Şimdi Ara

VW Motorları Hakkında ?? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
5.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J
    quote:

    Eğer VW 1.4 motordan 180 HP güç alıyorsa, 1.8 turbo motordan 200 HP'den fazla güç alabilir.

    İş güçte bitmiyor kullandıkları DSG şanzımanın dayanabildiği tork ve güç kısıtlı. Gücün yükselmesi ciddi maliyet bindiriyor olsa gerek.

    Dsg sorun değil aslında, çünkü 600 nm ye kadar olan 7 ileriyi de yaptılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: buroz

    en vw audi grubunda en mantıksız motor 1.8 tfsi 120 hp. 1.8 motordan tuboyla 180 hp güç alabilmek?????


    O aracı alıp da 120 HP ile gezen yoktur heralde.

    Hem fazla vergi vereceğim, hem de 120 HP gibi nerdeyse 1.6 dizellerin gücünde bir Audi'ye bineceğim..

    VW Grubundaki en mantıksız motor budur heralde.


    Vergi sistemi yakında değişiyor haberiniz vardır. 1.8 120 ile 1.8 160 bg kullanıcıları farklı vergi ödeyecekler diye biliyorum.
    MTV ödenmesi konusunda chip durumlarını nasıl takip edicekler onu anlayamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bergspyder


    quote:

    Orijinalden alıntı: buroz

    en vw audi grubunda en mantıksız motor 1.8 tfsi 120 hp. 1.8 motordan tuboyla 180 hp güç alabilmek?????


    O aracı alıp da 120 HP ile gezen yoktur heralde.

    Hem fazla vergi vereceğim, hem de 120 HP gibi nerdeyse 1.6 dizellerin gücünde bir Audi'ye bineceğim..

    VW Grubundaki en mantıksız motor budur heralde.


    Vergi sistemi yakında değişiyor haberiniz vardır. 1.8 120 ile 1.8 160 bg kullanıcıları farklı vergi ödeyecekler diye biliyorum.
    MTV ödenmesi konusunda chip durumlarını nasıl takip edicekler onu anlayamadım.


    açıkçası değişeceğini sanmıyorum. sıfır araç almaya teşvik için yapıyorlar bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bunlar benim görüşüm polomik yaratmak için söylemiyorum ;

    1.4 122 hp lik golf un astra yı geçmesi cok cok zor o 2 side otomatik oldugunda çift kavramanın üstünlügü ile alıyor ,

    turbo motoru sevmem cünkü deformansyonu yüksektir,kızgın demire buzlu su dökme olayını binlerce defa yapın demirin ömrü kısalır bunun gibi ancak benzinli turbo motor işini küçük hacimlilerde bana göre en iyi yapan şimdilik vw dir...

    1.4 140 tan 122 düşme sebebi 140 ın daha fazla proplem cıkaran bir motor olmasıydı fazla şikayetler oldugunu biliyorum cevremdekilerden ancak 122 hp lik motor ona göre daha dayanıklı ve vw ye maliyeti azda olsa düşürüyor...

    1.4 180 hp üretiyor ama bu moturun ömrü beklenen kadar uzun değil başka bir değişle 1.4 122 hp kadar sağlam değil...

    Zor değilmiş ;

    http://www.youtube.com/watch?v=nJinklQaQMs&feature=share




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    bunlar benim görüşüm polomik yaratmak için söylemiyorum ;

    1.4 122 hp lik golf un astra yı geçmesi cok cok zor o 2 side otomatik oldugunda çift kavramanın üstünlügü ile alıyor ,

    turbo motoru sevmem cünkü deformansyonu yüksektir,kızgın demire buzlu su dökme olayını binlerce defa yapın demirin ömrü kısalır bunun gibi ancak benzinli turbo motor işini küçük hacimlilerde bana göre en iyi yapan şimdilik vw dir...

    1.4 140 tan 122 düşme sebebi 140 ın daha fazla proplem cıkaran bir motor olmasıydı fazla şikayetler oldugunu biliyorum cevremdekilerden ancak 122 hp lik motor ona göre daha dayanıklı ve vw ye maliyeti azda olsa düşürüyor...

    1.4 180 hp üretiyor ama bu moturun ömrü beklenen kadar uzun değil başka bir değişle 1.4 122 hp kadar sağlam değil...

    Zor değilmiş ;

    http://www.youtube.com/watch?v=nJinklQaQMs&feature=share


    100 km/h hıza gelince, tam Astra geçiyor şimdi dedim ama geçemedi.

    Ayrıca 120 km/h'tan sonra Astra'nın hızlanması da çok kötü. Bunun nedeni, 5. ve 6. vites oranlarının çok uzun olması.

