Şimdi Ara

Vw amarok ford ranger karsilastirmasi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
0
Favori
9.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amarokun l200 , hilux karsisinda zerre sansi yok ARAZIDE.3 5 yillik olmayan tecrubesiyle yanindan gecemez ikisininde
  • Bu adamlar olabildiğince objektif yaklaşıyorlar. Her yönden avantaj ve dezavantajları açıklamışlar. Sonucunda da esprili bir şekilde fiyatlarına göre Amarok'u neden tercih edersiniz, Ranger'ı neden tercih edersiniz diye açıklamışlar.



    Hani ortada bir fanboy davranışı görmek zor. Neden konu bu kadar kızışmış enteresan doğrusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    Sırf mehmet yüzünden izlemiyorum artık şu kanalı ayrıca kendine AND diye takma isim koymuş o ne abi saçma saçma işler

    Adamıb adı and mehmet çetin la



    Durutec bir dur ya zaten ortalık karışık
  • Gaz kesme muhabbetine amma güldüm Çoluk çocuğun eline klavye verince böyle oluyor demek ki.

    Karşılaştırmayı dün izledim. Gayet güzel iş çıkarmışlar. Sinan donanım fazlalığı ve yanlayabildiği için Ranger'ı seçti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55

    Sırf mehmet yüzünden izlemiyorum artık şu kanalı ayrıca kendine AND diye takma isim koymuş o ne abi saçma saçma işler

    Adamıb adı and mehmet çetin la



    Durutec bir dur ya zaten ortalık karışık

    nasıla bilgidin kimlik adı and mehmet cetin oyle mi
  • Ben test ettim v6'yı. Ne SRC'si arkadaş şaka mısın?
  • Kimsede dememiş ki volkswagen bunda patlak dsg yi kullanmamış arazide patlar diye zf şanzımanını kullanmış.

    Arkadaş şimdi kimse yok öyle yok böyle demesin şanzıman motor ikilisi olarak volkswagen önde geri kalan konularda ford önde ama şunuda unutmamak gerekir ki motor şanzıman da önemli bir ikili.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Parola0238 -- 4 Ocak 2017; 23:48:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    youtubeda videoların hepsinde para vermediklerini nereden bileyim. Yarışlar esnasında yanında mıydınız şöforün?
    Şöforün ayağının altında newtonmetre kuvvet ölen bir alet var mı ?

    Marka fanatikliğinden sonra isim fanatikliğini de görmüş olduk
    Değil Sinan koç, Henry Fordun önüne koy milyar dolarlar gene focus rs'te gaz keser.
    Çapla ilgili bu. Sen ben atıyorum 100 dolara gaz keseriz , S.K video çekip izleteceği için 1000dolara keser.
    Anladın ?? Bence anlamadın. Çünkü fanlık gözünü kör etmiş.
    Blocked! blok nedeni:imzamda yazan.

    Bunları yazan bir bilgisayar. Anti vw düşmanı olarak proglanmış bir bilgisayarsın.

    Senin Mantığına göre cevap verdim anti vw düşmanı olarak proglanmış bilgisayar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Parola0238 -- 5 Ocak 2017; 0:0:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: grkankot2

    sponsor anlaşmasında xxx araçları kimseye geçirtmiceksin mi yazacak kardeş
    videoda 2 sağda göstereceksin, şurda ismimizi koyacaksın,sitende şurada şu çözünürlükte markamızın amblemi olacak, olay bu.

    Parayı veren yarışı kazanır
    Daha çok verense bir sonraki yarışı

    Neyse konuyu uplayarak fanboyların kanalının reklamını yapmış olmayalım daha fazla. Dh gibi bir sitede isimlerinin geçmesi bile lütuftur. Konu silinecek zaten...

    kanka git başkalarını trolle :D
  • son 1 yıl içindeki testlerde forda inceden bir giydirme var. bunu daha önceki astra testinde ve mondeo testinde bariz hissetirmişti. zaten vw ve opele karşı kendilerini daha yakın hissetikleri ilk testlerden itibaren çok bariz anlaşılıyor. son zamanlardaki sözde drag testleride üzerine sosu biberi oldu. ford sponsoru olabilir ama bu şekilde giderse bir daha fordunda sponsor olacağını sanmıyorum.



    golf r ve focus rs testinde de yine buna yönelik bir tutum söz konusu.



    manuel şanzımanlı focus rs ve golf r'ın gerçek hızlanma değerleri sırasıyla 5.1 ve 5.6 saniye.



    dsgde ise golfün 5 saniye değeri var. focusun ise bir powershift versiyonu yok. adil ve gerçek bir karşılaştırma için focusun powershift versiyonu ile olması gerekir.



    yinede yukarıda yazılan değerlere göre focusun bu kadar geri kalmasının mantıklı açıklaması yok. aradaki fark çok fazla. buda ister istemez insanı kıllandırıyor.




