Şimdi Ara

VW Polo 2021 Life alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
1
Favori
2.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kilometresi düşük (8.000 km) makyajlı kasa 2021 VW Polo Life pakedi, 970 bin TL civarı bir fiyata denk getirme şansım var. (2023 liste fiyatı şu an için opsiyonlarla birlikte 900 bin TL civarına denk geliyor) 6 aydır da -güya- listeye yazılmış durumdayım ve sıra beklemekteyim. Sizce ne yapmalıyım? Uygun bir ticaret midir? Ya da önerebileceğiniz başka bir marka/model var mıdır?



    Şimdiden teşekkür ederim.




  • Hem 1.0 TSI Polo Life hem de Fabia 1.5 TSI Monte Carlo sahibi olarak söylüyorum, Fabia sanki yarım segment daha yukarıda hissettiriyor. Yol konforu ve yol tutuşu Fabia’ nın daha iyi. 0,28 cd rüzgar direnç katsayısı var, gazdan ayağınızı çektiğinizde arabanın akıcılığını anlıyorsunuz. Polo’ nun artısı kokpitte kullanılan daha soft kaliteli malzemeler ( Fabia’ da kaliteli bu arada ) Fabia’ nın ayrıca ilginç detayları var. Mesela sol yan ayna iç dikiz aynası gibi karartma özelliğine sahip. Birde geri görüş kamerası yıkama fonksiyonlu. Bunlar Polo’ da mevcut değil ki bir üst segmentte bile birçok arabada yok. Yani 100 bin fark verilip 1.5 TSI motorlu bir Fabia alınır her türlü. Performans olarakta şaka makinesi gibidir. Yoldaki birçok arabanın üzerinden atlıyor. Rüzgar direnç katsayısının düşük olması sebebiyle fabrika verisi 225 km/h son hızı var. Bu segmentte ki bir araç için çok iyi bir değer.
  • Arami A kullanıcısına yanıt
    İhtiyaç varsa alınır malum fiyatlar artıyor bayram sonu ne olur belli değil
  • Polo alınmaz mı ya, benim bir arkadaşım corollo ile Polo arasında kalıp Polo almıştı.

    Rafineliği, yekpareliği, şıklığı, kalitesi ve konforu sebebiyle çok optimum bir araç. Resmen B segmentinin ortalamasını artırıyor.
  • Sığıyorsanız neden olmasın. Polo polodur, yakıtı kabul edilebilir, gayet rafinedir performansı iyi olmasa da ucundan kurtarır. İhtiyaç varsa alınır
  • C segment az km bulunabilir sıfır alınmıyorsa
  • Şahsi fikrim B segmentinin en iyi aracı Polo’dur, hatta çoğu C segment araçtan yalıtım ve malzeme olarak daha önde
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-fiat-eses-otomotiv-2022-fiat-egea-cross-1.5t4-urban-hybrid-23.000-km-1105282482/detay

    Ben olsam en azından gider egea cross filan alırım, hem 1.5 turbo 4 silindir inceden hibrit motorum olur hem yerden yükseklik avantajı hem de tasarımı polo kadar sıkıcı değil rengiyle vs biraz daha canlı duruyor. İç hacim ve bagaj avantajı da var ayrıca.
  • Bende 2018 modeli var birkaç aya değiştirmeyi düşünüyorum.
    Konfor,yalıtım ve kalite olarak çok iyi. Motoru hacmi ve kullanım rahatlığı beni tatmin etmiyor
  • 100 bin daha verip 2022 model fabia 1.5 tsi premium alın. bagaj ve performans daha büyük.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 26 Haziran 2023; 21:48:1 >
  • Bir öneriniz var mı hocam bu konuda? Halihazırda bir C segmenti araç kullanıyorum çünkü.

  • daswagen kullanıcısına yanıt
    Reis şu corolloyu sat da bi vw al biz de kurtulalım sen de
  • Arami A kullanıcısına yanıt
    Vag düşünüyorsanız bence en mantıklı tercih scala kime soyleyip aldırdıysam pişman olmadı segment farkı genişliği tokluğu sizi daha fazla tatmin eder
  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    Sarı sitede 1.1 milyon ile 1.3 milyon arası değişiyor fiyatları, Octavia parası istiyorlar kafalar çok iyi.

  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    yeni kasa octavialar 1.5 m civarında. fabia parasındaki octavialar ağır hasarlıdır.

  • Hem 1.0 TSI Polo Life hem de Fabia 1.5 TSI Monte Carlo sahibi olarak söylüyorum, Fabia sanki yarım segment daha yukarıda hissettiriyor. Yol konforu ve yol tutuşu Fabia’ nın daha iyi. 0,28 cd rüzgar direnç katsayısı var, gazdan ayağınızı çektiğinizde arabanın akıcılığını anlıyorsunuz. Polo’ nun artısı kokpitte kullanılan daha soft kaliteli malzemeler ( Fabia’ da kaliteli bu arada ) Fabia’ nın ayrıca ilginç detayları var. Mesela sol yan ayna iç dikiz aynası gibi karartma özelliğine sahip. Birde geri görüş kamerası yıkama fonksiyonlu. Bunlar Polo’ da mevcut değil ki bir üst segmentte bile birçok arabada yok. Yani 100 bin fark verilip 1.5 TSI motorlu bir Fabia alınır her türlü. Performans olarakta şaka makinesi gibidir. Yoldaki birçok arabanın üzerinden atlıyor. Rüzgar direnç katsayısının düşük olması sebebiyle fabrika verisi 225 km/h son hızı var. Bu segmentte ki bir araç için çok iyi bir değer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi citm -- 27 Haziran 2023; 19:45:10 >




  • citm C kullanıcısına yanıt
    Yol tutuş farkı; Fabia Monte Carlo’da 17” Jant varken Polo Life’da 15” olmasından kaynaklanıyor.
  • Pisikletçi kullanıcısına yanıt

    Corolla sorun cikarmiyor çıkarsa satacak da iste :)

  • ben olsam alırdım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.