Şimdi Ara

===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED=== (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.927
Cevap
63
Favori
649.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya arkadaşlar neredeyse kendimi bu kulüpten imha edecem :)
    Jetta harici resimler ve videolar bak buda ne güzel tarzı,resim üstüne resim ve video alıntıları ile uzun uzun sayfalar 3 gündür 3sayfa okuyorum her seferinde arada kaçırdıklarım çıkıyor,konulara hakim olamıyoruz.Sonuçta kullandığımız araçların iyi yada kötü yanlarını(ben bir kötü yan bulamadım) kendi verilerimizi yada fabrikaların teknik verilerini paylaşmak değilmi amaç.Kullandığımız araçların standartında kullanabileceğimiz bir platformumuzun olmasınıda hakediyoruz.Bunların yanı sıra Jetta hakkında yapılan yorumlar ve paylaşımlarıda çok başarılı buluyorum devamınıda bekliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fatihfetheder

    Ya arkadaşlar neredeyse kendimi bu kulüpten imha edecem :)
    Jetta harici resimler ve videolar bak buda ne güzel tarzı,resim üstüne resim ve video alıntıları ile uzun uzun sayfalar 3 gündür 3sayfa okuyorum her seferinde arada kaçırdıklarım çıkıyor,konulara hakim olamıyoruz.Sonuçta kullandığımız araçların iyi yada kötü yanlarını(ben bir kötü yan bulamadım) kendi verilerimizi yada fabrikaların teknik verilerini paylaşmak değilmi amaç.Kullandığımız araçların standartında kullanabileceğimiz bir platformumuzun olmasınıda hakediyoruz.Bunların yanı sıra Jetta hakkında yapılan yorumlar ve paylaşımlarıda çok başarılı buluyorum devamınıda bekliyorum.



    hocam boşver, sen istediğin gibi sorularını ve fikirlerini özgürce yaz,
    reklamların, fotolarn birçoğunu ben koydum biraz ortam renklensin diye.
    tsi fsi tsi tfsi .... gibi bissürü garip tartışma olmaması beni sevindiriyor aslında. birçok başlıkta defalarca konuşulmuş şeyler bence bunlar.
    daha yeni ufuklar açmamız lazım.




  • Daha fazla motor, daha fazla bilgi... Teşekkür ederim vfanger.

    75 kW 102 HP Motor Bilgileri
    Motor-Bauart / Ventile pro Zylinder 4-Zylinder-Ottomotor / 2
    Einspritzung / Aufladung Pumpe-Düse, Abgasturbolader
    Hubraum, Liter / cm³ 1,6 / 1595
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 75 (102) / 5600
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 148 / 3800
    Emissionsklasse Euro 4 7)
    Getriebevariante 5-Gang-Schaltgetriebe
    Generator, A / Batterie A (Ah) 140 / 280 (60)
    ********************************************************
    90 kW 122 HP Motor Bilgileri 1.4 TSI 122 HP
    Motor-Bauart / Ventile pro Zylinder 4-Zylinder-Ottomotor / 4
    Einspritzung / Aufladung Direkteinspritzung, Turbocharger
    Hubraum, Liter / cm³ 1,4 / 1390
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 90 (122) / 5000
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 200 / 1500
    Emissionsklasse Euro 4 7)
    Getriebevariante 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe DSG
    Generator, A / Batterie A (Ah) 110 / 220 (44)
    ********************************************************
    118 kW 160 HP Motor Bilgileri 1.4 TSI 160 HP
    Motor-Bauart / Ventile pro Zylinder 4-Zylinder-Ottomotor / 4
    Einspritzung / Aufladung Direkteinspritzung, Twincharger
    Hubraum, Liter / cm³ 1,4 / 1390
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 118 (160) / 5800
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 240 / 1500 - 4500
    Emissionsklasse Euro 4 7)
    Getriebevariante 6-Gang-Schaltgetriebe
    Generator, A / Batterie A (Ah) 110 / 280 (60)
    ********************************************************
    147 kW 200 HP Motor Bilgileri 2.0 TSI 200 HP
    Motor-Bauart / Ventile pro Zylinder 4-Zylinder-Ottomotor / 4
    Einspritzung / Aufladung Direkteinspritzung, Turbocharger
    Hubraum, Liter / cm³ 2,0 / 1984
    Max. Leistung, kW (PS) bei 1/min 147 (200) / 5100
    Max. Drehmoment, Nm bei 1/min 280 / 1800 - 5000
    Emissionsklasse Euro 4 7)
    Getriebevariante 6-Gang-Schaltgetriebe
    Generator, A / Batterie A (Ah) 140 / 280 (60)




