Şimdi Ara

VW CEO'su: 'Tesla’nın yaptığı her şeyin daha iyisini yaparız” (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
3.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Elektrik piyasasi zenginlesince teslanin isi zorlasacak. Apple ile karistirmayin bunu. Bu is telefon uretmeye benzemez. 2020 gibi piyasa elektrikli arac dolacak. Jaguar bile model cikaracak.

    Diğer firmalar dizel motoru kaldırmaya cesaret edemiyorken neyin kafası bu ben 2030 dan önce adam gibi araba yapacaklarına inanmıyorum yapsalar bile Tesla Supercharger 135 KW DC akım şarj yaparken diğer otomobiller 50 KW DC şarj yapacaklar şu geçen sene duyurdukları 400KW sistemini kursunlar avrupalılar o zaman işin rengi değişir tabi onlar 400 KW DC hızlı şarj sistemini kurana kadar Tesla Supercharger V3 ü çoktan kurmaya başlar. Yorumum çok Tesla fanı gibi oldu ama doğruyu yapanı savunurum ben Tesla şu an doğru yolda. Umalımda Avrupalılar dediklerini yapsınlar fiyatlar düşsün rekabet artsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 19 Mayıs 2017; 17:48:52 >




  • uğraşsalar yaparlar bence
  • Soylediklerinin alasini yapacaklar. Mercedes ve BMW kablosuz sarj aparatiflerini duyurdu bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Soylediklerinin alasini yapacaklar. Mercedes ve BMW kablosuz sarj aparatiflerini duyurdu bile.

    Bakalım göreceğiz rekabet iyidir BMW elektrikli arabaları bir köşeye attı sanki Mercedes daha çok önem veriyor gibi acaba motorlar Tesla ile birlikte mi yapılacak ? Benim demek istediğim Tesla bu işi çok ilerletti ve diğer otomobil üreticileri çok cesaretli değil Daimler grubu tek ümitli görünüyor gözümde oda Tesla'nın yatırımcılarından biri olduğu için. Birde kablosuz şarj eden otoyol projesini maliyetten dolayı rafa kaldıracaklar garajımda dursa ne durmasa ne zaten yavaş şarj ediyor kabloyu takmak için 15 sn ayıralım bir zahmet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 19 Mayıs 2017; 22:18:31 >
  • Daimler EQ markasinin ilk modelinu 2019 da cikaracak. 10 model hedefleri var. Bmw 2020 de elektrikli X3, 2021 de i5 i tanitacak. 2019 da da elektrikli mini gelecek. VW grup 2025 e kadar 30 elektrikli model satisa sunacak vs. Tesla suan bile tekel degil Reno grubu yillik 300 bin elektrikli arav satti gecen sene.

    Daimler tesla ile ortakligi bitirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 19 Mayıs 2017; 22:34:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Daimler EQ markasinin ilk modelinu 2019 da cikaracak. 10 model hedefleri var. Bmw 2020 de elektrikli X3, 2021 de i5 i tanitacak. 2019 da da elektrikli mini gelecek. VW grup 2025 e kadar 30 elektrikli model satisa sunacak vs. Tesla suan bile tekel degil Reno grubu yillik 300 bin elektrikli arav satti gecen sene.

    Daimler tesla ile ortakligi bitirdi.

    Ortaklık bitti demek tekrar dediğim gibi rekabet iyidir ama şu şarj istasyonlarına el atmaları lazım ilk hedef o olmalı

    https://tr.motor1.com/news/145992/nissan-leaf-teaser/

    Leaf o çirkin tasarımından kurtulacak demek şu şapşal batarya kirası olayınıda kaldırsalar daha iyi olacak.




  • Bircok marka sarj istasyonu agi icin ortaklik kurdu. Aklima gelenler ford bmw ve daimler. Tesla bu rekabette cok dayanamaz. Suan bile surunerek yukseliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bircok marka sarj istasyonu agi icin ortaklik kurdu. Aklima gelenler ford bmw ve daimler. Tesla bu rekabette cok dayanamaz. Suan bile surunerek yukseliyor.

    Start up olmanın zararları fakat ben Tesla'nın yok olacağını sanmam rekabette önde olacaktır şuanda en fazla şarj istasyonu onun ve inşa aşamasında olan pil fabrikaları var evet dışardan fan gibi duruyorum ama aslında değilim sadece çok doğru işler yaptığını ve 2012 de Model S in çıktığı yılda ve hala diğer içten patlamalı motora sahip arabaları teknoloji yoksunu ve eski bir teknoloji olarak gösterdiğini belirtmek isterim. 350 kw dc şarj istasyonunda BMW, Ford, Volkswagen, Audi, Porsche ve Mercedes-Daimler ortak çalışıyor bu yılın sonunda 400 tane açılacak en baştada belirttiğim gibi rekabet iyidir Tesla elektrikli otomobilleri uyandırdı şuanki üreticiler daha iyi bir şey bulur üstüne Tesla bir şey ekler olur mu olur hiç bir markanın tekel hale gelmemesi en iyisidir Hep avrupadan bahsettik ama bence otomobil sektöründe asyada özellikle çinlilerin çok etkisi olacaktır şuan yavaş yavaş ilerliyorlar ama Nio EP9 modelinin Nürburgring pistinde 1. olması çok kayda değer bir şey hiçbir tecrübesi olmadan listedeki en az yarım asırlık otomobil firmalarını geçti yada Hırvatistan dan çıkmış Rimac şuan yine yarım asırdan daha fazla süredir olan firmaya yani Aston Martin e pil sağlayacak 20 senelik Koenigsegg e pil sağlıyordu öncesinde yeni markalar ve bu işin içinde olmayan ülkelerin şuanki otomotiv devlerini geçmesi mümkündür bana göre.

