Şimdi Ara

Vw Golf 1.6 TDI Manuel Highline + Opsiyon Alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
8.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Araç almaya bayağı yaklaşınca inşallah son konumu açmışımdır.

    Sabah önce Doğuş ana satış departmanını aradım. İstediğim aracın opsiyonlarını söyledim. Bana aracın olduğu bayileri söylediler. Not aldım o bayileri aradım. İstediğim Comfortline + Sunrooftu ama Highline + Sunroof olarak arayıp kampanya sorguladım. Bayilerde opak kırmızı rengi var genelde. Eğer gri falan ararsanız direk 14 hafta diyorlar. Neyse ki şansa beyaz renk buldum ben İstanbul'da bir bayide.

    Asıl konuya gelecek olursak; 1.6 TDI Manuel Hıghline donanım, geri görüş kamerası, anahtarsız çalıştırma ve sunroof opsiyonlarıyla ve beyaz rengiyle birlikte 115.000 civarına yakaladım. Sizce alınır mı ne dersiniz? 2. elde çok değer kaybettirir mi?

    Sıfır araç almak istiyorum. Bunu belirtiyim eğer başka araç önerecekseniz de. Şimdiden çok teşekkürler.







  • Vag grubu araçları Dsg ile keyifli ve ikinci eli kuvvetli oluyor. Bugün cebimden 115 bin çıksa debriyaja basmak istemezdim açıkçası.
  • Kimse 'oha golfe 115 verilir mi' demeden yazayım. Yoksa konu açtığına pişman olacan.



    Bence makul teklif manuel olduğu için gözüme ucuz geldi. Highline da neden anahtatsız çalıştırka geri görüş vs yok anlamadım ama olsun. Sadece ben olsam dizel almazdım. Dizel alacağınıza göre epey yol yapıyorsunuz. 1,6 tdı bana çok hantal geliyor. Yoksa bu teklif iyi zaten ne kadar düşük teklif yapabilirler ki. Düşük teklif yapsalar sıra olur millet kapılarında. Hadi bilemedein 500 tl daha indirseler. Devede kulak yani. Şimdiden hayırlı olsun.


    Edit: Biraz uzun yazdığım için birileri atlamış hemen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerotobil -- 14 Temmuz 2017; 12:43:27 >
  • Hocam ben senin yerinde olsam 1.6 tdi manuel yerine dsg bakardim.



    İlla highline olcaksa dizelden vazgecer tsi bakardim ama

    İlla dsg li bakardim.



    2. El onemli diyorsunuz cunku
  • 115 bin ve manuel yanyana bence kötü duruyor
  • @kayzer75 @pro-black @pasa_ Son zamanlarda fiyat araştırması yaptınız mı bilmiyorum ama aracın fiyatı 127.000 gibi oluyor bu opsiyonlarla. VAG grubunda hem de Doğuş otomotiv adı altında böyle bir indirim yakalayınca kaçırmak istemiyorum açıkçası. DSG + TDI olsa opsiyonsuz şekilde 135.900 zaten. İndirimli hali bile beni aşıyor bu durumda. Hem de DSG sorunu gözümde büyüyor. Yine sizin dediğiniz gibi 1.4 TSI DSG Hıghline donanım 125hp için 116.000 lira. %4 bayi indirimiyle 111.000 gibi yapıyor. Bence benim fiyat aldığım Highline dizel + opsiyonlarla daha iyi bir seçim. Comfortline'da donanım eksikleri biraz rahatsız etti açıkçası o yüzden bilemiyorum. Yine de yorumlarınız için teşekkür ederim.

    @kerotobil Vw biraz seri şekilde fiyat yükselttiği için herkes benzinli + dsg öneriyor. Ama dizel fiyatıyla aynıya geliyor. Hem de opsiyonlarıyla. Yine biraz diretip en kötü seramik kaplama ya da boya koruma isterim gibi. Yorumunuz için çok teşekkür ederim.




  • golfün highline paketi gerçekten güzel
    piyasada bütün arabalar uçmuş 100 binin altında c sınıfı dizel araba yok zaten
    ilk bakışta fiyat yüksekmiş gibi geliyor ama sonra ülkenin durumunu farkedip normal diyorsunuz
    alırsanız çok güzel bir araba almış olacaksınız o kesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykut467

    golfün highline paketi gerçekten güzel
    piyasada bütün arabalar uçmuş 100 binin altında c sınıfı dizel araba yok zaten
    ilk bakışta fiyat yüksekmiş gibi geliyor ama sonra ülkenin durumunu farkedip normal diyorsunuz
    alırsanız çok güzel bir araba almış olacaksınız o kesin

    Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Hayırlısı bakalım
  • Bende ilk başta dizel manuel highline niyetindeydim önceki aracım dizel manuel comfortline idi. Makyajsız highline vs baktım, bu süreçte uzunca karşılaştırdım, golf ağına söyleyeyim manuel vitesi çok daha fazla değer kaybediyor, benim aldığım zamanda zaten stoktaki araçlar vardı ve manuel gelmemişti. Dizel otomatik highline için 119 teklif aldım, 1.4 benzin otomatik için 106.300 farka bir baktım çok uzun süre tutma niyetim olmadan satarım düşüncesiyle 1.4 benzin tercih ettim.

