Şimdi Ara

VW POLO 1.2 TSI MANUEL NASILDIR ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
2.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onurchik

    bakım için araç bıraktığınızda ikame veren servis neresi paylaşırsanız sevinirim? Benim de 45000 yaklaştı, benim götürdüğüm yerde sadece pasta var. Bu seferlik farklı bir yer deneyebilirim.

    Balıkesir/Edremit, Yağcı Otomotiv
  • Size tavsiyem aradaki otm fakrı çok az kesinlikle dsg ile alın konfor çok artıyor. Ben 1.2tsi dsg lounge sahibiyim, rolantide söyle; bütün tsi'lar ilk çalıştırmada biraz sesli çalışır 15-20 saniye, sonra motor hareket etmeye hazır hale gelince devir 700-800lere iner ve tamamen sessizleşir, normalde giderken veya trafikte beklerken hiçbir ses duymazsınız aksine son derece sessiz bir motor. Ayrıca araçta stop start da olduğu için zaten durduğunuzda motor da duruyor hiç ses olmuyor. Ben araçtan çok memnunum dsg ile tsi motorun uyumu şahane. Daha 1000km olmadı alalı, şu anda çok sakin sürersem 2km gibi kısa mesafelerde bile tüketim 6.4-6.3lt gibi değerlere iniyor şehir içinde. Daha uzun km sürülse 6yı zorlayacak gibi. Kendim sahibi olmasam benzinli bir motorun bu değerleri yakalayabileceğine inanmazdım ama oluyormuş isteyince. Sakin hızlarda uzun yolda 4.1 ortalama yakaladım, çoğu dizelden daha iyi. Motorun çekişi çok iyi, 4 kişi dolu, klima açık dik yokuşu ivmelenerek hiç zorlanmadan bağırmadan çıkabiliyor, araba hafif olduğundan tamamiyle yetiyor. Dsg'de şangırtı şungurtu yok.

    1. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Genel olarak sınıfının en sessiz aracı, c sınıfı iyi araçların seviyesinde izolasyonu var, ama bir golf değil ondan bir tık aşağıda.
    2. Müzik sistemi memnun edici, ekolayzır ayarı çekildiğinde oldukça tatmin edici hale geliyor. Hoparlör yerleşimi gereği kısık seslerde yeterince temiz, net ses almayıp başta sevmemiştim, ama ayar çekip biraz daha orta seslerde dinlediğim zaman hoparlörlerin kalitesini o zaman anladım. Orta ve yüksek seste baslar, tizler gayet başarılı, midler tatmin edici. Kötü dedirtmiyor. Çok kısık seste ise vasat derim.
    3. Süspansiyonlar ne yazıkki biraz gergin. Yüksek hızda da, düşük hızda da biraz sert geçiyor, biraz daha yumuşak olsaydı diye isterdim. Eski aracım olan golf 5'in konforunu arıyorum ama aman ne rahatsız böbrek taşı döktürür ayarında bir araba da değil. Sert olduğunu bilin.
    4. İç mekan b sınıfı standartlarında 4 yetişkin çok zorlanmadan yolculuk edebiliyor ama sonuçta b sınıf araba, rahat ferah bol iç hacim beklemeyin. Benim sıkıntım uzun yolda sol kapı alt kısmındaki hoparlör çıkıntısı fazla dışarı çıkık yapılmış sürekli bacağıma değip rahatsız ediyor. Bu anlamda c sınıfına göre dezavantajları var. Ama misal uzun yol yaptım, oldukça iri, kilolu da bir insanım, ne koltukları, ne oturuş poziyonu rahatsız etmiyor yol konforu c sınıfına çok yakın şu bacak mevzusunu saymazsam.
    5. Dediğim gibi rampalarda tsi motora aşık oldum. Benimde 90lık olmasından dolayı çekincelerim vardı ama tam torkun çok erkenden elde edilmesi yüzünden gram çekmezlik hissi yaşatmıyor aksine basmamak, sollamamak için kendinizi zor tutuyorsunuz çünkü tepkileri oldukça atak eşek sıpasının.
    6. Ben pek çok c ve d sınıfı araç kullandım, eski arabam da golf 5di, ondaki oturuş kolçak rahatlığının %90'ı var diyebilirim. Koltukları, oturma pozisyonu, kolçak anlamında ergonomisi 10 numara.
    7. Ben 170 boyundayım, kendime göre sürücü koltuğunu ayarladığımda arkada gayet rahat oturabiliyorum diz mesafem de kalıyor. Sanıyorum ortalama 1,75 boyundaki 4 yetişkin insan rahatça uzun yol yapar ama 180 ve üzeri kimseler biraz sıkılabilirler arkada. Özellikle sürücü de uzun boyluysa.

