Şimdi Ara

vw nin 1.4tsi 122hp motorunu tebrik ederim. (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
8.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dizel tercih edilecekse yeni corolla 1.4 d-4d dizel yaklaşık 15 ykr yakıyor.

    ama 1.6, 1.9 yada 2.0 lt dizel motorlar yerine yakıt ve performans olarak TSI tercih edilebilir bence.





    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    dizeli ekonomik olduğu için alınırdiye biliyorum. megan dci. astra tdci.corollad4. bunlar başarılı ekonomik arabalardır. performans olarak yığılıp kalan arabalar kesinlikle deyillerdir. ama daha iyi performanslı focus 1.6tci. vw nin 1.9tdi. leri ekonomiklik açısından pek mantıklı gelmiyorlar. focus 200ykrş altına düşmüyor ist trafiğinde. nerde kaldı ekonomik dizel olayı? ama bunu focus kullanıcısı kabül etmez o başka. 1.9 tdi almak yerine 1.4 tsi122hp daha mantıklı deyilmi?
  • Sevgili TSI hayranları ve sahipleri arkadaşlarım,

    Forever Love 33, resmi koyduğun için çok teşekkürler. Elbette herkesin bilgilendirilmesinde fayda var. Aracıma benzin doldurdum, geçen Pazartesi akşam, kriz falan çıkar, dolar yükselir, petrolün varili de 150 dolar olur, bu defa zaten 3,22 olan benzin birden 4.00 veya 4.50'ye fırlar diye. Araç o zaman 850 km'deydi. Araç şu anda 910 km'de ve MFD'de gidebileceğim yol 920 km olarak görünüyor. Araç % 80 şehiriçi (!) kullanılıyor ve yarın da 2 aylık olacak bebeğim benim.

    TDI ve TSI artık motor dünyasına hakim oldular. Ben buna kanaat getirdim. İyi de oldu. Teşekkürler VW

    Saygılar ve sevgilerimle,

    T.G.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    dizel tercih edilecekse yeni corolla 1.4 d-4d dizel yaklaşık 15 ykr yakıyor.

    ama 1.6, 1.9 yada 2.0 lt dizel motorlar yerine yakıt ve performans olarak TSI tercih edilebilir bence.





    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    dizeli ekonomik olduğu için alınırdiye biliyorum. megan dci. astra tdci.corollad4. bunlar başarılı ekonomik arabalardır. performans olarak yığılıp kalan arabalar kesinlikle deyillerdir. ama daha iyi performanslı focus 1.6tci. vw nin 1.9tdi. leri ekonomiklik açısından pek mantıklı gelmiyorlar. focus 200ykrş altına düşmüyor ist trafiğinde. nerde kaldı ekonomik dizel olayı? ama bunu focus kullanıcısı kabül etmez o başka. 1.9 tdi almak yerine 1.4 tsi122hp daha mantıklı deyilmi?



    bizle böyleyiz işte honda dizel yapmiyor toyota dizel yapmiyor adamlar yapiyo dizeli en ekonomiğini yapiyolar. dediğingibi d4 mesela. şimdi bu araba neden 250km hıza çıkmiyor. ee ekonomik araba yaptı işte buyur kullan corollayı olmaz 250km tık çıkmiyorki. honda dizel 2.2 yapacaktı çalişmalar vardı tr de kim para verir kiç kimse. 1.4 toyota gibi ekonomik bir dizel üretse yine millet 250km hız yapmiyo diye almaz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Sevgili TSI hayranları ve sahipleri arkadaşlarım,

    Forever Love 33, resmi koyduğun için çok teşekkürler. Elbette herkesin bilgilendirilmesinde fayda var. Aracıma benzin doldurdum, geçen Pazartesi akşam, kriz falan çıkar, dolar yükselir, petrolün varili de 150 dolar olur, bu defa zaten 3,22 olan benzin birden 4.00 veya 4.50'ye fırlar diye. Araç o zaman 850 km'deydi. Araç şu anda 910 km'de ve MFD'de gidebileceğim yol 920 km olarak görünüyor. Araç % 80 şehiriçi (!) kullanılıyor ve yarın da 2 aylık olacak bebeğim benim.

