Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: south01

    Selamlar herkese,

    Bende uzun araştırmalardan sonra karar verip 3 gün önce Jetta 140 HP TSI, DSG aldim. Hyundai Accent'ten gecis yaptığım için araç bana uçak gibi geldi. Kardeşim ve bazı arkadaşlarımı da bindirip sürmelerine izin verdim. Gerçekten hiç biri inanamadı. Özellikle spor modunda aracı sürüp hız yapmak oldukça keyifli. Sizlere 2 adet sorum olacak.

    1. Hill hold sisteminin çalışmadığını düşünüyorum. araç boşta iken yüksek yada alçak yokuşlarda kayıyor ve asla 4 saniye gibi bir süre durmuyor. Aldığım yer servise götürmemi söyledi. Elbetteki servise götüreceğim ancak ondan önce aramızda buna benzer bir sorun yaşayan var mı?

    2. Araca bu kadar para veripte aksesuara para vermemek olmaz. Gittigidiyor'a baktığım zaman VW'lerin on konsolu ile uyumlu sistemler buldum.

    www.gittigidiyor.com
    GittiGidiyor – Türkiye'nin Öncü Alışveriş Sitesi
    http://www.gittigidiyor.com/main/urun.php?id=9985318

    www.gittigidiyor.com
    GittiGidiyor – Türkiye'nin Öncü Alışveriş Sitesi
    http://www.gittigidiyor.com/main/urun.php?id=10002763


    Bu sistemleri önerir misiniz? Benim temel olarak ihtiyacım olan, bluetooth sistemi (iphone ile uyumlu olması ve mümkünse direksiyondaki tuştan kontrol edilmesi), GPS ve televizyon (ki bu da opsiyonel)

    Bu linkteki sistemler bana uygun geldi. Sizce fiyatı nasıl? Buna alternatifler var mı?

    Şimdiden teşekkür eder, kazasız belasız sürüşler dilerim


    Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın aracınız hakkında bilgi verir misiniz? rengi nedir ,ne kadara aldınız ,nerden aldınız,alırken size ne tür güzelliklerde bulunuldu,donanımı nasıl?




  • Teşekkürler hocam. biraz daha araştırma yapıp, karar vereceğim. Eğer satın alırsamda mutlaka bilgi veririm.
  • Şükrü saraçoğlunun ordaki Erel otomativden aldım. Başka bir VW bayisi arkadaşım sayesinde eski arabamı uygun bi fiyata aldılar. Hyundai 2005 model 1.3 standart paket otomatik hazarsız araca 13.500 YTL verdiler. Yeni araç içinse 1.000 YTL takas indirimi yapıldı. Birde arabayı istettikten sonra euro düştü. Onun içinde bi 500 YTL'lik indirim yaptılar. En son 52.300'e aldım aracı. Comfort line, platinyum grisi.
  • bu linkteki ürüne de bir bakın isterseniz. GPS sistemi de var. ankara firması olduğundan fiyatını öğrenmedim.

    http://www.navera.com.tr/tr_navera.php?syf=3&u=2




    quote:

    Orjinalden alıntı: south01

    Teşekkürler hocam. biraz daha araştırma yapıp, karar vereceğim. Eğer satın alırsamda mutlaka bilgi veririm.




  • Volkswagen Güney Afrika web sitesi, ilginç ayrıntılar var. VW citi ye bir göz atın, Türkiye'de olsa kesin birtane alırdım...

    http://www.vw.co.za/models/
    http://www.vw.co.za/models/citi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr_onur -- 29 Mayıs 2008; 10:55:39 >
  • arkadaslar,

    volkswagen almanya sitesine baktığımda TSI motorda 102, 122, 160 ve 200 HP'lık motorlar bulunuyor sadece, 140 ve 170 uçmuş noldu bizim motorlar üretimden mi kalktı acaba ?




     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • quote:

    Orjinalden alıntı: firat_ozturk

    arkadaslar,

    volkswagen almanya sitesine baktığımda TSI motorda 102, 122, 160 ve 200 HP'lık motorlar bulunuyor sadece, 140 ve 170 uçmuş noldu bizim motorlar üretimden mi kalktı acaba ?




