Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.726
Cevap
31
Favori
451.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    Merhabalar; ben de forumu baştan sona okudum ve 2009 dizel Astra yı satıp Amarok almak istiyorum. Sınıfının en az yakıt tüketen pick up ı olması güzel ama 100 km de 4,9 şehir içi yakıt ortalamasını bırakmak biraz beni üzecek gibi geliyor.

    Benim sormak istediğim bir kaç soru var bilgililere; bu aracı ticari de alabilirim, hususi de alabilirim. Ticari veya hususi olmasında yıllık vergisinde bir değişiklik olur mu? Hususi alırsam ilk 3 seneden sonra 2 yılda bir mi TuvTürk' e giderim yoksa ticari araç olmasından dolayı 1 yılda bir mi?

    Bir arkadaşım, aldığımda aracı kapatmazsam kamyonet, kapatırsam panelvan statüsüne giriyormuş ve yine yıllık vergisinde değişiklikler oluyor dedi... bunun doğruluk payı nedir?

    Yabancı forumları okurken ilk zamanlarda (2011 nisan) çokça şikayet edilen, sonra ki tarihlerde ise konuyla ilgli hiçbir şikayet bulamadığım, bagaj kapağının araç kilitliyken bile açılabildiği, hiç bir türlü kilitlenemediği belirtilmekte. Kullananlarda böyle bir durum söz konusu mu?

    Aracı hiç incelemedim, test etmedim, showroom a da henüz gidemedim. Sürücü koltuğunu sonuna kadar geriye aldığınızda, arka koltuğa kaç cm boyunda bir insan sizce binebilir? ( Bunu kestirmeniz zor olabilir ama tahmini bilgi verebilirseniz sevinirim. )

    Şimdiden cevap verenlere teşekkür ederim. İyi forumlar...

    Muayene her yıl...
    Kapılar kilitliyken bagaj kapağı açık...
    İster kapat ister aç her türlü vergi aynı...580 TL 2 çeker.980 TL 4 çeker...
    Ölçmedim ama arka koltuk diz mesafesi ve yakıt tüketiminde sınıfının en iyisi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: taxable

    Merhabalar; ben de forumu baştan sona okudum ve 2009 dizel Astra yı satıp Amarok almak istiyorum. Sınıfının en az yakıt tüketen pick up ı olması güzel ama 100 km de 4,9 şehir içi yakıt ortalamasını bırakmak biraz beni üzecek gibi geliyor.

    Benim sormak istediğim bir kaç soru var bilgililere; bu aracı ticari de alabilirim, hususi de alabilirim. Ticari veya hususi olmasında yıllık vergisinde bir değişiklik olur mu? Hususi alırsam ilk 3 seneden sonra 2 yılda bir mi TuvTürk' e giderim yoksa ticari araç olmasından dolayı 1 yılda bir mi?

    Bir arkadaşım, aldığımda aracı kapatmazsam kamyonet, kapatırsam panelvan statüsüne giriyormuş ve yine yıllık vergisinde değişiklikler oluyor dedi... bunun doğruluk payı nedir?

    Yabancı forumları okurken ilk zamanlarda (2011 nisan) çokça şikayet edilen, sonra ki tarihlerde ise konuyla ilgli hiçbir şikayet bulamadığım, bagaj kapağının araç kilitliyken bile açılabildiği, hiç bir türlü kilitlenemediği belirtilmekte. Kullananlarda böyle bir durum söz konusu mu?

    Aracı hiç incelemedim, test etmedim, showroom a da henüz gidemedim. Sürücü koltuğunu sonuna kadar geriye aldığınızda, arka koltuğa kaç cm boyunda bir insan sizce binebilir? ( Bunu kestirmeniz zor olabilir ama tahmini bilgi verebilirseniz sevinirim. )

    Şimdiden cevap verenlere teşekkür ederim. İyi forumlar...

    Muayene her yıl...
    Kapılar kilitliyken bagaj kapağı açık...
    İster kapat ister aç her türlü vergi aynı...580 TL 2 çeker.980 TL 4 çeker...
    Ölçmedim ama arka koltuk diz mesafesi ve yakıt tüketiminde sınıfının en iyisi...

