Şimdi Ara

Vw amarok ford ranger karsilastirmasi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
0
Favori
9.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zapt-ı Na Mümkün

    Olay arazi ise Hilux L200 ve Navara kendi aralarında kapışır. Aralarına ne Ranger girebilir ne Amarok.

    Hocam ranger ile Amoroku neden küçük görüyorsunuz.
  • Vw amarok ford ranger karsilastirmasi

    Biri pick-up mı dedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: degobar

    Vw amarok ford ranger karsilastirmasi

    Biri pick-up mı dedi

    Markası ne hocam
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Bu küçük görmek değil ki. Daha önce Navara kullandığım için o dönem konuşmadığım insan almadığım bilgi kalmadı. Bu bilgi son kullanıcıların yorumları yapılan test sonuçları ile inandığım bilgidir. Bugün pick-up alacak olsam ya Ranger (ki Ranger'ı alıyordum son anda vazgeçtim) ya da Amarok alırım. Ranger'ın görünüşü konforu, Amarok'un vergi nedeniyle makul motoru ve az yakması tercih sebebim olur. Ama olay araziye gelirse ki bu araçların üretilmesinin ilk sebebi budur; sonuç şu an için bu şekildedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zapt-ı Na Mümkün

    Bu küçük görmek değil ki. Daha önce Navara kullandığım için o dönem konuşmadığım insan almadığım bilgi kalmadı. Bu bilgi son kullanıcıların yorumları yapılan test sonuçları ile inandığım bilgidir. Bugün pick-up alacak olsam ya Ranger (ki Ranger'ı alıyordum son anda vazgeçtim) ya da Amarok alırım. Ranger'ın görünüşü konforu, Amarok'un vergi nedeniyle makul motoru ve az yakması tercih sebebim olur. Ama olay araziye gelirse ki bu araçların üretilmesinin ilk sebebi budur; sonuç şu an için bu şekildedir.

    Şimdi anladım hocam aynen size katılıyorum.
  • Ford sponsorları olmasına rağmen korkusuzca eleştirebiliyorlar hatta 1.0 Focus testinde arabaya demediklerini bırakmamışlardı tebrik etmek gerek gerçekten bu konuda OTOPARK.COM'u
  • Özellikle Otopark Passat testini izledikten sonra o kanala bir daha girmemeye karar verdim.Bi test bu kadar mı yapmacık bu kadar mı ergence yapılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodletting. -- 4 Ocak 2017; 17:54:50 >
  • Şuana kadar otopark.com'u severek izliyordum tâki focus rs ve golf r testine kadar teknik verilerde ve yurt dışında yapılan testlerde bile focus rs ondeyken , istanbul parkta yaptiklari dragda focus rs sanki bir 1.6 tdci edasinda gider gibi gidiyor. Boyle saçmalik olamaz. And ise bunun adı DSG diyor teknik verilere tekrardan baktigimizda dsgninde focus rs'in yaninda halt yedigini goruyoruz.
  • Ford'un bu pick up'ını görünce diğerleri gözüme oyuncak gibi geldi
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Ford F-650/F-750 Super Duty motor olarak v10 6.8 litre benzin/lpg
    ama bazı modellerin motoru Caterpillar bazılarının ki Cummins
    resimde görünende caterpillar motor vardı.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Sana gore vw iyi bi arabasi varmi butun vw konularinda hep kotuluyosun markayi
  • Amarok hem v6 hemde mükemmel bir şanzımana sahip
  • Adamlara vw fanı demişsiniz de video sonunda ranger daha mantıklı diyorlar bu nasıl fanlık anlamadım
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Diğer her düşüncene katılıyorum ancak Rangerin iç kalitesinin mondeo ile hiç alakası yok.Kapı üstündeki plastikler vs ticari hissini alıyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cagatay cago

    Sana gore vw iyi bi arabasi varmi butun vw konularinda hep kotuluyosun markayi

    @UzayMekiğineKafaAtanKedi

    Şimdi çocuklar;

    VW'nin arabaları sürüş keyfi olarak sıfıra yakındır. Ve yıllar içinde hep en az 1 parçasında da kronik sorunları olmuştur bu markanın. Türkiye dışında da premium gözüyle bakılmaz zaten. Türkiye'de satış stratejisi başarılıdır ve o yüzden fazladan ilgi görür. Orası bizi ilgilendirmez. Arazi koşullarına gelince; DSG şanzımanın arazide ne üstünlüğü var mesela?