    TDI ve TSI artık motor dünyasına hakim oldular. Ben buna kanaat getirdim. İyi de oldu. Teşekkürler VW

    Saygılar ve sevgilerimle,

    T.G.

    kazasız belasız sürüşler dilerim. dizelin papucu dama atılmadımı. şimdi jetta golf passat alıcıları daha çok ödeyerek dizel alacağına. 122tsi almayacaklarmı? başarı budur işte az vergi çok motor azyakıt çok performans. ama diğer tsi ler müşterileri baya vw ye çalişiyodu ( 140 170)




  • mazot fiyatlarından haberin var heralde uzun yolda bile 15 kuruş yakması pek olası değil corollanın şu anki fiyatlarda mazot 3 lira olmuş duruumda

    quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men


    dizel tercih edilecekse yeni corolla 1.4 d-4d dizel yaklaşık 15 ykr yakıyor.

    ama 1.6, 1.9 yada 2.0 lt dizel motorlar yerine yakıt ve performans olarak TSI tercih edilebilir bence.





    quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    dizeli ekonomik olduğu için alınırdiye biliyorum. megan dci. astra tdci.corollad4. bunlar başarılı ekonomik arabalardır. performans olarak yığılıp kalan arabalar kesinlikle deyillerdir. ama daha iyi performanslı focus 1.6tci. vw nin 1.9tdi. leri ekonomiklik açısından pek mantıklı gelmiyorlar. focus 200ykrş altına düşmüyor ist trafiğinde. nerde kaldı ekonomik dizel olayı? ama bunu focus kullanıcısı kabül etmez o başka. 1.9 tdi almak yerine 1.4 tsi122hp daha mantıklı deyilmi?






  • 2007 model 2.0 TDI ve 2006 model Megane II Sportway DCI aracım var.
    2'sini de İstanbul Şehiriçi trafiğinde kullanıyorum. Yani; Köprü trafiği, Boğaz trafiği,E5'in sıkışık trafiği ne ararsan var içinde ve 780/800 km yapıyor. Deposu doluyor 66/67 litre mazot yani 66litre/800 km = 0,0825 litre/km ki 8,25litre/100km eder bu rakam.

    Megane ise : 58/59 litre ile doluyor ve aynı trafikte 700 km gidiyor gitmiyor. Yani, 58litre/700km= 0,0825litre/Km buda 8,25litre/100km eder.

    Şimdi bakın bakalım fark nasıl?

    Ayrıca Toyota'nın yeni serisi hele hele dizel'i hiç güzel ve uygun değil bana göre. Sıfırını alıyordum ve son anda vazgeçtim. Dizel Toyotaların'da aynı trafik içinde 700 km yol yapıyor yapmıyor. Performans hiç yok, M/M şanzuman hiç mi hiç alınmaz(kulananlar bilir nedenini).
  • bizim 1,6 FSı passat ta 6. viteste 3000 devr 100 km hızda 6,5 litre fln yakıyor.
  • Aynı motorlu ve aynı güçteki modus 1.5 dci 80 ps aracım.. 45 litreyle 780 km yaptı son depoyla istanbul şehir içi..

    modus ile megane aynı ağırlıkta: dizelleri 1180 kg , tek fark modusda lasttik 15 inch..

    sizin meganda kesin bir sorun var çünkü dci şehir içi verilerine en yakın sonuç veren dizellerden biri..




    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    2007 model 2.0 TDI ve 2006 model Megane II Sportway DCI aracım var.
    2'sini de İstanbul Şehiriçi trafiğinde kullanıyorum. Yani; Köprü trafiği, Boğaz trafiği,E5'in sıkışık trafiği ne ararsan var içinde ve 780/800 km yapıyor. Deposu doluyor 66/67 litre mazot yani 66litre/800 km = 0,0825 litre/km ki 8,25litre/100km eder bu rakam.

    Megane ise : 58/59 litre ile doluyor ve aynı trafikte 700 km gidiyor gitmiyor. Yani, 58litre/700km= 0,0825litre/Km buda 8,25litre/100km eder.