  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt
    Eğer pickup amacıyla kullanılmayacaksa hiçbiri bir binek araç konforu vermez.230.000 km deki l200 ümden inip hanımın hyundai i20 sine binince bentleye binmiş gibi oluyorum.İş icabı olmasa amarokta dahil çekilecek araçlar değil.Sarsıntılı kabin,park sorunu,manevra sorunu,içeri giren motor sesi yüksek yakıt tüketimi bir zaman sonra can sıkıyor.
  • Nasıl f30 dan konforlu.Arkasında makas yokmu v6 amarokun.Makas yoksa tamam ama makaslı olan hangi marka pickup olursa olsun normal bir araç konforunda olmaz.Arkada hamile kadın otursa çocuğu düşer,arka koltuğu dik,diz mesafesi dar iniş binişlerde kapı direğine ayağı takılıyor arka koltukta oturanların.Konfor diyince sadece aracı kullanan değil yolcularda önemli.
  • gh912 G kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam elbetteki binek araç daha konforludur ben amarok bi süre kullandım baya konforlu pickuplar çıtayı yükseltti eski kamyonet havası yok

    Tabi f30 dan konforlu diyenini de gördük ilk ilk sayfada yorumu var isim vermeyeyim
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Bilmeden konuşuyosun Trt de zor yollar diye bir program vardı.Adamlara amarok 3 bölüm dayanamadı kırdılar aracı.Hemen l200 e geri döndüler.Offroadta en önemli şey aracın dayanıklılığıdır.L200 ün yanında amarok ancak kumda oynar.Adamların kaç tane dakar şampiyonluğu var.Bir kere arazi vitesi olmayan araç asla tam anlamıyla off road aracı değildir.Dıştan ve içten havalı bir araç diye meraklıları Amaroku seviyorlar ama gerçek pickupçılar asla tercih etmez.Ben l200 ümle 230.000 km deyim yeri geliyor arka kasasına 1200 kg yük atıyorum arazide aracın kıçı yere değiyor daha baskı balata değiştirmedim,araç o yüke bir kere makas kırmadı.Ön takım 10.000 km önce değişti.Turbom egr valfim değişmedi.Aracın intercoolerı bazen çamurdan nefes alamıyor yinede banamısın demiyor.Sen amaroka arazide 1 ton yük at onda da dur kalk eğimli yerlerde yürüt bak nasıl bırakıyor araç seni.Fazla uzağa gitmeyin şantiyelerde eşşek niyetine hangi araç tutuluyorsa o araçlar sağlamdır.Pickup alıp sağını solunu değiştirip araca yükseltme kitleri takıp snorkel takıp modifiye etmek önemli değil sağlam olduğu anlamına gelmez,önemli olan ekmeğinin peşindeki pickupçılara fabrika çıkışı ne kadar sağlam araç veriyorlar bana aracı modifiye etmeme gerek kalmadan o marka ne kadar dayanıklılık vaad ediyor o önemli.




  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt
    Evet f30 dan konforlu lafına şok oldum.Şimdi bu yeni model pickuplar gerçekten çok cezbedici opsiyonlar sunuyorlar.Dıştan heybetli jeep gibiler fiyatlarıda jeeplere göre çok uygun olunca bir çok kişi benzer yanılgılara düşüp binek araç niyetine bu araçları alıyorlar.Bunlardan biride benim komşum.Benim aracıma özenip ikinci araç olarak 2.0 tdi highline 8 ileri otomatik amarok aldı.Alırken bana sordu,kullanım amacını bildiğim için adama alma dedim.Aracın tursuz olduğunu İstanbul içinde manevralarda sıkıntı yaşayacağını,çocukların arka koltukta dik oturmaktan rahatsız olduğunu,aracın makasları dolayısıyla tümseklerde kabin içine sarsıntı verdiğini tek tek söyledim ama aracın heybetine kandı dinlemedi aldı.Çocukları ayvalıktaki yazlıklarına giderken Amarokla gitmek istemiyorlarmış diye dayanamadı sattı.Malum siteye bakın çeşit çeşit markada düşük km de pickuplar görürsünüz hepsi aynı yanılgıdan satıyorlar.Halbuki gerçek pickupçılar en 300.000 km yi devirirler.İlk pickup ım nissan pickuptı 350.000 km de sattım,ikincisi yine nissan skystardı onlada 300.000 km yi devirdim,şimdiki 2009 l200 ümle 230.000 km yi devirdim ve daha önce kullandığım 2 nissana göre daha dayanıklı bir araç.Eşşek desem yeridir.




