Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben şahsen otomatik arac düşünüyordum ama dsg sorunu yüzünden vazgecmek üzreyim
  • Bu arada EuroNcap tan 5 yıldız alan Polo hakkında bazı iddialar vardı ama burda mı başka başlıkta mı hatırlamıyorum Polo EuroNCap ten 5 yıldızı 1.2 Trendline 4 hava yastıklı Hız Sınırlandırma Asistanı ve ESC(Electronic Stabilization Control) olmayan aracı ile almış arkadaşlar.Bilgi olsun diye veriyorum...





  • Bu arada POLO kullananlar hiç sesiniz çıkmıyor. Nerelerdesiniz. Araçlarınızın kronik sorunları var mıdır? Veya şu anki izlenimleriniz nelerdir? Paylaşımlarınızı bekliyoruz.

    Ya da araba o kadar sorunsuz ki yazacak bir şey bulamıyor adamlar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Bu arada EuroNcap tan 5 yıldız alan Polo hakkında bazı iddialar vardı ama burda mı başka başlıkta mı hatırlamıyorum Polo EuroNCap ten 5 yıldızı 1.2 Trendline 4 hava yastıklı Hız Sınırlandırma Asistanı ve ESC(Electronic Stabilization Control) olmayan aracı ile almış arkadaşlar.Bilgi olsun diye veriyorum...


    1.
    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/results/vw/polo/371.aspx


    quote:

    Front seatbelt pretensioners:
    Front seatbelt load limiters:
    Driver frontal airbag:---------------------single stage
    Front passenger frontal airbag:----------single stage
    Side body airbags:------------------------combined with side head airbag
    Side head airbags:


    Evet 4 havayastığı var hatta yan vücut havayastıkları(Side body airbags) kısmında yan kafa havayastığı ile birleştirilmiş(combined with side head airbag) yani 6 havayastığı gibi. Türkiyedeki 2 havayastıklı.

    2.
    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/results/vw/polo/371.aspx


    quote:

    Safety Assist----------------------------------Total 5 pts | %71

    SPEED LIMITATION ASSISTANCE---------------0.0 pts
    - Not available
    ELECTRONIC STABILITY CONTROL (ESC)-----3.0 pts
    - optional but meeting fitment rate
    SEATBELT REMINDER----------------------------2.0 pts
    - driver
    - passenger


    Hız Sınırlandırma Asistanı(Speed Limitation Assistance)'nın Güvenlik Desteği(Safety Assist) kısmındaki etkisi toplam 7 puan(1 Puan Hız Sınırlandırma Asistanı, 3 Puan Elektronik Stabilite Kontrolü, 3 Puan Emniyet Kemerleri;1 sürücü, 1 ön yolcu, 1 arka) üstünden 1 puandır ki bu da yıldızı oldukça az etkiliyor.

    3.
    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/results/esc.aspx


    quote:

    Do all 5-star cars have ESC?
    For a car to be awarded 5 stars, ESC must be at least optionally available on all of the tested model variants on sale in the EU-27. Moreover, ESC must be present on 90% or more of all variants sold in the EU-27. Currently, Euro NCAP does not test or compare the performance of various ESC systems, but has compared the performance of cars with and without ESC.


    Yani diyor ki;

    quote:

    Tüm 5 yıldızlı araç ESC'ye sahip mi?
    Bir arabanın 5 yıldızla ödüllendirilmesi için, ESC(Elektronik Stabilite Kontrolü - ESC sistemin genel adıdır, ESP Bosch'un ürettiği ESC sistemi ürünüdür) test edilen modelin Avrupa Birliği-27 ülkelerinde satılan tüm çeşitlerinde en azından opsiyonel olarak uygulanabilir olmalıdır. Buna ek olarak, ESC Avrupa Birliği-27 ülkelerinde satılan tüm çeşitlerin %90 veya daha fazlasında mevcut olmalıdır. Şu anda, Euro NCAP çeşitli ESC sistemlerinin performansını test etmiyor veya karşılaştırmıyor, ancak ESC bulunan ve bulunmayan arabaların performanslarını karşılaştırmıştır.


    İkinci maddede kullandığım tabloda Elektronik Stabilite Kontrolü (ELECTRONIC STABILITY CONTROL (ESC)) kısmında "opsiyonel ama donanım oranını karşılıyor"(optional but meeting fitment rate) diyor. Yani yukarıdaki kuralı sağladığını anlatıyor. Ancak ülkemizde böyle bir opsiyonellikten bahsedemiyoruz malesef.