    Şimdi bakın bakalım fark nasıl?

    Ayrıca Toyota'nın yeni serisi hele hele dizel'i hiç güzel ve uygun değil bana göre. Sıfırını alıyordum ve son anda vazgeçtim. Dizel Toyotaların'da aynı trafik içinde 700 km yol yapıyor yapmıyor. Performans hiç yok, M/M şanzuman hiç mi hiç alınmaz(kulananlar bilir nedenini).






  • quote:

    Orjinalden alıntı: balimsnet

    bizim 1,6 FSı passat ta 6. viteste 3000 devr 100 km hızda 6,5 litre fln yakıyor.


    Çok ilginç. Yeni TSI motor demek gerçekten çok fark ediyor çünkü arada 50 Nm tork var. Yukarıdaki fotoğrafa bakarsanız 1.4 TSI'de 100 km'de ve 6. viteste Cruise Control devredeyken devir 2250'de görünüyor.

    Volkswagen'dan TSI'den sonra başka mucizeler de bekliyoruz! Mesela 1.6 TSI (vergi avantajından azami faydalanmak için) veya 1.6 TDI Common Rail.
  • tebriğinizi aldığımız için çok mutluyuz...
    VW GRUBU
  • 1.8 TSI passat(2008) ,1.6 FSI tiptronik golften(2005) daha az yakıyo ikisini de denedim ... ama manuel 1.6 ecotec motorlu astra(1999) da passat 1.8 TSI dan biraz daha az yakıyo ...(tabi aradaki agırlık farkları da cok önemli)

    herkese iyi forumlar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    2007 model 2.0 TDI ve 2006 model Megane II Sportway DCI aracım var.
    2'sini de İstanbul Şehiriçi trafiğinde kullanıyorum. Yani; Köprü trafiği, Boğaz trafiği,E5'in sıkışık trafiği ne ararsan var içinde ve 780/800 km yapıyor. Deposu doluyor 66/67 litre mazot yani 66litre/800 km = 0,0825 litre/km ki 8,25litre/100km eder bu rakam.

    Megane ise : 58/59 litre ile doluyor ve aynı trafikte 700 km gidiyor gitmiyor. Yani, 58litre/700km= 0,0825litre/Km buda 8,25litre/100km eder.

    Şimdi bakın bakalım fark nasıl?

    Ayrıca Toyota'nın yeni serisi hele hele dizel'i hiç güzel ve uygun değil bana göre. Sıfırını alıyordum ve son anda vazgeçtim. Dizel Toyotaların'da aynı trafik içinde 700 km yol yapıyor yapmıyor. Performans hiç yok, M/M şanzuman hiç mi hiç alınmaz(kulananlar bilir nedenini).





    bence önyargılı konuşuyorsunuz.megane nıın deposu 60 lt. corollanın ki 55 lt. megane haliyle daha cok yol yapacak.performans nasıl yok anlayamadım hangi araca göre kıyaslıyorsunuz.megane nın 0-100 hızlanması(100 hp) 12,7 sn. Corollanın 0-100 hızlanması (90 hp) 12 sn.
    mmt de alınır hemde cok güzel alınır.düz vitesinden bile az yakıyor.hemde otomatik keyfi yaşatıyor.




  • Hayır, araçta sorun yok. Neden olsun ki. Şehiriçi trafiği diyorum, en yoğun olduğu yerler ve saatler. Aynı araba şehiriçi 960 km de yapıyor ama kullanım saatleri farklı olarak.... O yüzden insanların verdiği örnekler çok sağlıklı değil. Herkesin kendi kullandığı yollar ve saatler oldukça farklı.


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Aynı motorlu ve aynı güçteki modus 1.5 dci 80 ps aracım.. 45 litreyle 780 km yaptı son depoyla istanbul şehir içi..

    modus ile megane aynı ağırlıkta: dizelleri 1180 kg , tek fark modusda lasttik 15 inch..

    sizin meganda kesin bir sorun var çünkü dci şehir içi verilerine en yakın sonuç veren dizellerden biri..




