Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.637
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW in her modeli için ayrı bir başlık var fakat jetta için ayrı bir başlığa rastlamadım. belki bu başlığı açmak daha henüz iki haftalık bir jetta kullanıcısı olarak bana düşmez ama bence forum için bir eksiklikti.
    arkadaşlar araçlar hakkındaki deneyimlerinizi, dikkat etmemiz gereken konuları, tecrübelerimizi bu başlık altına taşıyabiliriz.
    şimdiden herkese teşekkürler...




     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr_onur -- 30 Mayıs 2008; 14:16:39 >



  • KONU TÜM JETTA KULLANICILARINA HAYIRLI OLSUN..KULLANICI GÖRÜŞLERİNİ ŞİKAYETLERİNİ BEKLİYORUZ SABIRSIZLIKLA...

    ÖNCELİKLE KONU BAŞLATALIM.Çok tartışılan bir konu.Arkadaşlar; 140Hp lik TSI motorlara kimisi sorunlu diyor kimisi toz kondurmuyor.İş karmaşık bir durum içinde.Hiç yoktan biraz açıklığa kavuştursak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fever2006

    KONU TÜM JETTA KULLANICILARINA HAYIRLI OLSUN..KULLANICI GÖRÜŞLERİNİ ŞİKAYETLERİNİ BEKLİYORUZ SABIRSIZLIKLA...

    ÖNCELİKLE KONU BAŞLATALIM.Çok tartışılan bir konu.Arkadaşlar; 140Hp lik TSI motorlara kimisi sorunlu diyor kimisi toz kondurmuyor.İş karmaşık bir durum içinde.Hiç yoktan biraz açıklığa kavuştursak?
     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Ben uzun süre Jetta almakla, almamak arasında gidip gelmiş bir Jetta kullanıcısı olarak bazı fikirleri bu mesajdan zaman zaman paylaşayım.

    - Tasarım: En çok eleştirilen konuların başında aracın tasarım gelir.

    Murat Günak tarafından tasarlanan güncel VW modellerinden biri olan Jetta zorlama bir tasarımla bagaj eklenmiş golf gibi değerlendirilir. Uzunca bir süre de "önü Golf'e arkası Passat'a benziyor, karaktersiz bir tasarımı var" diye ciddi anlamda eleştirisel bir gözle bakılmıştır. Bazı hurafeciler der ki; Günak'ın VW grubundan ayrılmasına neden olan Jetta'nın tasarımıdır! Bana sorarsanız yeni yönetimin Da Silva'dan yana "politika" yapmasıdır! Ve Günak iyi bir tasarımcıdır!

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Farklı bir bakış açısı ile VW otomobillerini çok iyi tanımayanların Passat'a benzerliği nedeniyle Jetta'yı üst sınıf gibi görmeleri sahiplerine gizli bir prestij avantajı da sağlamıştır. Hatta bu durum: "Passat almaya parası yok, Jetta ile hava atıyor!" şeklinde analiz edilir.

    Honda Civic Sedan ile VW Jetta arasında kalan pek çok kişiye özellikle "Civic" önerilir. Ama kafasına göre takılanlar sanırım "Jetta" alır. En azından ben Honda'yı çok beğenmeme rağmen öyle yaptım.



    - Satış Grafiği: 2006 model olarak satılmaya başladığından beri özellikle de kurumsal müşteriler tarafından ciddi rakamlarda tercih edildi. VW'in bildiğim kadarı ile hala Passat ile çok satanlarından...

    2007 - VW Satış Adetleri
    13-VW Jetta.............. 7.406
    16-VW Passat............ 5.716
    17-VW Polo................ 4.424
    19-VW Golf................ 4.067

    2007 - C sınıfı (Sedan) Satış Adetleri
    02-Renault Megane Sedan... 17.782
    06-Ford Focus Sedan.......... 11.041
    07-Honda Civic Sedan......... 10.395
    12-Fiat Linea...................... 7.456
    13-VW Jetta....................... 7.406

    (Örnek: Microsoft Türkiye'nin Tercihi de VW Jetta Oldu. (02.11.2007) 2007'nin ilk dokuz ayında 5.150 adetlik filo satışına ulaşan Doğuş Otomotiv- VW Binek Araç, Microsoft Türkiye'nin araç filosunu güçlendirmek için tercih ettiği 120 adet Jetta Doğuş Oto Esenyurt'ta düzenlenen bir törenle teslim edilmeye başlandı....)


    - Motor: En çok eleştirilen motor 1.6 102 BG 8V'dir. "Eski teknoloji, çok benzin yakar!" diye yerden yere vurulur.
    (Bana göre çok KM yapmayan kullanıcılar için makul sınırlardadır ama isteyen LPG'ye uyumu nedeniyle bile hala tercih edebilir! Ortalama 10 lt/KM (0.34 YTL))

    FSI ise VW stratejileri nedeniyle ortadan kalkıyor diye yeni hedeftir! "Acaba o da kötü bir motor mudur?"
    (Özelikle 2.elde avantajlı fiyat söz konusu ise tercih edilecek motor seçeneğidir. Bu forumda pek çok kere bahsedildiği üzere sınırlı LPG uyumu vardır.)

    TSI motorlar çıktıktan sonra özellikle genç ya da genç hisseden arkadaşlar tarafından Jetta da tüm VW modellerinde olduğu gibi daha çok tercih edilir oldu. En önemli özelliği yüksek torku düşük devirlerden itibaren verebilmesi ve düşük hacim nedeniyle vergi avantajı. FSI yerine kullanılacak TSI pek çok ödüle sahip. Daha detaylı bilgi için ----> DH::TSI Motorlar

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




    - Üretim: Meksika'lı diye işcilik sorunlarından dem vurulur ancak A.B.D'de en çok satılan araçlardan biri olduğu için üretiminin ilk zamanlarda büyük kısmı Pueblo fabrikasında lojistik yani maliyet nedenleri ile yapılmıştır. Özellikle TSI motorlar sonrası Almanya'da üretilen araçlar da ithal edilmiştir.

    (Tabii %80 oranında makine ve robotlar çalışsa da, eğitim için her tür sistem kurulmuş olsa da meksika halkının işciliği kötüdür! Bu fabrikada üretilen araçların %40'ı Houston veya San Diego'ya 60 saatlik bir tren yolculuğu ile taşınırken kalan %40'ı gemiye yüklenmek üzere Veracruz ya da Acapulco'ya gönderilir. Bu gemiye yüklenenler içinde X2F = National sales program Turkey kodlu Jetta'larda vardır. Ve biri de bana aittir.)