    Alıntıları Göster
     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları


     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları


    otomatik amarok resimleri arkadaşlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    Muayene her yıl...
    Kapılar kilitliyken bagaj kapağı açık...
    İster kapat ister aç her türlü vergi aynı...580 TL 2 çeker.980 TL 4 çeker...
    Ölçmedim ama arka koltuk diz mesafesi ve yakıt tüketiminde sınıfının en iyisi...

    2 çeker ile 4 çeker arasındaki vergi farkı neden böyle?

    yani 2 çeker kamyonet sınıfına giriyorda 4 çeker arazi aracı olarakmı geçiyor ruhsatta.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~mtnsyn~

    quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    Muayene her yıl...
    Kapılar kilitliyken bagaj kapağı açık...
    İster kapat ister aç her türlü vergi aynı...580 TL 2 çeker.980 TL 4 çeker...
    Ölçmedim ama arka koltuk diz mesafesi ve yakıt tüketiminde sınıfının en iyisi...

    2 çeker ile 4 çeker arasındaki vergi farkı neden böyle?

    yani 2 çeker kamyonet sınıfına giriyorda 4 çeker arazi aracı olarakmı geçiyor ruhsatta.?

    Alıntıları Göster
    hocam detayı bilmiyorum...
    4 çekeri olan bir arkadaş yazacak artık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    hocam detayı bilmiyorum...
    4 çekeri olan bir arkadaş yazacak artık...

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkaaşlar

    Dün VW'nin Almanya sitesine baktım. 2 çeşit amarok satışta. Part time 4x4 ve full time 4x4. Torsen ve EDL ile geliyormuş. Youtube da var videolar. Konfor açısından güzel bence full time. Ayrıca kullanışlı. 4x2 - 4x4 ayarı yapmaktan kurtarır en azından.

    Acaba Türkiye'ye de gelme ihtimali var mıdır bu full time 4x4 ün?
  • bu arabadan almayı düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SONKUR

    bu arabadan almayı düşünüyorum.
    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Alıntıları Göster
    4:16 da öndeki WW logosounun altından şöyle bi çeki aparatı çıkıyor.Ağaca bağlayıp çekiyor aracı.Bu sonradan takılan bir aparat mı?
    http://www.youtube.com/watch?v=zVVVmn1LqOg&feature=related




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten
  • Arkadaslar

    Yeni Ford ranger xlt 2.2 versiyonu almayı düşünüyorum. Yakıt konusunda amarok tavsiye ediliyor. Siz ne dersiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arkadaslar

    Yeni Ford ranger xlt 2.2 versiyonu almayı düşünüyorum. Yakıt konusunda amarok tavsiye ediliyor. Siz ne dersiniz?

    2 aracıda kullanan birine sormak lazım , bence ford daha fazla yakıyordur tabi bu benim kanaatim daha önce transporter kullanmıştım ve şirkettede ford connect vardı 2 tonluk transporter ortalama 8 lt yakarken ford 7,8 lt idi yani bu durumda vw çok daha az yakıyor ama tabiki bu araçlar arasında direkt kullanmadan sadece kendimce yorum yapıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arkadaslar

    Yeni Ford ranger xlt 2.2 versiyonu almayı düşünüyorum. Yakıt konusunda amarok tavsiye ediliyor. Siz ne dersiniz?

    dostum bende amarok 2 çeker var...
    şehirler arası ortalama 1 ton yük taşıyorum...
    ortalamam 7 litre...(ama full nizami kullanım)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arkadaslar

    Yeni Ford ranger xlt 2.2 versiyonu almayı düşünüyorum. Yakıt konusunda amarok tavsiye ediliyor. Siz ne dersiniz?

    dostum bende amarok 2 çeker var...
    şehirler arası ortalama 1 ton yük taşıyorum...
    ortalamam 7 litre...(ama full nizami kullanım)

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, değerli katkılarınız için teşekkür ederim.