    Bizim motor hep orada... Bakalım daha ne kadar orada kalacak...

    VW'in motor konusunda ciddi ciddi farklı arayışlar içinde olduğunu düşünüyorum. TDI - Pump Dose iken Common Rail oluyor. Normal motorları FSI iken TSI'a geçiyor. Sular durulana ve en doğruyu bulduklarına inandıkları ana kadar çeşitli revizeler bekliyorum ben hala. Aslında ufak değişiklikler olsa da motorların üretim aşamasının sürekli değişimi hem maliyet hem de müşteri gözündeki bakış açısına bence uygun değil. Yine de beygir gücü değişimlerini çok önemsemezdim ben...

    Sonunda TSI, TDI (Common Rail) veeee sonsuza dek 1.6 8V 102PS ile yola devam edecekler gibi...

    Ve son söz VW garip bir şekilde ne motor koyarsa koysun satılıyor. Satın almanın bahanesi çok...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dr_onur

    Volkswagen Güney Afrika web sitesi, ilginç ayrıntılar var. VW citi ye bir göz atın, Türkiye'de olsa kesin birtane alırdım...

    http://www.vw.co.za/models/
    http://www.vw.co.za/models/citi/



    Ben Golf Mk2 kasasına bir türlü ısınamadığım için citi gözüme hoş görünmedi.

    Golf Mk3 (A3 1H) severim ben belki ondan. Satmaya kıyamıyorum ve hala her sabah bakıp keyif alıyorum. Mavisi öyle güzel bir mavi ki... Citi diye yenisini üretse VW bende o zaman satar, yenisini alırım. O kadar beğeniyorum. Hele o koltukları... Nasıl şık geliyor gözüme...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 29 Mayıs 2008; 14:42:12 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    harbiden 140 ve 170 nerde


    Bence takılmayın bu kadar. Büyütülecek bir konu değil. Aynı teknoloji aynı motor.
    Sadece PS değerleri ile pazarın durumuna göre oynuyorlar demek ki.

    Tabii ben 170PS yanına 200PS gelince bir parça şaşırdım.
    O motordan 200PS alınabilmesi için ne yaptılar? Bence asıl soru bu!




  • 1.4 olarak o listede sadece 122 HP TSI (T-FSI) Motor mevcut. 2.0 T-FSI'nin adı da 2.0 TSI olarak değiştiği için 200 HP 1.4 hacimli motordan değil, 2.0 hacimli motordan üretiliyor.

    -75 kW 102 HP = 4 Silindir 1.6 litre motor, -8V, tek eksantrik, turbosuz, kompresörsüz (böylece bu motor herhalde hiç bozulmaz...)
    -90 kW 122 HP = 4 Silindir 1.4 litre motor, 16V, çift eksantrik, turbolu, kompresörsüz
    118 kW 160 HP = 4 Silindir 1.8 litre motor, 16V, çift eksantrik, turbolu, kompresörsüz
    147 kW 200 HP = 4 Silindir 2.0 litre motor, 16V, çift eksantrik, turbolu, kompresörsüz

    Evet, 2,0 litre motor

    Motor, Getriebe, Elektrik
    Motor-Bauart / Ventile pro Zylinder 4-Zylinder-Ottomotor / 4
    Einspritzung / Aufladung Direkteinspritzung, Turbocharger
    Hubraum, Liter / cm³ 2,0 / 1984
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 147 (200) / 5100
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 280 / 1800 - 5000
    Emissionsklasse Euro 4 7)
    Getriebevariante 6-Gang-Schaltgetriebe
    Generator, A / Batterie A (Ah) 140 / 280 (60)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 29 Mayıs 2008; 16:06:44 >




  • plantamax'ın yüreğine indirecektik! Neyse ki açıkladınız Taner Bey detayları...

    1.4 TSI 140PS ve 170PS niye Almanya sitesinde yok?
    Vergi v.s. avantajı dışında 1.8 160PS daha mı uygun pazara?
    Yoksa yoksa motorlarda bir sorun mu var?
  • Volkswagen'in ürün geliştirme stratejisinin bir sonucu.