    Şasi numaranızın 11. karakterini kontrol edip aşağıdaki listeden kıyaslayarak üretim tesisini bulabilirsiniz.

    W Wolfsburg, Germany
    A Ingolstadt, Germany
    B Brussels, Belgium
    C Taipei, Taiwan
    D Bratislava, Slovakia
    E Emden, Germany
    G Steyr/Graz, Austria
    H Hannover, Germany
    J Jakarta, Indonesia
    K Karmann, Osnabruck Germany
    M Puebla, Mexico
    N Neckarsulm, Germany
    P Mosel, Germany
    R Martorell, Barcelona, Spain
    S Stuttgart, Germany
    T Kvasiny, Czech Republic
    U Uitenhage, South Africa
    V Palmela, Portugal (previously Westmoreland, USA)
    X Poznan, Poland
    Y Pamplona, Spain

    1 Gyor, Hungary
    2 Changchun, China
    4 Curitiba, Brazil


    M Puebla, Mexico fabrikası hakkında ingilizce bilgiler:
    (From the beginning, training has been a strong point at the Volkswagen factory, to attempt to keep quality on par with German-made VW models. On-site schools teach potential new workers to operate the 800 robots on the production floor. But workers might also learn German at some point. Conversely, German employees may learn Spanish. Portuguese and English are taught, too. Mainly, though, Building 40 contains a training institute for mechanics. Training is similar to that offered in Germany, in that 80 percent of the instruction involves practical skills. Students come from all over Mexico, according to communications representative Janina Haidtke, and can learn to operate the 800 robots that dot the factory. This assembly hall is 80 percent automated. "Workers put steel into the machines, or robots," Heidtke said. "Robots guarantee a high quality. They work very fast and are practical." About 80 percent of the Volkswagens built in Puebla are exported - half of them to the U.S. Some cars are shipped to Veracruz or Acapulco, where they will be loaded onto ships. Others go north by train, for a 60-hour trip to Houston or San Diego. Ships hold 6,500 cars.)



    - Servis: Ülkemizde ciddi anlamda eleştirilen Doğuş Oto'nun servis fiyatları konusunda da çok çeşitli hurafeler vardır.

    Aşırı pahalı olduğu söylense de cam silecek suyu, motor temizleme kiti v.s. adı altında aldıkları rakamlar hariç çok ciddi bir sorun bana göre yoktur. (Bunları baştan söyleyip standart dışı bir şey istemediğinizi ısrarla dile getirebilirsiniz.) 1997 yılından beri şahsen VW yetkili teknik servislerini kullanan biri olarak ciddi bir sorunla ya da fahiş bir fiyatla karşılaşmadım. Hatta bir seferinde 3.000 YTL civarında masrafı VW Almanya "Müşteri Memnuniyeti" adına garanti kapsamına alarak garanti dışı aracımda çözdü. Servis danışmanın bile şaşırdığı bu olay aslında her kurumda olduğu gibi iyi müşteriye kıyakların sonsuz olduğunu gösteren ufak bir jestti. Adımı yazdıklarında kaç plaka, kaç araç görülüyor sonuçta... (İyi bir özel servis bulsam (TSI motorlu araç hariç) götürürüm de ayrıca... Yetkili teknik servis merakım yok ama vaktim de yok! Hızlı ve sorunsuz çözüm ararım!)

    2 yıllık bakımı da yeni yaptırdım. Herşey dahil (ıvır zıvırları da aldım!) 320 YTL tuttu. Yalnız hemen belirteyim TSI için bu rakam ciddi anlamda düşük! Bu rakam dışında 2 yılda tek bir kuruş da servise para ödenmedi!




    VW satış sonrası hakkında bir bilgi: Volkswagen AG tarafından 128 ülkede yapılan Distribütör Garanti Denetlemesi sonuçları açıklandı. Volkswagen Türkiye Distribütörü Doğuş Otomotiv, satış sonrası hizmetler garanti işlemlerinde hem uygulama hem de prosedür olarak en yüksek puanı aldı ve "A" sınıfında yer alan üç ülkeden biri oldu. Satış sonrası hizmetler konusuna büyük önem veren ve müşteri odaklı yaklaşımı doğrultusunda bu konudaki çalışmalarına devam eden Volkswagen Türkiye Distribütörü Doğuş Otomotiv Volkswagen AG tarafından iki yılda bir yapılan Distribütör Garanti Denetlemesi�nde 1000 puan üzerinden 910 puan alarak sadece üç ülkenin bulunduğu "A" sınıfına geçmeye hak kazandı. 2006 ve 2007 yıllarına ait toplam 250.357 adet garanti talebi içinden seçilmiş özel taleplerin ayrıntılı olarak incelendiği denetlemeden "0 hata" ile geçen Doğuş Otomotiv, 128 Volkswagen distribütörü içinde aynı puana sahip olduğu İtalya ve İsviçre ile birlikte "A Sınıfı" üç ülkeden biri oldu.



    - Donanım: Donanım olarak Comfortline ve üstü paketler oldukça zengindir.

    Comfortline paketinde yer alan özellikleri kolaylık olması için işaretledim. Yalnız hemen hatırlatmakta fayda var. Bu donanımlarda yıllara göre değişiklikler söz konusu olabilir. Örneğin 2006 model Comfortline donanım paketine sahip bir Jetta ile ESP ve Hill Hold gelmez...




    Benim kullanırken bir önceki aracımdan farklı olarak olumlu deneyim yaşadığım konularda şunlar: Bagaj kapağını kumanda ile otomatik açabilmek çok keyifli (bagajı kapattığınızda kapılar tekrar kilitli duruma dönüyor!), uzun yolda cruise çok işimi yarıyor, yağmur sensörü gerçekten faydalı bir donanım, otoparkta güvenlik için coming home /leaving home özelliği nedeniyle aydınlatma yapılması güzel, dikiz aynalarında ısıtma çok zorluk çektiğim bir konuyu çözüyor, dijital klima çok başarılı (yolcularla kavga bitti), ses sistemini son seste henüz dinleyemedim (10 hoparlör varken yarı ses bile bana fazla geliyor! Sanırım ihtiyarlıyorum), yol bilgisayarı ve lastikleri bile takip eden sensörler sayesinde daha az endişeleniyorum, comfort koltukların bel desteği de harikulade, dikiz aynasından gelen o öldürücü ışığın karartma özelliği ile kesilmesi benim gibi ışığa hassas biri için ne kadar gerekliymiş meğer, her yerde saklama gözü olması çok hoş (araç derli toplu oluyor, ıvır zıvırım çok)...

