Şimdi Ara

VW AMAROK TRT ZOR YOLLARA DAYANAMADI (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
654
Cevap
16
Favori
65.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    gercek safkan arazi araclarını japonlar uretir

    toyota . mıtsubıshı .isuzu , ssangyong , nıssan varken ,amarok şehir cocugu anca asfalt 4 cekeri o kadar ,

    avrupalıların urettıgı araclar narin zor sartlara gelemez japonlar oyle degıl uretım mantıkları ve felsefelerı farklı bir kere ,

    Arkadaşım... Önce bir müddet kullanın, araç hakkında gerçekten bir fikriniz olsun. Sonra araziye çıkıp test edin, yine aracın arazi marifetini görün ve sonra yorum yapın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    gercek safkan arazi araclarını japonlar uretir

    toyota . mıtsubıshı .isuzu , ssangyong , nıssan varken ,amarok şehir cocugu anca asfalt 4 cekeri o kadar ,

    avrupalıların urettıgı araclar narin zor sartlara gelemez japonlar oyle degıl uretım mantıkları ve felsefelerı farklı bir kere ,

    Arkadaşım... Önce bir müddet kullanın, araç hakkında gerçekten bir fikriniz olsun. Sonra araziye çıkıp test edin, yine aracın arazi marifetini görün ve sonra yorum yapın.

    amarok arazi canavarımı yani?
  • Butun 4x4 araclar arazide iyidir. Daha iyi olanlar sasi ve agirlik noktasinda farkli olup fizik kanunlarina gore daha rahat tasinabilenlerdir.

    Lada Niva kisa sasi ve hafifligi sebebiyle girdigi yerden rahat cikar. Farki budur.

    Amarok, vs, kamyonet tipi 4x4 arazi araclari 2000kg'dan daha agir olduklarindan zemine iyi tutunur. Agir jeeplerde oyledir. Ancak arazide yurumek ayridir, girdigi yapiskan camurdan veya kardan yada kumdan cikabilmek ayridir.

    Yerine gore sasinin esnekligi, hafiflik daha rahat kurtulmayi saglar.

    Mesela kumda batmamanin en basit yolu lastik havalarini yariya indirmektir. Bunun aracla ilgisi varmi?

    Tabiiki yok. Bu famamen fizik kanunu ile ilgili bir konu.

    İndirildiginde yuzeye daha cok yayilan lastik aracin agirligini kumda daha genis bir zemine yaydigindan girdigi yerden batmadan rahatlikla cikabilir.

    Sonuc olarak: Arazide iyi demek aracin kolay kirilmamasi demektir.

    Zor yollar programinda kullanilan butun araclar gerektiginde sorun cikarmistir. Amarok'unda bu konuda digerlerinden cok farki olmaz, zira mekaniktir. L200 aks kirarken Amarok saft kirmistir.
    Ama neden?
    Girdikleri zeminde kayalara vurduklari icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Resımden anlaşılan defender kullanıyorsunuz , benımde ilk aracim 110 lük dizel defender dı ;) cok sağlam cok sorunsuz ama bir o kadar da hantal bence ...

    Şimdi Pikap kullanıyorum arazide elektronık ecu ve sensörler suya dayanmıyor tatbiki en son dıreksıyona kadar suya gırmıstım arac oldugu yerde kaldı , elektronıkcı olmasam mümkün degıl aracı yürütmek masrafının altından kalkmak ,
    Tamamen mekanık elektroıksız arac gercek bir off roadcu ıcın ıyıdır yarım metre çamur dere gecıclerı derın su vsvs hıc bır ecu işletim sistemı olan bır arac dayanmaz dayanmıyorda tecrübeyle sabıt

    Gecen sene ısoof un kemerburgazda off road Yarışları'na 2 adet amarok off roada hazırlanmış olarak getırıldı
    Lastık yükseltme vınc vsvs ... Gün sonunda ıkısıde cekıcıkerın üzerinde alandan ayrıldı hatta battıkları yerden ısoof un araçları çektı çıkardı , sanzıman ve 4 ceker sorunu yaşadıklarını ogrendım sonradan
    Tahmınım bu tıp araçlarda 4 hıgh 4 Low gecıclerı elektirikli bır motorla yapılıyor kablosu çıkmış veya kopmuş olabılır açıkcası bana hıc güven vermıyor amarok ...

