Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (2 Mobil) - 9 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.726
Cevap
31
Favori
451.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten

    o kadar para verip hic bir opsiyon ekletemediginiz araca binmek bana gereksiz geldi. Girisi fiyatini bilmiyorum. Ben gittigimde arac 70 milyardi. Sadece auto vites icin ne kadar alirlar bilmiyorum.

    Ben nerdeyse 1 senedir bekliyorum araci ama vazgectim. Mercedes A serisinin oto vitesi gelirse en kisa zamanda ona bakacam artik.

    DSG'lisi 80 bine satılacak dedi bayi.

    bi çıksın bende çok merak etmeye başladım...

    Evet geldiği zaman bi test sürüşü isteyeceğim 180ps ve 8 ileri triptronik bakalım nasıl bir bileşim olacak, bide herne kadar bu bir pick up da olsa bu kadar para verince ne bileyim içinin malzeme kalitesi daha iyi olsa diye düşünüyor insan en azından highline için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten

    o kadar para verip hic bir opsiyon ekletemediginiz araca binmek bana gereksiz geldi. Girisi fiyatini bilmiyorum. Ben gittigimde arac 70 milyardi. Sadece auto vites icin ne kadar alirlar bilmiyorum.

    Ben nerdeyse 1 senedir bekliyorum araci ama vazgectim. Mercedes A serisinin oto vitesi gelirse en kisa zamanda ona bakacam artik.

    DSG'lisi 80 bine satılacak dedi bayi.

    bi çıksın bende çok merak etmeye başladım...

    Evet geldiği zaman bi test sürüşü isteyeceğim 180ps ve 8 ileri triptronik bakalım nasıl bir bileşim olacak, bide herne kadar bu bir pick up da olsa bu kadar para verince ne bileyim içinin malzeme kalitesi daha iyi olsa diye düşünüyor insan en azından highline için

    walla kesinlikle katılıyorum kalite açısından...
    ben trendline 2 çeker kullanıyorum gerçi bi önceki aracım pejoydu bu bile konfor yalıtım kullanım açsından çok iyi...
    ticari diye bu tarz araçları çok konforlu yapmıyorlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: req16

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Gelen ilk parti 4x4 ve hic bir donanim eklentisi yok. Ayni arac sadece auto vites.

    Acaba giriş fiyatları ne olur ? ilk baştan beri ilgimi çeken bir araçtı kararsız kalıyordum otomatiğini beklerken tiguanda kampanya olunca dayanamayıp tiguan aldım ama hala gittiğimde bir göz atıyorum arazi kabiliyeti duruşu büyüklüğü çok güzel bir araç gerçekten

    o kadar para verip hic bir opsiyon ekletemediginiz araca binmek bana gereksiz geldi. Girisi fiyatini bilmiyorum. Ben gittigimde arac 70 milyardi. Sadece auto vites icin ne kadar alirlar bilmiyorum.

    Ben nerdeyse 1 senedir bekliyorum araci ama vazgectim. Mercedes A serisinin oto vitesi gelirse en kisa zamanda ona bakacam artik.

    DSG'lisi 80 bine satılacak dedi bayi.

    bi çıksın bende çok merak etmeye başladım...

    Evet geldiği zaman bi test sürüşü isteyeceğim 180ps ve 8 ileri triptronik bakalım nasıl bir bileşim olacak, bide herne kadar bu bir pick up da olsa bu kadar para verince ne bileyim içinin malzeme kalitesi daha iyi olsa diye düşünüyor insan en azından highline için

    walla kesinlikle katılıyorum kalite açısından...
    ben trendline 2 çeker kullanıyorum gerçi bi önceki aracım pejoydu bu bile konfor yalıtım kullanım açsından çok iyi...
    ticari diye bu tarz araçları çok konforlu yapmıyorlar...

    evet hocam malesef, özellikle tiguanı kullanmaya başladıktan sonra o dashboardın ust kaplaması hissiyatı, ister istemez diğer modellerindede en azından bu kaliteyi aramama sebep oluyor, evet araç sert kullanımlar için yapılmış ama niye higline da en azından diğer modellerdeki gibi parçalarından yararlanamıyoruz ne bileyim bi rcd 510 multimedya sistemi diğer araçlardaki gibi yol bilgisayarını direksiyondan kumanda vs. ister istemez insan bunlarıda istiyor




  • Youtube'da izlediğim yabancı videolarda 4x4 Highline bayi çıkışı Multimedya+navigasyon cihazı takılı olanlar var. Üstelik üzerindeki 17 jantın farklı ve daha alımlı bir modeli ile satılıyorlar. Her nedense TR'ye getirdikleri hep uvertür araçlar oluyor.Bizde böyle bir araca sanki bedavaymış gibi 70 bin veriyoruz.