  • gh912 G kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız özellikle uygun fiyatları cezbediyor ötv baya düşük

    Yeni navara nasıl sizce arka koltuklar biraz daha yatık donanım olarak ağzına kadar dolu bir araç fiyatta uygun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mand1ra_Hekimi

    Çok haklısınız özellikle uygun fiyatları cezbediyor ötv baya düşük

    Yeni navara nasıl sizce arka koltuklar biraz daha yatık donanım olarak ağzına kadar dolu bir araç fiyatta uygun

    Fiyat kalite orantısı çok yüksek.Donanım seviyesi çok iyi ve özellikle konfor aranıyorsa yeni navaranın arkasında makas değil süspansiyon var.Benim gibi yük atanlara gelmez ama konfor arayanlar için ideal bence.Çevre görüş sistemi özellikle çok hoşuma gitti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 5 Ocak 2017; 2:37:5 >
  • Markayı tartışmam ama pick up üretiminde 6 yıllık bir geçmişi olan firma 4 büyüklerin arasına giremez



    Not: 10 yıllık hilux kullanıcısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hiçbiri


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Size katılmıyorum.Bu sınıfta sıralama hep böyledir; .1)Toyota hilux. 2)Ford ranger. 3)vw amarok sonrada diğerleri gelir.

    Geyik testini geçemeyen arazi aracı. En iyisi. Çıkarım senle her yoldan. Toyota.



    https://m.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ



    Geyik testi ve arazi aracı çok absürd.normal araçlar kadar başarılı olması zaten beklenemez.



    Toyota, bu testin ne koşullarda yapıldığının bilinmediğini, kendi mühendisleri ve dergi yetkilileriyle beraber 1 test daha yapılması gerektiğini belirtti, yetkililerede açık açık bunu teklif etti bildiğim kadarıyla.

    Henüz bir cevap veya yeni bir testle ilgili ses çıkmadı dergiden.



    Bakalım, bekliyoruz... toyota bey ne yapacak acaba..

    Edit. Amarok'a yük atamıyorsunuz bu arada.kapasitesi düşük.fakat arka süspansiyonlar dolayısıyla konforlu..

    Normal araç performansı beklediğimizi kendiniz kabul edip kendiniz yanıtlamışsınız. Beklenen navara amarok mitsu performansı ama o performanstan uzak olduğu aşikar.



    Toyota ne diyecek ki başka? 9 yılda çözmedik bir haltı mı diyecek? Testin tablo olduğunu düşünüyorsa çeksin bir video geyik testi, ispatladın bu kanalın yanlı test yaptığını iplerini kessin. Zira gayet yıllardır test yapan güvenilir bir kuruluş. Ama Emin'im Toyota sizin kadar hatalarını savunmamıştır, sonuçta adamlar Japon.



    Jeep'i yerden yere vurdular aynı testte, gm çıkıp kanalı ifşa etseydi bari, ama arabayı güncelleyin sorunu çözdüler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPEREN A.

    Ben test ettim v6'yı. Ne SRC'si arkadaş şaka mısın?

    Bayilerdeki test aracı pick-up'lar firma adına kayıtlı oldukları için ruhsatta ticari olarak gözükürler ve bu nedenle o araçları kullanabilmek için normal koşullarda SRC belgesi gerekmektedir ancak bazı bayiler inisiyatif kullanarak bu belgeye sahip olmayan kişilerin test sürüşüne çıkmasına müsade etmekte iken bazı bayiler bu belgeyi kesin olarak istemektedir. Daha önce bu şekilde Amarok, L200 ve D-Max test ettim ancak Toyota bayisi Hilux için SRC belgesi istiyordu.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.