  • Bazen Ç sınıfı diyorum ya aslında gerçek payı olduğunu da en azından ölçü olarak tablodan görebilirsiniz. Zaten Passat gibi D sınıfı bir araca neredeyse makul bir alternatif diye VW kullanıcılarının önerileri de ortada! 4. jenerasyon ile güncel kasanın pazardaki konumlarını da aynı değerlendirmek ölçülerle göre de haksızlık...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


    (Bir sunumdan ekran görüntüsü ile aldığım için kaliteleri düşük ama en azından anlaşılır bir tablo. Jato da otomobil endüstrisi hakkında araştırmalar yapan bir kuruluş)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dr_onur

    hocam boşver, sen istediğin gibi sorularını ve fikirlerini özgürce yaz,
    reklamların, fotolarn birçoğunu ben koydum biraz ortam renklensin diye.
    tsi fsi tsi tfsi .... gibi bissürü garip tartışma olmaması beni sevindiriyor aslında. birçok başlıkta defalarca konuşulmuş şeyler bence bunlar.
    daha yeni ufuklar açmamız lazım.

    Doğru söylüyorsunuz yeni ufuklar açalım bunda hemfikiriz.Ama benim söylediğim jetta resim videoları değil diğer arabaların resimleri,motor resimleri falandı.
    Başlığa üye sayımızı eklerseniz sevinirim kaç kişiyiz bilelim.
  • vee sonunda "akkız" ımıza kavustuk, karakız diye yola çıkmıştık kısmet siyah yerine beyazdaymış
    Evin önünde 3 tane passat'ın arasında görunce akkızı dayanadım cep mep çekıverdim resimlerini, siteye çok yük olmasın diye 640x480 yaptım. Beyaz harbiden çok güzel duruyor. Reklam'daki beyaz jetta sahibinin yaptığı numarayı yaparmıyım bilmiyorum ama :)



     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • birkaç tanede hafif sanatsal resimler

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===


     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===




  • Fırat Öztürk kardeşim,

    Bir VW Passat 1.4 TSI 122 HP sahibi olarak: Hayırlı olsun Beyaz VW Passat "Akkız". Araç gerçekten çok asil duruyor. Güle güle kullanmanızı diliyorum. Allah kazasız ve belasız binmeyi nasip etsin arkadaşım.

    Selamlar,

    Taner Göde
  • Sn.Fırat Öztürk, jettanız hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin.
  • yorumlara gelince :

    aslen passat kullanıcısıyım son 2 yıldır (1.6FSI, Comfortline, Triptronik, şirket arabası), hanıma aldık arabayı, corsa vardı 2002 1.2 motor easytraonic. Geçen ay airbagleri çaldırınca zaten aklımızda olan araba değiştirme fikri birden alevlendi ve 2 hafta içinde kavustuk jettamıza

    140, comfortline, dsg.

    Araba ararken ilk amacımız güvenlikti, bu yüzden hızlıca volkswagen'e indirgedik seçenekleri (jetta, civic, auris, astra, 308) sonrasında ise burdaki herkesin malum karar süreci 102'mi 122'mi 140'mı 170'mi.

    Ilk bindigimde açık konusayım araba biraz küçük geldi, ama corsa'ya göre dev gibiydi. Doğus oto maslak'dan arabayı aldım doğruca maslak opete gittim zaten trafik vardı milim milim gidiyordum. Sonra maslak'tan havaalanı sapağına kadar sürünce resmen tırstım naptık biz diye , araba inanılmaz güçlü sanki altımdan kaçıp gidecek gibi. Bugüne kadar civic 90 mode, corolla 1.3, megan 1.6, corsa1.2, corolla 1.6 kullandım, (kısa bır surede 1976 mercedes 123 kasa E230). Hiçbiri ile uzaktan yakından alakası yok. Hormonlu 140 tane beygir kosuyor resmen arabanın onunde :D

    Iscilik kalitesinden çok azda olsa fark var passat ile (plastik aksamda direksiyon sol alt goz, el freni altındaki göz ve dirsek dayama kısmı, göğüs ve konsol aynı kalite) , ama sessiz hemde super, klima inanılmaz güclü, passat'dan güclü hatta. DSG'nin pek farkını anlamadım , passat ile aynı gibi geldi. Radyo'nun ses kalitesi biraz düsük geldi ama CD'lerden birini koyunca anladımki hiç farkı yok sanki 1-2 hoparlor fazla gibi geldi. Soyle test CD'si olsa keske her hoparlorden ayrı ayrı ses cıkarsa, olur ya hani ses kartlarında...