    "Peki hem yakınıyorsun hemde niye aldın" diye sorarsanız, böyle bir aracı almaya mecburdum. 55 bine boş 4x2 Ranger almaktansa, aradaki farkı vermek daha mantıklı geldi. Sonuçta 2.0 motorla 3.0 motor gücünü veriyor, özellik olarak daha dolu, 4x4 olmasına rağmen diğer 4x4 lerden bandrolü daha düşük.

    Amarok daha cazip geldi.
  • Tabi hocam zaten birincil etken teknolojisi uzun ömürlülüğü vede kalitesi ama işte keşke opsiyonlar açık olsa daha fazla vw alabilsek :) Sanırım burada doğuşunda aracın giriş seviyesi ve üst seviyedekilerde( Highline)ki girişleride rekabet açısından fiyatını çok yükseltmemek için bazı donanımlardan ödün veriyorlar. İşte RCD510, dediğiniz gibi rns510 , ne bileyim janttır, koltuk döşemesidir, belki o videoda gördüğünüz gibi bir araç gelse başlangıç fiyatı 90.000 i bulacak ve hatta geçecektir ama işte en azından bu opsiyonlarda olabilse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    Tabi hocam zaten birincil etken teknolojisi uzun ömürlülüğü vede kalitesi ama işte keşke opsiyonlar açık olsa daha fazla vw alabilsek :) Sanırım burada doğuşunda aracın giriş seviyesi ve üst seviyedekilerde( Highline)ki girişleride rekabet açısından fiyatını çok yükseltmemek için bazı donanımlardan ödün veriyorlar. İşte RCD510, dediğiniz gibi rns510 , ne bileyim janttır, koltuk döşemesidir, belki o videoda gördüğünüz gibi bir araç gelse başlangıç fiyatı 90.000 i bulacak ve hatta geçecektir ama işte en azından bu opsiyonlarda olabilse

    DSG için bu araca bence 10bin daha fazla vermeye değmez. Cift kavramali dsg arazide balataları çabuk siyiracagindan sanzimanin ömrü çok kisa olur. Bence arazi düşünenler DSG sanzimanlisini almamalı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal


    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    Tabi hocam zaten birincil etken teknolojisi uzun ömürlülüğü vede kalitesi ama işte keşke opsiyonlar açık olsa daha fazla vw alabilsek :) Sanırım burada doğuşunda aracın giriş seviyesi ve üst seviyedekilerde( Highline)ki girişleride rekabet açısından fiyatını çok yükseltmemek için bazı donanımlardan ödün veriyorlar. İşte RCD510, dediğiniz gibi rns510 , ne bileyim janttır, koltuk döşemesidir, belki o videoda gördüğünüz gibi bir araç gelse başlangıç fiyatı 90.000 i bulacak ve hatta geçecektir ama işte en azından bu opsiyonlarda olabilse

    DSG için bu araca bence 10bin daha fazla vermeye değmez. Cift kavramali dsg arazide balataları çabuk siyiracagindan sanzimanin ömrü çok kisa olur. Bence arazi düşünenler DSG sanzimanlisini almamalı.

    Hocam yanlız bu araçlar dsg ile gelmeyecek, bu arazi vitesinde kullanılan 8 ileri triptronik ile gelecek o yüzden fiyat farkı o kadar olmayacaktır eğer arada o kadar fiyat farkı olursa mutlaka üzerinde ekstra donanım vardır, hele bir gelsin bekleyip görmek lazım




  • arkadaşlar siteye eklenmiş Otomatik seçeneği J18 Highline Amarok 76.680 TL'den satışa sunulmuş.Manuel 4x4 Highline modeli 76 küsürdü otomatiği bekleyemeyip son zamanlarda manuel vites alan varsa baya üzülmüştür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deamon8 -- 27 Eylül 2012; 9:55:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deamon8

    arkadaşlar siteye eklenmiş Otomatik seçeneği J18 Highline Amarok 76.680 TL'den satışa sunulmuş.Manuel 4x4 Highline modeli 76 küsürdü otomatiği bekleyemeyip son zamanlarda manuel vites alan varsa baya üzülmüştür.