    Şimdi size düşen kullanıl sürenizi ve km'yi hesaplamak ilk olarak uzun süre kullanır çok km yaparım derseniz uzun vadede otomatik olması daha çok değerini korur, ikincisi ise km arttıkça ciddi manada talep azalıyor, haliyle km 60'ı bulmadan satarım derseniz büyük zarar olmaz. Dsg çok km meselesine takılmayın, neticede bu şanzıman robotize şanzıman 2 tane kavrama var bu parçalar elbet aşınacak ve değişecek sıkıntı erken aşınma ve bir diğer arıza olan mekatronik arızası ki mekatronik arızaları azaldı artık. Otomatik vites sevmeyen biri olarak, değer kaybı konusunda ne yazık ki otomatik vites değerini daha fazla koruyor.




  • Bütçe varsa niye alınmasın alınır tabi. Zaten c sınıfı araçlar o fiyat aralığında hep.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Bende ilk başta dizel manuel highline niyetindeydim önceki aracım dizel manuel comfortline idi. Makyajsız highline vs baktım, bu süreçte uzunca karşılaştırdım, golf ağına söyleyeyim manuel vitesi çok daha fazla değer kaybediyor, benim aldığım zamanda zaten stoktaki araçlar vardı ve manuel gelmemişti. Dizel otomatik highline için 119 teklif aldım, 1.4 benzin otomatik için 106.300 farka bir baktım çok uzun süre tutma niyetim olmadan satarım düşüncesiyle 1.4 benzin tercih ettim.

    Şimdi size düşen kullanıl sürenizi ve km'yi hesaplamak ilk olarak uzun süre kullanır çok km yaparım derseniz uzun vadede otomatik olması daha çok değerini korur, ikincisi ise km arttıkça ciddi manada talep azalıyor, haliyle km 60'ı bulmadan satarım derseniz büyük zarar olmaz. Dsg çok km meselesine takılmayın, neticede bu şanzıman robotize şanzıman 2 tane kavrama var bu parçalar elbet aşınacak ve değişecek sıkıntı erken aşınma ve bir diğer arıza olan mekatronik arızası ki mekatronik arızaları azaldı artık. Otomatik vites sevmeyen biri olarak, değer kaybı konusunda ne yazık ki otomatik vites değerini daha fazla koruyor.

    Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Yıllık 15.000 civarı kullanım hedefliyorum. Maksimum 3.5 4 yıl içinde de satıp daha oturaklı bir sedana geçerim diye düşünüyorum. Otomatik vitesi ben de çok aman aman gerekli bulmuyorum. Hatta keyfi donanım bana kalırsa.

    DSG olayını kendimce biraz abartıyorum. Mesela forumdan bir arkadaş örnek vermişti halen aklımda aylardır; ''Çoluk çocuk toplanmış 6 aydır planladığınız tatile gidiyorsunuz, gece yarısı yoldasınız. Issız bi anda şanzıman hata verdi. Ne yaparsınız?''. Çok mantıklı bir örnek bence bu. Mekatroniğin bize ne zaman ne çıkaracağı belli olmadığı için beni korkutuyor. Bu yüzden otomatikten vazgeçtim açıkçası.

    Araçla da 150.000/200.000 kilometrelere çıkmayacağım için fazla değer kaybına uğramayacak böylece mantıklı bir seçim diye düşünüyorum. Biraz kendi fikrimi sizlere kabul ettirmeye çalışmışım gibi bir konu oldu ama artık kusura bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuhan K!

    Bütçe varsa niye alınmasın alınır tabi. Zaten c sınıfı araçlar o fiyat aralığında hep.

    Hatta liste fiyatına göre bayağı güzel bir fiyatla değil mi?
  • Losgalacticos kullanıcısına yanıt
    O zaman neden dizel alıyorsun hocam. 1.4 tsi dsg en ideal seçim olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    O zaman neden dizel alıyorsun hocam. 1.4 tsi dsg en ideal seçim olur.

    Hocam yukarıda defalarca yazdım. DSG sorunlu bir şanzıman bu sebepten dolayı almayı düşünmüyorum. Aman aman otomatik olsun kaygım da yok. Olsa da olur olmasa da farketmez.
  • Hatchback manuel araca çok para
  • Losgalacticos kullanıcısına yanıt
    Hocam sıfır garantili araç alıp senede 15bin km yol yapacaksın ve 3-4 sene sonra satacaksın. Dizel ve manuel bana mantıksız geliyor. Yine de tercih senin. Bu foruma bakarsan vag almaman lazım zaten. Kaç kişi gece yolda kalmış ailesiyle dsg yuzunden? Şimdi toplanırlar yine problemli tipler. Sen kimseye bakma millet çatır çatır alıyor mis gibi biniyor. Burdakilerin zoruna gidiyor. Yani bu konuda o kadar yazacak şey var ki inan zor tutuyorum kendimi banlanırım yoksa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Hatchback manuel araca çok para

    Bu yorumunuzdan sonra fikrimi değiştirip Attrage almaya karar verdim. Sağolun.