    Amarok v6 xD xD xD yorumu ise seni sınıfının onur başkanı yapabilir keza öyle bir şey yok.

    Türkiye'de ki Amaroklar 2.0TDI 140hp ve 2.0TDI 180hp olmak üzere 2 çeşittir. V6 çok tutulan ve satılan bir seçenek değil Türkiye'de. Bazıları 4x4'dür, bazıları 4x2'dir.

    6 silindir olayına gelecek olursak, 6 silindir olan Amarok 3.0TDI motora sahiptir. Silindire bu kadar meraklıysan Türkiye'de satılan 3.2L Duratorq TDCi Ranger'ı kullanmanı tavsiye ederim.

    Ford'un şuan üstünde ki yokuş iniş desteği sınıfının en iyisi Navara ile birlikte. Ayrıca yine kilitli diferansiyel vs...'de sınıfının en iyilerinden. Amarok sıradan bir arazide bile rezil oluyor. Ayrıca bir noktaya daha değinmeliyiz ki, Ranger'ın iç malzeme kalitesi Mondeo ile neredeyse aynı, ancak Amarok'un malzeme kalitesi Passat'ı geçtim Golf'den bile kötü.



    Belliki arazi tecrüben yok ve amarok hakkında da hiç bir bilgiye sahip değilsin. 1. Si amarokda Dsg yok ZF8 var. 2. Side şuan V6 Amarok a olan talep inanılmaz durumda. Bayilerin elinde yok gibi birşey. Ankara doğuştaki son arabayi ben aldım yıl sonunda oyle soyleyeyim. Sürekli 4 çeker Torsen sistemi gayet başarılı. Düzgün bir mud terrain yada all terrain lastik takıldıgında amarok arazide mukemmel bir araç.



    Rica ediyorum konuya Arazi araçlarıyla ilgili bilgisi olmayan tek bilgisi youtube videolarından ibaret olan arkadaşlar yazmasın. Amarok u diger vw ler gibi değerlendirmeyin çok farklı bir klasmanda olan bir araç. Kullanın oyle yorum yapın tabi SRC belgeniz varsa..



    Selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cagatay cago

    Sana gore vw iyi bi arabasi varmi butun vw konularinda hep kotuluyosun markayi

    @UzayMekiğineKafaAtanKedi

    Şimdi çocuklar;

    VW'nin arabaları sürüş keyfi olarak sıfıra yakındır. Ve yıllar içinde hep en az 1 parçasında da kronik sorunları olmuştur bu markanın. Türkiye dışında da premium gözüyle bakılmaz zaten. Türkiye'de satış stratejisi başarılıdır ve o yüzden fazladan ilgi görür. Orası bizi ilgilendirmez. Arazi koşullarına gelince; DSG şanzımanın arazide ne üstünlüğü var mesela?

    Amarok v6 xD xD xD yorumu ise seni sınıfının onur başkanı yapabilir keza öyle bir şey yok.

    Türkiye'de ki Amaroklar 2.0TDI 140hp ve 2.0TDI 180hp olmak üzere 2 çeşittir. V6 çok tutulan ve satılan bir seçenek değil Türkiye'de. Bazıları 4x4'dür, bazıları 4x2'dir.

    6 silindir olayına gelecek olursak, 6 silindir olan Amarok 3.0TDI motora sahiptir. Silindire bu kadar meraklıysan Türkiye'de satılan 3.2L Duratorq TDCi Ranger'ı kullanmanı tavsiye ederim.