    Jetta'da kalktı 1.4 TwinCharger 140 HP ve 170 HP, tamamen Passat Modellerindeli motorlara döndü. Golf kısmında ise envai çeşit motor var, TSI'da var, T-FSI, TDI, V6, 80 HP'den 250 HP'ye kadar yok yok, hepsi var. Çok satınca çok çeşit var. Jetta ise Avrupa'da yok denecek kadar az satılıyor. Doğal olarak da ürün gamında bulundurma maliyeti arttığından daha az motor çeşidi getiriliyor.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    Aşağıda VW GOLF için Almanya satın alınabilecek BENZİNLİ ve DİZEL motor seçenekleri mevcut. Sayısına bakar mısınız?

    BENZİNLİ-------------------------------------------DİZEL
    9 Motor Seçeneği------------------------------------5 Motor Seçeneği + Blue Motion
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 29 Mayıs 2008; 16:07:52 >




  • hoca iyi bak hepsinden var hatta bizdeki comfortline orada sportline diye geçiyor ve bizde standart olan nerdeyse her kayda değer donanım (8 hp. ses ,sensörlü yağmur sileceği ,otomatik far ,voltaj soket yeri vs...) hepsi ayrı para tutuyor .ve fiat 25 000€ ya geliyor comfortline . buda bizdeki 50000 ytl ye nerdeyse denk geliyor .yani fiat farkı bile yok gibi .... konfigrasyon menüsünden bakabilirsiniz anlık fiat farkını da veriyor .....
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet

    plantamax'ın yüreğine indirecektik! Neyse ki açıkladınız Taner Bey detayları...

    1.4 TSI 140PS ve 170PS niye Almanya sitesinde yok?
    Vergi v.s. avantajı dışında 1.8 160PS daha mı uygun pazara?
    Yoksa yoksa motorlarda bir sorun mu var?




  • quote:

    Jetta ise Avrupa'da yok denecek kadar az satılıyor.


    Avrupalılar genelde sedan sevmiyorlar... Amerika'da ise Golf'ü sattırmayacak kadar Jetta ön plana çıkıyor! Türkiye'de sedan seviyor. En çok satan araçlar sedan çıkıyor hep... Jetta'da VW'in en çok satan modeli oluyor Passat'la birlikte... Bir parça duygusal ve bir parça da ihtiyaca yönelik pazar görüntüleri işte... Toplumların davranışlarını analiz etmek firmalar için zorlu bir maraton!

    Ben motoru çok seçenek yapmanın kafa karıştırdığını ve gereksiz olduğunu düşünüyorum. Intel işlemciler gibi... Gereksiz bir pazarlama stratejisi... O kadar motor arasından seçim yapmak bile sıkıcı...

    Ben bugün 1.4 TSI motor almaya karar verdikten sonra iki seçenek bile çok... 140PS mi 170PS mi?
    Üstüne bir de T-FSI mı TSI mı tartışması ile 122PS... Çok gereksiz bir karmaşa!!!

    Hacim üzerinden sınıflandırma bile yapılamıyor üstelik artık. Hep 1.4 olmasın bütün motorlar bu vergiler yüzünden...

    Tüketicinin seçenekleri çoğaltıp pazardaki diğer araçlara göre konumlanmak için kafa karıştırmak yine de adil değil. Hele de Türkiye'de... DH'de bile açılan konulara baksanız yeter... Biz bu kadar araştıyoruz, anlamaya çalışıyoruz. Araştıramayan kafası karışıp satıcının eline düşen ne yapsın?

    Not: Bu arada TSI motorlar hakkında son mesajlarımda latife ediyorum. (Mesajlarda gülüyorum ya şeytani şeytani işte ondan! ) Almanya sitesini önceden detaylıca incelemiştim... Sadece 140PS ve 170PS TSI sahipleri heyecan yaparlar diye üzerine gidiyorum olayın. Panik yok!

