Şimdi Ara

Konu Silinebilir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    60 ile tin tine gidersen birşey hissetmezsin elbette. Çok boş yorumların var.


    Bağımsız olanlar yolun eğimine göre şekil alır , dışa eğimli bir viraı çok hızlı ve güvenli şekilde dönersin. Torsyonlu araçta ise virajj dışa eğimli ise direk arkası atar. Arkası koptuğu zaman direksiyon hakimiyetini kaybedersin.


    Daha geçen hafta izmirde virajda kopan torsiyonlu a3 yoldan çıktı. 2 kişi öldü Viraj dışa eğimliydi.


    Örnek dışa eğimli viraj.




    Konu Silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 17 Eylül 2022; 18:39:3 >
  • İzmirde nikah salonun orada bir viraj var. Bütün torsiyonlu araçlar orada yoldan çıkıyor kopup uçuyor.






    Konu Silinebilir
    Konu Silinebilirmanşet türkiye | yeni haber siteniz
    Karşıyaka'da feci kaza: 2 ölü, 1 yaralı
    https://www.mansetturkiye.com/karsiyaka-da-feci-kaza-2-olu-1-yarali/77807


    Konu Silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 17 Eylül 2022; 18:38:8 >




  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    sen anlayamıyorsun, senin için önemi yok diye bağımsız süspansiyonla torsiyonun farkı yok olmuyor.



    ben körüm o zaman renk diye bir şey yok demek gibi bir şey bu.

  • aliveli90 kullanıcısına yanıt

    Zırvalamışsın resmen.Sana cevap vermek benim için vakit kaybı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Aynısı ben sana diyecektim ama adam yerine koyup laf anlatmaya çalışmak hataydı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Şu mesaji hayretler icerisinde okudum...

    Çok yanlış yoldasin çok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Sen kendi işine bak Herşeye maydonoz olma.Gören de esrar uyuşturucuyu teşvik ediyor zanneder.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    Yahu kardeşim ne laftan anlamaz adamlarsınız?Aynı yıllar içinde üretilen birçok torsiyonlu ve bağımsız süspansiyonlu aracı kullandım ve fark edilecek bir fark göremedim diyorum.Bunu anlamak o kadar zor mu?Torsiyonlu 308 geyik testini en yüksek süratle tamamlayan araçlar arasında.Nice bağımsız süspansiyonlu araç o testlerde çuvalladı.Sabaha kadar şimdi üşenme bana torsiyonun teknik olarak daha iyi olduğunu öve öve bitiremeyen yazılar yaz hiç farketmez.Ben işin o noktasında değilim.Ben günlük kullandığımız orta segment araçlarımızda bağımsız süspansiyon araç almak için bir sebep göremiyorum.Ha torsiyon ha bağımsız olsun hiç farketmez diyorum.Bu forumda bu konuda kafayı kırmış olanlara sizler gidip multilink araçlarınızın eğilip süspansiyonlarını seyredebilirsiniz milletin böyle bir derdi yok diyorum.Zaten çoğu ergen,aynı şeyi her yerde tekrarlayan tipler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aliveli90 kullanıcısına yanıt

    Mesajlarıma alıntı yaparak sataşan sensin.Bildiklerini başkalarına anlatabilirsin.Benim senin bilgine ihtiyacım yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Geyik testleri düz zemin üzerinde yapılır. ESP müdahale eder arabayı çizgiye geri döndürür. Bu kadar.

    Beklentin bu kadarsa, şehirde tın tın oraya buraya geziyorsan dediğin doğru.. Torsiyon nadir bir iki vuruntu harici iş görüyor..

    Bu yüzden de çok yaygınlaştı zaten.. Arka taraf çok kopsa ne olacak, torsiyon olsa ne olacak.. ESP devreye girip günü kurtarıyor.


    Uzun yol yapıyorsan, tempolu kullanıyorsan sürüş zevki nedir biliyorsan iş değişir. Bağımsız arabanın direksiyon hissiyatı ve hassasiyeti bile farklı olur, arka tekerlekler açı alır, çukurda beşik hareketi yapar, özellikle ıslak zeminde arka taraf net biçimde daha kavrayıcı ve güven verici olur.



    Her bağımsız akslı araç süper olacak denemez. Her torsiyonlu araç da kötü olmaz. Tam bağımsız akslar sürüşe çok yönlülük ve kalite katmayı amaçlar, mevzu budur.


    Kusura bakma kız kardeşime de versem torsiyon bağımsız neymiş fark anlamaz.. biner gider.. Bu fark olmadığı anlamına gelmez.


    Haa dediğin yanlış değil, torsiyon dünyanın sonu değil genelde fazla abartılır eksikleri..





  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    Birader adami hasta etme savunduğun şey akla da bilime de aykırı.

    Hem saçmasapan iddialarin pesinde kosuyorsun hem de artistik pesindesin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    Hb yi bilemem nasildir lakin bir sedancı olarak torsiyonlu bir sedani kapima dahi koymam. O kadar leş bir altyapı.

    S500 varken ikinci araba olarak 2015 jetta almistim. Onu secme sebebimde arka tam bagimsiz olmasiydi.

    C segment bir arabaya gore muazzam bir arka suspansiyon duzeni var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 18 Eylül 2022; 12:35:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağımsız süspansiyonlu focustan torsiyonlu astraya geçtiğimde, elmadağdan inerken virajlı viyadük bağlantılarında (hafiften zıplatır arabayı) focusun arkası astraya göre daha az


    geziyordu onun dışında virajlarda ikiside bilen bilir gayet iyi yol tutuyordu.Diğer bir farkta yine tümseklerden geçerken eğer çapraz geçiyorsanız focus sallantıyı astraya göre daha az


    hissetiriyordu.Keşke c segmentinde de hepsi bağımsız olsa bence arada fark var.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    dediğiniz gibi en bariz hissedilebilir farklardan biri de ıslak ve kaygan zeminde ortaya çıkıyor.


    genelde atladığımız bir husus...

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.