    O "EuroNcap tan 5 yıldız alan Polo hakkında bazı iddialar" veya bunların bir kısmı önceki mesajlarımdan bazıları sebebiyle bana aitti, hala da öyle. Tabi ki bilgisi olan herkesin bilgi vermesi özgürlüğü var ülkemizde, ben de bilgi olsun diye veriyorum ;) Saygılar.




  • Demek istediğimi tam anlatamamış olabilirim. Yani tamam bizdeki ile aynı araç girmemiş ama en fulude girmemiş teste...
  • Ya bir de gerçekten kıyaslama tabiki yapılacaktır da cidden bu aracı almayı düşünüyorum, polo kullanıcıları sorunlarını yazarsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Bu arada POLO kullananlar hiç sesiniz çıkmıyor. Nerelerdesiniz. Araçlarınızın kronik sorunları var mıdır? Veya şu anki izlenimleriniz nelerdir? Paylaşımlarınızı bekliyoruz.

    Ya da araba o kadar sorunsuz ki yazacak bir şey bulamıyor adamlar....



    Ben en ufak bi olumsuzlukla karşılaşmadım ve iyi ki Polo almışım diyorum.Son kararı test sürüşü yapıp kendiniz verin bence.




  • Mart ayından beri kullanıyorum.
    1 tane sorun çıkarmadı.
    Allah göstermesin de.

    Ama tek bir ufak sorun var, oda sorun değil bence.

    Sigara yakıcı bozuldu, başka şey takınca elektrik geliyor, ama çakmak yanmıyor.

    :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    Nisan ayındaki karşılaştırma mesajımdan alıntı yapılıp yorumlar yazılmış.Ben karşılaştırmayı liste fiyat ve donanımlarına göre yaptığımı zaten yazdım,pazarlığı hesaba katarsanız işler değişir tabiki.

    Ama genel kanı benzinli comfortline polo fiyatına pazarlıkla titanium+xp fiesta alınabildiği,doğrudur ben de böyle düşünüyorum şu anda.Ford pazarlığa daha açık....

    ....

    Tüm dünyada en ucuz araba ford cümlesine çok güldüm. Biz de avrupada sayılırız keşke öyle olsa.

    Kısacası kendi görüşümü yazayım,trend+sp fiesta yerine polo comfortline alınabilir ancak titanium+xp donanımlı bir fiestaya asla baz poloyu değişmem.Fiestadaki adam yağmurda silecek koluna dokunmayacak,tünele girdiğinde farlar otomatik açılacak,deri direksiyonundan hızını sabitleyecek,müziğinin sesini açacak,ön sislerini yakacak,klimayı otomatikte bir dereceye ayarlayıp yol boyunca dokunmayacak,arada yol bilgisayarındaki verilere bakacak,kararan aynası sayesinde arkadakilerin farları gözünü almayacak,alaşım jantları ve karartılmış arka camları olacak,arabanın içinde estetik aydınlatma ve çift renkli döşeme hava katacak,arabayı kitlediğinde aynaları katlanacak...

    Polodaki arkadaş da plastik direksiyondaki VW amblemine bakmakla yetinecek.Arada da malzemesi ne kadar kaliteli diye avunacak.Üstteki hiçbir özellik olmayacak...



    Sevgili omurkadir,

    quote:


    Tüm dünyada en ucuz araba ford cümlesine çok güldüm. Biz de avrupada sayılırız keşke öyle olsa.


    Siz de dahil diğer bazı arkadaşlar da sürekli olarak FORD daki pazarlık payı imkanlarından, aynı aksesuarları daha ucuza vermesinden bahsediyorsunuz ve sonra da en ucuz araba FORD kelimesine gülüyorsunuz..

    quote:



    Polodaki arkadaş da plastik direksiyondaki VW amblemine bakmakla yetinecek.Arada da malzemesi ne kadar kaliteli diye avunacak.Üstteki hiçbir özellik olmayacak...



    Öyle olmayacak. Polodaki arkadaş en azından "Arabaya" biniyorum diyecek. Das Auto.
    Ya da bizim kendi değişimizle
    "Eşeğe altın semer de koysan yine eşektir".

