Şimdi Ara

vw golf mu honda civic vtec mi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
9.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: gertendner

    civic vtec 5500 devir den sonra 12valfden 16 valfe çıktığını az çok herkes biliyordur herhalde. Ama ben konfor isityorum diyen biri içinde böyle bir araba önermem

    Yok oyle birsey.

    Genel olarak VTEC 5500 den sonra 16 valfe açılır.

    Fakat bu kasalarda kullanılan VTEC II denilen motorda valf değil kam profilleri değişiyor.

    3300 devirden sonra yağ, metal fitili kalbütörlere doğru iter ve 3 kam profil sanki tek profile dönüşmüş gibi hareket etmeye başlar

    Video:





  • Golf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: gertendner

    civic vtec 5500 devir den sonra 12valfden 16 valfe çıktığını az çok herkes biliyordur herhalde. Ama ben konfor isityorum diyen biri içinde böyle bir araba önermem

    Yok oyle birsey.

    Genel olarak VTEC 5500 den sonra 16 valfe açılır.

    Fakat bu kasalarda kullanılan VTEC II denilen motorda valf değil kam profilleri değişiyor.

    3300 devirden sonra yağ, metal fitili kalbütörlere doğru iter ve 3 kam profil sanki tek profile dönüşmüş gibi hareket etmeye başlar

    Video:





    Benim bildigim olay bu. 12 den 16 ya cikma olayi yok bildigim kadariyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Civic'in kasası daha güzel ama.. Performans, yakıt tüketimi açısından Golf daha iyidir.. Ama benim nacizhane fikrim Vw Golf..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica
    Benim bildigim olay bu. 12 den 16 ya cikma olayi yok bildigim kadariyla.

    DOHC VTEC ve i-VTEC de 16 valfe çıkıyor fakat 2001-2006 kasa civiclerdeki motor VTEC II, SOCH VTEC yani


    SOCH VTEC 3200 lü devirlerden sonra 3 kam profilini tek profil olarak çalıştırır videodaki gibi. Yani valf olayı olmaz.

    Dediğim gibi valf olayı sadece dohc ve i-vtec lerde var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: gertendner

    civic vtec 5500 devir den sonra 12valfden 16 valfe çıktığını az çok herkes biliyordur herhalde. Ama ben konfor isityorum diyen biri içinde böyle bir araba önermem

    Yok oyle birsey.

    Genel olarak VTEC 5500 den sonra 16 valfe açılır.

    Fakat bu kasalarda kullanılan VTEC II denilen motorda valf değil kam profilleri değişiyor.

    3300 devirden sonra yağ, metal fitili kalbütörlere doğru iter ve 3 kam profil sanki tek profile dönüşmüş gibi hareket etmeye başlar

    Video:





    Benim bildigim olay bu. 12 den 16 ya cikma olayi yok bildigim kadariyla.

    varmış :D
    bu linkteki konuyada bakarsın teşekkürlerhttp://forum.donanimhaber.com/m_36077866/tm.htm




  • Golfun acisiz omru 5 yildir civic immortaldir ama sifir ise golf derim ikiside var bende golf konforlu tabi ama bedelini tahsil ediyor birazda hantal civicdada izolasyon yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gertendner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica


    quote:

    Orijinalden alıntı: gertendner

    civic vtec 5500 devir den sonra 12valfden 16 valfe çıktığını az çok herkes biliyordur herhalde. Ama ben konfor isityorum diyen biri içinde böyle bir araba önermem

    Yok oyle birsey.

    Genel olarak VTEC 5500 den sonra 16 valfe açılır.

    Fakat bu kasalarda kullanılan VTEC II denilen motorda valf değil kam profilleri değişiyor.

    3300 devirden sonra yağ, metal fitili kalbütörlere doğru iter ve 3 kam profil sanki tek profile dönüşmüş gibi hareket etmeye başlar

    Video:





    Benim bildigim olay bu. 12 den 16 ya cikma olayi yok bildigim kadariyla.

    varmış :D
    bu linkteki konuyada bakarsın teşekkürlerhttp://forum.donanimhaber.com/m_36077866/tm.htm

    Benim bildigim vtec lerde yokmus düzelteyim

    Bilgi için tesekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmehmetefe

    Golfun acisiz omru 5 yildir civic immortaldir ama sifir ise golf derim ikiside var bende golf konforlu tabi ama bedelini tahsil ediyor birazda hantal civicdada izolasyon yok

    Bu hep böyledir zaten. Almanlarda konfor üst seviyededir. Yolda gittigini anlamazsın. Japonlarda 200 km/h hızdan sonra uçcak gibi hissedersin

    Japonların hafif olmalarının avantajları da var tabi, trafikte fare gibi dolasırlar

    Yalnız bana kalırsa japonlar eskisi kadar sorunsuz araç yapamıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur30m

    2000vw golf mu 2002 honda civic vtec mi hangisi daha iyi arakadşlar fiyatları aşagı yukarı aynı.

    Hocam 10 yıllık aracı alıp ne yapıcaksınız biraz daha gayret edin daha yüksek model alın aldığınız kadarda masraf yaparsınız o arabalara.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.