    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    2007 model 2.0 TDI ve 2006 model Megane II Sportway DCI aracım var.
    2'sini de İstanbul Şehiriçi trafiğinde kullanıyorum. Yani; Köprü trafiği, Boğaz trafiği,E5'in sıkışık trafiği ne ararsan var içinde ve 780/800 km yapıyor. Deposu doluyor 66/67 litre mazot yani 66litre/800 km = 0,0825 litre/km ki 8,25litre/100km eder bu rakam.

    Megane ise : 58/59 litre ile doluyor ve aynı trafikte 700 km gidiyor gitmiyor. Yani, 58litre/700km= 0,0825litre/Km buda 8,25litre/100km eder.

    Şimdi bakın bakalım fark nasıl?

    Ayrıca Toyota'nın yeni serisi hele hele dizel'i hiç güzel ve uygun değil bana göre. Sıfırını alıyordum ve son anda vazgeçtim. Dizel Toyotaların'da aynı trafik içinde 700 km yol yapıyor yapmıyor. Performans hiç yok, M/M şanzuman hiç mi hiç alınmaz(kulananlar bilir nedenini).








  • Maalesef M/M otomatik keyfi yaşatmıyor şehiriçi trafiğinde. Eğer kullandıysanız ne demek istediğimi anlardınız.

    1. Araba geri kaydırıyor o yüzden devamlı el frei çekik olucak yokuşlarda
    2. Sıkışık trafikte boş'a atmazsanız vitesi, debriyaj baskı/balata ısınıyor ve koku gelmeye başlıyor
    3. M/M modunda kullanırken vites değiştirirken ayağınızı gazdan çekmeniz gerekiyor yoksa motor vites değiştirirken bağırıyor.


    Ayrıca Toyota yeni kasasında, kendi adına yakışmayan bir kalite ile girdi piyasaya. Eski kasa ve modellerdeki işçlik daha iyi bana göre ki birçok insan benimle hemfikir.





    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60
    bence önyargılı konuşuyorsunuz.megane nıın deposu 60 lt. corollanın ki 55 lt. megane haliyle daha cok yol yapacak.performans nasıl yok anlayamadım hangi araca göre kıyaslıyorsunuz.megane nın 0-100 hızlanması(100 hp) 12,7 sn. Corollanın 0-100 hızlanması (90 hp) 12 sn.
    mmt de alınır hemde cok güzel alınır.düz vitesinden bile az yakıyor.hemde otomatik keyfi yaşatıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Maalesef M/M otomatik keyfi yaşatmıyor şehiriçi trafiğinde. Eğer kullandıysanız ne demek istediğimi anlardınız.

    1. Araba geri kaydırıyor o yüzden devamlı el frei çekik olucak yokuşlarda
    2. Sıkışık trafikte boş'a atmazsanız vitesi, debriyaj baskı/balata ısınıyor ve koku gelmeye başlıyor
    3. M/M modunda kullanırken vites değiştirirken ayağınızı gazdan çekmeniz gerekiyor yoksa motor vites değiştirirken bağırıyor.


    Ayrıca Toyota yeni kasasında, kendi adına yakışmayan bir kalite ile girdi piyasaya. Eski kasa ve modellerdeki işçlik daha iyi bana göre ki birçok insan benimle hemfikir.





    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60
    bence önyargılı konuşuyorsunuz.megane nıın deposu 60 lt. corollanın ki 55 lt. megane haliyle daha cok yol yapacak.performans nasıl yok anlayamadım hangi araca göre kıyaslıyorsunuz.megane nın 0-100 hızlanması(100 hp) 12,7 sn. Corollanın 0-100 hızlanması (90 hp) 12 sn.
    mmt de alınır hemde cok güzel alınır.düz vitesinden bile az yakıyor.hemde otomatik keyfi yaşatıyor.




    ben mmt yi 1,5 senedir kullanıyorum.araba yokuşlarda geri kaçırır doğru.el frenine gerek yok.sadece cok dikiş yokuşlarda el freni kullanılır.sıkışık trafikte de boşa atmanıza gerek yok.ben hergün sıkışık trafikte kullanıyorum.iş çıkış saatlerinde.o koku geldiğini söyleyenler mmt nin yanlış kullanılmasından kaynaklanıyor.E modunda da vites değişirken ayağını gazdan çekmezseniz hafif şekilde öne yığılır.bağırmaz.




