< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Vw 1.6 motorlarında rölantide iken motor titremesi. (4. sayfa)
-
-
sakın bunu bir sorun olarak görüp motora mudahele ettirme.
BSE eski bir motor teknolojisidir ama Avrupanın en sorunsuz motorudur.
VW bunu en son Euro4 standardına kadar geliştirip, FSI ve TSI olanlara geçti.
Şuan Jetta ve Golflere konulsa yine peynir ekmek gibi satılır.
Gelelim konumuza, ECU ünitesi yakıtı minimuma indirmek için asgari benzin gönderiyor. Bu yüzden devir saati 600lere kadar iniyor.
Eğer, klimayı devreye sokarsan bu titreşimin kaybolduğunu görürsün.
Ha. Ben illa bu titreşim olmadan bineyim dersen Vagcom ile rolanti devrini 100-200 kalem yükseltirsin. Ama rolantide biraz fazla yakar.
Allah kaza bela vermesin. Aracınızın kıymetini bilin. LPG uyumu müthiş ve kolay kolay masraf açmayan bir motordur.
-
Konuyu ben açmışım, farkında değilim favorileri gezerken gördüm. Yine yeniden alacağıma karşılık 2009 otomatik jettam var. 4'üncü aynı model sanırım. Aracın içini dışını biliyorum artık :)
Eğer lpg'li olup titreşim fazla ise lpg ayarı yaptırmanız gerekmekte. Bunun dışında bu titremeler kroniktir. Sıfır titreme olmaz yani.
Km 250 bine geliyor bu aracın. Viteste hafiften vuruntuları var. Geri vitese takarken bazen pat diye vurup takıyor. Ancak bugüne kadar bu viteste hiç arızalanı görmedim. Beygir gücü biraz ölmüş.
Alcağıma karşılık olmasa almazdım mecbur kaldım. 250 bin km jetta hele hele manueli de alınmaz. Çok yakar lpg'li de olsa. Termostad arızalanmış değiştirdik. Yoksa sürekli antifirizi kaçırıyordu. Bu yaşlarda kronik arızalar normal.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stones -- 30 Ağustos 2021; 2:29:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kardeşim sen bu işi biliyorsun.En dogru yorum...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X