    Özetlersem Lounge alacaksanız sonuna kadar tavsiye ederim, comfortline çok boş ama lounge sınıfının en dolularından ve çok da şık. Biraz süspansiyon gerginliği, sürücü sol ayağının pandizoata değmesi, orta dikiz aynasının çok ufak olması gibi ufak tefer kusurları var. Karşı tarafta ise artıları motor, şanzıman, donanım, performans, çeviklik, yakıt tüketimi, uzun yol konforu, iç mekan kalitesi, izolasyon, ikinci el değeri gibi konuları düşündüğümüzde bence sınıfının en iyi aracı ki en çok satan b hatch de açık farklı polo zaten. Ben yola 110luk eco tisi ibizayla çıkmıştım, fiesta mı alayım derken, polonun bu bol donanımını görüp, iyi de fiyat verdiklerinde hadi bari bunu alayım dedim, arabadan çok memnunum gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Ama lounge alın ve mümkünse dsg alın.




  • Badi Ekrem kullanıcısına yanıt
    tam tur sağ veya tam tur sol yaptığınızda hareket etme anında ses tek veya seri halde çıkıyorsa z rotunda sıkıntı olabilir.
    20 liralık bir parça ancak işçilik için 100 lira istiyor şerefli ustalarımız.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Üstadım öncelikle izlenimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim. Sıfır almaya çalışıyorum o yüzden lounge paketi biraz zor. En fazla 53.000 TL çıkar benden. O fiyata confortline bile alamam belkide. Hiç bayiye gitmediğim için kesin bir bilgim yok. Ama biraz pazarlık yapılır diye tahmin ediyorum. DSG olayına gelecek olursak dediğim gibi benim bütçemi aşıyor DSG ile alındığında. Gerçi net bir kararım değil. Belki tekrar Honda civic FD6 kararıma dönebilirim. Kafam çok karışık kararsızlık çok kötü birşey :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erka1907

    tam tur sağ veya tam tur sol yaptığınızda hareket etme anında ses tek veya seri halde çıkıyorsa z rotunda sıkıntı olabilir.
    20 liralık bir parça ancak işçilik için 100 lira istiyor şerefli ustalarımız.

    Hocam araç daha 2000 km 2 aylık. Garanti kapsamında yapacaklardır. Araç soğuk iken tam tur hangi yön olursa olsun ve geri gelirken tak diye şiddetli bir ses var. Gidip göreceğiz ne olduğunu. Tahminen biz birşey duyamadık derler. Bende git gel yaparım artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Üstadım öncelikle izlenimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim. Sıfır almaya çalışıyorum o yüzden lounge paketi biraz zor. En fazla 53.000 TL çıkar benden. O fiyata confortline bile alamam belkide. Hiç bayiye gitmediğim için kesin bir bilgim yok. Ama biraz pazarlık yapılır diye tahmin ediyorum. DSG olayına gelecek olursak dediğim gibi benim bütçemi aşıyor DSG ile alındığında. Gerçi net bir kararım değil. Belki tekrar Honda civic FD6 kararıma dönebilirim. Kafam çok karışık kararsızlık çok kötü birşey :)

    İstanbul ankara gibi büyük bayiler 3000 veya biraz üzeri indirim yapıyorlar. Bana eskişehirde 2500 yaptılar. Azıcık zorlayın bari manuel lounge alın. Hakikaten comfortline ile donanım olarak çok farkları var sonra pişman olmayın. Fd6 siz bilirsiniz tabi ama sıfır garantili ilk sizin kullanacğaınız aracın tadını keyfini hiçbirşey veremiyor. Bir de civic'in şimdi yeni kasası gelecek 2-3 aya, o kasalar iyice eskimiş olacak bunu da düşünün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Üstadım öncelikle izlenimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim. Sıfır almaya çalışıyorum o yüzden lounge paketi biraz zor. En fazla 53.000 TL çıkar benden. O fiyata confortline bile alamam belkide. Hiç bayiye gitmediğim için kesin bir bilgim yok. Ama biraz pazarlık yapılır diye tahmin ediyorum. DSG olayına gelecek olursak dediğim gibi benim bütçemi aşıyor DSG ile alındığında. Gerçi net bir kararım değil. Belki tekrar Honda civic FD6 kararıma dönebilirim. Kafam çok karışık kararsızlık çok kötü birşey :)

    İstanbul ankara gibi büyük bayiler 3000 veya biraz üzeri indirim yapıyorlar. Bana eskişehirde 2500 yaptılar. Azıcık zorlayın bari manuel lounge alın. Hakikaten comfortline ile donanım olarak çok farkları var sonra pişman olmayın. Fd6 siz bilirsiniz tabi ama sıfır garantili ilk sizin kullanacğaınız aracın tadını keyfini hiçbirşey veremiyor. Bir de civic'in şimdi yeni kasası gelecek 2-3 aya, o kasalar iyice eskimiş olacak bunu da düşünün.