    - Artılar: Bagaj hacmi inanılmaz! 527 litre... Aileler için olmazsa olmaz ve önemli bir tercih nedeni.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===

    --> Not: Yukarıdaki reklamda kullanılan Jetta'nın aslında 1.6 75KW (102PS) 8V motor olduğu iddia edilir.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    < Bu mesajı Sobriquet fırsat buldukça Jetta Kulübüne katkı sağlamak için güncelliyor!>



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 6 Haziran 2008; 12:30:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sobriquet

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Ben uzun süre Jetta almakla, almamak arasında gidip gelmiş bir Jetta kullanıcısı olarak bazı fikirleri bu mesajdan zaman zaman paylaşayım.

    - Tasarım: En çok eleştirilen konuların başında aracın tasarım gelir.

    Murat Günak tarafından tasarlanan güncel VW modellerinden biri olan Jetta zorlama bir tasarımla bagaj eklenmiş golf gibi değerlendirilir. Uzunca bir süre de "önü Golf'e arkası Passat'a benziyor, karaktersiz bir tasarımı var" diye ciddi anlamda eleştirisel bir gözle bakılmıştır. Bazı hurafeciler der ki; Günak'ın VW grubundan ayrılmasına neden olan Jetta'nın tasarımıdır! Bana sorarsanız yeni yönetimin Da Silva'dan yana "politika" yapmasıdır! Ve Günak iyi bir tasarımcıdır!

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Farklı bir bakış açısı ile VW otomobillerini çok iyi tanımayanların Passat'a benzerliği nedeniyle Jetta'yı üst sınıf gibi görmeleri sahiplerine gizli bir prestij avantajı da sağlamıştır. Hatta bu durum: "Passat almaya parası yok, Jetta ile hava atıyor!" şeklinde analiz edilir.

    Honda Civic Sedan ile VW Jetta arasında kalan pek çok kişiye özellikle "Civic" önerilir. Ama kafasına göre takılanlar sanırım "Jetta" alır. En azından ben Honda'yı çok beğenmeme rağmen öyle yaptım.



    - Satış Grafiği: 2006 model olarak satılmaya başladığından beri özellikle de kurumsal müşteriler tarafından ciddi rakamlarda tercih edildi. VW'in bildiğim kadarı ile hala Passat ile çok satanlarından...

    2007 - VW Satış Adetleri
    13-VW Jetta.............. 7.406
    16-VW Passat............ 5.716
    17-VW Polo................ 4.424
    19-VW Golf................ 4.067

    2007 - C sınıfı (Sedan) Satış Adetleri
    02-Renault Megane Sedan... 17.782
    06-Ford Focus Sedan.......... 11.041
    07-Honda Civic Sedan......... 10.395
    12-Fiat Linea...................... 7.456
    13-VW Jetta....................... 7.406

    (Örnek: Microsoft Türkiye'nin Tercihi de VW Jetta Oldu. (02.11.2007) 2007'nin ilk dokuz ayında 5.150 adetlik filo satışına ulaşan Doğuş Otomotiv- VW Binek Araç, Microsoft Türkiye'nin araç filosunu güçlendirmek için tercih ettiği 120 adet Jetta Doğuş Oto Esenyurt'ta düzenlenen bir törenle teslim edilmeye başlandı....)


    - Motor: En çok eleştirilen motor 1.6 102 BG 8V'dir. "Eski teknoloji, çok benzin yakar!" diye yerden yere vurulur.
    (Bana göre çok KM yapmayan kullanıcılar için makul sınırlardadır ama isteyen LPG'ye uyumu nedeniyle bile hala tercih edebilir! Ortalama 10 lt/KM (0.34 YTL))

    FSI ise VW stratejileri nedeniyle ortadan kalkıyor diye yeni hedeftir! "Acaba o da kötü bir motor mudur?"
    (Özelikle 2.elde avantajlı fiyat söz konusu ise tercih edilecek motor seçeneğidir. Bu forumda pek çok kere bahsedildiği üzere sınırlı LPG uyumu vardır.)

    TSI motorlar çıktıktan sonra özellikle genç ya da genç hisseden arkadaşlar tarafından Jetta da tüm VW modellerinde olduğu gibi daha çok tercih edilir oldu. En önemli özelliği yüksek torku düşük devirlerden itibaren verebilmesi ve düşük hacim nedeniyle vergi avantajı. FSI yerine kullanılacak TSI pek çok ödüle sahip. Daha detaylı bilgi için ----> DH::TSI Motorlar

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




    - Üretim: Meksika'lı diye işcilik sorunlarından dem vurulur ancak A.B.D'de en çok satılan araçlardan biri olduğu için üretiminin ilk zamanlarda büyük kısmı Pueblo fabrikasında lojistik yani maliyet nedenleri ile yapılmıştır. Özellikle TSI motorlar sonrası Almanya'da üretilen araçlar da ithal edilmiştir.

    (Tabii %80 oranında makine ve robotlar çalışsa da, eğitim için her tür sistem kurulmuş olsa da meksika halkının işciliği kötüdür! Bu fabrikada üretilen araçların %40'ı Houston veya San Diego'ya 60 saatlik bir tren yolculuğu ile taşınırken kalan %40'ı gemiye yüklenmek üzere Veracruz ya da Acapulco'ya gönderilir. Bu gemiye yüklenenler içinde X2F = National sales program Turkey kodlu Jetta'larda vardır. Ve biri de bana aittir.)

    Şasi numaranızın 11. karakterini kontrol edip aşağıdaki listeden kıyaslayarak üretim tesisini bulabilirsiniz.

    W Wolfsburg, Germany
    A Ingolstadt, Germany
    B Brussels, Belgium
    C Taipei, Taiwan
    D Bratislava, Slovakia
    E Emden, Germany
    G Steyr/Graz, Austria
    H Hannover, Germany
    J Jakarta, Indonesia
    K Karmann, Osnabruck Germany
    M Puebla, Mexico
    N Neckarsulm, Germany
    P Mosel, Germany
    R Martorell, Barcelona, Spain
    S Stuttgart, Germany
    T Kvasiny, Czech Republic
    U Uitenhage, South Africa
    V Palmela, Portugal (previously Westmoreland, USA)
    X Poznan, Poland
    Y Pamplona, Spain

    1 Gyor, Hungary
    2 Changchun, China
    4 Curitiba, Brazil


    M Puebla, Mexico fabrikası hakkında ingilizce bilgiler:
    (From the beginning, training has been a strong point at the Volkswagen factory, to attempt to keep quality on par with German-made VW models. On-site schools teach potential new workers to operate the 800 robots on the production floor. But workers might also learn German at some point. Conversely, German employees may learn Spanish. Portuguese and English are taught, too. Mainly, though, Building 40 contains a training institute for mechanics. Training is similar to that offered in Germany, in that 80 percent of the instruction involves practical skills. Students come from all over Mexico, according to communications representative Janina Haidtke, and can learn to operate the 800 robots that dot the factory. This assembly hall is 80 percent automated. "Workers put steel into the machines, or robots," Heidtke said. "Robots guarantee a high quality. They work very fast and are practical." About 80 percent of the Volkswagens built in Puebla are exported - half of them to the U.S. Some cars are shipped to Veracruz or Acapulco, where they will be loaded onto ships. Others go north by train, for a 60-hour trip to Houston or San Diego. Ships hold 6,500 cars.)



