Şimdi Ara

VW GOLF 1.4 GT 170 HP Triptronik DSG Motor Problemi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
4.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • golfte jettada 1.4 140-170hp kullanan adamlar passatta niye 1.4 motordan sadece 122 hp çıkardılar.
    niye daha fazlası için 1.8 motor sundular.
    audide ve passatta 160 hp üstü için neden 1.8 litre motor almak zorundayım.
    madem bu motorlar milyon km test edildi. hemde vergi avantajıyla beraber neden passatta ve audide kullanılmadı?
    prestijden meselesimi? hiç sanmıyorum.
    ama anlayamıyorumda.
    turbo ile 1.4 motordan 160 üstü beygir çıkaranlar 1.8 motordan neden 120 hp üretip audiye koyup birde satışa çıkarıyorlar?
    neden neden neden...
  • TSIler ilk çıktığında baya tartışma yaşanmıştı forumda. Bir taraf "o motorlar fazla dayanmaz" falan dedi. Bir taraf "koskoca VW bu test etmeden sürerler mi piyasaya" falan dedi.

    İlk grup haklı çıktı galiba.
  • 1.4 motor dan 170 cok fazla değil . gayet iyi bir değer ama asırı bi güc değil. ben o zamanda yazmıstım turbo motor üretmek riskli iş ben turbo arac alcak olsam subaru alarım evo alırım mazda alırım . bu adamlar yıllardır bu işi yapıyolar . mesela 911 turbo nun turbo sunda v.s sorun cıkarmı hiç adamlar yıllardır turbo motor üzerinde calısıyolar . vw daha yeni yeni uğrasıyor turbo motorla . eski kasalardaki 1.8 t gibi eski teknolojide kullanmıyorlar . tamamen yeni bir motor . o zaman demiştim hatta youtube dan video da koymustum . bu motor un daha 3 yılı var diye . ama kısa zamanda sorunları çözerler diye umuyorum.
    c sınıfı araclar için turbo motorunda eğer gt değilse tabii, cok gereksiz olduguna inananlardanım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    TSIler ilk çıktığında baya tartışma yaşanmıştı forumda. Bir taraf "o motorlar fazla dayanmaz" falan dedi. Bir taraf "koskoca VW bu test etmeden sürerler mi piyasaya" falan dedi.

    İlk grup haklı çıktı galiba.



    kafalarda oluşan 170 beygirlik 1.4 litre motor uzun ömürlü olmaz şüphelerini bi nebze azaltmak ve satışları yukseltmek için 170 ten 160 a inilmiş kanımca..
  • 150 hp side var

    122 140 150 160 170 hepside 1.4
  • quote:

    Orjinalden alıntı: V.K.

    150 hp side var

    122 140 150 160 170 hepside 1.4



    yazılımı değiştir aynı motoru 3-5 fazladan ittir müşteriye 122 olanı haric hepsi aynı sadece yazılımı farklı daha önce 1.6 102 1.6 105
    1.6 115 vardı ayıp valla tam soygun .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: atiyba

    Evet ya bilmem mi yaz olsa da gelse benimki

    Bu arada Coşkun 29 Ekimde caddede miydin sen de?Gökayı gördüm de seni göremedim..Konuyu bölüyorum ama kusura bakmayın msnde yazıları takip edemeyecek kadar promilliyim



    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: atiyba

    Bizim konserve Megane için açılsaydı bu konu ne makara olurdu,Vw olunca olabilir derler hemen



    Megane konserve monserve ama deli gibi satıyor hala yusuf .

    Neyse biz biliyoruz zaten TÜM FRANSIZ KIZLAR güzeldir





    Atam izindeyiz
    Atam izindeyiz

    Sirozdan öleceğiz




  • TSI motorlu araba kullanan arkadaşlar biraz daha objektif davranabilse bizde motor sorunlarını daha iyi anlayacağız ama anlamsız bir savunma moduna girdikleri için turbo ve kompresörlü arabalarda ne yaşanmış ne yaşanmamış emin olamıyoruz
    bir dönem bende TSI motorlu araba arayışı içindeydim....sadece işimiz gereği oto sanayiye gidip gelirken TSI motorlar hakkında bazı olumsuz bilgiler aldım.....ama sonuçta oto sanayiye derdi olan gider bunlar normaldir dedim...yani sağlam arabanın oto sanayide işi ne 170hp lik TSI motor golf ve jettası olan tanıdığım var onlardan duyduğum iki şikayet var...biri motor yüksek devirde çok sıkıştırıldığında ciddi performans kaybediyor ve dinlendirmek gerekiyor....diğeri yine öyle performanslı kullanan birinin (golf sahibinin) motorundan garip metalik sesler gelmesi ve bunun artması üzerine servise yaptığı birkaç ziyaret....açıkçası 170hp lik bir canavar ne için alınır? performans için alınır elbette ve elbette motor yüksek devirede dayanıklı olup arıza ve naz yapmaması gerekir....benide çok şaşırttı bu 170hp lik motorlar....ama 122hp lik ile ilgili olumsuz bir yazı veya duyuma rastlamadım