    Ford'un şuan üstünde ki yokuş iniş desteği sınıfının en iyisi Navara ile birlikte. Ayrıca yine kilitli diferansiyel vs...'de sınıfının en iyilerinden. Amarok sıradan bir arazide bile rezil oluyor. Ayrıca bir noktaya daha değinmeliyiz ki, Ranger'ın iç malzeme kalitesi Mondeo ile neredeyse aynı, ancak Amarok'un malzeme kalitesi Passat'ı geçtim Golf'den bile kötü.



    Belliki arazi tecrüben yok ve amarok hakkında da hiç bir bilgiye sahip değilsin. 1. Si amarokda Dsg yok ZF8 var. 2. Side şuan V6 Amarok a olan talep inanılmaz durumda. Bayilerin elinde yok gibi birşey. Ankara doğuştaki son arabayi ben aldım yıl sonunda oyle soyleyeyim. Sürekli 4 çeker Torsen sistemi gayet başarılı. Düzgün bir mud terrain yada all terrain lastik takıldıgında amarok arazide mukemmel bir araç.



    Rica ediyorum konuya Arazi araçlarıyla ilgili bilgisi olmayan tek bilgisi youtube videolarından ibaret olan arkadaşlar yazmasın. Amarok u diger vw ler gibi değerlendirmeyin çok farklı bir klasmanda olan bir araç. Kullanın oyle yorum yapın tabi SRC belgeniz varsa..



    Selamlar..

    Tek bilgimizin YouTube videolarından ibaret olduğu sonucuna nasıl vardın anlamadım.İstersek şuan sana dünya kadar dil dökerim kanıt göstererim sen kafaya takmıssın amarok en iyisi diye.Zaten bizi çok takdığında yok ya neyse..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cagatay cago

    Sana gore vw iyi bi arabasi varmi butun vw konularinda hep kotuluyosun markayi

    @UzayMekiğineKafaAtanKedi

    Şimdi çocuklar;

    VW'nin arabaları sürüş keyfi olarak sıfıra yakındır. Ve yıllar içinde hep en az 1 parçasında da kronik sorunları olmuştur bu markanın. Türkiye dışında da premium gözüyle bakılmaz zaten. Türkiye'de satış stratejisi başarılıdır ve o yüzden fazladan ilgi görür. Orası bizi ilgilendirmez. Arazi koşullarına gelince; DSG şanzımanın arazide ne üstünlüğü var mesela?

    Amarok v6 xD xD xD yorumu ise seni sınıfının onur başkanı yapabilir keza öyle bir şey yok.

    Türkiye'de ki Amaroklar 2.0TDI 140hp ve 2.0TDI 180hp olmak üzere 2 çeşittir. V6 çok tutulan ve satılan bir seçenek değil Türkiye'de. Bazıları 4x4'dür, bazıları 4x2'dir.

    6 silindir olayına gelecek olursak, 6 silindir olan Amarok 3.0TDI motora sahiptir. Silindire bu kadar meraklıysan Türkiye'de satılan 3.2L Duratorq TDCi Ranger'ı kullanmanı tavsiye ederim.

    Ford'un şuan üstünde ki yokuş iniş desteği sınıfının en iyisi Navara ile birlikte. Ayrıca yine kilitli diferansiyel vs...'de sınıfının en iyilerinden. Amarok sıradan bir arazide bile rezil oluyor. Ayrıca bir noktaya daha değinmeliyiz ki, Ranger'ın iç malzeme kalitesi Mondeo ile neredeyse aynı, ancak Amarok'un malzeme kalitesi Passat'ı geçtim Golf'den bile kötü.



    Mondeo ile aynıysa mondeonun on konsol hariç her yeri sert plastik heralde.



    Hiçbir şey bilmiyorsanız biraz Zor Yollar'ı seyretseydiniz. Karda L200 ile giderken arabanın her yanı ayrı oynuyordu. Bu ekip Nissan, Mitsubishi, vb. Marka pick-up'ları kullandılar ve en son program bitene kadar iki kez Amarok aldılar.