    - Servis: Ülkemizde ciddi anlamda eleştirilen Doğuş Oto'nun servis fiyatları konusunda da çok çeşitli hurafeler vardır.

    Aşırı pahalı olduğu söylense de cam silecek suyu, motor temizleme kiti v.s. adı altında aldıkları rakamlar hariç çok ciddi bir sorun bana göre yoktur. (Bunları baştan söyleyip standart dışı bir şey istemediğinizi ısrarla dile getirebilirsiniz.) 1997 yılından beri şahsen VW yetkili teknik servislerini kullanan biri olarak ciddi bir sorunla ya da fahiş bir fiyatla karşılaşmadım. Hatta bir seferinde 3.000 YTL civarında masrafı VW Almanya "Müşteri Memnuniyeti" adına garanti kapsamına alarak garanti dışı aracımda çözdü. Servis danışmanın bile şaşırdığı bu olay aslında her kurumda olduğu gibi iyi müşteriye kıyakların sonsuz olduğunu gösteren ufak bir jestti. Adımı yazdıklarında kaç plaka, kaç araç görülüyor sonuçta... (İyi bir özel servis bulsam (TSI motorlu araç hariç) götürürüm de ayrıca... Yetkili teknik servis merakım yok ama vaktim de yok! Hızlı ve sorunsuz çözüm ararım!)

    2 yıllık bakımı da yeni yaptırdım. Herşey dahil (ıvır zıvırları da aldım!) 320 YTL tuttu. Yalnız hemen belirteyim TSI için bu rakam ciddi anlamda düşük! Bu rakam dışında 2 yılda tek bir kuruş da servise para ödenmedi!




    VW satış sonrası hakkında bir bilgi: Volkswagen AG tarafından 128 ülkede yapılan Distribütör Garanti Denetlemesi sonuçları açıklandı. Volkswagen Türkiye Distribütörü Doğuş Otomotiv, satış sonrası hizmetler garanti işlemlerinde hem uygulama hem de prosedür olarak en yüksek puanı aldı ve "A" sınıfında yer alan üç ülkeden biri oldu. Satış sonrası hizmetler konusuna büyük önem veren ve müşteri odaklı yaklaşımı doğrultusunda bu konudaki çalışmalarına devam eden Volkswagen Türkiye Distribütörü Doğuş Otomotiv Volkswagen AG tarafından iki yılda bir yapılan Distribütör Garanti Denetlemesi�nde 1000 puan üzerinden 910 puan alarak sadece üç ülkenin bulunduğu "A" sınıfına geçmeye hak kazandı. 2006 ve 2007 yıllarına ait toplam 250.357 adet garanti talebi içinden seçilmiş özel taleplerin ayrıntılı olarak incelendiği denetlemeden "0 hata" ile geçen Doğuş Otomotiv, 128 Volkswagen distribütörü içinde aynı puana sahip olduğu İtalya ve İsviçre ile birlikte "A Sınıfı" üç ülkeden biri oldu.



    - Donanım: Donanım olarak Comfortline ve üstü paketler oldukça zengindir.

    Comfortline paketinde yer alan özellikleri kolaylık olması için işaretledim. Yalnız hemen hatırlatmakta fayda var. Bu donanımlarda yıllara göre değişiklikler söz konusu olabilir. Örneğin 2006 model Comfortline donanım paketine sahip bir Jetta ile ESP ve Hill Hold gelmez...




    Benim kullanırken bir önceki aracımdan farklı olarak olumlu deneyim yaşadığım konularda şunlar: Bagaj kapağını kumanda ile otomatik açabilmek çok keyifli (bagajı kapattığınızda kapılar tekrar kilitli duruma dönüyor!), uzun yolda cruise çok işimi yarıyor, yağmur sensörü gerçekten faydalı bir donanım, otoparkta güvenlik için coming home /leaving home özelliği nedeniyle aydınlatma yapılması güzel, dikiz aynalarında ısıtma çok zorluk çektiğim bir konuyu çözüyor, dijital klima çok başarılı (yolcularla kavga bitti), ses sistemini son seste henüz dinleyemedim (10 hoparlör varken yarı ses bile bana fazla geliyor! Sanırım ihtiyarlıyorum), yol bilgisayarı ve lastikleri bile takip eden sensörler sayesinde daha az endişeleniyorum, comfort koltukların bel desteği de harikulade, dikiz aynasından gelen o öldürücü ışığın karartma özelliği ile kesilmesi benim gibi ışığa hassas biri için ne kadar gerekliymiş meğer, her yerde saklama gözü olması çok hoş (araç derli toplu oluyor, ıvır zıvırım çok)...

    - Artılar: Bagaj hacmi inanılmaz! 527 litre... Aileler için olmazsa olmaz ve önemli bir tercih nedeni.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===

    --> Not: Yukarıdaki reklamda kullanılan Jetta'nın aslında 1.6 75KW (102PS) 8V motor olduğu iddia edilir.

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    < Bu mesajı Sobriquet fırsat buldukça Jetta Kulübüne katkı sağlamak için güncelliyor!>

    Alıntıları Göster
    güzel paylaşım olmuş elinize sağlık... bende 1.6 primeline jetta kullanıyorum, hani şu 102 hp lik olandan, dediğiniz gibi herks nedense bu motora karşı bi garip bakıyor... ama ben şimdilik gayet memnunum, ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor.. taner bey geçenlerde bu motorla ilgili bir yazı yazmıştı foruma ama bulamadım şimdi, eğer bulursam eklerim.
    vw in en fazla deneyimine sahip olan bu motor avrupada "ölümsüz motor" olarak anılıyormuş.. (benim hafızamda o yazıdan bu cümle kaldı sadece)
    çok daha ayrıntılı bilgiler için sanırım taner beye ihtiyacımız var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    güzel paylaşım olmuş elinize sağlık... bende 1.6 primeline jetta kullanıyorum, hani şu 102 hp lik olandan, dediğiniz gibi herks nedense bu motora karşı bi garip bakıyor... ama ben şimdilik gayet memnunum, ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor.. taner bey geçenlerde bu motorla ilgili bir yazı yazmıştı foruma ama bulamadım şimdi, eğer bulursam eklerim.
    vw in en fazla deneyimine sahip olan bu motor avrupada "ölümsüz motor" olarak anılıyormuş.. (benim hafızamda o yazıdan bu cümle kaldı sadece)
    çok daha ayrıntılı bilgiler için sanırım taner beye ihtiyacımız var...