    Su an kullandığım arac 155 beygır 360 tork asfaltda net 200 km surat yapıyor ama arazıde iş farklı netıcede lastık ne kadar yerı tutabılıyorsa yol alabılıyorsun ..

    Her arac kırabılır Aks keser sanzıman dağılır dıfransıyel sıyrılır vsvs ne kadar az elektronık o kadar az sorun dıyorum ..




  • japonun kendini kanıtlamış araçları dururken vosvos almak neyin avuntusu olabilir acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Butun 4x4 araclar arazide iyidir. Daha iyi olanlar sasi ve agirlik noktasinda farkli olup fizik kanunlarina gore daha rahat tasinabilenlerdir.

    Lada Niva kisa sasi ve hafifligi sebebiyle girdigi yerden rahat cikar. Farki budur.

    Amarok, vs, kamyonet tipi 4x4 arazi araclari 2000kg'dan daha agir olduklarindan zemine iyi tutunur. Agir jeeplerde oyledir. Ancak arazide yurumek ayridir, girdigi yapiskan camurdan veya kardan yada kumdan cikabilmek ayridir.

    Yerine gore sasinin esnekligi, hafiflik daha rahat kurtulmayi saglar.

    Mesela kumda batmamanin en basit yolu lastik havalarini yariya indirmektir. Bunun aracla ilgisi varmi?

    Tabiiki yok. Bu famamen fizik kanunu ile ilgili bir konu.

    İndirildiginde yuzeye daha cok yayilan lastik aracin agirligini kumda daha genis bir zemine yaydigindan girdigi yerden batmadan rahatlikla cikabilir.

    Sonuc olarak: Arazide iyi demek aracin kolay kirilmamasi demektir.

    Zor yollar programinda kullanilan butun araclar gerektiginde sorun cikarmistir. Amarok'unda bu konuda digerlerinden cok farki olmaz, zira mekaniktir. L200 aks kirarken Amarok saft kirmistir.
    Ama neden?
    Girdikleri zeminde kayalara vurduklari icin.

    Kastenmi yapıyorsunuz anlamadım boşuna çabalıyorsunuz amarog arazide başarısız aynı şekil ticaridede başarısız olucak japonların karşısında "tek" avantajı düzde daha az yakıt tüketiyor...
    Birsürü kelime yapmışsın birinde de amarog şu dememişsin l200aks kırmış sadece kırmış ama amarogun şarftı kayaya gelmiş bakseen o kaya kabine neden dokunmamış nokta atışımı yapmış şafta değip geri dönmek için saçmalamayın araba yüke dayanamadı parça kırdı. Ağır hizmet esnasında olmayacak şey değil elbette ama sizin işi kotarma çabanız komik duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitif man

    Resımden anlaşılan defender kullanıyorsunuz , benımde ilk aracim 110 lük dizel defender dı ;) cok sağlam cok sorunsuz ama bir o kadar da hantal bence ...

    Şimdi Pikap kullanıyorum arazide elektronık ecu ve sensörler suya dayanmıyor tatbiki en son dıreksıyona kadar suya gırmıstım arac oldugu yerde kaldı , elektronıkcı olmasam mümkün degıl aracı yürütmek masrafının altından kalkmak ,
    Tamamen mekanık elektroıksız arac gercek bir off roadcu ıcın ıyıdır yarım metre çamur dere gecıclerı derın su vsvs hıc bır ecu işletim sistemı olan bır arac dayanmaz dayanmıyorda tecrübeyle sabıt

    Gecen sene ısoof un kemerburgazda off road Yarışları'na 2 adet amarok off roada hazırlanmış olarak getırıldı
    Lastık yükseltme vınc vsvs ... Gün sonunda ıkısıde cekıcıkerın üzerinde alandan ayrıldı hatta battıkları yerden ısoof un araçları çektı çıkardı , sanzıman ve 4 ceker sorunu yaşadıklarını ogrendım sonradan
    Tahmınım bu tıp araçlarda 4 hıgh 4 Low gecıclerı elektirikli bır motorla yapılıyor kablosu çıkmış veya kopmuş olabılır açıkcası bana hıc güven vermıyor amarok ...

    Su an kullandığım arac 155 beygır 360 tork asfaltda net 200 km surat yapıyor ama arazıde iş farklı netıcede lastık ne kadar yerı tutabılıyorsa yol alabılıyorsun ..

