Şimdi Ara

VW POLO 1.2 TDI BLUEMOTION UZUN DÖNEM İNCELEMESİ (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
5
Favori
27.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    EGR valfi garanti dışı değişseydi ücreti hakkında fikriniz var mı?

    Herhangi bir fiyat telaffuz ediliyormuydu?
  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Hocam yakıt filtresini her 15.000 bakımında değiştiriyormuydunuz.
  • altrea kullanıcısına yanıt
    Hayır 15 bin km de değiştirmiyoruz çünkü yetkili servis bakım periyodunda yakıt filtresi değişim aralığı 2 periyodik bakımda bir yani 30 bin km de değişiyor, şunuda belirtmeliyim diğer araçlarımızda olduğu gibi bu araçtada hep aynı ve güvendiğimiz bir bp yakıt istasyonu dışında yakıt almadık... bu arada yetkili servis dışında başka bir yerde kesinlikle bakım ya da müdahale ettirmemeye devam ediyoruz ve 130 bin km ye yaklaştık sayılır... Ayrıca aracın yaklaşık 26. Ayında arıza ışığı yakarak start stop sisteminin arasıra çalışmaması sebebiyle aracın marş motoru iyi niyet garantisi kapsamında masrafın % 70 i servis tarafından karşılanarak değiştirildi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahPelerinliAdam -- 19 Kasım 2014; 7:06:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • altrea kullanıcısına yanıt
    Ücretini bilmiyorum ancak bin liranın üzerinde bir masrafın çok rahat çıkacağını sanıyorum, aracın parça ve servis hizmetlerinin pek ucuz olduğu söylenemez, geçen ay 120 bin periyodik bakımı (yakıt filtreli) hiçbir ekstrası olmadığı halde 590 civarı tuttu diğer 2009 Passat 2.0 TDI 170 hp DSG aracımın 90 bin bakımı 400 lira dahi tutmadı... Polo modelinde segmenti sevebiyle ekonomik bir servis anlayışı maalesef yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emek verip güzel bir yazı yazmışsın, bende de 2011 bluemotion mevcut şu an 35000 km civarında dunlop lastik mevcut, 40-50 bin civarı lastik değişimi düşünüyorum. Michelin in hangi lastiğini kullanıyorsunuz? Sanırım bu araçta alçak olduğundan dolayı spor yay ve lastik(dunlop) kullanılmış, çukura girildiğinde diğer araçlara oranla daha bir sert hissediliyor aracın içinde ve şu lastik basınçlarını benzin kapağında yazan değerlere göre yapıyorum(örneğin 38) yalnız bir süre sonra(1-2 ay) tekrar ölçtürüyorum 28 çıktığı günler oldu, sürekli böyle tekrar ediyorum basınç hep düşüyor, ayarlamama rağmen basınç uyarısı da vermiyor. Nedir bunun çözümü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 02an1907 -- 23 Kasım 2014; 23:23:54 >
  • 02an1907 kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen lastiklerinde kaçak problemi var, zira söylediğin sürede ve miktarda basınç kaybı tekrarlıyorsa normal değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Anladım. Servise baktırıcam zaten başıma dert açmasın
  • 02an1907 kullanıcısına yanıt
    Servise gerek yok, lastikçide kontrol ettirmeniz daha makul olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Ücretini bilmiyorum ancak bin liranın üzerinde bir masrafın çok rahat çıkacağını sanıyorum, aracın parça ve servis hizmetlerinin pek ucuz olduğu söylenemez, geçen ay 120 bin periyodik bakımı (yakıt filtreli) hiçbir ekstrası olmadığı halde 590 civarı tuttu diğer 2009 Passat 2.0 TDI 170 hp DSG aracımın 90 bin bakımı 400 lira dahi tutmadı... Polo modelinde segmenti sevebiyle ekonomik bir servis anlayışı maalesef yok...

    ben de aracı 120.000 bakımına sokacağım yakın zamanda. 120.000 periyodik bakımda verdiğiniz fiyatın neleri kapsadığını yazabilir misiniz? emeğinize sağlık bu arada gerçekten güzel paylaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benicio

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Ücretini bilmiyorum ancak bin liranın üzerinde bir masrafın çok rahat çıkacağını sanıyorum, aracın parça ve servis hizmetlerinin pek ucuz olduğu söylenemez, geçen ay 120 bin periyodik bakımı (yakıt filtreli) hiçbir ekstrası olmadığı halde 590 civarı tuttu diğer 2009 Passat 2.0 TDI 170 hp DSG aracımın 90 bin bakımı 400 lira dahi tutmadı... Polo modelinde segmenti sevebiyle ekonomik bir servis anlayışı maalesef yok...

