|
Bildirim
|
3 yıla yakın süredir t3 v40 kullanıyorum, sorunuz olursa lütfen sorun. En azından aracı gerçekten kullanan birinden bilgi alırsınız.
Kısa bir karşılaştırma yaparsam Passat ile çok farklı araçlar. Passat'a göre negatif yönleri içinin dar ve bagajının ufak olmasıdır. Pozitif yönlerine gelirsek, japon aisin üretimi tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana sahip olması, dsg gibi ne zaman patlar korkusu olmayacak. Motoru Volvo üretimi 1.5 turbo benzinli 152hp 250nm torklu bir makine. Yağ yakma ya da farklı bir sorunu yok. Problemsiz. 1554 kg boş ağırlığa ve tam otomatik şanzımana rağmen 0-100 8.3 saniye. Sırf bu durum, ne denli mükemmel motor-şanzıman uyumu olduğunu gösterneye yetiyor. Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik çok çok iyi. Yüksek hızda rayda gider gibi gidiyor. Yol tutuşunda vw ile kıyaslamak komik olur. (Arka süspansiyonlar tam bağımsızdır ) Şehir dışında inanılmaz düşük tüketim değerlerine ulaşabiliyor. Benim en iyi değerim 1619 kmlik gidiş dönüş yol sonu 5.1 litre/ 100 km'dir. Forrumda fotoğrafı var(İstanbul-Manavgat arası idi). Ben de 3 yıl Doğu Anadolu bölgesinde yaşadım, İstanbul'a geldikten sonra Volvo'yu aldım. Her gün keşke doğudayken bu araç bende olsaydı diye iç geçiriyorum. Oranın dik dağlarında karlı yollarında bu denli yolu iyi tutan güven veren güçlü ve problemsiz bir araç mükemmel olur. İyi günler... |
Herkes tutulan araç mı alıyor? Ya da almak zorunda mı?
Hiçbir markanın düşmanı değilim. Parasını verdiğim zaman bütün arabalar benim. Ben vw de alırım, geely de alırım. Dünyada tek bir marka varmış gibi bağlanıp kalmam |
Boşver üstad, bu alman fanatiklerine bir şey anlatılmaz. Sanki volvo benim firmam,yarın satarım gider aracı. Ama bu kaliteli olduğu gerçeğini değiştirmez. Öyle bir vw fanatizmi var ki kullanmasam inanacağım mükemmel olduğuna. Çok komik gerçekten...
|
Fanatikler Volkswagen'i satıp aynı paraya E-Class alabilseniz bile çok yakar almayın derler. Volkswagen'i her koşulda satmaya muhalif kişilerden yeni araç hakkında objektif yorum beklemeyin. Düşündüğünüz aracın kullanıcılarının fikirleri çok daha kıymetli.
|
Bazı vw kullanıcıları kafayı sıyırmış gibi vw savunuyorlar. Bu kadar büyük fanatizmi para verse bile sağlayamazdı vw.
|
Mevcutta 2 aracın da sahibiy-d-im.(1 sene 20bin km kullanıp 2 hafta önce sattım) Eşimde v40 dizel bende 1,4 tsi var-dı- .
- volvo nun sert olan süspansiyonları hafif - orta derinliklerdeki çukurlarda daha konforlu. Bu yüzden ben artık v40 a sert değil Gergin diyorum. Passat v40 a göre süsp olarak daha konforlu sanılır fakat DEĞİL. - hızlandığında volvo nun rüzgar sesi daha az, rüzgar direnci daha düşük . Yani yüksek hızlarda (tahmini 140 ve üstü) volvo çok daha stabil gidiyor. Passat zaten 90-100 dedin mi uğuldamaya başlıyor - volvo da city safety (60km ye kadar oto fren) , elektrikli koltuk , yaya havayastığı standart. Bunlar passat ta yok (elektrikli koltuk highline da ancak geliyor) - volvo koltukları tartışmasız daha rahat, Daha ortopedik - passat taki anahtarsız çalıştırma ve elektronik el freni ayrı bir rahatlık katıyor İkisini de kullanmış biri olarak söylüyorum geniş iç hacim ihtiyacınız yok ise hiç kasmadan volvo |
Eğer V40 T3 motor ise onda tam otomatik Aisin var. Powershift eski 1.6 dizellerde idi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 7 Nisan 2019; 18:23:28 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 7 Nisan 2019; 19:56:4 > |
|