    Her arac kırabılır Aks keser sanzıman dağılır dıfransıyel sıyrılır vsvs ne kadar az elektronık o kadar az sorun dıyorum ..

    benim bu arkadaşlara itirazım olmayan birşeyi varmış gibi gösterme çabaları.
    Evet bir defenderim var puma motorlu arazide bırakabilecek ekstraları yok dediğiniz gibi defender nede olsa safkan tabi ekonomisine verimine bakarak birkaç rakibi var. sizinki güney koreli altrnatiflerden birimi?




  • Kullanıcı hatası.

    Garanti kapsamına girmez.
  • capon varken almandan medet umarsan daha çok dokersın aracı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Diğer partlarını da izleyin..




    araç bana mısın demiyor yahu herşeye rağmen ayaktayım diyor

    helal olsun bravo fanatik japocuyumdur bu videoyla bir kat daha arttı




  • Ankara-Bahçelievler 2. caddede üzerinde TRT Zor Yollar yazan bi amarok var o mu acaba?
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Neden çabalamam gerektiğini anlamadım. Ben VW satıcısı değil kullanıcısıyım. Şu an kullandığım 2. Amarok aracım. İlki MT 4x4 idi ve karda kumda HT lastiklerle gayet başarılı idi. Şimdiki aracımı şehir içi ağırlıklı kullandığım için AT 4x4 aldım.

    Ben sadece bu araçlarla yaşadığım tecrübelerimi aktarmak istedim. Başka hiçbir aracıda kötülemiyorum. Ağır arazi şartlarında tabii ki mekanik donanım tercih edilmelidir. Elektronik donanımın daima sorun çıkarma ihtimalini bende kabul edenlerdenim. Ben bu araca 80 bin TL verip ağır araziye sokacak kadar kendimi kaybetmedim. Herkesin bir zevki vardır. Ben bu aracı konforu ve ekonomisi için tercih ettim. Batak olmayan çamur, diferansiyeli geçmeyen kar ve iri taneli plaj kumlarında hafif offroad'lar yaparak kendimi tatmin ediyorum ve aracımıda bu tip zeminlerde gayet başarılı buluyorum.

    Bugüne kadar lastik ortasını geçecek kadar yüksek suya girmedim. Ön cama kadar suya R.Rover aracımla girerdim ve sonuçta bu bana ağır maliyetler olarak geri döndü. Offroad yapacağım diye araçlarını mahfeden arkadaşlara saygı duyarım ancak bunu yapacak olsam gider eski model full mekanik 4x4 alır kıracaksam onu kırarım.

    Benim Amarok aracımın limitlerini tam olarak test edebilmem için ağır araziye girip kendime masraf çıkarmama gerek yok. Bunu benim yerime zaten Zor Yollar ekibi yapıyor. Sağolsunlar varolsunlar.




  • Ben sizi şu marka fanatikleri ile karıştırdım kullanıcısı olduğunuzu farketmedim özürdilerim.

    sizin arabanın l200 gibi rakipleri gayet başarılılar arazide amarok değil malesef tecrübelerimizden uygulamalardan göz kararı bu sonuca vardık. siz arabanızı bozmak mecburiyetinde değilsiniz elbette şahsen tatmin olma meselesi. Benim defenderden sonra almak istediğim model discovery ve aldığımda artık 4 veya 5 6 hangisi kısmet ise etiketi ne olursa olsun defenderden daha iyi olmak zorunda.
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    Discovery alırsanız servislerin en ufak sorunda tulum çıkarmalarına hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Rica ederim.

    Discovery alırsanız servislerin en ufak sorunda tulum çıkarmalarına hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim.

    Tulum çıkartmak nedemek? kusura bakmayın bilmiyorum
  • wehrmacht kullanıcısına yanıt
    Sene 2000. 1 Usd = 0.65 TL.

    1997 R.Rover aracımın kalöriferi karlı bir günde sıcak üflemeyi kesip soğuk üflemeye başladı. Diyelimki yetkili servise gittiniz. Aracınız için 15-20 bin gibi yüksek masraf çıktığında ödeyemezseniz aracı orada bırakıp kaçarak kurtulma durumunu göze almak gerekir.

    Bunu göze alamayanlar özel servis adı altında faaliyet gösteren ustalara giderler. Benim gittiğimde öyle olmasına rağmen kalöriferin ısıtmama sorununun torpidonun içindeki bir müşürden olduğunu söyleyerek torpidonun sökülüp takılması, müşürün değişmesi için benden 2000 yılında 2500 TL istedi. Bütün bunlardan önce bilgisayara bağlamak içinde 150 TL istedi.