    ben de aracı 120.000 bakımına sokacağım yakın zamanda. 120.000 periyodik bakımda verdiğiniz fiyatın neleri kapsadığını yazabilir misiniz? emeğinize sağlık bu arada gerçekten güzel paylaşım

    120 Bin bakımında yapılanlar yanlış hatırlamıyorsam;

    - Yağ
    - Yağ Filtresi
    - Hava Filtresi
    - Yakıt Filtresi
    - Polen Filtresi
    - Cam Suyu

    Bu arada yakında 135 bin bakımına gireriz sanırım :)




  • Ağzınıza sağlık güzel bir paylaşım olmuş. Ben 2011 den bu yana 1.2 bluemotion almak için uğraşsam da aracımı sattığım dönemlerde gittiğim vw bayilerinin hep 3-4 ay sonraya gün vermesinden dolayı bir türlü alamamıştım. 2013 yılında güzel bir çalışma sonucu 1.2 tsi golf aldım fakat araç 7bin km deyken ev alabilmek için sevdiğim aracımdan ayrılmak zorunda kaldım. 2. el bir opel astra 97 f kasa ile 2 sene geçirdikten sonra aracı sattım ve biraz yükselteyim derken kendimi yine polo bm için pazarlık yaparken buldum. Bu sefer şans mı kader mi bilemiyorum ama kaporası iptal edilen ve 1 hafta sonra teslim edebilecekleri bir blumotion olduğunu söyleyen bayi ile el sıkışırken buldum kendimi. Evet böylece benimde polo BM maceram başlıyor arkadaşlar. Benim özellikle merak ettiğim konu şudur. 1.2 tdi ve 1.4 tdi arasındaki fark ve farklılıkları en iyi 1.2 tdi kullananlar bilir ve yorumlar. Farkları merak etmekteyim bu konuda açıklamalar olursa sevinirim.
    Ben aracı 55.000 olan fiyatta iyi bir pazarlık sonucu 52.000 tl ye aldım. beyaz renk 1.4 tdi polo bluemotion (kauçuk paspas hediye). 1 hafta sonra teslim alacağım araç için önerileriniz ve özellikle farklar konusunda görüş ve fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    quote:

    Orijinalden alıntı: benicio

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Ücretini bilmiyorum ancak bin liranın üzerinde bir masrafın çok rahat çıkacağını sanıyorum, aracın parça ve servis hizmetlerinin pek ucuz olduğu söylenemez, geçen ay 120 bin periyodik bakımı (yakıt filtreli) hiçbir ekstrası olmadığı halde 590 civarı tuttu diğer 2009 Passat 2.0 TDI 170 hp DSG aracımın 90 bin bakımı 400 lira dahi tutmadı... Polo modelinde segmenti sevebiyle ekonomik bir servis anlayışı maalesef yok...

    ben de aracı 120.000 bakımına sokacağım yakın zamanda. 120.000 periyodik bakımda verdiğiniz fiyatın neleri kapsadığını yazabilir misiniz? emeğinize sağlık bu arada gerçekten güzel paylaşım

    120 Bin bakımında yapılanlar yanlış hatırlamıyorsam;

    - Yağ
    - Yağ Filtresi
    - Hava Filtresi
    - Yakıt Filtresi
    - Polen Filtresi
    - Cam Suyu

    Bu arada yakında 135 bin bakımına gireriz sanırım :)

    Yazdıklarınızın tamamına yakınını okudum, ellerinize sağlık. Ben de bluemotion'umu alma aşamasında yazdıklarınızdan yararlanmıştım

    Bakımlar için yetkili servis dışında bir yere götürmediniz sanırım? Hiç triger kayışını değiştirdiniz mi acaba? Belki yazmışsınızdır daha önce, ben de atlamış olabailirim, kusura bakmayın.




  • fresher F kullanıcısına yanıt
    Evet bütün bakım ve işlemlerde yetkili servis dışına çıkarmadık aracı, henüz triger ve baskı balata değişmedi, ayrıca sanırım bu araçlarda triger ünitesi zincirli olduğu için 180 bin yada daha yukarısında değişecek... Bu arada bugün yarın 135 bin bakımına sokarız... Ama genel olarak km ler arttıkça uzun dönem kullanımımda sorunsuz bir araç olduğu konusundaki görüşlerim kuvvetleniyor... Böyle giderse seneye 160-170 binlere geldiğinde aynısının sıfırıyla yenilerim zaten inş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Evet bütün bakım ve işlemlerde yetkili servis dışına çıkarmadık aracı, henüz triger ve baskı balata değişmedi, ayrıca sanırım bu araçlarda triger ünitesi zincirli olduğu için 180 bin yada daha yukarısında değişecek... Bu arada bugün yarın 135 bin bakımına sokarız... Ama genel olarak km ler arttıkça uzun dönem kullanımımda sorunsuz bir araç olduğu konusundaki görüşlerim kuvvetleniyor... Böyle giderse seneye 160-170 binlere geldiğinde aynısının sıfırıyla yenilerim zaten inş :)

    Bizim araclarda zincir degil de kayis var diye biliyorum ben. VW sitesinde bluemotion icin triger bakim periyodu hernedense 120.000 km'ye cekilmis. Daha once baktigimda 180.000 km oldugunu gormustum ancak emin olamadim, o yuzden size de sormak istedim.