  • :) Araba yığılırken motor bağırıyor, farkına varmadınız sanırım. M/M elbette yanlış kullanılıyor çünkü yanlış satılıyor, sanki otomatik vitesmiş gibi. Evet arabayı narin kullanırsanız ne koku gelir ne bişey ama benim için o arabaya o özeni göstermeye değmez çünkü eski Toyota kalitesinden uzak...



    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60

    ben mmt yi 1,5 senedir kullanıyorum.araba yokuşlarda geri kaçırır doğru.el frenine gerek yok.sadece cok dikiş yokuşlarda el freni kullanılır.sıkışık trafikte de boşa atmanıza gerek yok.ben hergün sıkışık trafikte kullanıyorum.iş çıkış saatlerinde.o koku geldiğini söyleyenler mmt nin yanlış kullanılmasından kaynaklanıyor.E modunda da vites değişirken ayağını gazdan çekmezseniz hafif şekilde öne yığılır.bağırmaz.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd


    :) Araba yığılırken motor bağırıyor, farkına varmadınız sanırım. M/M elbette yanlış kullanılıyor çünkü yanlış satılıyor, sanki otomatik vitesmiş gibi. Evet arabayı narin kullanırsanız ne koku gelir ne bişey ama benim için o arabaya o özeni göstermeye değmez çünkü eski Toyota kalitesinden uzak...



    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60

    ben mmt yi 1,5 senedir kullanıyorum.araba yokuşlarda geri kaçırır doğru.el frenine gerek yok.sadece cok dikiş yokuşlarda el freni kullanılır.sıkışık trafikte de boşa atmanıza gerek yok.ben hergün sıkışık trafikte kullanıyorum.iş çıkış saatlerinde.o koku geldiğini söyleyenler mmt nin yanlış kullanılmasından kaynaklanıyor.E modunda da vites değişirken ayağını gazdan çekmezseniz hafif şekilde öne yığılır.bağırmaz.







    ben bu araçların hepsinin ürün eğitimine gittim güzel kardeşim.yığılırken araç bağırmıyor.zaten yığılma da hafif zaten.düzgün kullanımda bu olay olmuyor.otomatikleştirilmiş düz vites oldugu her zaman belirtiliyor(kendi adıma söyleyebilirim).




  • Bak GÜZEL KARDEŞİM, neden önyargılı konuştuğun belli ki Toyota satışı yapıyorsun. Sen kendin Toyota'nı kullanmana devam et güzel güzel, biz sana bulaşmayalım, karışmayalım sen de bize karışma. Nasılsa senin fikirlerin sabit, değişmez. Hayırlı günler.


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60

    ben bu araçların hepsinin ürün eğitimine gittim güzel kardeşim.yığılırken araç bağırmıyor.zaten yığılma da hafif zaten.düzgün kullanımda bu olay olmuyor.otomatikleştirilmiş düz vites oldugu her zaman belirtiliyor(kendi adıma söyleyebilirim).

  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd


    Bak GÜZEL KARDEŞİM, neden önyargılı konuştuğun belli ki Toyota satışı yapıyorsun. Sen kendin Toyota'nı kullanmana devam et güzel güzel, biz sana bulaşmayalım, karışmayalım sen de bize karışma. Nasılsa senin fikirlerin sabit, değişmez. Hayırlı günler.


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60

    ben bu araçların hepsinin ürün eğitimine gittim güzel kardeşim.yığılırken araç bağırmıyor.zaten yığılma da hafif zaten.düzgün kullanımda bu olay olmuyor.otomatikleştirilmiş düz vites oldugu her zaman belirtiliyor(kendi adıma söyleyebilirim).





    yok suan toyota da calışmıyorum.ben sana niye karışayım ki.yazdıklarına yorum yaptım o kadar.beni tanımadan etmeden astın kestin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyahsancak -- 23 Mart 2008; 14:39:36 >






  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.