    170 milyon'a doldu depo. Sanırım bir daha bu kadar tutmaz (benzin zammı gelmezse, cunku erken alırım benzini genelde). Sonra motorun seslerini dinlemeye başladım. 1500'de komproser devreye giriyor ve homurdanmasını duyuyorum, 2900'de turbo'da eşlik etmeye başlıyor ama homurtu ile beraber, 3500'de turbo sazı ele alıyor ama o kısımda sadece turbo sesini duyamadım lakin istanbul'da cuma trafigi kopru falan. Hem hızlanamadım, hemde uzun sure hızlı süremedim.

    1500'de kompresor hemen devreye giriyor. Benzetme ne kadar dogrudur bilemem ama, amcam Sivas kangal kopeklerine hastadir hep evinde olur, onu gezdirirkenki hisse kapıldım. Zincirini koparacakmış gibi kısa ani atak yapar bazen, jetta'da oyle geldi bana. Kararsız kalında kalkışta gaza basmakla basmamak arasında, easytronic gibi oluyor vites kutusu, bilen bilir. Ama bir kallktımı felaket hızlanıyor. Istanbul ankara çok sık gider gelirdim. en son passat'la 3.5 saat'de gittim (berceste'de çay molası ile beraber) sanırım akkız bıraz daha hızlı gidecek gibi.

    Ortalama harcama trafik falan derken genelde 10l/100km civari idi. Kopruyu gectikten sonra 9l/100km'ye indirebildim. Menzil olarak 480KM diyordu. Sanırım zamanla 550-600KM menzil ve 7-8l/100KM yazdırabilirim ki yeterde artar.

    Tek endişem arabayı hanım kullancak, genelde şehir içi kullancak 140 fazla olacak ona kesin ama hafta sonları için kendime super bi oyuncak almışım farkında olmadan :D




  • Taner Bey , Onur Bey çok teşekkür ederim, sizlerin sayesinde aldım zaten jetta'yı. Allah daha iyisini diğer arkadaşlara nasip etsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: firat_ozturk

    Taner Bey , Onur Bey çok teşekkür ederim, sizlerin sayesinde aldım zaten jetta'yı. Allah daha iyisini diğer arkadaşlara nasip etsin.


    teşekkür ederim, ama inanın benim pek bir faydam olmamıştır, teknik konulara fazla hakim değilim.
    taner beyin katkılarını unutmamak lazım tabiki. bende taner bey sayesinde jetta almıştım.
    taner bey; yoksa siz doğuş otonun forumdaki gizli temsilcisimisiniz??
  • Sevgili Dr. Onur ve Fırat Öztürk arkadaşlarım,

    Doğuş Oto ile hiçbir ilgim yok, kendi işyerimde kendi çapımda çalışıyorumwww.guventercume.com.tr Idealist olduğumdan VW (veya başka marka) satan bir kurumun bir defa tüm bilgileri bünyesinde toplaması gerektiğini, çalışanların kesin olarak en az bir yabancı dili çok iyi bilmeleri gerektiğine inanıyorum. Aksi halde bilgiye erişmek imkansız olacak, bu da bir dezavantaj teşkil edecektir.

    You are what you know... Ne biliyorsanız O'sunuz. Bazı durumlarda tabi benim de araştırma yapmam gerekiyor. Hatta son Jetta motor çeşidi konusunda Almanya'da hiç tanıtımı yapılmadığı için ben de bilgilerimi güncellemem gerekti. Bu konuda diğer değerli arkadaşların da tavsiyesi faydalı olmuştur.

    Paranızla satın alabileceğiniz en iy marka ve modelleri almış ve kullanıyoruz. Komşumun JETTA 1.6 102 HP Trendline aracı var, 2 yıl oldu ama araç acentadan bugün çıkmış gibi, hep dışarıda durur ve araç gıcır gıcır daha. Kalite değil de ne bu o zaman peki?

    Quality is a way of life... Kalite bir hayat tarzıdır.

    Passat Severler Forumunda araç içi ve dışı parçaları sökme ve takma resimleri ekledim. İncelemenizi rica ederim. VW tasarım ve endüstri mühendisliğin sınırlarını aşmış bence.

    Selamlar ve sevgiler,

    Taner Göde




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Sevgili Dr. Onur ve Fırat Öztürk arkadaşlarım,

    Doğuş Oto ile hiçbir ilgim yok, kendi işyerimde kendi çapımda çalışıyorumwww.guventercume.com.tr Idealist olduğumdan VW (veya başka marka) satan bir kurumun bir defa tüm bilgileri bünyesinde toplaması gerektiğini, çalışanların kesin olarak en az bir yabancı dili çok iyi bilmeleri gerektiğine inanıyorum. Aksi halde bilgiye erişmek imkansız olacak, bu da bir dezavantaj teşkil edecektir.