    Alıntıları Göster
    2. araç olarak DSG olanını kullanıyorum benimki comfortline + hız sabitleme ve ön arka park sensörleri var. Araçtan gayet memnıunum problem yok. Yakıt ve performans iyi..




  • Auris veya civic bakacaksaniz poloya selam vermeyin bu birincisi
    Dsg olayi cok net dogru karar manuel ikincisi
    0km kesinlikle almayın kendinizi sogusletmeyin ucuncusu.
    Leon ve aurisi ikinci elde epey dolu alirsiniz,hatta 2014golf bile kovalayabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 21 Temmuz 2016; 16:39:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Auris veya civic bakacaksaniz poloya selam vermeyin bu birincisi
    Dsg olayi cok net dogru karar manuel ikincisi
    0km kesinlikle almayın kendinizi sogusletmeyin ucuncusu.
    Leon ve aurisi ikinci elde epey dolu alirsiniz,hatta 2014golf bile kovalayabilirsiniz
    Bundan önceki arabam 1.2 Tsi Polo idi. Arabadan gayet memnundum, bence sınıfındaki en iyi araçdır diyebilirim. Ben 2014 de 1.2 Tsi 90HP Comfortline Manuel aldım. indirim ile 43.500 'e almıştım doğuştan. Gerek sürüş konforu olsun gerek yol tutuşu gayet iyi. Şahsi düşüncem otomatik almandan yana. Ama Lounge olayına felan girme derim. çünki Lounge pakete geldiğin zaman C sınıfı araba fiyatına yaklaşıyorsun. Eğer B sınıfı alacaksan bu donanım yeterli olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Messerschmitt BF109 -- 21 Temmuz 2016; 16:44:30 >
  • 2012 TSI Manuel Polo var 56.000 aldık 64.000 oldu genel olarak memnum bıraktı...
  • 1.2 TSI Lounge gayet mantıklı.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğim gibi 53.000 TL maks. Eğer polo için kararım netleşirse ya donanım için ya da DSG için pazarlık yapacağım ikisini aynı anda alamam. Çünkü civic aracım otomatikti şimdi manuel alırsam alışamayabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

    Bundan önceki arabam 1.2 Tsi Polo idi. Arabadan gayet memnundum, bence sınıfındaki en iyi araçdır diyebilirim. Ben 2014 de 1.2 Tsi 90HP Comfortline Manuel aldım. indirim ile 43.500 'e almıştım doğuştan. Gerek sürüş konforu olsun gerek yol tutuşu gayet iyi. Şahsi düşüncem otomatik almandan yana. Ama Lounge olayına felan girme derim. çünki Lounge pakete geldiğin zaman C sınıfı araba fiyatına yaklaşıyorsun. Eğer B sınıfı alacaksan bu donanım yeterli olacaktır.

    Hocam şuan sıfır almak istesem comfortline donanımda standart olarak hangi donanımlar geliyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    2012 TSI Manuel Polo var 56.000 aldık 64.000 oldu genel olarak memnum bıraktı...

    TDI'dır o.
  • İbiza düşünmez misin? O paraya 1.0 eco tsi dsg ibiza alırısn, biraz zorlarsan styple plus paketle katlanır aynasına kadar eksiksiz olur. 110hp 200nm motor, 9 saniye 0-100 çok çevik bir araba, bol da satıyor. B sınıfındaki en iyi motor şanzıman kombinesini en uygun fiyata veriyor. Civic'in otomaği 11 saniyeden fazla, şehir içinde de 12 litrelere yaklaşıyor aradaki veirm farkını sen düşün. Tamam küşçük müçük ama devir ekonomi devri ve ben artık hep imkan varsa sıfırı öneriyorum.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Hocam seat markasına bir türlü ısınamadım. Seat markasının araçları nedense bana çok kısa sürede dökülüyormuş hissi verdi hep ve ikinci eli çok yavaş. Bu benim gözlemim tabikide. Bu arada yukarıda da sordum, şuan sıfır 1.2 tsi polo almak istesem comfortline donanımda standart olarak hangi donanımlar geliyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