    Nice 135.000 km'lere diyelim o zaman size, masallah da diyelim hatta nazar degmesin Iyi bakiyorsunuz demekki araciniza hic sorun cikartmamis.

    Bakimdan sonraki paylasimlarinizi da buradan paylasabilirseniz kendi adima cok memnun olurum, cok tesekkurler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SiyahPelerinliAdam kullanıcısına yanıt
    Hocam mars motorunun degismesinden sonra start-stop un yeniden sorun yasattigini yazmistiniz, sonrasinda ne oldu acaba? Sorun nasil giderildi? Yazi icin ayrica cok tesekkurler bir solukta okudum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • narcose N kullanıcısına yanıt
    Marş motoru değişiminden sonra çok seyrek olarak 1-2 kez tekrarlamıştı, ilk bakımda bu durumu söylediğimizde kontrol edildi ve emin değilim ama sanırım yazılımsal olarak müdahale yapıldı sonrasında problem bugüne dek hiç tekrarlamadı...
  • 150 bine yaklaştık sıkıntı yok... :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam size nice 150 binler.
    Sormak istediğim bir soru var Siz EGR Arızası sonrası aracı kullanım şekliniz olan düşük devir kullanımınızı değiştirdinizmi acaba.
    EGR Arızası bendede oldu ben 65 binde almıştım aracı 80 binde arıza oldu düşük devirde kullanıyordum aracı. Yakıtı shell ve totalden başka yerden almamıştım benim sorunda düşük devirden kaynaklanıyordu sanırım . Şimdi 100 bine geldim düşük devir kullanmıyorum Örneğin vites 4 hız 90-100 kullanımım. Sizin tavsiyeniz olursa sevinirim kullanım ile ilgili
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubar61

    Hocam size nice 150 binler.
    Sormak istediğim bir soru var Siz EGR Arızası sonrası aracı kullanım şekliniz olan düşük devir kullanımınızı değiştirdinizmi acaba.
    EGR Arızası bendede oldu ben 65 binde almıştım aracı 80 binde arıza oldu düşük devirde kullanıyordum aracı. Yakıtı shell ve totalden başka yerden almamıştım benim sorunda düşük devirden kaynaklanıyordu sanırım . Şimdi 100 bine geldim düşük devir kullanmıyorum Örneğin vites 4 hız 90-100 kullanımım. Sizin tavsiyeniz olursa sevinirim kullanım ile ilgili


    Evet özellikle uzun seyahatlerde birazda olsa nispeten daha yüksek devirde kullanıyoruz diyebilirim. Ancak biraz devirli kullanınca 3,0 Litre/100 Km tüketimleri görmek hayal oluyor tabiki... Yeni polo bluemotion lardaki 1.4 TDI ların davranışı nasıl acaba, bu yılda binelimde seneye belki aynısının sıfırıyla değiştiririz... :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kubar61 kullanıcısına yanıt
    Benim aracımda da EGR arıza yaptı. 128.000 km de. Arızalı şekilde 1.000 km kullandım. Çünkü aracın gidişinde hiçbir sorun yoktu. Sadece motor ışığı yanıyordu. Sonra değiştirdik. Bu araçlarda su soğutmalı bir EGR sistemi var. Egzoz gazı su ile soğutuluyor. Parçayı söktük. Ustayla inceledik. Su soğutmalı kısımdan bir çatlama olmuş ve sensörlerin bulunduğu elektronik kısıma su girerek sensörlerden birini bozduğunu tespit ettik. 128.000 km kullanılmış olmasına rağmen tıkanma yoktu. Usta bu işin WV grubunun hastalığı haline geldiğini söyledi. Ben devir yüzünden olduğunu düşünmüyorum. Araç düşük devirde kullanımı teşvik ediyor. EGR bozulmasın diye sürekli 3000 d/d mi kullanacağız. Bu sorunu yaşayan forumlarda çok insan var. Aynı şekilde usta da bahsetti. Bu da bu EGR lerin iyi bir Ar-Ge yapılmadan üretildiğini gösterir. Resmen su duvarı çatlamıştı. Anlaşılan yeterince test etmeden araçlara takıp geçmişler




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.