    Kesinlikle Astra Turbo, 140 HP'nin hakkını veren bir araç değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J
    quote:

    Eğer VW 1.4 motordan 180 HP güç alıyorsa, 1.8 turbo motordan 200 HP'den fazla güç alabilir.

    İş güçte bitmiyor kullandıkları DSG şanzımanın dayanabildiği tork ve güç kısıtlı. Gücün yükselmesi ciddi maliyet bindiriyor olsa gerek.

    Dsg sorun değil aslında, çünkü 600 nm ye kadar olan 7 ileriyi de yaptılar.


    Ona bakarsak Bugatti Veyron'un şanzımanı da DSG ama dediğim gibi maliyet önemli. 600nm'ye dayanan şanzımanla 250nm'ye dayanan arasındaki maliyet bir olmaz diye düşünüyorum.




  • Dün akşam 1. ortalamam yine 8.9 l/100 km'ydi, sinirlendim!

    Bu sabah motor kaputunu açtım, 1.4 TSI'ye şunu dedim (kısık sesle ama içten bağırarak!)

    "Bana bak...!!! Hemen AZ yakmaya başlamazsan senin An... Av... Gel... Geç... Yed... Sül... Adolfunu Hitlerini @$#%&* ... !!!"

    Sonuç: Evden çıkıp işe geldiğimde 1. ortalamam 7.1 l/100 km'ydi.

    Laftan (Küf....) anlayan nadir motorlardan birisi herhalde bu........
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J


    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J
    quote:

    Eğer VW 1.4 motordan 180 HP güç alıyorsa, 1.8 turbo motordan 200 HP'den fazla güç alabilir.

    İş güçte bitmiyor kullandıkları DSG şanzımanın dayanabildiği tork ve güç kısıtlı. Gücün yükselmesi ciddi maliyet bindiriyor olsa gerek.

    Dsg sorun değil aslında, çünkü 600 nm ye kadar olan 7 ileriyi de yaptılar.


    Ona bakarsak Bugatti Veyron'un şanzımanı da DSG ama dediğim gibi maliyet önemli. 600nm'ye dayanan şanzımanla 250nm'ye dayanan arasındaki maliyet bir olmaz diye düşünüyorum.


    Tabii orası öyle.




  • İyide her ülkede bu tip komik motorlarlamı satış politikası uygulanıyor?
    Örnek verecek olursak ABD?
    Başlık ve konu GENEL içerikli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cast Away -- 5 Mayıs 2011; 17:31:06 >
  • yine malum kişiden malum konular
  • eski polo nun tek kapı sport modelindede 1.4 100hp atmosferik motor var. ama aynı model 1.6 5 kapı olan modelinde 75 hp güç var.

    1.4 100 hp üretirken 1.6 nasıl 75 hp de kalıyor :S atmosferik motorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Dün akşam 1. ortalamam yine 8.9 l/100 km'ydi, sinirlendim!

    Bu sabah motor kaputunu açtım, 1.4 TSI'ye şunu dedim (kısık sesle ama içten bağırarak!)

    "Bana bak...!!! Hemen AZ yakmaya başlamazsan senin An... Av... Gel... Geç... Yed... Sül... Adolfunu Hitlerini @$#%&* ... !!!"

    Sonuç: Evden çıkıp işe geldiğimde 1. ortalamam 7.1 l/100 km'ydi.

    Laftan (Küf....) anlayan nadir motorlardan birisi herhalde bu........


    Bende aynısını benim astraya dedim abi 4,5 lt ye düştü ortalama biraz şehir içine girdim 5,0 lt ye düştü eski tüketimi 5,7 lt. idi daha iyi.........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Honda turbosuz 1.4 100 Beygir I-VTEC üretiyor. Bildiğim turbosuz en güçlü motorlardan biri.

    Belki onlarda yakında turbo işine girerler. Supercharger olsa aslında daha iyi.


    Renault Clio rxt modelinde 2000 yılında 1.4 lt 98 hp atmosferik benzinli
    Daihatsu Sirion 2003 (bildigim kadarıyla) 1.3 lt 103 hp atmosferik benzinli motor vardı zaten dostum. Bir çok markada düşük hcimli 100 hp civarı motor var.