    Bundan önceki arabam 1.2 Tsi Polo idi. Arabadan gayet memnundum, bence sınıfındaki en iyi araçdır diyebilirim. Ben 2014 de 1.2 Tsi 90HP Comfortline Manuel aldım. indirim ile 43.500 'e almıştım doğuştan. Gerek sürüş konforu olsun gerek yol tutuşu gayet iyi. Şahsi düşüncem otomatik almandan yana. Ama Lounge olayına felan girme derim. çünki Lounge pakete geldiğin zaman C sınıfı araba fiyatına yaklaşıyorsun. Eğer B sınıfı alacaksan bu donanım yeterli olacaktır.

    Hocam şuan sıfır almak istesem comfortline donanımda standart olarak hangi donanımlar geliyor ?

    Polo Trendline
    İç Donanım

    "Grip" kumaş koltuk döşemesi

    "Composition Color" Radyo-CD-MP3-WMA çalar (Türkçe dil seçenekli, 5" renkli dokunmatik ekran)

    Aux-in girişi ve SD-Card okuyucu

    USB-in müzik çalar bağlantısı

    6 hoparlör

    Katlanabilir arka koltuklar

    Önde iki adet bardak tutucu

    Bagaj bölmesi ışıklandırması

    Soğutmalı torpido gözü

    Elektrikli ön ve arka camlar

    Dış Donanım

    5 J x 14 çelik jantlar, 175/70 R14 lastikler

    Çelik jantlı stepne

    Gövde rengi kapı kolları

    Gövde rengi yan aynalar

    Elektrik ayarlı ve ısıtmalı yan aynalar

    Yan aynalarda LED sinyal lambaları

    Ön radyatör ızgarasında dekoratif krom çıta

    Gündüz sürüş farları

    Konfor

    Bluetooth'lu mobil telefon hazırlığı

    Yol bilgisayarı (Türkçe dil seçenekli)

    Uzaktan kumandalı merkezi kilit

    Klimatik (Manuel klima)

    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu

    Yükseklik ayarlı ön koltuk başlıkları

    Toz ve polen filtresi

    Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon

    Far yükseklik ayarı

    Güvenlik

    Anti blokaj fren sistemi (ABS)

    Elektronik stabilizasyon programı (ESP)

    Elektronik motor çekiş kontrolü (MSR)

    Elektronik diferansiyel kilidi (EDL)

    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)

    Hidrolik fren asistanı (HBA)

    Arka koltuklarda iki adet çocuk koltuğu sabitleyici (ISOFIX)

    Hill Hold fonksiyonu (Eğim kalkış asistanı)

    İkincil çarpışma freni (Multi-collision brake)

    Hıza duyarlı elektro-mekanik servo direksiyon

    Sürücü ve yolcu ön hava yastığı (yolcu hava yastığı deaktivasyonu)

    Arka sis lambası

    Üçüncü stop lambası

    Piroteknik ön emniyet kemerleri

    Arkada 3 adet 3 noktalı emniyet kemeri

    Ön emniyet kemeri görsel ve sesli uyarı

    Arkada 3 adet koltuk başlığı

    Immobilizer

    Lastik basınç uyarısı

    Disk frenler, ön

    rendline donanımına ek olarak aşağıdaki özellikler sunulmaktadır.
    Polo Comfortline
    İç Donanım

    "Rail" kumaş koltuk döşemesi

    1/3 - 2/3 oranında asimetrik katlanabilir arka koltuklar

    Ön kol desteği ve entegre eşya gözü

    Ön koltuk arkalarında harita cepleri

    Çok fonksiyonlu deri direksiyon

    Deri el freni

    Deri vites topuzu

    Sürücü ve yolcu ışıklı makyaj aynaları

    Ön ve arkada iki adet okuma lambası

    Çift kademeli bagaj zemini

    Dış Donanım

    6 J x 15 "Tosa" alüminyum alaşımlı jantlar, 185/60 R15 lastikler

    Ön tampon altında ilave dekoratif krom çıta

    Konfor

    Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu

    Start/Stop sistemi

    Fren enerjisi geri kazanımı

    Güvenlik

    Disk frenler, arka




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Messerschmitt BF109

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

    Bundan önceki arabam 1.2 Tsi Polo idi. Arabadan gayet memnundum, bence sınıfındaki en iyi araçdır diyebilirim. Ben 2014 de 1.2 Tsi 90HP Comfortline Manuel aldım. indirim ile 43.500 'e almıştım doğuştan. Gerek sürüş konforu olsun gerek yol tutuşu gayet iyi. Şahsi düşüncem otomatik almandan yana. Ama Lounge olayına felan girme derim. çünki Lounge pakete geldiğin zaman C sınıfı araba fiyatına yaklaşıyorsun. Eğer B sınıfı alacaksan bu donanım yeterli olacaktır.