    Alıntıları Göster
    Jetta Sahibi değilim ama forumdaki bu yazı beni çok etkilemişti..

    Orjinalden alıntı: espirtlotus

    yağmur yağdığında silecekler çalışmaya başlasa yağmur hızlandığında sileceklerde hızlansa yoldan geçen kamyo çamurlu su sıçratttığında anında cam temizlense risk azalsa tünele yada garaja geldiğinizde farlar kendiliğinden yansa siz eve girene kadar araba sizin yolunuzu aydınlatsa sonra kendiliğinden kapansa aynanız gece otomatik kararsada ışıklar gözlerinizi almasa cam suyu deponuz ıstmalı olsada karda kışta donmasa park yardımı olsa ne kadar tecrübeli olursanız olun olası süprizlere karşı sizi uyarsa aynalar siz geri geri yanaşırken kaldırımı göstermek üzere aşağı doğru otomatik dönse siz bir aynayı ayarlarken öteki aynada otomoatik ayarlansa içinde kırmızı ambiyans ışıkları olsada gece giderken keyiften ölseniz hani size 16 derece klima üflerken eşinize 28 derece sıcak üfleyebilse klima klimayı tepeye yönlendirip kendi konforunuzdan ödün vermek yerine arkada hava kanalları olsada rahat etse arkadakiler ne bileyim arkada kayaklarınızı koymak için yer olsa ön kol dayama ayarlanabişir olsa öne arkaya çekebilseniz makjay aynaları ışıklı olsada gece Sevgiliniz makyajını rahat tazeleyebilse asr olsada karda yokuş yukarı kalkarken arabanız hiç patinaj yapmasa elektrionik diferansiyel kilidi olsada mıcıra kaptırdığınızda sadece sol tekerlek dönmeye devam edip sizi çekse çıkarsa dört bağımsız süspansiyon olsa mesela 10 tane hava yastığı olsa 8 tane kolon olsa bunun 4 tanesi 22cmlik subwoofer olsa ilave para vermeseniz tesisata hani siz yolda giderken arka koltuktaki 9vluk sokette anneniz size kahve pişirip ikram etse yada bajajdada olsa bu soketten hani arka lastik inerse kablo yetmedi davası olmasın diye camları uzaktan kumanda ile kapatabilseniz yada alışverişten döndüğünüzde bagaj kapağı otomatik açılsada ellerinizdeki onlarca paketi yere bırakmak zorunda kalmasanız 2 tane birden yol bilgisayarınız olsada birini anlık birini genel ortalama olarak kullanabilseniz yokuş kalkış desteği olsada ne kadar usta şöför olursanız olun eşiniz yada sevgilinşz arabayı kullandığında huzurla otursanız koltukta torpido gözü soğutmalı olsa uzun yolculuklar buzgibi içecekleriniz heran elinizin altında olsa, lastik basınç kontrol sisteminiz olsa lastik inerken sizi uyarsada lastikçi aramak zorunda kalmasanız yada kan ter içinde lastik değişitmek zorunda kalmasanız (bagajdan boşalltığınız yola yayılan eşyalarınızda cabası) birde servisi ucuz olsa bakımı 15000kmde olsa 2.eli iyi olsa birde kendini ispatlamış bir marka olsa e birde şık dursa birde bütün bu özellikler için en fazla ama en fazla 50000 ytl ödeseniz oda 7snde 100e çıkan 280 yapan bir arabada, hani normal 115 hp bana yeter dediğinizde de bu donanımları sunan bütün markalardan ucuz olsa KAPATIN KARDEŞLER BU KONUYU YENİ JETTA COMFORTLINE İSTE boşa konuşuyorsunuz, YUKARIDA YAZDIKLARIM YALAN İSE BİRİSİ ÇIKSIN YALAN DESİN!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    güzel paylaşım olmuş elinize sağlık... bende 1.6 primeline jetta kullanıyorum, hani şu 102 hp lik olandan, dediğiniz gibi herks nedense bu motora karşı bi garip bakıyor... ama ben şimdilik gayet memnunum, ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor.. taner bey geçenlerde bu motorla ilgili bir yazı yazmıştı foruma ama bulamadım şimdi, eğer bulursam eklerim.
    vw in en fazla deneyimine sahip olan bu motor avrupada "ölümsüz motor" olarak anılıyormuş.. (benim hafızamda o yazıdan bu cümle kaldı sadece)
    çok daha ayrıntılı bilgiler için sanırım taner beye ihtiyacımız var...

    Alıntıları Göster
    102 BG 8V motor bir parça fazla tüketmek dışında sorunsuz bir motordur. FSI motora göre sessiz ve düşük devirlerde daha canlıdır. Eleştirilmesinin en önemli nedeni eskiden beri kullanılan bir teknolojiye sahip olmasıdır. Aslında AFT kodlu eski motorlardan da farklıdır ama yine de tüketim değerleri nedeniyle favori değildir. Almanya'da bile halen giriş seviyesinde bildiğim kadarıyla bizde olduğu gibi satılmaktadır. Çok KM yapmayan bir kullanıcı içinde son derece yeterlidir.

    Popüler motorlarla kıyaslarsak TSI'ın tork, güç ve devir süreleri değerleri ciddi anlamda üstünken FSI ile arasında ciddi bir fark yoktur.

    1.6 BSE; BSF 4/8 1.595 cm³ 75 kW (102 PS) bei 5.600 1/min 148 Nm bei 3.800 1/min
    1.6 FSI BLF; BLP 4/16 1.598 cm³ 85 kW (115 PS) bei 6.000 1/min 155 Nm bei 4.000 1/min
    1.4 TSI CAXA 4/16 1.390 cm³ 90 kW (122 PS) bei 5.500 1/min 200 Nm bei 1.500 1/min

    Yeni motorlara "Teknoloji yeni hemen almayın! Kendini ispatlasın 3-5 yıl..." derken eski motorlara da "Teknolojisi eski almayın!" dendiği için ben paramın yettiğini aldım. Hem de kendini ispatlamış, herkesin ortaklaşa belirttiği gibi sağlam bir motor! Daha çok para olsa yeni filan demem 1.4 TSI 122PS alırdım. Düşük devirde ürettiği tork en araçtan anlayaman için bile keyif vericidir!

