Şimdi Ara

VW POLO 1.2 TSI MANUEL NASILDIR ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
2.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    Sövdürme beni şurda benzinli tsi 2012 polo işte ulan ablamın arabasını benden iyi mi bileceksin şurda bişey yazacam ban yiyecem hayret bişey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Öncelikle teşekkür ederim.

    1. Herhangi bir sorunla karşılaştınız mı ? Motor, elektronik, iç trim sesi vs.
    2. Müzik sistemi nasıl ?
    3. Bozuk yollardaki süspansiyon performansı ?
    4. İç mekan ferahlık durumu ?
    5. Uzun yola çıktıysanız eğer rampalarda motorun tepkisi ?
    6. Kolçak konumu ve oturuş pozisyonu ?
    7. Arka diz mesafesi ?

    Rica ederim.

    1) Mekanik herhangi bir sorunla karsilasmadim.

    -7000km'de arka camin acarken ve kapatirken araya tas girmis gibi cirilti sesi cikartmasindan dolayi servise gittim, garantiden cam fitili degisti.

    -Orta konsolda ki ekran kafasina gore donuyor. (Bu zamana kadar 2 kere dondu.) Ancak bu sorun tum Passat, Polo, Golf vb araclarin ekranlarinda oluyormus. Muhtemelen yazilimla alakali. Iyilestirebilirler.

    Onun disinda tek problem cok sukur yasamadim. Ne trim sesi ne baska birsey yok aracimda.

    2) Standart dinleyiciyseniz memnun edecektir. Bu konu da kulaklarimin cok hassas oldugunu sanmiyorum ancak binen herkes guclu oldugunu opsiyon olup olmadigini sordu.

    3) Suspansiyonun calisma araliginin dar oldugunu dusunuyorum. Yavas gecince lup lup ediyor da hizli gecinde kisalarda arkasi pat ediyor. O an icinizden " cok derin degildi ki ya " diye geciriyorsunuz. Aracin cokta yumusak oldugunu dusunmuyorum ancak bu yol tutusa epey katki sagliyor. Kafasi korkunc dirayetli. Amac konforsa lastik degisiminde yumusak hamurlu bir urunle istenileni yakalayacaginizi tahmin ediyorum. Nihayetinde araba hepten de tasin ustunde gitmiyor.

    Boyle yaziyorum ki araci aldiginiz da dikkat edin, sizin icin onemli mi degil mi o an ki tepkisi daha iyi analiz edin. Surdugunuz de " o kadar da sert degilmis " bile diyebilirsiniz.

    4) Arkadaslarin da yazdigi arabanin ideali herkes 1.75 ise yolculuk baymiyor da surucu 1.80 ve uzeri ise arkada ki 1.60-1.70 lik yetiskin bunalabilir. Nihayetinde B segmentinin dezavantajini yasatiyor. Ama gunumuzde araclari genisletip, uzattilar. Gecen Golf 3 veya 4 un teknik verisini internetten bulup Polo ile kiyasladim aks araligi ve genisligi hemen hemen ayni cikti. Demem o ki onceden genis diye aldigimiz araclar B segmentiyle kafa kafaya neredeyse bazi markalarda.

    5) Aracla iki sefer uzun yol yaptim. Hatta sonuncusunda tam 4 saatte Cesmeden, Bursaya geldim. (Iki kere de mola vererek.) Oyle bir kastirdim ki yol boyu dogru duzgun 120km/h suratin altina dusmedim. 1.6tdi lardan 150km/h hizda onumden cekilsin diye yokus yukari yol istedigimi bile hatirliyorum.

    Iki yolculugumun da tuketim verileri ve konulari forumda mevcut dilerseniz linkleri paylasirim.

    Bu yolculuklarimda birincisinde 780 digerinde de 860 km yol katettim. Ve bu yolculuklarin ikisi de Bursa/Cesme - Cesme/Bursa ayni gun icinde gidis/donus seklinde oldu. Aractan indigimde öff cok yordu hissine kapilmadim. Gurultuden sesten kafam balon gibi oldu diye hic demedim. Yalitim anlaminda resmen segment ustune oynuyor.

    6) Ilk aldigimda yuksekte oturuyorum gibi hissetmistim ama daha sonra bu his gecti. Zaten yuksekligi ayarlanabilir kol dayama vs rahat etmenizi sagliyor. Ilk 5000km kadar koltugun popo kisminda ki yanal destegin yetersiz oldugundan yakinmistim ama bir sekilde sirtligi ayarlayarak, arabaya alisarak bu durumu astim diyebilirim.

    7) Arka diz mesafesi dedigim gibi 1.75 - 1.80 lik surucu icin arkayi da 1.75 olarak dusunebilirsiniz.


    8) Ben alirken vites takilmasi ve motorun dizel gibi calismasi yuzunden epey korkutucu yazilar okumustum. Vites abarttiklari gibi takilmiyor, motorun da sesli calismasi ilk 15-20 saniyelik bir sure, sonra dedikleri gibi sesini duymuyorsunuz. Bu madde de ek olsun.🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Sövdürme beni şurda benzinli tsi 2012 polo işte ulan ablamın arabasını benden iyi mi bileceksin şurda bişey yazacam ban yiyecem hayret bişey.

    Şu an acayip gereksiz bir şey için tartışıyoruz ama Türkiye'de yaşıyorsanız o araba TSI değil, olamaz. Türkiye'ye 2014'ten önce TSI Polo gelmedi.
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    Ne oluyor o zaman önceki benzinliler ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 21 Temmuz 2016; 19:45:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Ne oluyor o zaman önceki benzinliler ?

    Önceki benzinlilerdense düz 70 bg lik motordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya turbosuz motordur ya da illa tsi ise gti.dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sehir içi tamam da s.dısı ve açık yolda civic ten sonra yol tutusu ve ferahligi sizi gercekten tatmin edecegine emin misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 Tsi roket gibi arabadır, forumda konusu da vardır
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=94540332&p=1&anchorToGo=94540332#94540332

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.