    Arkadaşlar.
    Demek istediğim çok açık idi bana göre. Ancak yine de anlaşılamadım. Bir de şöyle anlatayım:

    Dünyada temelde iki grup otomobil üreticileri var. O ve diğerleri. O ile işimiz yok. Diğerleri kısmında da 2 grup var:
    1-OEM tedarikçilerinden direksiyon, cam, koltuk, gösterge paneli vb. parçaları alıp, birleştirip, iyi kötü kabul edilebilir otomobiller yapanlar. FORD da bu grupta olup en alt seviyededir. Fiyatından da bellidir.

    2-Araba yapanlar. Arabanın ne olduğunu ve nasıl olması gerektiğini bilenler. Bu üreticiler de OEM tedarikçilerinden parça alırlar ancak bunlar, işin esası olan "araba yapma işini ve arabayı bir bütün olarak" bilirler. Bu yüzden de yaptıkları arabaların 1. gruptaki otomobillerle

    -4 tekeri olması
    -direksiyonu olması

    vb. gibi yönler dışında HİÇBİR ama HİÇBİR alakası yoktur. VW de bu gruptaki orta seviyede firmalardandır.

    Dolayısıyla Polo nun FORD dan ne farkı var? teknik olarak açıklayınız? ortaya koyunuz? sorularını defalarca
    soran sevgili genç leylek1983 ve bu şekilde düşünen arkadaşlarımıza olayı bu ANA YÖNÜYLE düşünmelerini ve daha çok öğrenmelerini tavsiye ederim.

    Tekrar edecek olursam. FORD "bol aksesuarı UCUZA verdiği için" parasını sonuna kadar hak ediyor.
    VW de ARABA olduğu için fazla fazla hak ediyor.
    FORD FIESTA, Polo dan şu bu sebeplerle daha iyidir demek ise en hafifi ile bilgisizlik bana göre.


    Polo nasıldır diye soran sevgili GökAy54 : Söylenecek birşey yok. Sadece alın ve binin derim. Acele etmek istemiyorsanız da sakın test sürüşü yapmayın. Ya da yapın, sonra da gidip FORD FIESTA yı deneyin ;)

    hepinize sevgiler,

    Not: Lütfen yazdıklarımdan alınganlık göstermeyin. omurkadir arkadaşımızın belirttiğinin benzeri olarak "fiyat/kalite" oranı dikkate alınırsa hepsi de mükemmel araçlar. Hepsi güzel, herkesin seçimi en doğru.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökAy54

    Demek istediğimi tam anlatamamış olabilirim. Yani tamam bizdeki ile aynı araç girmemiş ama en fulude girmemiş teste...


    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/tests/ford_fiesta_2008/333.aspx


    @GökAy54
    Bu sayfaya bakarsanız Fiesta'nın da 1.25 Trend ile girdiğini ancak tüm hava yastıklarının olduğunu görebilirsiniz. Tamam Ford'da bu haliyle satmıyor aracı bizde çünkü biz Avrupa değiliz ama en azından opsiyonel olarak bazına bile bu donanımı alabiliyorsunuz. Polo da o da yok benim sıkıntım bu.

    @Calik
    Sayın Calik hala aynı hatayı yapıyor, bakın ben bir sürü sebep sayabiliyorum size, ancak sizde elle tutulur bir şey yok. Kaliteymiş, başka şeylermiş bunları somutlaştıramıyorsunuz. Madem tedarikçiymiş, üreticiymiş dediniz, listeleyin Ford neresini kendisi yapıyormuş, VW neresini de biz de bilelim. Güvenlik konusunda da bu kadar iddialıysanız o zaman herkes Euro NCAP'i falan bıraksın, siz bir sayfa yapıp orda yıldız verin arabalara. Ben kendimi yeterince olgun görüyorum merak etmeyin siz, zaten nickimin böyle komik olması veya doğum tarihimin yazması sizin gibi bir konuda ortaya bir şey koyamayıp yaş muhabbetine saranları eskiden beri pek takmamamdandır. Herneyse ben somut şeyler koyuyorum ortaya, siz yok genç leylek, yok araştırın öğrenin demişsiniz. Merak etmeyin ben yeterince okuyan, araştıran biriyim, sizin gibi "BÜYÜK"(???)lerimin bu tür tavsiyelerine ihtiyacım olmayacak yaştayım. Okuyan anlar anlayacağını zaten. Saygılar.




  • Sis farı yada boavista cant alan varmı başka vw forumlarda jant 1.500 sis te 500-800 tl arası diyolar yokmu alan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calik


    quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    Nisan ayındaki karşılaştırma mesajımdan alıntı yapılıp yorumlar yazılmış.Ben karşılaştırmayı liste fiyat ve donanımlarına göre yaptığımı zaten yazdım,pazarlığı hesaba katarsanız işler değişir tabiki.