    Bu da meşhur işe yaramaz(!) 1.6 75KW(102PS) motorun fotoğrafı

    BSE Kodlu Motor



    AKL Kodlu Motor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 26 Mayıs 2008; 19:51:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sobriquet

    102 BG 8V motor bir parça fazla tüketmek dışında sorunsuz bir motordur. FSI motora göre sessiz ve düşük devirlerde daha canlıdır. Eleştirilmesinin en önemli nedeni eskiden beri kullanılan bir teknolojiye sahip olmasıdır. Aslında AFT kodlu eski motorlardan da farklıdır ama yine de tüketim değerleri nedeniyle favori değildir. Almanya'da bile halen giriş seviyesinde bildiğim kadarıyla bizde olduğu gibi satılmaktadır. Çok KM yapmayan bir kullanıcı içinde son derece yeterlidir.

    Popüler motorlarla kıyaslarsak TSI'ın tork, güç ve devir süreleri değerleri ciddi anlamda üstünken FSI ile arasında ciddi bir fark yoktur.

    1.6 BSE; BSF 4/8 1.595 cm³ 75 kW (102 PS) bei 5.600 1/min 148 Nm bei 3.800 1/min
    1.6 FSI BLF; BLP 4/16 1.598 cm³ 85 kW (115 PS) bei 6.000 1/min 155 Nm bei 4.000 1/min
    1.4 TSI CAXA 4/16 1.390 cm³ 90 kW (122 PS) bei 5.500 1/min 200 Nm bei 1.500 1/min

    Yeni motorlara "Teknoloji yeni hemen almayın! Kendini ispatlasın 3-5 yıl..." derken eski motorlara da "Teknolojisi eski almayın!" dendiği için ben paramın yettiğini aldım. Hem de kendini ispatlamış, herkesin ortaklaşa belirttiği gibi sağlam bir motor! Daha çok para olsa yeni filan demem 1.4 TSI 122PS alırdım. Düşük devirde ürettiği tork en araçtan anlayaman için bile keyif vericidir!

    Bu da meşhur işe yaramaz(!) 1.6 75KW(102PS) motorun fotoğrafı

    BSE Kodlu Motor



    AKL Kodlu Motor



    Alıntıları Göster
    hazır bu fotoğrafı bulmuşken hemen birşey sorayım. şimdi bu aracın içi benim aracımla neredeyse aynı, fakat direksiyon simidindeki işaretli krom parça benim aracımda yok. bu parça çok spor duruyor gerçekten.
    yine forumların birisinde bir mesaj ve fotoğraf vardı, bir arkadaşımız passatının direksiyon simidine bu parçayı sonradan ekletmişti. acaba bu parça serviste falan varmı ? yada aksesuar satan yerlerde?? yardımcı olursanız sevinirim...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW POLO V KULÜBÜ "BÜYÜKSÜN"
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    hazır bu fotoğrafı bulmuşken hemen birşey sorayım. şimdi bu aracın içi benim aracımla neredeyse aynı, fakat direksiyon simidindeki işaretli krom parça benim aracımda yok. bu parça çok spor duruyor gerçekten.
    yine forumların birisinde bir mesaj ve fotoğraf vardı, bir arkadaşımız passatının direksiyon simidine bu parçayı sonradan ekletmişti. acaba bu parça serviste falan varmı ? yada aksesuar satan yerlerde?? yardımcı olursanız sevinirim...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster
    arkadaşlar başka bir jetta topiğinde sormuştum fakat bir yanıt ya da öneri alamadım bu yüzden yazdığımı aynen buraya ekliyorum..

    yakın zamanda Jetta 1.4 TSI 122 HP Comfortline modelinden almayı düşünüyorum , şuan için vw fiyat indirimine de gitti. Acaba 2 ay sonra gelecek olan 2009 modelini mi beklesem? 2009 jettalar da fiyat olarak bir yükselme olurmu? ya da tam tersi 2008 lerin fiyatları düşermi? birde jettaların ikinci eli konusunda fikirleriniz nedir..alıcı çokmu değerlimi? Jetta Sahipleri umarım engin tecrübe ve bilgilerinizi benden ve forumdan esirgemezsiniz şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    hazır bu fotoğrafı bulmuşken hemen birşey sorayım. şimdi bu aracın içi benim aracımla neredeyse aynı, fakat direksiyon simidindeki işaretli krom parça benim aracımda yok. bu parça çok spor duruyor gerçekten.
    yine forumların birisinde bir mesaj ve fotoğraf vardı, bir arkadaşımız passatının direksiyon simidine bu parçayı sonradan ekletmişti. acaba bu parça serviste falan varmı ? yada aksesuar satan yerlerde?? yardımcı olursanız sevinirim...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    Alıntıları Göster


    Bu fotoğraflar Almanya sitesinden... Normalde GTI, GLI, RS32 gibi sportif versiyonlarda kullanılır ama standart donanıma da demek eklediler. Zira o modellerin direksiyonlarının alt tarafı küt gelir. Sonradan takılabilecek bir parça gibi de görünmüyor. Servisin aksesuar katologunda da göremedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: losing

    arkadaşlar başka bir jetta topiğinde sormuştum fakat bir yanıt ya da öneri alamadım bu yüzden yazdığımı aynen buraya ekliyorum..

    yakın zamanda Jetta 1.4 TSI 122 HP Comfortline modelinden almayı düşünüyorum , şuan için vw fiyat indirimine de gitti. Acaba 2 ay sonra gelecek olan 2009 modelini mi beklesem? 2009 jettalar da fiyat olarak bir yükselme olurmu? ya da tam tersi 2008 lerin fiyatları düşermi? birde jettaların ikinci eli konusunda fikirleriniz nedir..alıcı çokmu değerlimi? Jetta Sahipleri umarım engin tecrübe ve bilgilerinizi benden ve forumdan esirgemezsiniz şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: losing

    arkadaşlar başka bir jetta topiğinde sormuştum fakat bir yanıt ya da öneri alamadım bu yüzden yazdığımı aynen buraya ekliyorum..

