Şimdi Ara

VW geri çağırdığı araçların beygirini mi düşürecek ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
1.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haberlerde çıktı, görmüşsünüzdür, 11 milyon aracı geri çağıracaklarmış.

    Çağırılan araçların yazılımı değişince güç çıkışı düşecek, bu yüzden çoğu kullanıcı bu yüzden yazılımı değiştirmek istemeyecektir + 11 milyon insan keriz yerine konmuş olacak

    Biz VW'den (atıyorum) bu aracı 100 beygir olduğu için aldım, ama araç emisyon normlarına uysun diye 90 beygire düşecek diye keriz yerine konmuş olacak...

    Kısaca; fabrikadan yazılımlı araçların yazılımları değişip beygirleri düşeceği için VW tazminat ödemeli araç başına.



  • öyle bir şey olsa şahsen ben elletmem gazı çok atarsa atsın
  • Dr.Ecu bunu beğendi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beygirleri azaltıp yerine çita koyacaklarmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır zaten ellerinde olan adblue adında katalitik konventor u takmak yerine yazılım yapmışlar bazı araçlarda bu teknoloji var audinin bazı motorlarında bu şekilde nox salınımı yazılımlı araçla ayni değerlere geliyor bu parca araç badi 50 dolar maliyeti var bütün araçlara bunu takacaklar araçlarda beygir tork vb. Hiçbirşeyde değişim olmayacagi söyleniyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRİSON BREAK-

    öyle bir şey olsa şahsen ben elletmem gazı çok atarsa atsın

    Vermiycem de vermiycem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratgazi

    Hayır zaten ellerinde olan adblue adında katalitik konventor u takmak yerine yazılım yapmışlar bazı araçlarda bu teknoloji var audinin bazı motorlarında bu şekilde nox salınımı yazılımlı araçla ayni değerlere geliyor bu parca araç badi 50 dolar maliyeti var bütün araçlara bunu takacaklar araçlarda beygir tork vb. Hiçbirşeyde değişim olmayacagi söyleniyor .

    Araç başı 50 dolar için bu riski böyle bir firma almazdı.11 milyon araçta bunu koymadiklari için 550 milyon karlar i mi varmış? Böylesine bir firma için pek bir miktar degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WmGMD -- 29 Eylül 2015; 20:28:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Zaten eti ne budu ne ki azaltsinlar. 102,105 hp. Koskoca motordan 105 hp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratgazi

    Hayır zaten ellerinde olan adblue adında katalitik konventor u takmak yerine yazılım yapmışlar bazı araçlarda bu teknoloji var audinin bazı motorlarında bu şekilde nox salınımı yazılımlı araçla ayni değerlere geliyor bu parca araç badi 50 dolar maliyeti var bütün araçlara bunu takacaklar araçlarda beygir tork vb. Hiçbirşeyde değişim olmayacagi söyleniyor .

    50dolar için olacak işmi şimdi bu
  • Farklı motor koduyla 2012 yılında çıkmış bire bir ayni araçlardan etkilemiyenler var demekki alınıyormuş . Ayrıca bu dediğim adblue olayı kesin bilgi internete yazınca çok yerde çıkıyor demekki yazılımın bulunmayacağı düşünüldü . 16 milyon araç etkilenmiş 50 *16 milyon az bir kar değil . Zaten şuan firmalar en büyük ar-ge yi maliyeti düşürme amaçlı yapıyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca bu katalitik konvektör bu sene üretilen audi lerde kullanıldığı ve 2015 yılı araçların etkilenmediği söyleniyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız katalitik konvertörler de performans düşüşüne neden oluyor + 50 dolardan çok daha fazladır fiyatı.

    @beratgazi
  • BlancpaiN kullanıcısına yanıt
    Otopark.com dada var bu konu and in yazısında bakabilirsiniz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PRİSON BREAK-

    öyle bir şey olsa şahsen ben elletmem gazı çok atarsa atsın

     VW geri çağırdığı araçların beygirini mi düşürecek ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratgazi

    Otopark.com dada var bu konu and in yazısında bakabilirsiniz .

    Çok iyi bir otopark takipçisi olarak yine de katalitik konvertörün performansı düşüreceğini düşünüyorum, ki zaten öyledir genelde, ısınana kadar da hiçbir işe yaramıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratgazi

    Farklı motor koduyla 2012 yılında çıkmış bire bir ayni araçlardan etkilemiyenler var demekki alınıyormuş . Ayrıca bu dediğim adblue olayı kesin bilgi internete yazınca çok yerde çıkıyor demekki yazılımın bulunmayacağı düşünüldü . 16 milyon araç etkilenmiş 50 *16 milyon az bir kar değil . Zaten şuan firmalar en büyük ar-ge yi maliyeti düşürme amaçlı yapıyor .