    Ama genel kanı benzinli comfortline polo fiyatına pazarlıkla titanium+xp fiesta alınabildiği,doğrudur ben de böyle düşünüyorum şu anda.Ford pazarlığa daha açık....

    ....

    Tüm dünyada en ucuz araba ford cümlesine çok güldüm. Biz de avrupada sayılırız keşke öyle olsa.

    Kısacası kendi görüşümü yazayım,trend+sp fiesta yerine polo comfortline alınabilir ancak titanium+xp donanımlı bir fiestaya asla baz poloyu değişmem.Fiestadaki adam yağmurda silecek koluna dokunmayacak,tünele girdiğinde farlar otomatik açılacak,deri direksiyonundan hızını sabitleyecek,müziğinin sesini açacak,ön sislerini yakacak,klimayı otomatikte bir dereceye ayarlayıp yol boyunca dokunmayacak,arada yol bilgisayarındaki verilere bakacak,kararan aynası sayesinde arkadakilerin farları gözünü almayacak,alaşım jantları ve karartılmış arka camları olacak,arabanın içinde estetik aydınlatma ve çift renkli döşeme hava katacak,arabayı kitlediğinde aynaları katlanacak...

    Polodaki arkadaş da plastik direksiyondaki VW amblemine bakmakla yetinecek.Arada da malzemesi ne kadar kaliteli diye avunacak.Üstteki hiçbir özellik olmayacak...



    Sevgili omurkadir,

    quote:


    Tüm dünyada en ucuz araba ford cümlesine çok güldüm. Biz de avrupada sayılırız keşke öyle olsa.


    Siz de dahil diğer bazı arkadaşlar da sürekli olarak FORD daki pazarlık payı imkanlarından, aynı aksesuarları daha ucuza vermesinden bahsediyorsunuz ve sonra da en ucuz araba FORD kelimesine gülüyorsunuz..

    quote:



    Polodaki arkadaş da plastik direksiyondaki VW amblemine bakmakla yetinecek.Arada da malzemesi ne kadar kaliteli diye avunacak.Üstteki hiçbir özellik olmayacak...



    Öyle olmayacak. Polodaki arkadaş en azından "Arabaya" biniyorum diyecek. Das Auto.
    Ya da bizim kendi değişimizle
    "Eşeğe altın semer de koysan yine eşektir".

    Arkadaşlar.
    Demek istediğim çok açık idi bana göre. Ancak yine de anlaşılamadım. Bir de şöyle anlatayım:

    Dünyada temelde iki grup otomobil üreticileri var. O ve diğerleri. O ile işimiz yok. Diğerleri kısmında da 2 grup var:
    1-OEM tedarikçilerinden direksiyon, cam, koltuk, gösterge paneli vb. parçaları alıp, birleştirip, iyi kötü kabul edilebilir otomobiller yapanlar. FORD da bu grupta olup en alt seviyededir. Fiyatından da bellidir.

    2-Araba yapanlar. Arabanın ne olduğunu ve nasıl olması gerektiğini bilenler. Bu üreticiler de OEM tedarikçilerinden parça alırlar ancak bunlar, işin esası olan "araba yapma işini ve arabayı bir bütün olarak" bilirler. Bu yüzden de yaptıkları arabaların 1. gruptaki otomobillerle

    -4 tekeri olması
    -direksiyonu olması

    vb. gibi yönler dışında HİÇBİR ama HİÇBİR alakası yoktur. VW de bu gruptaki orta seviyede firmalardandır.

    Dolayısıyla Polo nun FORD dan ne farkı var? teknik olarak açıklayınız? ortaya koyunuz? sorularını defalarca
    soran sevgili genç leylek1983 ve bu şekilde düşünen arkadaşlarımıza olayı bu ANA YÖNÜYLE düşünmelerini ve daha çok öğrenmelerini tavsiye ederim.

    Tekrar edecek olursam. FORD "bol aksesuarı UCUZA verdiği için" parasını sonuna kadar hak ediyor.
    VW de ARABA olduğu için fazla fazla hak ediyor.
    FORD FIESTA, Polo dan şu bu sebeplerle daha iyidir demek ise en hafifi ile bilgisizlik bana göre.