    Fazla bir fark olmamış gayet iyi fiyatı bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: deamon8

    arkadaşlar siteye eklenmiş Otomatik seçeneği J18 Highline Amarok 76.680 TL'den satışa sunulmuş.Manuel 4x4 Highline modeli 76 küsürdü otomatiği bekleyemeyip son zamanlarda manuel vites alan varsa baya üzülmüştür.

    Fazla bir fark olmamış gayet iyi fiyatı bence

    Bizim aldığımız araç MT 68.400...

    Otomatiğe çevirdiğimizde fiyatın 78.400 e çıkacağını söyledi bayi. Hem arazide otomatik düz gibi uzun ömürlü olmaz, hem de 10 bin farka değmez diye düşündük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deamon8

    arkadaşlar siteye eklenmiş Otomatik seçeneği J18 Highline Amarok 76.680 TL'den satışa sunulmuş.Manuel 4x4 Highline modeli 76 küsürdü otomatiği bekleyemeyip son zamanlarda manuel vites alan varsa baya üzülmüştür.

    sahibinden vs gibi sitelerde manuelleri satmaya başladılar üzülenleri görebilirsiniz orada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    quote:

    Orijinalden alıntı: deamon8

    arkadaşlar siteye eklenmiş Otomatik seçeneği J18 Highline Amarok 76.680 TL'den satışa sunulmuş.Manuel 4x4 Highline modeli 76 küsürdü otomatiği bekleyemeyip son zamanlarda manuel vites alan varsa baya üzülmüştür.

    Fazla bir fark olmamış gayet iyi fiyatı bence

    Bizim aldığımız araç MT 68.400...

    Otomatiğe çevirdiğimizde fiyatın 78.400 e çıkacağını söyledi bayi. Hem arazide otomatik düz gibi uzun ömürlü olmaz, hem de 10 bin farka değmez diye düşündük.

    bugün sevise bir gideceğim gittiğim showroomda varsa bi bakacağım ne gibi farklar var, ben amarok almayı düşündüğümde bana verilen fiyat 74000 TL idi mart ayı felandı highline 4x4 için sonradan fiyat düştü demekki




  • Dün serviste otomatik viteslisini inceleme fırsatım oldu, siyah bir araçtı metalik siyah, park etme özelliği cc felan vardı dolu bir araçtı 78.000 gibi bir fiyat etiketi vardı, güvenlik paketi vs da varmış, araç içinde değişen bişey yok vites kısmı göze daha hoş geliyor sadece, alacak olanlarada şimdiden hayırlı olsun diyorum
  • Yine tekrar etmek istiyorum. Otomatik vites arazi için uygun değildir. 4x2 için tercih edilebilir ancak 4x4 alacak olan mutlaka araziye girmeyi düşündüğü için otomatik vitesin kavraması batak parkurlar için uygun olmayacağı gibi, ömür yönünden düz vites gibi de olmaz. Asfaltta konfor arayanların AT şanzıman alması uygun olur diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berden

    donanımhaber forumda otomobil genel başlığında bir başlık vardı, arabalar için püf noktaları gibi bir şeydi. şimdi aradım ama bulamadım. neyse o başlıkta arkadaşın biri
    "hiç tanımadığınız bir arabaya bindiğinizde yakıt deposunun ne tarafta olduğunu anlamak için gösterge panelindeki yakıt tankı simgesine bakın, eğer yakıt göstergesinde pompa ve hortum soldaysa yakıt deposu soldadır ya da tam tersi " diye yazmıştı.
    bizim şirket bir müşteriden alacağının yerine geçen gün bir tane amarok almıştı. arabanın içindeydik, ben arka kabindeydim. neyse yakıt almamız gerekti, pompaya yanaşırken bu arabanın depo kapağı ne tarafta diye bi tartışma başladı, bende yukarıdaki bilgiyi öğrenmişim ya "göstergeye bakın" dedim. göstergede yakıt tankı simgesi var ve hortumu sağ taraftaydı, "hah depo kapağıda sağ taraftadır" dedim. neyse benzinliğe gittik tankın sol tarafına yanaştık ki sağ taraftan mazot alalım. arabadan bir indik depo kapağı sağ tarafta çıktı!
    benim karizmanın çizildiğine mi yanayım, gördüğümüz her bilgiye körü körüne inanmamıza mı yanayım bilemedim.