    Hocam burda milyar dolar cezalardan bahsediliyor o kadar kolay bi önlemi olsaydı diğer firmalar da yapar bu şekilde hiç uğraşmazlardi norm lar ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gör ki diğer firmalar nelerden çalıyor . Araç tarihinde ölümle sonuçlanan hatalar bu kadar çok testten geçiyor ama hala toplu halde nasıl hata çıkıyor hep maliyeti düşürme çabaları .992-2000 arasında, fabrika çıkışı Firestone marka lastikleri patlayarak devrilen Ford’lar nedeniyle 103 kişi öldü ve 400’den fazla kişi yaralandı. Şirket özür diledi ve 6.5 milyon araç geri çağırıldı. ABD hükumeti, 1 milyar dolar ceza kesti.
    2000-2014 arasında, kontak anahtarı patlayan GM’ler nedeniyle 124 kişi öldü ve 600’den fazla kişi yaralandı. Şirket özür diledi ve 30 milyon araç geri çağırıldı. ABD hükumeti, 900 milyon dolar ceza kesti.
    2009-2011 arasında, gaz pedalı paspasa takılı kalan Toyota’lar nedeniyle 89 kişi öldü ve 300’den fazla kişi yaralandı. Şirket özür diledi ve 7.5 milyon araç geri çağırıldı. ABD hükumeti, 1.2 milyar dolar ceza kesti.
    2009-2015 arasında, Takata marka hava yastıkları hatalı patlayan Honda’lar nedeniyle 8 kişi öldü ve 130’dan fazla kişi yaralandı. Şirket özür diledi ve 7 milyon araç geri çağırıldı. Takata Şubat’tan beri her gün 14,000 $ ceza ödüyor. Ayrıca buna ek kia ve hyundai nin yakıt tüketimleri nı düşük göstermesi . Kapitalist dünya nin sonuçları bunlar .
    Kaynak otopark.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 583534 -- 29 Eylül 2015; 20:37:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaslar emisyon sorunlu araclar hangileri?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratgazi

    Gör ki diğer firmalar nelerden çalıyor . Araç tarihinde ölümle sonuçlanan hatalar bu kadar çok testten geçiyor ama hala toplu halde nasıl hata çıkıyor hep maliyeti düşürme çabaları .992-2000 arasında, fabrika çıkışı Firestone marka lastikleri patlayarak devrilen Ford’lar nedeniyle 103 kişi öldü ve 400’den fazla kişi yaralandı. Şirket özür diledi ve 6.5 milyon araç geri çağırıldı. ABD hükumeti, 1 milyar dolar ceza kesti.
    2000-2014 arasında, kontak anahtarı patlayan GM’ler nedeniyle 124 kişi öldü ve 600’den fazla kişi yaralandı. Şirket özür diledi ve 30 milyon araç geri çağırıldı. ABD hükumeti, 900 milyon dolar ceza kesti.
    2009-2011 arasında, gaz pedalı paspasa takılı kalan Toyota’lar nedeniyle 89 kişi öldü ve 300’den fazla kişi yaralandı. Şirket özür diledi ve 7.5 milyon araç geri çağırıldı. ABD hükumeti, 1.2 milyar dolar ceza kesti.
    2009-2015 arasında, Takata marka hava yastıkları hatalı patlayan Honda’lar nedeniyle 8 kişi öldü ve 130’dan fazla kişi yaralandı. Şirket özür diledi ve 7 milyon araç geri çağırıldı. Takata Şubat’tan beri her gün 14,000 $ ceza ödüyor. Ayrıca buna ek kia ve hyundai nin yakıt tüketimleri nı düşük göstermesi . Kapitalist dünya nin sonuçları bunlar .
    Kaynak otopark.com

    Bu kadar para için risk aldılarsa daha ağır çekmelerini dilerim hepsinin. Sonuçta bu araçlar ucuz değil bizim. Ülkede değil her yerde hani 50 dolar fazla olsa kimse almaktan vazgeçmeyecek. Yada 50 dolar az kar etse çok fark olmaz. Ama ben bu sorunun 50 dolarla halledilmesi mümkün bişey olarak görmüyorum. Suçlu tum firmalar cezasını çeksin. Keşke bizde adam gibi saygı görsek de kendi cezamızı kessek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hergün aynı başlıklar bıkmadınızmı. 2.0 TDİ olsun mümkünse HARD yazılımlı olsun. EGR İptali,Kat iptali,downpipe,büyük cooler ve mümkünse big turbo olsun,büyük enjektöre de hayır demem.. Yeterki bol dumanlı tork canavarı olsun gerisi boş.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.