    You are what you know... Ne biliyorsanız O'sunuz. Bazı durumlarda tabi benim de araştırma yapmam gerekiyor. Hatta son Jetta motor çeşidi konusunda Almanya'da hiç tanıtımı yapılmadığı için ben de bilgilerimi güncellemem gerekti. Bu konuda diğer değerli arkadaşların da tavsiyesi faydalı olmuştur.

    Paranızla satın alabileceğiniz en iy marka ve modelleri almış ve kullanıyoruz. Komşumun JETTA 1.6 102 HP Trendline aracı var, 2 yıl oldu ama araç acentadan bugün çıkmış gibi, hep dışarıda durur ve araç gıcır gıcır daha. Kalite değil de ne bu o zaman peki?

    Quality is a way of life... Kalite bir hayat tarzıdır.

    Passat Severler Forumunda araç içi ve dışı parçaları sökme ve takma resimleri ekledim. İncelemenizi rica ederim. VW tasarım ve endüstri mühendisliğin sınırlarını aşmış bence.

    Selamlar ve sevgiler,

    Taner Göde




    ben doğuş oto konusunda şaka yapmıştım zaten, mesleğinizi biliyorum. passat forumuna bakıcam şimdi . teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: firat_ozturk

    vee sonunda "akkız" ımıza kavustuk, karakız diye yola çıkmıştık kısmet siyah yerine beyazdaymış
    Evin önünde 3 tane passat'ın arasında görunce akkızı dayanadım cep mep çekıverdim resimlerini, siteye çok yük olmasın diye 640x480 yaptım. Beyaz harbiden çok güzel duruyor. Reklam'daki beyaz jetta sahibinin yaptığı numarayı yaparmıyım bilmiyorum ama :)



    Hayırlı olsun firat_ozturk... Kazasız, belasız sürüşler dilerim. Siyah ve Beyaz, her ikisi de Jetta'ya çok yakışıyor... Passat kullanıcı olarak Jetta ile ilgili görüşleriniz de bütçe sorunu yaşayanlara sanırım referans olacaktır. Çok da güzel anlatmışsınız. Akkız'ı Güle güle kullanın.

    (Fotoğraflar konusundaki hassasiyetinize ayrıca teşekkürler...)




  • Kullanılan metal panellerin mukavemeti hakkında...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    Jetta'ya özel olarak geliştirilmiş ya da farklı modellerle paylaşılan ortak parçaların oranları...

     ===VW JETTA KULÜBÜ===DRIVERS WANTED===



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sobriquet -- 31 Mayıs 2008; 15:16:22 >




  • Merhaba sevgili Sobriquet,

    Yukarıdakiler süper bir paylaşım, bu bilgileri vermeye devam etmeni rica ediyorum. Bilgi kaynaklarına ulaşmak eşsiz bir olanak. Emeğine teşekkür ediyorum.

    Selamlar,

    Taner Göde
  • bu metal parçalar hakkındaki bilgiler gerçekten eşsiz, çok teşekkürler Sn. Sobriquet
    aracın sağlamlığı hakkında ben bugün acı bir deneyim yaşadım, benim deneyimim pek teknik veriler içermiyor ama subjektif olarak değerlendirilebilir...
    paylaşayım hemen.. sabah saatlerinde çok acil çalıştığım hastaneye gitmek için araca binmek üzereydim, sanırım biraz hızlı davrandım. sol dizimi, aracın farlarının açılma düğmesine ve çevresindeki plastik bölüme ciddi biçimde arabaya binerken vurdum, inanın çok canım acıdı. bir iki saat sonra ağrısı daha belirgin oldu, buz falan koydum, dizime bir baktım 3x2.5 cm çağında ciddi bir ekimoz, ve üzerinde yer yer sıyrıklar var. oha dedim.. gittim arabaya baktım heralde farketmedim ama kesin arabanın biryerleri kırmışımdır diye... ama nazar değmesin arabada hiçbirşey yoktu.
    deja vu gibiydi, daha önceden yine arabaya binerken başımla (başımı çarparak) polonun kapı fitilini sökmeyi başarmıştım :) normal insan ölçülerinin üzerinde olduğumdan, arabaya binerken bazen hedefi tam tutturamıyorum sanırım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr_onur -- 31 Mayıs 2008; 13:43:05 >




  • Sevgili Dr. Onur,

    2 Hafta önce de ben AYNI YERE sağ dizimi vurdum, hatta dün Passat Severler Forumuna da yazdım ("Passat'tan Şikayetiniz Var Mı? sorusuna yanıt olarak"). Demek ki yalnız değilmişim. Bende geçti gibi, şişmedi, tam kemiğe denk geldi.

    Geçmiş olsun.

    Taner Göde
  • firat_ozturk arabanız hayırlı olsun,ALLAH kaza bela vermesin.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.