    1.8 lt TFSI 160 hp ile 1.4 lt TSI 160 hp motorlar farklı karakteristiklere sahip motorlar. Yüksek hacim turbo devreye girmeden alt devirlerde de performans sağlayabiliyor.
  • merhabalar sayın forum üyeleri,

    malumunuz olduğu üzere polo bm artık satışa sunuldu. ilk kullananlardan birisi de benim. 1.2 dizel motor var arabada. yakıt tüketimi normal 1.2 dizelden daha düşük bazı aerodinamik değişikler startstop teknolojisi lastiği vs vs nedeniyle. ancak motorlar arasında fark var mıdır? bluemoTİon olanlarda çift turbo var diyenler var vs vs. bi tork-güç eğrisi bulayım dedim ama nafile. bu konu tam bir muamma henüz konu hakkında ne kullanıcıların ne de merak edenlerin net bir billgisi yok. gördüğüm kadarıyla, passat 1.6 trend in konuşulduğu forumdan ismine aşina olduğum kişileri de buraya yazmış olarak görünce , forumun paylaşımlarını almak istedim. şimdiden teşekkür ederim saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VVVertigo -- 6 Mayıs 2011; 0:15:34 >
  • Çift turbo yok bluemotion'da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    yine malum kişiden malum konular


    O zaman bu başlığı okuma, yorum yapma.

    İstediğim aracı kötüler, istediğim arabayı savunurum. Buna kimse karışamaz.

    Birileri memnun olsun ya da olmasın diye ya da acaba ne derler diye de düşünmem. İstediğim konuyu istediğim zaman açarım.

    Aynen burada yazan diğer insanlar gibi.

    Başka problemin yoksa, kirlilik yaratma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    merhabalar sayın forum üyeleri,

    malumunuz olduğu üzere polo bm artık satışa sunuldu. ilk kullananlardan birisi de benim. 1.2 dizel motor var arabada. yakıt tüketimi normal 1.2 dizelden daha düşük bazı aerodinamik değişikler startstop teknolojisi lastiği vs vs nedeniyle. ancak motorlar arasında fark var mıdır? bluemoTİon olanlarda çift turbo var diyenler var vs vs. bi tork-güç eğrisi bulayım dedim ama nafile. bu konu tam bir muamma henüz konu hakkında ne kullanıcıların ne de merak edenlerin net bir billgisi yok. gördüğüm kadarıyla, passat 1.6 trend in konuşulduğu forumdan ismine aşina olduğum kişileri de buraya yazmış olarak görünce , forumun paylaşımlarını almak istedim. şimdiden teşekkür ederim saygılarımla..


    Sizin konunuzu da takip ediyorum birkaç gündür.

    VW Polo Bluemotion, cidden yakışıyla dikkat çekiyor.

    Bir yerde okudum, sanırım ekşi sözlük'tü, adam 160 liralık benzinle, 650 km yol gitmiş ve deponun yarısından fazlası daha doluymuş.

    Hakikaten bu kadar ekonomik bir araç mı ?

    Fiyatı biraz tuzlu geldi ilk başta ama, donanım olarak da dolu bir araç. Verilen parayı tam manasıyla hakediyor mu ?




  • o kadar ekonomik midir bilmem! onları bende hayretle okuyorum. gerçekten sabırlı insanlarmış. zira ortalama 90 km/h hızla gitmek gerekir. eğer ki o şekilde kullanılırsa eminim daha fazla da yol yapabilir. benim ayağım biraz ağır olduğu için o kadar menzil göremedim hiç. arabayı fazla sıkıştırmayayım dersem 850-930 civarı gidiyor. %70 i performanslı kullanım (0-100 denemeleri, 80-120 denemeleri, diğer ara hızlanmalar, sonhız denemeleri vs) ile şehir içi şehir dışı karışık 700 km yol yaptı. deposu 45lt. artık hesabı siz yapın.
    (tamamen bir depoyla maksimum ne kadar yol yapabilir? amacıyla)çelik gibi bir sabır olsun 70-80 civarı seyredin 1500 km görmesi mümkün gibi. bu da fabrika verisine denk gelir. 1.5 dci symbol bile aynı menzili yapmış testte. henüz çok yeni olduğu için net verileri ancak yaz aylarının sonuna doğru elde edebilirim. saygılarımla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo
    merhabalar sayın forum üyeleri,

    malumunuz olduğu üzere polo bm artık satışa sunuldu. ilk kullananlardan birisi de benim. 1.2 dizel motor var arabada. yakıt tüketimi normal 1.2 dizelden daha düşük bazı aerodinamik değişikler startstop teknolojisi lastiği vs vs nedeniyle. ancak motorlar arasında fark var mıdır? bluemoTİon olanlarda çift turbo var diyenler var vs vs. bi tork-güç eğrisi bulayım dedim ama nafile. bu konu tam bir muamma henüz konu hakkında ne kullanıcıların ne de merak edenlerin net bir billgisi yok. gördüğüm kadarıyla, passat 1.6 trend in konuşulduğu forumdan ismine aşina olduğum kişileri de buraya yazmış olarak görünce , forumun paylaşımlarını almak istedim. şimdiden teşekkür ederim saygılarımla..

    sakincasi yoksa ne kadara aldiginizi sorabilir miyim?




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.