    Piyasada kaliteli, ''DİZEL'' ve otomatik şanzımanı düzgün çalışan ve fiyatı 110.000 civarı D sınıfı araç varsa söyleyin.
  • Losgalacticos kullanıcısına yanıt
    Superb manuel..

    Alacağın golf de manuel diyorsun..

    Hiç bir şey yoksa leon var, astra var var oğlu var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    Hocam sıfır garantili araç alıp senede 15bin km yol yapacaksın ve 3-4 sene sonra satacaksın. Dizel ve manuel bana mantıksız geliyor. Yine de tercih senin. Bu foruma bakarsan vag almaman lazım zaten. Kaç kişi gece yolda kalmış ailesiyle dsg yuzunden? Şimdi toplanırlar yine problemli tipler. Sen kimseye bakma millet çatır çatır alıyor mis gibi biniyor. Burdakilerin zoruna gidiyor. Yani bu konuda o kadar yazacak şey var ki inan zor tutuyorum kendimi banlanırım yoksa..

    Yorumunuz için teşekkür ederim de zaten normal bir araç kullanımı bu sürede tamamlanıyor ve akabinde çok değer kaybına uğramadan satılıyor.

    İnsanlar aylarca uğraşıp alt sınıfta Dünya'nın en iyi geçişlerini yapan şanzımanını üretiyor buna kesinlikle lafım yok ama okuduklarımız korkutuyor. Zaten şöyle bir durum var memnun olan kimse forum sayfalarını dolaşıp methiyeler düzmüyor. Genelde sorun yaşamış kişiler yazıyor.

    Ayrıca ''Kaç kişi gece yolda kalmış ailesiyle dsg yuzunden?'' lafınıza katılmıyorum. Ne zaman ne olacağı belli değil.

    1.4 Tsı dsg ile 1.6 tdı manuel aynı fiyat sizin seçiminiz ne olurdu?




  • Losgalacticos kullanıcısına yanıt
    Hocam ben arabayı alalı 2 aya yaklaştı gezmekten 3400 km oldu araç, sen hiç dizel bakma cidden gerek yok. Dsg meselesine gelince ne diyeyim abartı yani, öyleyse hyundai çift kavrama daha çok sorunlu gaz yiyor gitmiyor, aynı şekilde astra k'da elektrik aksamı sorunu var araçlar bazen kendisi kilitliyor, ışıkta stop edip sonra kalkmayan c4 biliyorum arkadan kamyon çarptı sonra... çok abartısı dediğiniz şey, kaldı ki ben Karadeniz tarafında vw servis yok falan diyordum eski aracın bakımı orada yaptırdım seyahatte her yerde vw servis var, 24 saat yol yardım var. Herkes doğuş servislere laf ediyor işin ilginç nereye gitsem çok ilgilendiler benimle de, sadece satış temsilciliğine bazen dangalak tipleri koyuyorlar.

    Karar sizin tabi ama 365 günün 5 gününde tatile gideceğim ıssız dağ yolu olacak orada kalacağım diye araba almamak bana mantıklı gelmiyor, kaldı ki çevremde dsg kullanan çok insan var sorun onlardan duymadım açıkcası, hani tamam bu şanzıman sorunlu ama sorunun büyük kısmı tork sınırına yanaşan motorlarda 200 torluk 1.4 125 motoru kullanıyorum komşuda da comfortline mavi var adam 2014 modeli tasasız kullanıyor bana da illa dsg al diye tutturmuştu. Forumda antivag tayfa var vw her yanı plastik, patlak dsg, vw tok kapı sesi yazmaktan başka bildikleri yok, ancak bugün neredeyse her tüketici premium sınıfa çıkmadan kompakt sınıfta bir araç baktığında önce bir golf'ün fiyatına bakıyor ya golf niyetiyle bakıyor ya da kıyaslama kriteri olarak bakıyor. Her şeyi olan bir astra yanında boş bir golf'ü almayan da epey var, benim param da o sınırda olsa ben de almam, ama alamayınca da benim arabam böyle, golf patlak dsg diye başlamam. Velhasılı forumda yazılanlara göre hayatınızı yönlendirmeyin ciddi söylüyorum, ben golf almadan önce aman işte golf deyip dsg sorun falan deyip forum etkisinde kalıyordum, 308 falan aklımdaydı golfe göz ucuyla bakıyordum pek niyetim yoktu. Aile isteği vs golfe karar kılındı epey boş araçtı hatta ama o araç konforu, işlevselliği, kalitesi ile beni gerçekten çok mutlu etti ondan sonra km arttı diye satıp yine golf aldım. Tek diyeceğim korku hikayelerine kanmak yerine gerçekten keyfinizin istediği ve yüzünüzü güldürecek aracı alın.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.