< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
VoWifi Turk Telekom (81. sayfa)
-
-
Müşteri hizmetlerini devamlı aradım. Şikayet kaydı oluşturttum. 1-1,5 ay sonra anca düzeldi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cevabınız için teşekkürler hocam Volte ve Vowifi ikisi de çalıştı mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
evet ikisi de çalışıyor şuan
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynı durumdan ben de muzdaribim. Üstüne üstlük sabah açılması için talep bırakmıştım bir saat kadar sonra açıldı ardından geri kapatıldı. Aradım sordum neden dedim cihazının destek listesinde yer almıyor dediler. Ulan bir gün önce Vodafone'da kullanıyordum ya her ikisini de
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün birkaç kez müşteri hizmetleri ile görüştüm, sim kartı başka cihazda deneyin dediler. Oppo ve samsung marka 2 ayrı cihaza taktım ve samsung takılıyken tekrar aradım, en son görüştüğüm temsilci Volte ile ilgili genel bir sorun olduğunu ve çözmek için uğraştıklarını söyledi. Bireysel bir sorun değilmiş, yemedim ama pek yapacak birşey yok gibi görünüyor.
Benim cihaz Xiaomi, arkadaşların Türkcell ve Vodafone hatlarını takar takmaz volte yazısı çıkıyor..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben bir senelik Vodafone maceram öncesi de TT kullanıyordum ve Volte aktif idi. Gittim geldim gram ilerleme olmamış üstüne üstlük cihazınız destek listesinde yer almıyor deniyor. Note 8 Pro nasıl olmaz ya da çıkarılır pek anlamadım. Kendi sayfaları da tutarsız. Kurumsal tarafta cihaz destek kapsamında fiber Volte tarafında cihazım yok. Online işlemlerde cihaz desteği Volte için var görünürken çalışmıyor özellik. Vowifi'yi geçtim de Volte lazım kesinlikle
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bugün öğleden sonra Volte kendiliğinden geldi, kontrol edin belki sizinki de düzelmiştir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre1498 -- 19 Ocak 2022; 15:54:14 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dün genel müdürlüğe giderek sorunu anlattım cihazın desteklediğini belirttim gösterdim ve kayıt açtırdım. Deneyimimi olumsuz etkiliyor dedim. 24 saat içinde dönüş sağlanacak dediler sabah kalktığımda aramışlardı ben de cihazı yeniden başlattım ve Volte simgesini gördüm. İlla bu kadar uğraşmamız mı gerekiyor anlamıyorum gerçekten. Vowifi ayrı bir muamma onu çözemedim henüz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şimdi eve gelince kontrol ettim vowifi yok, çözüm bulursanız benide haberdar ederseniz sevinirim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Onun çözümü yok hocam dün onu belirttim kurumda direkt yok desteğimiz deyip konu kapatılıyor. Apple bir cihaza takıp aktive ettikten sonra geri cihaza takınca Max 15 dakika içinde hizmet çalışmaz hale geliyor. Dün Redmi 9C'de denedim onda direkt cihaz destekli değil diyor halbuki Vowifi listesinde olan bir cihaz. Yani TT'de işler bayağı kesat
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Apple da takılıyken çalışıyor mu?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hayır diğer cihaza takılınca geliyor geri gidiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bir kaç mesaj üstteki arkadaş vowifinin çalıştığını söyledi, markaya göre mi değişiyor anlamadım. Müşteri temsilcisine kalsa sistemde aktif görünüyor, cihaz da destekliyor ama çalışmıyor 🤷🏻
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim hat ile ilgili bir problem olabilir gibi duruyor hocam benim durum biraz farklı sanırım çünkü güvenli internet profilini dahi değiştiremedim onlinr işlemler üzerinden. Siz yine de durumu biraz köpürterek ifade edin destek kaydı açılsın bakılsın TT Teknik tarafından
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Uçak modunda vowifi aktifken arayanlar bana ulaşamıyor. Ekran açıkken arama/aranmada hiç bir sorun yok. Modemin ya da telefonun wifi güç tasarrufu ayarı ile ilgili bir problem gibi geldi ama çözemedim bir türlü. Cihaz iphone se2 bu arada.
-
Telefonum Samsung J7 Pro Bimcell ile kullanıyorum TT sitesinde vowifi desteği var SMS ile aktif olduğu bilgisi de geldi ama telefon menüsünde seçenek çıkmıyor ilgili Telekom da bir işi doğru yapsın.
Turkcell de iken gayet düzgün çalışıyordu vowifi hizmeti
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxi909 -- 27 Ocak 2022; 14:12:38 > -
Beni niye etiketliyorsun ilgili Telekoma söyle ya da Turkcell kullanmaya devam et
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Okuyanlar görsün diye mesajı PM atmadım özel mesaj değil forum konusu diye önemli değil gerekirse siler bir daha atarım mesajı Bimcell kullanıyorum mevcutta Turkcell hattım da var kıyaslamak amaçlı yazdım mesajı Telekom bu konularda 1000 fırın ekmek yemesi gerekiyor volte si garip çalışır vowifi de ne yaptığını bilmez.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X