    Hatta içiniz rahat etsin diye görüntü de aldım siteden... Buyrun! Arkadaşlar da zaten belirtmişler!
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 29 Mayıs 2008; 21:24:31 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    hoca iyi bak hepsinden var hatta bizdeki comfortline orada sportline diye geçiyor ve bizde standart olan nerdeyse her kayda değer donanım (8 hp. ses ,sensörlü yağmur sileceği ,otomatik far ,voltaj soket yeri vs...) hepsi ayrı para tutuyor .ve fiat 25 000€ ya geliyor comfortline . buda bizdeki 50000 ytl ye nerdeyse denk geliyor .yani fiat farkı bile yok gibi .... konfigrasyon menüsünden bakabilirsiniz anlık fiat farkını da veriyor .....
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet

    plantamax'ın yüreğine indirecektik! Neyse ki açıkladınız Taner Bey detayları...

    1.4 TSI 140PS ve 170PS niye Almanya sitesinde yok?
    Vergi v.s. avantajı dışında 1.8 160PS daha mı uygun pazara?
    Yoksa yoksa motorlarda bir sorun mu var?



    var bende gördüm




  •  ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Bu arada 170 yetmeyenlere 230 verelim...

    VW TSI Sport --> Link
    (The engine was upgraded from 170 hp to 230 hp, being one of 1.4 l, 16 valves. For its maintenance VW uses only Castrol oils. Jetta TSI Sports has a 6 speeds manual transmission gear box.)

    Jetta TSI Sports features:
    - Recaro HANS seats;
    - Belts in 6 points;
    - VWR ventilated brakes, with 360 mm diameter;
    - VWR changeable suspension;
    - BBS alloy rims of 18 inches;
    - Hankook tyres- 225/40 ZR18;
    - Weight- 1,223 kg.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 29 Mayıs 2008; 21:41:12 >




  • arkadaslar kusura bakmayın biraz karıştırdım galiba ortalığı.Bugün ruhsatı faxladı doğuş oto, motor gücünü 103 görünce (kW'ı göremedim faxda :) ), sonra aklıma geldi kW olabileceği , direkt VW sayfasına baktım 140'ın karşılığı kaç kW diye. Doğuşu aramak aklıma bile gelmedi direkt buraya koştum :)

    bu arada etraftaki eş dost, "doğrusunu yazmışlar kardeşim HP nedirki aslı kW'dır" dediler. Bunca sene yanlışmı konuşmusuz motor gücü olayını ???
  • Hayır yanlış konuşmadık. Sadece PS ve HP birbirinden çok hafif fark arzediyor.

    Evrensel bir standart oluşturmak için kW (kilo Watt = 1000 Watt) birimine geçildi. Bizim 122 TSI'ler 90 kW.

    Selamlar,

    Taner Göde
  • Merhaba arkadaşlar.

    Volkswagenin Almanya sitesine bakrasanız Jetta'nın 160 BG 1,4 litre twincharger yani turbo+kompresörlü olduğunu görürsünüz.

    140BG ve 170 BG yerine tek motor 160 BG. (Tork 170 likle aynı, beygiri düşürmüşler. Kompresörsüz olsun derseniz de 122 BG motor. Yani jettadan twinchargerın kalktığı yok. Aynı seçenekler Scirocco için de geçerli.

    Passatın 160 BG motoru ise 1,8 litre. kompresörsüz.

    Selamlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: firat_ozturk
    bu arada etraftaki eş dost, "doğrusunu yazmışlar kardeşim HP nedirki aslı kW'dır" dediler. Bunca sene yanlışmı konuşmusuz motor gücü olayını ???


    Ben genellikle KW yazmaya çalışıyorum ama alışkanlıklar işte kolay değişmiyor.
    Hem KW rakam olarak küçük olunca çok hoşa gitmiyor!

    Kaç beygir abi araba senin? "75 KW" demek yanlış birşey şimdi...
    "102 abi 102 adet beygir bağla koştur" demek geliyor insanın içinden...
    Aklında beygir varsa adet fazla olacak ki araba hızlı gitsin...

    Kimse tork nedir? Motor gücünün hangi birimden değerlendirelim? Hakikaten beygirleri bağlasak o hıza ulaşır mı?
    Filan gibi detaylara konsantre olmuyor.

    TSI şimdi kaç toynaklı ayak başına? Genetik müdahale mi var bu beygirlere?
    170 beygir bağlasak Jetta ya da Passat ağırlığını çekerler mi?




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.