    Hocam şuan sıfır almak istesem comfortline donanımda standart olarak hangi donanımlar geliyor ?

    Polo Trendline
    İç Donanım

    "Grip" kumaş koltuk döşemesi

    "Composition Color" Radyo-CD-MP3-WMA çalar (Türkçe dil seçenekli, 5" renkli dokunmatik ekran)

    Aux-in girişi ve SD-Card okuyucu

    USB-in müzik çalar bağlantısı

    6 hoparlör

    Katlanabilir arka koltuklar

    Önde iki adet bardak tutucu

    Bagaj bölmesi ışıklandırması

    Soğutmalı torpido gözü

    Elektrikli ön ve arka camlar

    Dış Donanım

    5 J x 14 çelik jantlar, 175/70 R14 lastikler

    Çelik jantlı stepne

    Gövde rengi kapı kolları

    Gövde rengi yan aynalar

    Elektrik ayarlı ve ısıtmalı yan aynalar

    Yan aynalarda LED sinyal lambaları

    Ön radyatör ızgarasında dekoratif krom çıta

    Gündüz sürüş farları

    Konfor

    Bluetooth'lu mobil telefon hazırlığı

    Yol bilgisayarı (Türkçe dil seçenekli)

    Uzaktan kumandalı merkezi kilit

    Klimatik (Manuel klima)

    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu

    Yükseklik ayarlı ön koltuk başlıkları

    Toz ve polen filtresi

    Yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon

    Far yükseklik ayarı

    Güvenlik

    Anti blokaj fren sistemi (ABS)

    Elektronik stabilizasyon programı (ESP)

    Elektronik motor çekiş kontrolü (MSR)

    Elektronik diferansiyel kilidi (EDL)

    Elektronik patinaj önleme sistemi (ASR)

    Hidrolik fren asistanı (HBA)

    Arka koltuklarda iki adet çocuk koltuğu sabitleyici (ISOFIX)

    Hill Hold fonksiyonu (Eğim kalkış asistanı)

    İkincil çarpışma freni (Multi-collision brake)

    Hıza duyarlı elektro-mekanik servo direksiyon

    Sürücü ve yolcu ön hava yastığı (yolcu hava yastığı deaktivasyonu)

    Arka sis lambası

    Üçüncü stop lambası

    Piroteknik ön emniyet kemerleri

    Arkada 3 adet 3 noktalı emniyet kemeri

    Ön emniyet kemeri görsel ve sesli uyarı

    Arkada 3 adet koltuk başlığı

    Immobilizer

    Lastik basınç uyarısı

    Disk frenler, ön

    rendline donanımına ek olarak aşağıdaki özellikler sunulmaktadır.
    Polo Comfortline
    İç Donanım

    "Rail" kumaş koltuk döşemesi

    1/3 - 2/3 oranında asimetrik katlanabilir arka koltuklar

    Ön kol desteği ve entegre eşya gözü

    Ön koltuk arkalarında harita cepleri

    Çok fonksiyonlu deri direksiyon

    Deri el freni

    Deri vites topuzu

    Sürücü ve yolcu ışıklı makyaj aynaları

    Ön ve arkada iki adet okuma lambası

    Çift kademeli bagaj zemini

    Dış Donanım

    6 J x 15 "Tosa" alüminyum alaşımlı jantlar, 185/60 R15 lastikler

    Ön tampon altında ilave dekoratif krom çıta

    Konfor

    Yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu

    Start/Stop sistemi

    Fren enerjisi geri kazanımı

    Güvenlik

    Disk frenler, arka


    Alıntıları Göster
    yüksek modelli 2. eli sağlam olur, bu amaçlarla alıyorsan iyi araba polo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    2012 TSI Manuel Polo var 56.000 aldık 64.000 oldu genel olarak memnum bıraktı...

    TDI'dır o.

    Yorum atmak için yazmak dedikleri bu olsa gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    2012 TSI Manuel Polo var 56.000 aldık 64.000 oldu genel olarak memnum bıraktı...

    TDI'dır o.

    Yorum atmak için yazmak dedikleri bu olsa gerek.

    TSI demişsiniz TSI değil işte yalan mı?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.