    Ranger'ın kaslı, heybetli yapısı beni çok etkilemesine rağmen...
    Ranger 4x2 XLT modeli 55.000.-TL ve donanım, özellik yönünden bomboş bir araç...
    4x4 wildtrack modelinin henüz TR'ye getirilmemesi sebebiyle;

    Tipi hoşuma gitmesede rakiplerine göre 4x4 fiyat avantajı ağır bastı ve mecburen amarok 4x4 highline'da karar kıldım.

    Etkenler;
    4x4'ünün çok hesaplı olması,
    iç donanım yönünden dolu olması,
    iç konfor ve süspansiyon sisteminin otomobil seviyesinde olması,
    2000cc motor sebebiyle 4x4 olmasına rağmen yıllık vergisinin 3.0 veya 3.2 motorların yarısı kadar olması,
    yakıt ekonomisi sebebiyle,

    İnş.pişman olmam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arkadaşlar, değerli katkılarınız için teşekkür ederim.

    Ranger'ın kaslı, heybetli yapısı beni çok etkilemesine rağmen...
    Ranger 4x2 XLT modeli 55.000.-TL ve donanım, özellik yönünden bomboş bir araç...
    4x4 wildtrack modelinin henüz TR'ye getirilmemesi sebebiyle;

    Tipi hoşuma gitmesede rakiplerine göre 4x4 fiyat avantajı ağır bastı ve mecburen amarok 4x4 highline'da karar kıldım.

    Etkenler;
    4x4'ünün çok hesaplı olması,
    iç donanım yönünden dolu olması,
    iç konfor ve süspansiyon sisteminin otomobil seviyesinde olması,
    2000cc motor sebebiyle 4x4 olmasına rağmen yıllık vergisinin 3.0 veya 3.2 motorların yarısı kadar olması,
    yakıt ekonomisi sebebiyle,

    İnş.pişman olmam.

    arabaya bindiğin gün doğru karar verdiğini anlayacaksın...emin ol...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Arkadaşlar, değerli katkılarınız için teşekkür ederim.

    Ranger'ın kaslı, heybetli yapısı beni çok etkilemesine rağmen...
    Ranger 4x2 XLT modeli 55.000.-TL ve donanım, özellik yönünden bomboş bir araç...
    4x4 wildtrack modelinin henüz TR'ye getirilmemesi sebebiyle;

    Tipi hoşuma gitmesede rakiplerine göre 4x4 fiyat avantajı ağır bastı ve mecburen amarok 4x4 highline'da karar kıldım.

    Etkenler;
    4x4'ünün çok hesaplı olması,
    iç donanım yönünden dolu olması,
    iç konfor ve süspansiyon sisteminin otomobil seviyesinde olması,
    2000cc motor sebebiyle 4x4 olmasına rağmen yıllık vergisinin 3.0 veya 3.2 motorların yarısı kadar olması,
    yakıt ekonomisi sebebiyle,

    İnş.pişman olmam.

    arabaya bindiğin gün doğru karar verdiğini anlayacaksın...emin ol...

    Trendline bir test aracı kullandırdılar, süspansiyonu fena değildi ancak debriyaj ve kavrama bana titrek geldi. Ranger'ın sadece tipi beni çok etkiledi ve Amarok'u alırken bile gönlüm Ranger'da kalarak aldım.

    Umarım kullanınca fikrim değişir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten

    o kadar para verip hic bir opsiyon ekletemediginiz araca binmek bana gereksiz geldi. Girisi fiyatini bilmiyorum. Ben gittigimde arac 70 milyardi. Sadece auto vites icin ne kadar alirlar bilmiyorum.

    Ben nerdeyse 1 senedir bekliyorum araci ama vazgectim. Mercedes A serisinin oto vitesi gelirse en kisa zamanda ona bakacam artik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten

    o kadar para verip hic bir opsiyon ekletemediginiz araca binmek bana gereksiz geldi. Girisi fiyatini bilmiyorum. Ben gittigimde arac 70 milyardi. Sadece auto vites icin ne kadar alirlar bilmiyorum.