    Volkswagen'i hep DSG'den dolayı kötüleyenler. Bu araçta forumda yere göğe sığdırılamayan ZF8 olduğunu görünce nasıl kötü bir yorum yapacaklarını şaşırmışlar.



    Karşılaştırmada bariz Ranger daha iyi demişler. Buradaki arkadaşlar izlemeden yorum yazdığından bu kanallar VW'ci gibi muhteşem yorumlar yapmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cagatay cago

    Sana gore vw iyi bi arabasi varmi butun vw konularinda hep kotuluyosun markayi

    @UzayMekiğineKafaAtanKedi

    Şimdi çocuklar;

    VW'nin arabaları sürüş keyfi olarak sıfıra yakındır. Ve yıllar içinde hep en az 1 parçasında da kronik sorunları olmuştur bu markanın. Türkiye dışında da premium gözüyle bakılmaz zaten. Türkiye'de satış stratejisi başarılıdır ve o yüzden fazladan ilgi görür. Orası bizi ilgilendirmez. Arazi koşullarına gelince; DSG şanzımanın arazide ne üstünlüğü var mesela?

    Amarok v6 xD xD xD yorumu ise seni sınıfının onur başkanı yapabilir keza öyle bir şey yok.

    Türkiye'de ki Amaroklar 2.0TDI 140hp ve 2.0TDI 180hp olmak üzere 2 çeşittir. V6 çok tutulan ve satılan bir seçenek değil Türkiye'de. Bazıları 4x4'dür, bazıları 4x2'dir.

    6 silindir olayına gelecek olursak, 6 silindir olan Amarok 3.0TDI motora sahiptir. Silindire bu kadar meraklıysan Türkiye'de satılan 3.2L Duratorq TDCi Ranger'ı kullanmanı tavsiye ederim.

    Ford'un şuan üstünde ki yokuş iniş desteği sınıfının en iyisi Navara ile birlikte. Ayrıca yine kilitli diferansiyel vs...'de sınıfının en iyilerinden. Amarok sıradan bir arazide bile rezil oluyor. Ayrıca bir noktaya daha değinmeliyiz ki, Ranger'ın iç malzeme kalitesi Mondeo ile neredeyse aynı, ancak Amarok'un malzeme kalitesi Passat'ı geçtim Golf'den bile kötü.



    Belliki arazi tecrüben yok ve amarok hakkında da hiç bir bilgiye sahip değilsin. 1. Si amarokda Dsg yok ZF8 var. 2. Side şuan V6 Amarok a olan talep inanılmaz durumda. Bayilerin elinde yok gibi birşey. Ankara doğuştaki son arabayi ben aldım yıl sonunda oyle soyleyeyim. Sürekli 4 çeker Torsen sistemi gayet başarılı. Düzgün bir mud terrain yada all terrain lastik takıldıgında amarok arazide mukemmel bir araç.



    Rica ediyorum konuya Arazi araçlarıyla ilgili bilgisi olmayan tek bilgisi youtube videolarından ibaret olan arkadaşlar yazmasın. Amarok u diger vw ler gibi değerlendirmeyin çok farklı bir klasmanda olan bir araç. Kullanın oyle yorum yapın tabi SRC belgeniz varsa..



    Selamlar..

    Benim en büyük hobimdir bilgim olmayan konuda yazıp durmak.

    Duratec hele sen hiç konuşma.

    Aylarca bu forumda Passat B8 harika araba dedin ben sana hayır dedim ve en sonunda kendin pes edip Passat B8'i bok çukuruna sokacak derecede eleştirdin.

    Amarok, Ranger'ın kıyısından yanından geçemez sürüş dinamikleri, yokuş iniş desteği ve 4x4 modunda.