    Dikkat; O yıllarda bu gün 40 bin tl olan sıfır km araçlar 6 bin tl idi. Yani benden istediği sıfır araç bedelinin yarısı olarak bugünün yaklaşık 20 bin TL si civarı.

    Ben psikolojik olarak bu paraları onlara yedirecek düşünce yapısında olmadığımdan, kalsın dedim ve eve döndüm. Yolda sorun kendiliğinden düzeldi.

    Tulum çıkarmak tabirini basit bir iş için neredeyse araba parası almaları anlamında kullandım.

    Aracı satmaya karar verdim. Servislerden biri alıcı oldu ve beni çağırdılar. Aracı teslim edip paramı almak için kapısına yanaşmamla birlikte motordaki sular birden yere akmaya başladı. Bir baktılar devirdaim pompası çatlamış. Hemen araç bedelinden 1000 USD daha kestiler.

    Bütün bunlar 3 yaşında Range Rover araçta oluyor.

    O gün bu gündür İngiliz araçlarından hep uzak dururum.




  • 6 ay oncesıne kadar actyon Sports kullanıyordum şimdi korando Sports kullanıyorum , mekanık olarak ve motor olarak muazzam bir makıne gel gor kı elektronık donanım ecu vs suya gelmıyor yarım metreden fazla su dırek aracın ıcınde ...

    Yıne def 110 veya 90 alacagim muhtemelen ağır yerlere def le gırerım Ssang I'n bir dıger avantajı yüksek suretlere cok rahat cıkabılmesı 265 bf good rıch ile 180 200 gıdıbelıyordum , def en fazla 90 100 vs vs Ssang I'n motorunu def koymak lazım genclık aşısı olur :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Neden çabalamam gerektiğini anlamadım. Ben VW satıcısı değil kullanıcısıyım. Şu an kullandığım 2. Amarok aracım. İlki MT 4x4 idi ve karda kumda HT lastiklerle gayet başarılı idi. Şimdiki aracımı şehir içi ağırlıklı kullandığım için AT 4x4 aldım.

    Ben sadece bu araçlarla yaşadığım tecrübelerimi aktarmak istedim. Başka hiçbir aracıda kötülemiyorum. Ağır arazi şartlarında tabii ki mekanik donanım tercih edilmelidir. Elektronik donanımın daima sorun çıkarma ihtimalini bende kabul edenlerdenim. Ben bu araca 80 bin TL verip ağır araziye sokacak kadar kendimi kaybetmedim. Herkesin bir zevki vardır. Ben bu aracı konforu ve ekonomisi için tercih ettim. Batak olmayan çamur, diferansiyeli geçmeyen kar ve iri taneli plaj kumlarında hafif offroad'lar yaparak kendimi tatmin ediyorum ve aracımıda bu tip zeminlerde gayet başarılı buluyorum.

    Bugüne kadar lastik ortasını geçecek kadar yüksek suya girmedim. Ön cama kadar suya R.Rover aracımla girerdim ve sonuçta bu bana ağır maliyetler olarak geri döndü. Offroad yapacağım diye araçlarını mahfeden arkadaşlara saygı duyarım ancak bunu yapacak olsam gider eski model full mekanik 4x4 alır kıracaksam onu kırarım.

    Benim Amarok aracımın limitlerini tam olarak test edebilmem için ağır araziye girip kendime masraf çıkarmama gerek yok. Bunu benim yerime zaten Zor Yollar ekibi yapıyor. Sağolsunlar varolsunlar.

    bu şartlarda kullanacaksanız iyi bir seçim olmuş.

    mesele hilux ve l200'ün yaptıklarını yapamaması zaten. yoksa konfor açısından ranger ve ssangyong ile birlikte en başarılı olanı.




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    L200 ve Hilux'ün yaptıklarını yapamadığına dair bir video paylaşımnız olabilirmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    L200 ve Hilux'ün yaptıklarını yapamadığına dair bir video paylaşımnız olabilirmi?

    aynı şeyleri üç aşağı 5 yukarı yaparlar hocam sorun o değil sorun bunu ne kadar süre ne kadar sağlıklı şekilde yapabildikleri.

    yoksa amarok'da araziye girer ama size ne kadar süre sonra ne kadar masraf açar mesele bu.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.