Şimdi Ara

VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
3
Favori
31.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rallyman61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rallyman61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rallyman61

    Konu sahibi arkadaş ve Polo aracı olanlar için FaceBook'ta Olan grubumuza dahil olabilirsiniz. Her türlü paylaşım buluşma yardımlaşma için. Link

    https://www.facebook.com/groups/polobuyuksun/

    Buda grubumuzun en Full aracı. Sunroof hariç olmayan yok.


    LED aydınlatmalı, Bi-Xenon Farlar
    Orijinal Alaşım jantlar yok.
    Dijital Klima
    Otomatik Kararan iç dikiz aynası ve yağmur sensörü (silecek kolundan görebildigim kadarıyla yok)
    ESP + HillHolder yok. (Konsoldaki tuşlardan görebildiğim kadarıyla)
    Boya Opak.
    Cam filmi sonradan ekletilmiş.

    ve dediğiniz gibi sunroof yok.

    Full anlayışınız bu mu?

    Tamam herşeye katılıyorum da boya opak demişsin. Beyaz olunca full olmuyo mu. Yada vw'de sedefli beyaz varda biz mi bilmiyoruz.

    Led aydınlatmalı bi.Xenon far. Buna kimse gti hariç 4 milyar veripte almaz. Jantlar orjinal alaşım iyi araştırda yaz .

    Digital klima yok katılıyorum ancak bu pek fark etmez.

    Cam filimi sonradan yapıldı markasını hatırlamıyorum ancak kaliteli.

    Diğer şeyleri görmüyosun sanırım. RCD 510 ve ops arkalı önlü park sensörü var. GTİ direksiyon var. + 130 hp gücünde chipli.

    Böyle bir aracı böyle bir fiyata alın bakalım.

    Ayrıca ayak aydınlatmalarıda var. Grubun en full aracı dedim. Türkiyenin full+full demedim. Ancak yinede benim saydığım özellikleri türkiyede bir arada görmek çok zor.

    Opak boyayı belirtmemin sebebi, boya için herhangi bir ek ücret verilmediğini vurgulamak içindi, bunda bir sakınca yok zaten,bizdeki araç koyu gri, o renk olmasa beyaz alacaktık.

    LED'li farlara gelelim, Ben 4.000 lira verilip alınır, yada niye almadınız demiyorum, sonuçta opsiyonel ve ekletebilinen bir donanım, arkadaşınızın aracında na-mevcut.

    Jantları yeterince araştırdım, beni forumdan bilmiyorsunuz herhalde (son derece normal, meşhur biri değilim sonuçta), ama yine de talihsiz bir yorum olmuş. Zamanında, opsiyonel olarak eklenen, veya yetkili serviste, VAG'ın kendi imalatı olan jantları bizzat forumda resimli olarak gösteren bir konu açmıştım, aratın bulun.

    "Syenit" diye orijinal bir jant yok, kaldı ki Polo için üretilen 16' veya 17' jantların hiçbirisi bu kalıpta değil, araştırmaya bu kadar kafayı taktıysanız, VW'in bütün global sitelerinde aratın bulun, böyle bir jant modeli yok. Varsa 9 yıllık üyeliğimi kapattıracağım bu kadar iddialıyım.

    Dijital klima fark etmez, xenon'a para verilmez, jantı dışardan aldık, sorumu yinelemek zorundayım: FULL ANLAYIŞINIZ BU MU?

    rcd510 ve park sensörlerini tabiki donanımdan sayıyorum, ancak sizin anlamadığınız şey, full donanımdan kastımız (forum olarak), aracın kendi üreticisi tarafından bizzat üretilen, o modele spesifik geliştirilen ekipmanlar.

    Bende gideyim Polo 1.2 trendline alayım, rns510 dışardan takılır, sis farı da aynı şekilde, camlara da film çekeriz, spor egzos, spor yay, karbon kaplama, bluetooth kiti bunların hepsini yan-sanayi ürünlerle karşılarım, bu aracı DOLU yapmaz, AKSESUARLI yapar.

    Sizin saydığınız şeyleri Türkiye'de görmemiz tabiki de zor, çünkü KULLANICI KENDİ ZEVKİNE GÖRE BİRŞEYLER KOYMUŞ ARABAYA, mesela çakma xenonlu sis farını mümkünse de başka araçlarda görmeyelim zaten.

    Cevabınızı uslubla yazmanızı takdir ettim. İlk başlarda ergen zannettiğim için biraz kırıcı yazmış olabilirim özür diliyorum. Kesinlikle yazdıklarınızda haklısınız. Çakma Xenon farlar filan yok tamamiyle orjinal herşey. Comfortline zaten en full araç poloda biliyosunuzdur. Jant olayına gelirsek bundada haklısınız siyenit adındaki jant. Buda sonuçta çakma yerlerden taktırılmadığı vw güvencesi altında olduğu için orjinal yazdım.