    Yav hee sen asfaltta otomobilini sür canım.. Amarok v6 si olan benim araziye çıkanda benim herkes bindigi arabayı konuşsun youtube dan izledigi videoları değil. Sen hala amarokda dsg oldugunu sanmaya devam et




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cagatay cago

    Sana gore vw iyi bi arabasi varmi butun vw konularinda hep kotuluyosun markayi

    @UzayMekiğineKafaAtanKedi

    Şimdi çocuklar;

    VW'nin arabaları sürüş keyfi olarak sıfıra yakındır. Ve yıllar içinde hep en az 1 parçasında da kronik sorunları olmuştur bu markanın. Türkiye dışında da premium gözüyle bakılmaz zaten. Türkiye'de satış stratejisi başarılıdır ve o yüzden fazladan ilgi görür. Orası bizi ilgilendirmez. Arazi koşullarına gelince; DSG şanzımanın arazide ne üstünlüğü var mesela?

    Amarok v6 xD xD xD yorumu ise seni sınıfının onur başkanı yapabilir keza öyle bir şey yok.

    Türkiye'de ki Amaroklar 2.0TDI 140hp ve 2.0TDI 180hp olmak üzere 2 çeşittir. V6 çok tutulan ve satılan bir seçenek değil Türkiye'de. Bazıları 4x4'dür, bazıları 4x2'dir.

    6 silindir olayına gelecek olursak, 6 silindir olan Amarok 3.0TDI motora sahiptir. Silindire bu kadar meraklıysan Türkiye'de satılan 3.2L Duratorq TDCi Ranger'ı kullanmanı tavsiye ederim.

    Ford'un şuan üstünde ki yokuş iniş desteği sınıfının en iyisi Navara ile birlikte. Ayrıca yine kilitli diferansiyel vs...'de sınıfının en iyilerinden. Amarok sıradan bir arazide bile rezil oluyor. Ayrıca bir noktaya daha değinmeliyiz ki, Ranger'ın iç malzeme kalitesi Mondeo ile neredeyse aynı, ancak Amarok'un malzeme kalitesi Passat'ı geçtim Golf'den bile kötü.



    Belliki arazi tecrüben yok ve amarok hakkında da hiç bir bilgiye sahip değilsin. 1. Si amarokda Dsg yok ZF8 var. 2. Side şuan V6 Amarok a olan talep inanılmaz durumda. Bayilerin elinde yok gibi birşey. Ankara doğuştaki son arabayi ben aldım yıl sonunda oyle soyleyeyim. Sürekli 4 çeker Torsen sistemi gayet başarılı. Düzgün bir mud terrain yada all terrain lastik takıldıgında amarok arazide mukemmel bir araç.



    Rica ediyorum konuya Arazi araçlarıyla ilgili bilgisi olmayan tek bilgisi youtube videolarından ibaret olan arkadaşlar yazmasın. Amarok u diger vw ler gibi değerlendirmeyin çok farklı bir klasmanda olan bir araç. Kullanın oyle yorum yapın tabi SRC belgeniz varsa..



    Selamlar..

    Hocam bu arkadaşı ciddiye alıp cevap vermeniz hata.



    Arkadaş Otomobil Otoritesi olduğundan ve dünyadaki tüm araçları kullandığından dolayı son derece kesin konuşuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Amarok V6 aldım birkac gündür kullanıyorum.. Hilux,ranger,navara tecrubelerimde olmuştu daha önce. Amarok bunların arasında donanım eksikleri dışında genel anlamda en iyisi. Yol tutuş,arazi,motor sanziman uyumu,yalitim,konfor.. Benim f30 dan daha konforlu bir araç amarok net olarak diyebileceğim en geçerli bilgi size..

    Ayrıca yine çok gulünç duruma düşmüş bazı arkadaşlar.. Amarok V6 daha yeni geldi sayilir ve bu forumda test eden kimse oldugu sanmiyorum çünkü bayiler test için Src belgesi istiyor o yüzden kimse burda boştan yere atıp tutmasın..

    Ya sen ne anlarsin araziyi. Takmissin src ye. Ilkokulu mezunu taksicilerde, kamyoncularda da var ondan.

    Yarin birgun baska pickup a binince 180 derece doneceksin amarok soyle boyle diye.

    Passat faciandan sonra cikip suralara yazman falan cok komik. Kimse seni sallamiyor Alper hahahaha




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.