    yakın zamanda Jetta 1.4 TSI 122 HP Comfortline modelinden almayı düşünüyorum , şuan için vw fiyat indirimine de gitti. Acaba 2 ay sonra gelecek olan 2009 modelini mi beklesem? 2009 jettalar da fiyat olarak bir yükselme olurmu? ya da tam tersi 2008 lerin fiyatları düşermi? birde jettaların ikinci eli konusunda fikirleriniz nedir..alıcı çokmu değerlimi? Jetta Sahipleri umarım engin tecrübe ve bilgilerinizi benden ve forumdan esirgemezsiniz şimdiden teşekkürler


    Para durumu ayarlandı ve araç hemen gerekli ise 2+2 garanti paketi bana göre avantajlı. 2009 modellerde böyle bir garanti vermezse Doğuş, fırsat kaçmış olur. Zira satarken 4 yıl garantili diye satmak 2008 modeli 2009 modelden daha değerli kılar. Para varsa alın, keyfini sürün. Ben 2+2 için alırdım! Tabii Temmuz ayında varsayımlara göre kapatma davası sonuçlandıktan sonra dövizde değişiklik olursa Doğuş'ta fiyat ayarlaması yapmak zorunda kalır belki. Elde euro yoksa zor durumda kalınabilir. Yetkili teknik servise mahkum olmayalım diye garanti paketini sevmeyenler de çıkar. Oysa ben TSI motoru her servise teslim etmeyeceklerdenim.

    Ben böyle şeyleri düşünürken az daha deliriyordum. Sonunda aldım. Zararsa zarar, ziyansa ziyan... Araçtan eminseniz söylediğim gibi beklemeden alın. Yoksa insan ne yapacağını bilemiyor. Ülke ülke değil ki yatırım yapalım adam gibi!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: losing

    arkadaşlar başka bir jetta topiğinde sormuştum fakat bir yanıt ya da öneri alamadım bu yüzden yazdığımı aynen buraya ekliyorum..

    yakın zamanda Jetta 1.4 TSI 122 HP Comfortline modelinden almayı düşünüyorum , şuan için vw fiyat indirimine de gitti. Acaba 2 ay sonra gelecek olan 2009 modelini mi beklesem? 2009 jettalar da fiyat olarak bir yükselme olurmu? ya da tam tersi 2008 lerin fiyatları düşermi? birde jettaların ikinci eli konusunda fikirleriniz nedir..alıcı çokmu değerlimi? Jetta Sahipleri umarım engin tecrübe ve bilgilerinizi benden ve forumdan esirgemezsiniz şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: losing

    arkadaşlar başka bir jetta topiğinde sormuştum fakat bir yanıt ya da öneri alamadım bu yüzden yazdığımı aynen buraya ekliyorum..

    yakın zamanda Jetta 1.4 TSI 122 HP Comfortline modelinden almayı düşünüyorum , şuan için vw fiyat indirimine de gitti. Acaba 2 ay sonra gelecek olan 2009 modelini mi beklesem? 2009 jettalar da fiyat olarak bir yükselme olurmu? ya da tam tersi 2008 lerin fiyatları düşermi? birde jettaların ikinci eli konusunda fikirleriniz nedir..alıcı çokmu değerlimi? Jetta Sahipleri umarım engin tecrübe ve bilgilerinizi benden ve forumdan esirgemezsiniz şimdiden teşekkürler



    hocam boşver al gitsin. o iki ay senin arabaya bindiğine değer valla... 2009 muş 2008 miş önemli değil... hayatta hiçbirşeyi ertelememek gerekiyor bence.
    ben iki hafta önce jetta aldım kampanya vardı... ikinci elinide bu aracların çok araştırdım, ciddi bir kayıp olmuyor ikinci elde. birde uzun süre binmeyi düşünüyorsanız benim gibi ikinci eli hiç dert etmeyin hemen verin siparişi. bu dünyada bir gün fazladan istediğiniz arabaya bindiğiniz kardır valla.
    şimdiden hayırlı uğurlu olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sobriquet



    Bu fotoğraflar Almanya sitesinden... Normalde GTI, GLI, RS32 gibi sportif versiyonlarda kullanılır ama standart donanıma da demek eklediler. Zira o modellerin direksiyonlarının alt tarafı küt gelir. Sonradan takılabilecek bir parça gibi de görünmüyor. Servisin aksesuar katologunda da göremedim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet



    Bu fotoğraflar Almanya sitesinden... Normalde GTI, GLI, RS32 gibi sportif versiyonlarda kullanılır ama standart donanıma da demek eklediler. Zira o modellerin direksiyonlarının alt tarafı küt gelir. Sonradan takılabilecek bir parça gibi de görünmüyor. Servisin aksesuar katologunda da göremedim.


    evet spor versiyonlarda bu krom parça var ama onlarda üzerinde aracın modelide yazıyor (GTI, R32.. vs gibi). valla çok eminim bir arkadaş passatına taktırmıştı hatta aracın önündeki ızgarayıda krom yapmıştı çok uygun fiyata yaptırdım falan demişti foruma yazmıştı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet



    Bu fotoğraflar Almanya sitesinden... Normalde GTI, GLI, RS32 gibi sportif versiyonlarda kullanılır ama standart donanıma da demek eklediler. Zira o modellerin direksiyonlarının alt tarafı küt gelir. Sonradan takılabilecek bir parça gibi de görünmüyor. Servisin aksesuar katologunda da göremedim.


    evet spor versiyonlarda bu krom parça var ama onlarda üzerinde aracın modelide yazıyor (GTI, R32.. vs gibi). valla çok eminim bir arkadaş passatına taktırmıştı hatta aracın önündeki ızgarayıda krom yapmıştı çok uygun fiyata yaptırdım falan demişti foruma yazmıştı..

    Alıntıları Göster
    dr_onur ve Sobriquet verdiğiniz değerli öneriler için teşekkür ederim..sanırım seçimim jetta 2008 olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: losing

    dr_onur ve Sobriquet verdiğiniz değerli öneriler için teşekkür ederim..sanırım seçimim jetta 2008 olacak

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: losing

    dr_onur ve Sobriquet verdiğiniz değerli öneriler için teşekkür ederim..sanırım seçimim jetta 2008 olacak


    elbette be kardeşim... banada dediler bekle iki ay 2009 alırsın, ikinci eli daha iyi falan filan... bende dedim ki yaw kardeşim kazıkmı çaktık bu dünyaya... al gitsin, kafan rahat etsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet



    Bu fotoğraflar Almanya sitesinden... Normalde GTI, GLI, RS32 gibi sportif versiyonlarda kullanılır ama standart donanıma da demek eklediler. Zira o modellerin direksiyonlarının alt tarafı küt gelir. Sonradan takılabilecek bir parça gibi de görünmüyor. Servisin aksesuar katologunda da göremedim.


