Şimdi Ara

Konu Silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Konu Silinebilir




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 31 Aralık 2023; 0:58:55 >



  • Sadece aks işi riskli bir işlem değil, torsiyon Golf'ü lifte çıkarırsanız bolt yerleri gözükür multilink sistemin..

    Aynı şekilde multilink Golfü kaldırın torsiyon cıvata ağızları görünür, kapalıdır. İki farklı sistemde egzozun yolu farklıdır, bunu da baştan yapmak gerekir.


    Ammaa büyük ihtimalle multilink Golf'ün direksiyon kutusu farklıdır en büyük çekince bu. Multilink modellerde arka tarafın mekanik tutuşuna mühendis kişi daha çok güvendiği için keskin direksiyon kullanılabilir örnek olarak Focusta böyledir. Torsiyonlu araçta ani direksiyon hareketleri arka tarafı çok üzmesin diye daha tembel setup yapılır.. Nasıl olacak bu işler aks değişince.. ESP ayarı nolacak.. Daha farklı bir çok şey olabilir ve vardır da. Sıkıntı başlıyor burada


    Sonuçta kazalı mazalı bir şey bulup aksı tüm parçaları ile değiştirmek dert değil. Dert olan şey aksla ilgili olmayan detayların mahiyeti.

    Bağımsız süspansiyonlu focustan torsiyonlu astraya geçtiğimde, elmadağdan inerken virajlı viyadük bağlantılarında (hafiften zıplatır arabayı) focusun arkası astraya göre daha az


    geziyordu onun dışında virajlarda ikiside bilen bilir gayet iyi yol tutuyordu.Diğer bir farkta yine tümseklerden geçerken eğer çapraz geçiyorsanız focus sallantıyı astraya göre daha az


    hissetiriyordu.Keşke c segmentinde de hepsi bağımsız olsa bence arada fark var.

  • Aracın orninal donanımında yok herhalde, başka bir araçtan çıkma mı taktınız?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kampanayı da diske çevirmişler

  • Arkası bağımsız olunca özellikle eğimli yollarda arkası yolu hep tutuyor. Torsiyonda viraj alırken yol biraz eğimliyse araba arkadan direkt bırakır.

    Dağ yolları vss..


    Aynı zamanda bozuk ve dalgalı zemindede tutunma daha iyi oluyor. Araç yoldan kolay kopmuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 14 Eylül 2022; 23:8:3 >
  • Golf 7 mi bu araç ?

  • Evet böylece Bağdat caddesinde fırıldak gibi dolaşmaya hazır hale geldi. 

  • Risk barındıran bir işlem total mekanik yürüyen hesapları açısından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Konu Silinebilir
    9 yıl önce açıldı
    KONU SİLİNEBİLİR
    7 ay önce açıldı
    Konu silinebilir
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Sadece aks işi riskli bir işlem değil, torsiyon Golf'ü lifte çıkarırsanız bolt yerleri gözükür multilink sistemin..

    Aynı şekilde multilink Golfü kaldırın torsiyon cıvata ağızları görünür, kapalıdır. İki farklı sistemde egzozun yolu farklıdır, bunu da baştan yapmak gerekir.


    Ammaa büyük ihtimalle multilink Golf'ün direksiyon kutusu farklıdır en büyük çekince bu. Multilink modellerde arka tarafın mekanik tutuşuna mühendis kişi daha çok güvendiği için keskin direksiyon kullanılabilir örnek olarak Focusta böyledir. Torsiyonlu araçta ani direksiyon hareketleri arka tarafı çok üzmesin diye daha tembel setup yapılır.. Nasıl olacak bu işler aks değişince.. ESP ayarı nolacak.. Daha farklı bir çok şey olabilir ve vardır da. Sıkıntı başlıyor burada


    Sonuçta kazalı mazalı bir şey bulup aksı tüm parçaları ile değiştirmek dert değil. Dert olan şey aksla ilgili olmayan detayların mahiyeti.





  • Araba her ne modelse üst donanımında bağımsız süspansiyon ve disk fren vardir herhalde. Sıfırdan kendileri yapmamışlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autindustry A kullanıcısına yanıt

    kullanıcı kitaplarında lastik ebat değişimlerinin bile araca kodlanması gerektiği yazıyor.


    çok abut sabuk reaksiyonlar vermediği sürece espnin doğru çalışıp çalışmadığını bizim kullanıcı olarak tespt etme şansımız yok ama mutlaka kayda değer ayar farkları vardır torsiyonla, bağımzsız arasında.


    virajda birinde lastiklerin basış açısı değişiyor diğeri hemen hemen sabit en basitinden.

  • Ben aracın orjinalini bozup böyle birşey yapmak yerine aracı satıp bağımsız süspansiyonlu golf alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gereksiz bir işlem .Ne bunun için dünyanın parasını verip süspansiyonu değiştiririm ne de arabayı.Arkadaşta bağımsız golf 6 var. Alıp biraz kullandım ve benim torsiyonlu aracımla hiçbir fark göremedim.Göremediğim farkın ne gereği var?Bu bagımsız süspansiyon takıntılı adamların kafa kırık.Forumda da bunlardan epey mevcut.Herhalde bir yerlerinde sensörler var ki bu farkı ballandıra ballandıra anlatıyorlar.Bunlar muhtemelen günün belli saatlerinde aracın altına yatıp süspansiyonları seyrediyorlar.Eee başka nasıl tatmin olacaksın kiBen hiçbir fark göremiyorum.Hadi abartıyorum desem geyik testlerinde torsiyonlu 308 döktürürken bağımsız süspansiyonlu birçok araç direksiyon hareketleri ile kıçı başı dağıtıyor.Zaten golf geyik testinde çuvallamasıyla meşhur bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    vw mühendislerinin de kafa kırık ki pahalı modellerine bağımsız ucuz modellerine torsiyon koyuyor.

  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt

    O mühendisler artık golfe de focusa da torsiyon koyuyor.Çünkü gerek yok kardeşim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alt spec modellerinde torsiyon, üst spec modelerinde bağımsız var, golfte de focusta da.


    gerek olmasa hiçbirine koymaz. gerek yok değil bütçe-karlılık meselesi.

  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt

    Neyin inadı bu bilmiyorum ki.Daha önce senin o alt spec dediğin tüm motor tiplerinde bağımsız süspansiyon vardı.Golf 7 den sonra benzinli 120 beygir üstüne koydular.Daha önce tüm focuslar bağımsız süspansiyondu sonradan o da torsiyona geçti.600000 liradan başlayan yeni astra ve 308 bile torsiyon.800000 lik araçta torsiyon var.Çok gerekli bir ihtiyaç değil yani.Torsiyon bağımsızın yerini aratmıyor.Daha dün arkadaşın bağımsız süspansiyonlu 156 sıyla 130 km yolculuk yaptım.Bu araba bağımsız süspansiyon mu diye sorulacak hiçbir fark yok.Yaşadığıma mı inanayım sizin inadınıza mı?Yoldaki bozuklukları hissettirmesi,konforu,yol tutuşu vs hiçbir fark hissetmedim.Yolun bozuk yerlerinde zıp zıp zıplıyor o da.Benim için araçtan aldığım his önemli forumlarda yazan birçok abartılı bilgilerin benim için önemi yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.