    Ek:https://tr.motor1.com/news/146091/2018-jaguar-i-pace-casus/ 350 kw şarj istasyonuna Jaguar ında katılması lazım yada Tesla gibi kendisi açsın bilemem ama %80 şarj 90 dk çok uzun süre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 20 Mayıs 2017; 14:1:21 >




  • Modern dunyada en imrenilesi milletler bile basari icin her turlu hileyi yalani dolani yapar uygular.

    Imajlarini duzeltmek icin kaba tabirle nereye saldiracaklarini sasirmislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wv elektrikli araç üretme güvenip alır mısınız? Şahsen ben almam. Tesla motors gibi inançlı ve sistemli bir kurumundan çıkan aracı tereddüt etmeden alırım. Ama vag grup gibi sahtekar ve karaktersiz ürünlerinin arkasında durmayan, dayanıklılık konusunda bir türlü dikiş tuttıramamış bir firmanın elektrikli arabası da tamamıyla hile dolu olacaktır.



    Ya 4, 5 ayda batarya ölür eski Ericsson telefonlar gibi tam dolu gösterirken telefon kapanır, ya bataryayı şarja takarsın evden çıkacaksın bir bakarsın şarj olmamış vs. Daha çift kavrama şanzıman yapamamış dünyanın en fazla araç satan firmasından ne bekliyorsunuz ki...



    Ama bir konuda çok çok şanslılar elektrikli araba için şanzıman gerekmiyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine dolmuşçu muhabbetleri dönmüş, "önce e golfü düzeltsin yauvv"

    Tesla tamamen elektrikli araç olma üzeirne platformlanmış şasisi hazırlanmış bir araç. Altyapısı sadece elektrik motoru ve akü.

    e golf ise halihazırda benzinli motor için hazırlanmış mülayim aile sedanının elektrik motoru uygulanmış hali. Teslada 300 ile 550kw arası motorlar varken e golfte 100kw motor var, ne yapacaktı 3 saniyede mi 100e çıkacaktı 100 kw ile? Yine altyapısı normal golf ile aynı, tesla gibi onlarca aküye sahip değil, dolayısıyla menzili de ona göre. İki araç elma ile armut. E golfü başka markaların elektrikli araçlarıyla kıyaslayıp değerlendirmek lazım.

    Şimdi burada vw elektrikli araç yapabilir mi, tesla kadar başarılı olabilir mi asıl onu konuşmak lazım. Bana göre isterse gayet iyi yapar. Adamlar en zengin otomobil gruplarından bir tanesi. Paraları ile her türlü argeyi yapar ve elektrikte lider olur. Bugün küçük hacim benzinli turbo motorların yaygınlaşmasını da bmw gibi ciddi motor üreticilerinin bile küçük hacim motorlara geçmesine öncü olan adamlardan bahsediyoruz. Adamlar 10 sene önceden öngörülü davranıp avrupa emisyonlarına zorlanmadan uyacak verimli benzinli motorları yapıp tüm dünyaya yaydılar. ARtık toyotasından, bmwsine, hondasından renault'suna tüm markalar bu teknolojiyi kullanıyor. Ha bunu yapan firma neden küçük hacim dizelde böyle bir salaklık yapma gereği duydu bilinmez. Çünkü büyük hacim dizel ve benzinli motorlarda audi ile çılgın atıyorlar. Ama benim bildiğim heriflerin parası deniz, kafaya da koyarlarsa yapamayacakları araba yok. Bir golf 7 çıkardılar kaç senedir bütün markalar eşdeğer olabilecek rakip model üretmeye çalışıp hezimete uğrayıp duruyorlar. Kasa değiştiriyorlar yine olmuyor.

    Yaparlar yapmasına da çok lazım mı bence değil. Elektrikli otomobil teknolojisinin bence daha en az 15 senesi var. 1. sınıf dünya ülkelerinde çok süslenerek pazarlanan bu teknoloji dünyanın kalanı için tam anlamıyla kullanılamaz teknoloji. Misal o teslanın 300-500km menzilleri bizim ülkemizin inişli çıkışlı yolllarında ne olur? Devlet akü kirası alırım diye tutturur? Şarj istasyonu yaygınlaşması kaç sene alır? Saatlerce süren şarjı geçelim hızlı şarjlar bile yarım saatten uzun, her müşteriye sürekli böyle uzun yakıt yenileme zihniyetine kandırmak hele türk insanın ne kadar mümkün? Elektrik hırsızlıkları, kablo hırsızlıkları, elektrikli araçların hız ve limit sorunları say say bitmez. Şu an bmw temazsız şarj sistemi üzerinde çalışıyor. Aracı istasyonun üstüne doğru park ediyorsun, alttan temassız şarj ediyor aküyü. Ama ne kadar verimli, ne kadar genele uygulanabnilir? Şüpheli. Avrupada ise araçları şarj eden bir yol kaplaması üstünde çalışıyorlar. Sen o şeritten gittikçe aracın şarj oluyor. Böylece şarjın bitmiyor ya da az bitiyor. Amm bu da ne kadar verimli, dünyada ne verimle uygulanabilir çok sıkıntı işler.

    Daha toyota ülkemizde turbo motorlu araba satmamakta bu kadar inat ederken, yakıt firmalarının, belediyelerin, hükümetin elektriği yaygınlaştırma konusunda üstlerine düşecek işleri ne derece yaparlar düşünmesi bile tebessüm ettiriyor. Dolayısıyla evet vw yapar, çok da güzel yapar üstüne de iki pantol diker ama bence şu an gereksiz olur. Sadece kendini kanıtlamak olur.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.