany'ın mail adresi
    ttyardim@turktelekom.com.tr ; Türk Telekom Yardım mail adresi


    Örnek metnimiz:
    "

    Merhaba,

    Diğer operatörlerde yaklaşık 2 yıldır varolan wifi ağı üzerinden şebekeye bağlanarak, şebeke hizmetlerini kullanmaya yarayan VoWifi teknolojisinin Türk Telekom tarafından halen verilmemesi konusunda büyük şikayetlerimiz bulunmaktadır.
    Türkiyede bulunan diğer şebekeler ( Turkcell, Vodafone) bu hizmeti yıllardır verirken, maalesef Türk Telekom çağın gerisinde kalmıştır.

    VoWifi teknolojisini açmanız kullanıcıya artı olarak; Türk Telekom bünyesinde de büyük fayda getirecektir.
    Bildiğiniz üzere Wifi internet ağı üzerinden şebekeye bağlanmaya yarayan VoWifi teknolojisi,
    özellikle çekim sorunu belirten müşterilerinizin şikayetlerinide azaltacaktır.( Ev, iş yeri gibi ortamlarda wifi ağı olduğundan erişim oradan sağlanacak.)

    Günümüzde neredeyse her yerde wifi internet ağı mevcut. Çekimin düşük olduğu noktalarda otomatik olarak şebekeye wifi ağından bağlanacağı için, müşteri tarından gelen çekim şikayetleri konusunda oldukça düşüş olacaktır. Bu bilgi ve raporları avrupadaki lider operatörlerden biri olan “ORANGE ” raporlarında da görebilirsiniz.

    Ek olarak, birçok iş yerlerinde özellikle hastane gibi kuruluşlarda, yer altında çalışma ortamı olduğundan telefonlarda çekim sıkıntısı yaşanmakta, Turkcell ve Vodafone kullanıcıları bunu wifi ağına bağlı olduğu için aşıyor. Fakat Türk Telekom kullanıcıları bu hizmet aktif edilmediğinden mağdur durumda.

    Tekrar bildiğiniz gibi, VoWifi teknolojisi sayesinde şebekeye Wifi ağı üzerinden bağlanıldığı için baz İstasyonu kullanım yoğunluğuda azalmaktadır.
    Örnek verecek olursak, kalabalık organizasyonlarda (konser, maç, etkinlik vs.) birçok kurum ve kuruluş Wifi hizmeti sunmakta. Ve böylelikle şebeke çekim derdinden kurtularak, wifi ağı üzerinden şebekeye bağlandığımız için iletişim kopukluğu yaşanmayacaktır.


    Faydası açıklamakla bitmez.Fakat bu hizmetin neden geciktirildiği konusunda hiçbir zaman anlam veremedim.
    Çünkü müşteriye yararlarından çok, Türk Telekomünikasyon A.Ş şirketinede fazlasıyla fayda ve yarar getireceği konusundada Avrupa ve Amerikadaki telekomünikasyon raporlarında açıkça görebiliriz.

    Umarım VoLTE hizmeti gibi VoWifi hizmetinide biran önce görebiliriz.

    Son bir noktaya değinecek olursak, Google üzerinden “VoWifi Türk Telekom” araması yapacak olursanız, bir çok kullanıcının şikayetlerini ve bunu uzun süredir beklediğini görebilirsiniz.

    İlginiz için tekrar teşekkür eder, en kısa sürede iyi haberler almak isteriz.

    "

    [ Ad - Soyad - İletişim Bilgileri]


    Ek olarak, ilk mesaja yukarıdaki metin eklenir ve mail desteğinde bulunursanız sevinirim.

    Destekleriniz bekleniyor arkadaşlar:
    @Mylove
    @serhatmirkelam
    @Logic_Man @krkmz1666 @scoopi @vlkn216 @zaltun @cronaldo2 @bluelizard17 @denizkarakus84 @Dark Reaver @metinTasci @perSNN @F.U. @OrQuN @basmane @noname2040 @xuadrox @mkyb @trtunski @mutalvarol @AsLaNN46 @ezimuse @anilkoc @mtd2662 @hsyn_911 @uykusuzinsan @meeb @ezimuse

    Hocam bende mail attım metin on numara olmuş inşallah dikkate alınır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hsyn_911 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    Konu Yukarı
  • Beyler boşuna beklemeyelim. Az önce telefon geldi genel müdürlükten. Pazarlama ekibi 2018 yılı için NET OLARAK olmayacak demiş. ancak 2019 yılı için de olur demiyorlar. Pazarlama ekibi gerek görürse belki yapılabilirmiş. Bu şekilde bilgi aktardı.
  • Talep ne kadar artarsa, o kadar önem kazanır. Desteği büyütmek gerek. Konu sahibi arkadaş ilgilense, DH organize olabilir @Mylove
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.