Şimdi Ara

VW grubu motoru hakkında bir soru... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
765
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    The same since WWII

    Bunlar nereden aklınıza geliyor valla
  • Yemin ediyorum bu forum cahil kaynıyor. Siz de haklısınız gerçi, paranızı alıp showroom'a gittiğinizde bir tek bu motorla alınabildiğini görünce almadınız, siz de haklısınız.

    Böyle çekemeyen görmedim
  • Motor başarılı ki üretiyorlar,japon araçlarında da uzun yıllar hizmet veren motorlar var.
    Önemli olan motordan alınacak verimdir,bloğu şusu busu değil.
    Mercedes 220 cdi versiyonunu kaç nesildir kullanıyor bir düşünün.
    Bmw 2.0 dizel motorunu güncelleyerek kaç senedir kullanıyor araştırın.
  • 16 valf versiyonu olsa da 2012'ye kadar 102 bg 8v satıldı. Öyle bir anlatıyorsun ki sanki VW 2000'de falan 8 valfi tedavülden kaldırdı 16 valfe geçti sanacağız. Golf 6 da bile 8v vardı. Ayrıca kelepir dediğin olay artık tüm motor gamı TSI olduktan sonra son 1-2 yılda oldu. Ondan önce gayet de tuzlu fiyatlardan klasik VW fiyat politasıyla kazıkladılar yıllarca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    aynı motor. başarılı olmasa bunca sene kullanılmazdı. mercedesin bir çok motoru da senelerdir kullanılıyor mesela. aynı şeyi japonlar yapınca sorun olmaz bizim forumda

    hangi japon motoru 15 yıldır kullanılıyomuş acaba ?

    buna cevap yetiştirme, vw den başkasını bilmez bu tipler...
    bu devirde 8 valf motor kullanan firma kaldımı ... başarılıymış lafa bak... kullnmasak yutturacak bize... tamam motor iyide hava emme düzeni ( kelebek) berbat ötesi her tarafı sorun sıkıntı...

    yav adamlar sıze bu motoru kullan dıye dayatmıyorkı.adam 2004 ten bu yana fsi ve tsi diye iki motor üretmiş zaten buna alternatıf olarak lpg ye uyumlu oldugu ıcınde bu motoru uretmeye devam etmıs.gıt tsi motorlu modelını al.ayrıca toyota kac yıldır vti motoru hondada vtec motoru kullanıyor.bı motor cagın gereksınımlerını karsılıyorsa 100 yılda kullanılır.




  • Boşuna Hitler Motor denilmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cobra Takibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    aynı motor. başarılı olmasa bunca sene kullanılmazdı. mercedesin bir çok motoru da senelerdir kullanılıyor mesela. aynı şeyi japonlar yapınca sorun olmaz bizim forumda

    hangi japon motoru 15 yıldır kullanılıyomuş acaba ?

    buna cevap yetiştirme, vw den başkasını bilmez bu tipler...
    bu devirde 8 valf motor kullanan firma kaldımı ... başarılıymış lafa bak... kullnmasak yutturacak bize... tamam motor iyide hava emme düzeni ( kelebek) berbat ötesi her tarafı sorun sıkıntı...

    yav adamlar sıze bu motoru kullan dıye dayatmıyorkı.adam 2004 ten bu yana fsi ve tsi diye iki motor üretmiş zaten buna alternatıf olarak lpg ye uyumlu oldugu ıcınde bu motoru uretmeye devam etmıs.gıt tsi motorlu modelını al.ayrıca toyota kac yıldır vti motoru hondada vtec motoru kullanıyor.bı motor cagın gereksınımlerını karsılıyorsa 100 yılda kullanılır.

    toyota vvt-i teknolojisin uzun zamandır kullanıyor ama güncelleyerek.
    AE12de 110 PS idi güncel kasada 124 PS




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    aynı motor. başarılı olmasa bunca sene kullanılmazdı. mercedesin bir çok motoru da senelerdir kullanılıyor mesela. aynı şeyi japonlar yapınca sorun olmaz bizim forumda

    hangi japon motoru 15 yıldır kullanılıyomuş acaba ?

    15 degilde 30 yildir vardir herhalde 1.6 atmosferik hondada

    Sadece son kasa civicte sol tarafa yesil bir dugme koydular eco

    hehe çok komikmiş
    duyanda 30 yıl önceki 1.6 ile bugünkü 1.6 aynı zanneder.
    güncel 1.6 atmosferik 124PS güce sahip, bu da gayet yeterli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Yemin ediyorum bu forum cahil kaynıyor. Siz de haklısınız gerçi, paranızı alıp showroom'a gittiğinizde bir tek bu motorla alınabildiğini görünce almadınız, siz de haklısınız.

    Böyle çekemeyen görmedim





  • quote:

    Orijinalden alıntı: uakoc

    her hangi bir marka fanlığım veya hayranlığım yoktur dediğim gibi bilmediğimden sordum....insanın aklına geliyor madem sıkıntısız ve sağlam bir motor o zaman aynı teknolojide yüksek beygirli hali veya 16 valve olarak üretilemez miydi diye sorasım gelmiyor değil..

    Benim bildiğim fsi motor üretildi 2003 yılında 1.6 16 valve li.Ama ondada verim alınamadı tsı geliştirildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı motoru 2012 golf aracımda kullanıyorum ve benim ihtiyaçlarımı karşılıyor lpg ilede gerekli ekonomiyi sağladım ...

    bu motora bu forumda neden bukadar çamur atılıyor anlamıyorum bu motor zaten lpg ile binilecek bir motor buna bezinle binecek adam gitsin tsi alsın geçsin ama motor bana ve birçok kişiye gayet yeterli ama pardon forumumuzda 150 beygiden aşşağı araç kullanmayan bir kitle var tabiki onlar için vasat bir motor .....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    aynı motor. başarılı olmasa bunca sene kullanılmazdı. mercedesin bir çok motoru da senelerdir kullanılıyor mesela. aynı şeyi japonlar yapınca sorun olmaz bizim forumda

    hangi japon motoru 15 yıldır kullanılıyomuş acaba ?

    buna cevap yetiştirme, vw den başkasını bilmez bu tipler...
    bu devirde 8 valf motor kullanan firma kaldımı ... başarılıymış lafa bak... kullnmasak yutturacak bize... tamam motor iyide hava emme düzeni ( kelebek) berbat ötesi her tarafı sorun sıkıntı...

    16 dan 8 e düşen firma var.(dizel)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇVK -- 24 Şubat 2013; 23:28:41 >




  • Lpg ile sorunsuz bir şekilde kullanılabilecek bir motor mis gibi işte
  • Atmosferik motorların başarısını geçebilen motor olmayacak sanırım.

    Burada firmanın bu motoru üretmesinin sebebi avrupadaki fabrika LPG'li araç payından almaktır sanırım.

    Aynı şeyi renault da yapıyor 1.6 1598cc benzinli 110hp motoru laguna1'de, megane1'de bile vardı 10-15yıllık geçmişi olan bir motor ve şu anda CVT kombinasyonu ile satılıyor Bu motorun da 8v-16v modeli var. Ama ülkemizdeki modeller genellikle 16v modeller. Bu motorun performansı da yakıtı da güzeldi. eski laguna1'imizden biliyorum.

    Dizel sevmeyen, LPG fobisi olmayan insanların hala tercih sebebi böyle motorlar. Çünkü uzun süre düzgün bakılırsa dayanıyor ve LPG uyumu var. Yeni nesil alaşım subaplı, dayanıksız, euro normlarından dolayı garip motorlar gibi LPG uyumsuz değil.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.