    Aksesur mevzusuna gelirsek. RNS 510 aracı aksesuarlı değil dolu yapar. OPS sistemli sensörlerde öyle. Yol bilgisayarı ve CC opsiyonel. Sonuçta bunlar aksesuar değil opsiyonel. Film egsoz ucu bunlara katılıyorum bunlar aksesuara girer.

    Merak etmeyin full anlayışım bu değil benimde. Ancak diğer pololara nazaran oldukça donanımlı bir araç.

    Ben teşekkür ederim, forumun amacı öğrenmek ne de olsa.

    Bu arada, Ön-Arka görüntülü park sensörü ve rns510'dan kesinlikle etkilendiğimi belirtmeliyim... Karbon kaplama da mesela bence çok şık durmuş ama donanımdan sayamıyorum işte

    Bu arada, sadece düzeltmek istiyorum; Yol Bilgisayarı 2012 model Polo'larda standart hale getirildi. Cruise Control hala opsiyonel.

    Bendeki araç da -malesef- Comfortline. Neden malesef? Çünkü elimde olsa Highline alırdım

    Saygılarımla
    Can SAYIN

    Doğru söylüyosunuz unutmuşum yol bilgisayarının standart hale getirildiğini :)

    Polo araca sahipsiniz madem gurubumuza bekleriz...
    https://www.facebook.com/groups/polobuyuksun/

    Saygılar benden Metin SATIR.




  • Kazasiz belasiz sürüsler dilerim, 1 yil önce POLO 2011 modelini test etme sansim olmustu, arac bostu fakat cok keyifliydi. Buda eminimki dahada keyiflidir.

    Zaman yaklasiyor artik, benimde 15l/100km litrelerden kurtulmam lazim..
  • VW Polo vs Opel Astra

     VW Polo 1.6 TDI DSG Kullanıcı İncelemesi
  • Sırf yakıtı dizel olsun diye 47 bin lira para vermek çok abest , yada bana mı öyle geliyor anlamadım

    Araba donanım fakiri hiç bir şey yok sis farı bile opsiyon ile eklenmiş

    Jant yok en basitinden , 90 model şahinde bile varken

    En önemlisi arabada ESP yok , can güvenliği çok önemli

    Dsg bomba muamelesi görüyor zaten patlan patlayana

    Sırf dizel arabaya binmek için ödenen ücret akıl kârı değil gibi geliyor

    Neden bu kadar fahiş fiyata polo'yu tercih ettiniz gerçekten merak ettim açıklamak isterseniz eğer ...

    Teşekkürler
  • Madem herkes fikrini söylemiş ben de söyleyim. 47 bine C4 comfort 1.6 hdi 92 BG alır binerdim şahsen. Yarım donanımlı minicik arabaya 47 bin çok ama çok saçma. Madem böyle eksik donanımlı bir araç alınacak C sınıfı tercihim olurdu. Otomatik vitesli arabayı zaten beni kesseniz aldıramazsınız.
  • Çok para. Donanımlı olsa bir şey demeyeceğim de. Neyse para sizin fikir sizin Allah kaza bela vermesin.
  • bende nasipse yarın 2011 model dsg tdi bir araç alıyorum eşim için. araç çok dolu bir araç değil kazasız boyasız ,çelik jant park sensörü mevcut 26.000km ben aldıktan sonrada rcd510 ve cc uygulaması yaptırmayı planlıyorum tabi mümkünse. :) 39.400 bu araç için sizce nasıl fiyattır?

    biz poloyu, sciroccodan dsg yi tanıdığımız için tercih ettik. şahsi kanaatim dsg şu an tercih edilebilecek en iyi vitestir. kullanım rahatlığı ekonomi ve motorun gücünü yere aktarım kusursuz.

    bizler vw alırken en çok motor ve şanzımana para veriyoruz; malesef aracı doldurmak istediğinizde diğer modellerde de fiyat çok fark ediyor.

    araç için yapılabilecek vag com uygulamalarında önerileriniz varsa memnun olurum
  • Yarı otomatik bir arabaya HILL HOLDER koymayan tek firma VW herhalde

    Bu paraya bu arabayı almak nasıl bir mantık çözmüş değilim

    ESP'de yok yıl oldu 2013



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi özgünhan -- 13 Mart 2013; 16:25:34 >
  • 2011 manuel punto evomda bile esp +hill hold vardı, ama polo nun fiyatı vw olmasından kaynaklı bu kadar yüksek sanırım, tercihlere saygımız sonsuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgünhan

    Yarı otomatik bir arabaya HILL HOLDER koymayan tek firma VW herhalde

    Bu paraya bu arabayı almak nasıl bir mantık çözmüş değilim

    ESP'de yok yıl oldu 2013

    Ama dört cam otomatik ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkebay

    quote:

    Orijinalden alıntı: özgünhan

    Yarı otomatik bir arabaya HILL HOLDER koymayan tek firma VW herhalde

    Bu paraya bu arabayı almak nasıl bir mantık çözmüş değilim

    ESP'de yok yıl oldu 2013

    Ama dört cam otomatik ???

    Olmaz olsun 4 cam otomatik

    1.2 tsi manuel golf alirdim en bos arabaya binerdim
    Neymis az yakiyormus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Madem herkes fikrini söylemiş ben de söyleyim. 47 bine C4 comfort 1.6 hdi 92 BG alır binerdim şahsen. Yarım donanımlı minicik arabaya 47 bin çok ama çok saçma. Madem böyle eksik donanımlı bir araç alınacak C sınıfı tercihim olurdu. Otomatik vitesli arabayı zaten beni kesseniz aldıramazsınız.

    48 bine mcp 112'liğini aldım be hocam:) o kadarki kazık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Respect_vti

    Bende 1.2tdi bm sahibiydim esp standarttı. Esp'siz viraj performansını çok merak ediyorum çünkü ben paldır küldür daldıgım halde kesinlikle çizgisini bozmadan ilerliyordu. Çelik jantta vardı Benimki 90 dan aşagı 5 e atınca çekmiyordu malesef çok tıkanıyordu genellikle 110 da 5 vitese atıyordum bende ideali oydu. Böyle d7 80km/h görünce duygulandım.




    Merhabalar, acaba kullandığınız 1.2 tdi polonun şehir içi yakıt tüketimi nasıldı acaba?
  • Bu hafta aynı bu modelden almayı düşünüyorum önerir misiniz?
    Yakıt tüketimi nasıldır?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski aracın golf TSİ 122ps lpgli
    Şimdi punto 77ps atmosferik lpgli ye biniyorum.
    Arkasimin 1.2 TDI polo su var

    Golfu hiç katmayayim gerçekten das auto diyeyim, diğerlerine ayıp olur. zaten c segmentinde ve o segmentte de cok baskın...

    Polo 2011 boş trend galiba. Punto2011 fire dinamic evo kokpiti çok hoş ama biraz sözde dolu. Punto sanılanın aksine güzel yol tutuyor hatta sınıfının en iyisi diye biliyorum opel şaseli.

    -Polo 1.2 TDI direksiyon düşük hızlarda sert, punto city modla pamuk. Uzun yolda ikisinde sertlesiyor. Ama polo tepkileri daha çabuk alıyor daha keyif veriyor

    -Süspansiyon lari ya aynı ya punto yumuşak.

    - polo 1.2tdi bayağı homurdak ama 2400d/da puntoya gore çok zevkli. Punto 8v 77ps teknoloji fakiri ile 0-130arasi fena değil. Punto da odullu multiair 105ps ve 1.3mjet 75 90ps seçenekleri var keyifli olacağı kesin.

    - 110da punto motoru ses vermeye başlıyor hep yüksek devir karakteri var. 110dan sonra gittiği belli olsa da güven hissi polodan az değil

    -polo 110ile 140km/h i aynı gibi hatta 140 150motor devrini aldığından daha sessiz. Punto benzinli 77ps 120 demeden devirde ilginç olan 4te 170e kadar devir bandı musade ediyor sonrası sonsuz yokuş aşağı...

    * punto+lpg 7-8000tl fiyat avantajı haricinde deri direksiyon vites, dönüş sis farı, park sensoru, kumandalı direksiyon celik janti,S&S gibi artıları var esp ve hız sabitleyici ikisinde de yok. Yakıt mono hesaplaninca aynı ama punto %9benzin tuketiyr siralidan dolayı bassanda çok yakıtı artmiyor


    Şahsi gorusum polo trend 1.2tdi yerine punto 1.3mjet dinamik esp li cc li alinabilir ama ikisinde cebi mutlu eder. Eski vw kullanicisi(felicia 165000,polo125000,golf125000km de sattim) olarak vw ne çamur atanlar on yargili. pahalı ama dolusu en kullanıcı odaklı araçtır. Dünyanın en çok satani zaten...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06onur -- 16 Kasım 2015; 21:49:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.