    Ben nerdeyse 1 senedir bekliyorum araci ama vazgectim. Mercedes A serisinin oto vitesi gelirse en kisa zamanda ona bakacam artik.

    Elbette hocam bu zevk meselesi ancak bu aracı bekleyip a sınıfına yönelmek hiç birbiriyle alakası olmayan bir segmente geçiş yapmak, yoksa a serisi gerçekten çok güzel oldu benimde çok hoşuma gitti. Bende amarokun otomatiği gelse diye beklerken tiguda indirim olunca 4x4 olmasından dolayı birde şu k2 belge mevzuatından dolayı tiguya geçtim. ( tabiki tiguanın 4x4 yapısı ile arazi şartlarına uyumlu amarokun 4x4 ü arasında dağlar kadar fark var ama dağa bayıra pek gitmediğim için 2sinin var olan özellikleri şehiriçi kullanım bakımından benim için aynı olacak diye düşündüm)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten

    o kadar para verip hic bir opsiyon ekletemediginiz araca binmek bana gereksiz geldi. Girisi fiyatini bilmiyorum. Ben gittigimde arac 70 milyardi. Sadece auto vites icin ne kadar alirlar bilmiyorum.

    Ben nerdeyse 1 senedir bekliyorum araci ama vazgectim. Mercedes A serisinin oto vitesi gelirse en kisa zamanda ona bakacam artik.

    Elbette hocam bu zevk meselesi ancak bu aracı bekleyip a sınıfına yönelmek hiç birbiriyle alakası olmayan bir segmente geçiş yapmak, yoksa a serisi gerçekten çok güzel oldu benimde çok hoşuma gitti. Bende amarokun otomatiği gelse diye beklerken tiguda indirim olunca 4x4 olmasından dolayı birde şu k2 belge mevzuatından dolayı tiguya geçtim. ( tabiki tiguanın 4x4 yapısı ile arazi şartlarına uyumlu amarokun 4x4 ü arasında dağlar kadar fark var ama dağa bayıra pek gitmediğim için 2sinin var olan özellikleri şehiriçi kullanım bakımından benim için aynı olacak diye düşündüm)

    Alıntıları Göster
    Amarok 4x4 Highline kullanan varmı?

    * Aracı alırken üzerinde verilen lastik 4 mevsim olarak niteleniyor. Bunlarla araziye ne kadar girilebilir?
    * Arka yumuşasın diye makastan bir yaprak alınabilirmi?
    * Bagaj havuzu olarak kasanın kenarlarına oturanmı, içine geçenmi tercih edilmeli?
    * 18 jant opsiyonu ile aldım, iptal edeyimmi, sorun yaşatırmı?
    * DSG şanzımanlı Amarok'ların satışına Ekimde başlanacakmış. Arazide DSG'nin uygun olmayacağını düşünüyorum, doğrumu?
    * Yurtdışında olmasına rağmen, Navigasyon+multimedya opsiyonu burada verilmiyor, dışarıdan bulup taktırabilirmiyim?
    * Genel olarak dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?

    İlginize teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten

    o kadar para verip hic bir opsiyon ekletemediginiz araca binmek bana gereksiz geldi. Girisi fiyatini bilmiyorum. Ben gittigimde arac 70 milyardi. Sadece auto vites icin ne kadar alirlar bilmiyorum.

    Ben nerdeyse 1 senedir bekliyorum araci ama vazgectim. Mercedes A serisinin oto vitesi gelirse en kisa zamanda ona bakacam artik.

    DSG'lisi 80 bine satılacak dedi bayi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten

    o kadar para verip hic bir opsiyon ekletemediginiz araca binmek bana gereksiz geldi. Girisi fiyatini bilmiyorum. Ben gittigimde arac 70 milyardi. Sadece auto vites icin ne kadar alirlar bilmiyorum.

    Ben nerdeyse 1 senedir bekliyorum araci ama vazgectim. Mercedes A serisinin oto vitesi gelirse en kisa zamanda ona bakacam artik.

    DSG'lisi 80 bine satılacak dedi bayi.

    bi çıksın bende çok merak etmeye başladım...




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.