    doğru veya yanlış olduğu tartışılır ama benim anladığım ufak hacimden büyük güçler üreten motorlardan uzak durmak lazım..sürekli performans beklentisi ve kullanımı sözkonusu olduğunda performans yerine sorun makinası olabiliyorlar....1.4 litre gibi ufak hacimde 120hp civarı tercihler daha uygun bence üstüne çıkmamak lazım...bir teknoloji otursun bakalım kobay olmayalım




  • Bütün problem 170hp likte çıkıyor heralde 140 ve 122 lerden bişey çıkmadı... Bu 170 likleri yazılımla 200 yapıyorlardı acaba onu zorlasan noolur
  • Golf R32 alıcaktım yahu ne problemi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EmirG.

    Bütün problem 170hp likte çıkıyor heralde 140 ve 122 lerden bişey çıkmadı... Bu 170 likleri yazılımla 200 yapıyorlardı acaba onu zorlasan noolur

    170 hp lerdeki sorunları yeni duyuyorum.Ama 140 hp ile ilgili özellikle ilk gelen araçlarda çok problem olmuş diyorlardı bu forumda okumuştum.
  • aksine ben de 140 larda soruna rastlamadım hiç.. 122 ve 140 lar alınacak araç diye düşünüyorum.. 170 leri aklımdan çıkardım tamamiyle
  • konuyla alakası yok ama izmit saraybahce belediyesinin makam aracı passat tsi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EIRP -- 4 Kasım 2008; 21:17:08 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    konuyla alakası yok ama izmit saraybahce belediyesinin makam aracı passat tsi

    yok yok o passat tsi değil passat tsi dır
  • vw değil mi herşey beklenir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tacox

    http://www.youtube.com/watch?v=nYaMJTQEr2M

    hey gidi 170 lik tsi

    neydi ilk çıktığında


    Sanki üretimden kaldırılmış gibi yazmışsın TSI hala üstünlüğünü koruyan bir motor teknolojisidir. Bu tarz bir motoru ikinci bir firma üretemedi henüz

    Kıyas yapabileceğiniz bir motor var ise çıkartın karşılaştıralım ben 9-10 ay kullandım üstelik bir bayandan 2. el olarak satın aldım bu süre zarfında

    bana debriyaj dışında hiç bir problem sıkıntı yaşatmadı ki yeri geldiğinde kullandığım aracı zorlamayı limitlerinde ve kontrol edilebilir düzeyde limitinin

    üzerinde kullanmayı seven bir insanımdır. Bir çok 2.0 motor aracıda terletmişimdir. Zorlamışımdır peşinden ayrılmamışımdır. Buna rağmen ne

    20.000 KM de motor bitirmiştir nede elektironik aksamları iflas etmiştir. Şuan Dünyada ve Türkiyede bu motorun rakibi yoktur.

    Yakıt tüketimide oratalama 1.6 araç kadardı. Zorlamadığın yüksek devir çevirmediğin zamanda zaten oldukça ekonomik bir motordur. Ve halen

    Ülkemizde satışı devam etmektedir.http://binekarac.vw.com.tr/#/binek/fiyat_listesi/golf





  • quote:

    Orjinalden alıntı: TrEmEnTo

    vw değil mi herşey beklenir


    Hiç vw sahibi oldunuzmu? VW den beklentiniz nedir yada ne beklediinizde alamadınız?
  • 2008 yılında ne güzel yorumlar yapılmış :)
    5 yıl sonra bakıp konuyu okumak çok keyifli oluyor.

    Şimdi sonucu özetlersek,
    önce 170'lik çıktı (0-100=7,7sn)
    sonra 160'a düşürüldü(0-100=8,8sn),
    şimdide Golf 7'de aynı motor 140'a düşürüldü(0-100=8,4sn)

    Toplamda 30Hp azalmış oldu. 0-100 hızlanmaları da azalmış görünüyor.
    Demekki sorunlar güç düşürülerek aşılmaya çalışılıyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.