naptın hocam vosvoken satılır mı hiç, olmadı cetta alsaydın ne gerek vardı tırnak törpüsü bile olmayan araba almaya
hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Audi çok konforlu arabadır, passat yeni de olsa donanımlı da olsa basamak var iki araç arasında. Audi BMW-Mercedes'e giden yolun başında bulunuyor, Volkswagen bir önceki yolun sonlarında.
Hayırlı olsun.
Donanım bir yana, sınıf farkı kendini hissettirecektir.
3. dünya ülkesi demiş adam.
a4 ya da 316 yerine jetta aldım demiş adam.
Raif abi
quote:
Orjinalden alıntı: joushkun
3. dünya ülkesi demiş adam.
a4 ya da 316 yerine jetta aldım demiş adam.
Raif abi
Hayırlı olsun.
Aradaki donanım eksikliğini, segment farkı ve motor gücünden hissetmessiniz bana göre.
Öncelikle hayırlı olsun Audiniz..Kazasız belasız inşallah..
Bir üst sınıf araç alıyorsunuz ancak donanımı daha az..Can sıkıcı bir durum..
Eğer sevmeyerek binecekseniz satın tekrar Passat alın ama bu sefer 2.0 TDI DSG HIGHLINE olsun mümkünse..
Aracınız hayırlı olsun.
Zaten BMW,Mercedes,Audi donanımsız alınacak araçlar değil.Boş olanları gerçekten donanım olarak çok zayıf...
Hayırlı olsun
quote:
Orjinalden alıntı: joushkun
3. dünya ülkesi demiş adam.
a4 ya da 316 yerine jetta aldım demiş adam.
Raif abi
coko al sana bi
audi a6 bir numara ya. güzel bir seçim yaptığınızı belirtmekle beraber kazasız belasız (ceza yemeden) sürüşler diliyorum
araçta donanım olmamasını ayıp vs gibi tabirlerle karşılayanları da anlamakta güçlük çekiyorum,o donanımlar araçta stadart olunca hibe edilmiş olduğu hissine kapılıyor olabilirsiniz ama gerçekler öyle değil, kimse istediği donanımı almaktan men de edilmediğine göre ortada ne bir ayıp ne de bir yanlış yok, asıl ayıp tüketiciyi belki de hiç kullanmayacağı donanımları almaya mecbur bırakmaktır
a6 ve passat mukayese edilebilir araçlar değiller, saydığınız donanımlar eften püften şeyler bana göre, arabayı araba yapan donanımları değil, malzemesidir, teknolojisidir, mühendisliğidir, yoksa eşeğe altın semer vursan yine eşek, hep eşek...
bence iyi bir seçim yapmışsınız,
küçük hacimli motor büyük kasa yükünün altında ister istemez çok zorlanıyor,bu aracı yıpratıyor, ömründen çalıyor, o bakımdan 2 yaş eski bile olsa yeni aracınızın diğerinden daha uzun süre hizmet edeceğinden emin olabilirsiniz. Tabii 90 bin bakımında güzelce öpüleceğinizden de :)
hayırlı olsun.
quote:
Orjinalden alıntı: feanorringeril
herşeyi çok bildiğimiz için kaybediyoruz biz.
medeniyetin beşiği avrupada insanlar, eğer kullanmayacaksa donanıma para vermez. memlekette "ne bu ya, bomboş araba" diye yüzüne bakılmayacak araçların avrupa' da bol bol satılması da bu yüzdendir. yukarıda arkadaşın bahsettiği gibi, donanım listesinde arka camların elektrikli olması gibi şeyler bulunur. Çünkü arabayı örneğin sadece kendisi; tek kişi kullanacağını biliyorsa o müşteri arka camların elektrikli olması için fazladan 50-60 euro olsa bile ! ödemez. ödemiyorlar. "giriş" donanımı olarak geçen bir sürü araç satılıyor, üzerindeki tek donanım heralde klima oluyor.
...Şimdi avrupa' daki durumdan bahsetmişken, ben gidip "batı insanı donanımsız araç alıyor da diyemem. Çünkü her pazar birbirinden farklı. bu konuda avrupa insanı ne kadar gösterişten, kullanmayacağı şeye para vermekten kaçıyorsa; örneğin amerika pzarında da durum bunun tam tersi. gösteriş çok ön planda. arabayı alırken üstünde ne donanım olduğuna bile dikkat etmeden satın alan müşteri kitlesi çok geniş; tabiri caizse "kıro" müşteri bol. "en pahalısı hangisi müşterisi" demek istediğim.
dolayısıyla genelleme yapmak doğru değil, üçüncü ülkelere böyle, birincilere böyle ikincilere sağdan dördüncülere soldan durumu yok. her pazarın kendine has özellikleri var, boşu boşuna fakir edebiyatı yapmaya gerek yok.
------------------------
Bu arada aracınız hayırlı olsun, "advocat".
avrupada araca koyulan her aksesuar vergi yükü anlamına geliyor...bu sebeble araçlar boş alınıp sonradan modifiye yapılıyor...
geçen gün arkadaşım sıfır a6 2.0 tdi aldı en full modeliydi ama katlanır ayna yoktu.
Donanım olmadıkdan sonra üst sınıfın farkı nedir? Boyut mu?
Aracınız hayırlı olsun, keyifli sürüşler..
boyut, karoser, karizmatik olması. a6 a4 e göre çok şekil duruyor mesela
cevap ve yorumlarınız için cok tesekkür ediyorum.. insallah arac servisten dönünce (90.000 bakımı can yakan bir durummuş) becerebilirsem fotografta koyacağım.. donanım eksiğine rağmen audi'ye binince ve yaşadığım yerin caddelerinde gezince çok klas bir araca bindiğimi hissediyor ve insanlar bunu söylüyor.. bir arkadaşımız yanda nasıl park sensörü oluyor demiş, passatta araç yandan bir engele yaklaştığında dahi sensör ötüyordu, bunu anlatmak istemiştim.. bu araca bindikten sonra neden 3.0 motorların üretildiğini daha iyi anladım.. insanoğlunun isteklerinde bir sınır yok çünkü.. a6 140 hp ve 2.0 tdi motoru ile bence çok tatmin edici performansa sahip.. ama gene de insan içinden 'ulan bunun 3.0 motoru nasıldır acaba?' diye düşünüyor.. a6 1615 kg. ağırlığa sahip ve şehir dışında 16-17 krş yakıyor, bence bu çok önemli bir veri.. ya arkadaşlar alakasız bir yerde soracam ama cama yapışan sineklerin bir çaresini biliyor musunuz :)) yola çıktıktan 10 dk sonra cam yüzeyi katliam alanına dönüyor ve sürüş konfor ve güvenliğinin içine ediyor.. nano hammadde içeren bir sprey falan duymuştum.. yok mu bir fikir, çare beyan edecek :)) hepinize iyi günler..
quote:
Orjinalden alıntı: Lazarotti
Donanım olmadıkdan sonra üst sınıfın farkı nedir? Boyut mu?
Aracınız hayırlı olsun, keyifli sürüşler..
Boyut, konfor, kalite hissi, kalite, yalıtım, güvenlik, detay , prestij, yüksek hızlarda daha iyi stabilite ( A6 daha oturaklı gider otobanda )
Bahsettiğin şeylerden keyif almak için ise eksiksiz donanım olması gerek diye düşünüyorum..
Servis bakım masraflarını bizimle paylaşırsanız seviniriz..