    evet spor versiyonlarda bu krom parça var ama onlarda üzerinde aracın modelide yazıyor (GTI, R32.. vs gibi). valla çok eminim bir arkadaş passatına taktırmıştı hatta aracın önündeki ızgarayıda krom yapmıştı çok uygun fiyata yaptırdım falan demişti foruma yazmıştı..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşalar, Jetta ya LPG taktıranlar tecrübelerini paylaşırsa memnun olurum.
    *Uyum sorunu varmı?
    *Km de ne yakıyor?
    *Tavsiye edermisiniz?...gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    quote:

    Orjinalden alıntı: losing

    dr_onur ve Sobriquet verdiğiniz değerli öneriler için teşekkür ederim..sanırım seçimim jetta 2008 olacak


    elbette be kardeşim... banada dediler bekle iki ay 2009 alırsın, ikinci eli daha iyi falan filan... bende dedim ki yaw kardeşim kazıkmı çaktık bu dünyaya... al gitsin, kafan rahat etsin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dr_onur


    quote:

    Orjinalden alıntı: losing

    dr_onur ve Sobriquet verdiğiniz değerli öneriler için teşekkür ederim..sanırım seçimim jetta 2008 olacak


    elbette be kardeşim... banada dediler bekle iki ay 2009 alırsın, ikinci eli daha iyi falan filan... bende dedim ki yaw kardeşim kazıkmı çaktık bu dünyaya... al gitsin, kafan rahat etsin.


    katılıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet



    Bu fotoğraflar Almanya sitesinden... Normalde GTI, GLI, RS32 gibi sportif versiyonlarda kullanılır ama standart donanıma da demek eklediler. Zira o modellerin direksiyonlarının alt tarafı küt gelir. Sonradan takılabilecek bir parça gibi de görünmüyor. Servisin aksesuar katologunda da göremedim.


    evet spor versiyonlarda bu krom parça var ama onlarda üzerinde aracın modelide yazıyor (GTI, R32.. vs gibi). valla çok eminim bir arkadaş passatına taktırmıştı hatta aracın önündeki ızgarayıda krom yapmıştı çok uygun fiyata yaptırdım falan demişti foruma yazmıştı..

    Alıntıları Göster
    quote:


    evet spor versiyonlarda bu krom parça var ama onlarda üzerinde aracın modelide yazıyor (GTI, R32.. vs gibi). valla çok eminim bir arkadaş passatına taktırmıştı hatta aracın önündeki ızgarayıda krom yapmıştı çok uygun fiyata yaptırdım falan demişti foruma yazmıştı..




    Mk5 Chrome Steering Wheel Spoke Covers Set of 3 spoke inserts. Easily attachable.
    Title Awesome Part # Price £21.99

    Biraz internette araştırdım. Türkiye'e bunlardan mutlaka vardır. Olmazsa alıp takmak lazım. Gerçekten şık oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 20 Mayıs 2008; 22:50:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sobriquet

    quote:


    evet spor versiyonlarda bu krom parça var ama onlarda üzerinde aracın modelide yazıyor (GTI, R32.. vs gibi). valla çok eminim bir arkadaş passatına taktırmıştı hatta aracın önündeki ızgarayıda krom yapmıştı çok uygun fiyata yaptırdım falan demişti foruma yazmıştı..




    Mk5 Chrome Steering Wheel Spoke Covers Set of 3 spoke inserts. Easily attachable.
    Title Awesome Part # Price £21.99

    Biraz internette araştırdım. Türkiye'e bunlardan mutlaka vardır. Olmazsa alıp takmak lazım. Gerçekten şık oluyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet

    quote:


    evet spor versiyonlarda bu krom parça var ama onlarda üzerinde aracın modelide yazıyor (GTI, R32.. vs gibi). valla çok eminim bir arkadaş passatına taktırmıştı hatta aracın önündeki ızgarayıda krom yapmıştı çok uygun fiyata yaptırdım falan demişti foruma yazmıştı..




    Mk5 Chrome Steering Wheel Spoke Covers Set of 3 spoke inserts. Easily attachable.
    Title Awesome Part # Price £21.99

    Biraz internette araştırdım. Türkiye'e bunlardan mutlaka vardır. Olmazsa alıp takmak lazım. Gerçekten şık oluyor.


    teşkkür ederim link için.. bencede kesinlikle vadır. perşembe günü parçacıları-aksesuarcıları dolaşacam bulabilirsem burayada öğrendiklerimi yazarım... benim aracım primeline olduğu için biraz direksiyonu boş duruyor düğmeler falan yok, bencede güzel çok şık durur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_onur

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sobriquet

    quote:


    evet spor versiyonlarda bu krom parça var ama onlarda üzerinde aracın modelide yazıyor (GTI, R32.. vs gibi). valla çok eminim bir arkadaş passatına taktırmıştı hatta aracın önündeki ızgarayıda krom yapmıştı çok uygun fiyata yaptırdım falan demişti foruma yazmıştı..




    Mk5 Chrome Steering Wheel Spoke Covers Set of 3 spoke inserts. Easily attachable.
    Title Awesome Part # Price £21.99

    Biraz internette araştırdım. Türkiye'e bunlardan mutlaka vardır. Olmazsa alıp takmak lazım. Gerçekten şık oluyor.


    teşkkür ederim link için.. bencede kesinlikle vadır. perşembe günü parçacıları-aksesuarcıları dolaşacam bulabilirsem burayada öğrendiklerimi yazarım... benim aracım primeline olduğu için biraz direksiyonu boş duruyor düğmeler falan yok, bencede güzel çok şık durur..

    Alıntıları Göster
    SİZCE PASSAT 'LA JETTA ARAASINDAKİ FARKI GÖZ ARDI EDİP PASSAT ALMALI MI?YANİ BİRAZ SIKINTIYA GİRİP JETTA YERİNE PASSAT ALMALI MI? İkisi'de comfortline..Farkı vermeye değer mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orjinalden alıntı: fever2006

    SİZCE PASSAT 'LA JETTA ARAASINDAKİ FARKI GÖZ ARDI EDİP PASSAT ALMALI MI?YANİ BİRAZ SIKINTIYA GİRİP JETTA YERİNE PASSAT ALMALI MI? İkisi'de comfortline..Farkı vermeye değer mi?



    öncelikle şunu belirle kaç hp motor istiyorsun seçeneklerin neler???


    internette fiyatlar biraz garip.yani bayiyle pek tutmuyo.Ama jetta olursa 122 yada 140(sen buna itiraz edersin ) passat olursa 122 hp comfortline




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.