    sağ demişsiniz sağ çıkmış sıkıntı ne ki :)




  • arkadaşlar geri vites lambalarından neden yalnızca 1 i yanıyor...
    2 tarafa da yer yapıldığı halde?cvp verebilen olmadı serviste...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    Dün serviste otomatik viteslisini inceleme fırsatım oldu, siyah bir araçtı metalik siyah, park etme özelliği cc felan vardı dolu bir araçtı 78.000 gibi bir fiyat etiketi vardı, güvenlik paketi vs da varmış, araç içinde değişen bişey yok vites kısmı göze daha hoş geliyor sadece, alacak olanlarada şimdiden hayırlı olsun diyorum

    Ben Antalya Alvin`den bir arkadas ile gorustum ve aracin bos oldugunu hic bir opsiyon ekletilmedigini soyledi. Aracta ekstra neler var eskiye gore?

    Gelen ilk araclarin hepsi 4x4 sanirim sizin gittiginiz bayide 4x2 oto var miydi?

    Ayrica on konsolda ekran var mi? Tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sheldon-Cooper -- 7 Ekim 2012; 20:12:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: delicevat77

    Dün serviste otomatik viteslisini inceleme fırsatım oldu, siyah bir araçtı metalik siyah, park etme özelliği cc felan vardı dolu bir araçtı 78.000 gibi bir fiyat etiketi vardı, güvenlik paketi vs da varmış, araç içinde değişen bişey yok vites kısmı göze daha hoş geliyor sadece, alacak olanlarada şimdiden hayırlı olsun diyorum

    Ben Antalya Alvin`den bir arkadas ile gorustum ve aracin bos oldugunu hic bir opsiyon ekletilmedigini soyledi. Aracta ekstra neler var eskiye gore?

    Gelen ilk araclarin hepsi 4x4 sanirim sizin gittiginiz bayide 4x2 oto var miydi?

    Ayrica on konsolda ekran var mi? Tesekkurler

    Hocam extra olarak güvenlik paketi, CC , gövde rengi tamponlar vardı ama ama içeride değişen bişey yok yani rcd510 ekran vs yoktu, 4*2 vardı fakat düz vardı otomatik görmedim




  • sunroof lazım ekran falan sonradan takılır
  • Amarok 4x4 Highline aracı teslim alırken bayi satış görevlisine otomatiği sordum. 78.400.TL fiyat verdi. Şanzıman Toureg ile aynı imiş. Kendisi şahsen otomatiğini tavsiye etmediği konusunda fikrini de paylaştı.

    Kullanım ile ilgili;

    Bir kamyonete göre önü ya da arkası pek farketmiyor gayet yumuşak ve konforlu bir süspansiyonu var. Aldığımda lastiklerin 30 hava basılı olduğunu gördüm. Virajlarda arkada savurma hissetmedim, gayet oturaklı gidiyor.

    İçine binince sanki kalitesi yüksek D sınıfı bir araca binmiş gibi hissettiriyor. Motoru gürültülü değil. Çekişi gayet iyi. 4x2 modunda aracın yokuşta kayması v.s. diğer araçlar gibiyken, 4x4 modunda aracı bir şey tutuyormuş gibi bir hali var. Henüz arazide kullanma fırsatı olmadı.

    Bayi teslim elemanı; "İlk çalıştırmada ve kontağı kapamadan önce mutlaka en az 30'ar sn. rolantide çalıştırın, turboyu yağlasın. Aksi taktirde çift turbolu bu motorun turbosunda sorun meydana gelirse parça çok pahalı ve garantiye girmiyor" dedi. Klasik doğuş mantığı.

    Toyota'nın gözünü seveyim. Bir hilux almış olsam bu lafı duymazdım. Gerçekten kullanıcı kaynaklı olmadığına inandıkları herşeyi garantiden değiştiriyorlar.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.