    Polo nasıldır diye soran sevgili GökAy54 : Söylenecek birşey yok. Sadece alın ve binin derim. Acele etmek istemiyorsanız da sakın test sürüşü yapmayın. Ya da yapın, sonra da gidip FORD FIESTA yı deneyin ;)

    hepinize sevgiler,

    Not: Lütfen yazdıklarımdan alınganlık göstermeyin. omurkadir arkadaşımızın belirttiğinin benzeri olarak "fiyat/kalite" oranı dikkate alınırsa hepsi de mükemmel araçlar. Hepsi güzel, herkesin seçimi en doğru.






    Onu bunu bilmemi kaç gündür forumlarda geziyorum. Test sürüşü yapamayacağım bir ülkede bulunduğumdan bir süre daha forumlarla yetinmek durumundayım. Model belirtmeyeceğim ama bütün markaların kullanıcıları az yada çok bazı kusurlardan veya kronik arızalardan veya arabanın çok ses alması gibi sorunlardan bahsediyorlar. Buna VW nin de bir çok modelinin forumu dahil. Fakat Yeni polo'da yukarıdaki çakmaklık arızası ki bu sadece bir kişide var dışında kronik bir arıza veya benzeri sorundan bahsedene şahit olmadım.




  • dsg yüzünden vw sevmeme rağmen almaktan vazgeccem sorun cıkarıyor diyorlar birde yenisi 20bin liraymış hadi garanti varken iyide garnti bittimi ayvayı yeriz
  • Bende Dsg sorununa hiç rastlamadım.HErkes sorun var diyor ama şu an da dünyadaki en iyi şanzımanlardan biri DSG.
  • Düz vitesli için bilinen bir kronik arıza yok sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zone

    dsg yüzünden vw sevmeme rağmen almaktan vazgeccem sorun cıkarıyor diyorlar birde yenisi 20bin liraymış hadi garanti varken iyide garnti bittimi ayvayı yeriz


    Sn. zone,

    0 km alacak iseniz bence tereddüt etmenize gerek yok. VW otomatik vitesi sadece DSG üzerine oturtmuş durumda. Başka bir otomatik vitesleri yok. Bu nedenle müşteriyi mağdur etmeleri pek mümkün değil bana göre.

    selamlar,
  • Poloculardan ses yok bari ben 1-2 fotoğraf ekliyim de başlık renklensin...









  • 4 aydır biniyorum polaya. hiçbir sorunla karşılaşmadım. bende almadan önce fiesta ve pola arasında kaldım. ikisyle de test sürüşü yaptıktan sonra polaya karar verdim. sürüş yapmaya bile gerek kontağı çevirmek bile pola tercih etmek için yeterli olacağı kanaatindeyim.
  • arkadaşlar bu kadar gerginlik yaratacak ne var anlamadım!Ben yeni polo sahibiyim ve daha önce de yine comfortline pololara sahiptim!Bu aracı alırken herkes gibi bende fiasta ve polo arasında kaldım!hatta polo henüz ortalıklarda yokken fiesta'ya resmen bittim ama yeni polo çıkınca bu düşüncem biraz daha kayboldu!evet ikiside şu an piyasanın en şekilli ve agresif araçları,ikisinin de markaaları iddalı,tasarımları iddalı hatta fiesta donanım açısından biraz daha üstün kabul;LAKİN beni fiesta'dan soğutan en büyük özellik ARKA KOLTUĞUNA OTURDUĞUMDA İÇ HACMİNİN ÇOK SIKICI VE DAR OLDUĞUNU GÖRDÜM!kafam tavana değiyodu!Polo o konuda biraz daha iyi zaten iç hacmi en iyi olan opel corsa ve polo!Ha şimdi dieceksiniz ki o zaman git geniş araç istiyosan golf al passat ne bileyim transporter al dien bile çıkabilir!eğer 22-25 yaş arasın dabekar biri olsaydım iç hacim benim için pekte önemli olmayabilirdi ama şimdi 3 kişiyiz ve bu da benim için önemli....
    ikisi de güzel araç ama titanyum da ki özellikler polo da da var ama highline da var onun da fiyatı bir hayli yüksek zaten o paraya golf almak daha mantıklı.Benim bu araçta eksikliğini hissettiğim iki şey var;1.sanroof,2.si kararan dikiz aynası gerisi daha önceki 2006 polomda mevcuttu hepsi tırıvırı!!!!!




  • Arkadaşlar bu hafta yeni polo alıyorum ancak 2010 mu 2011 model alma konsunda karar veremedim 1000-1500 tl arasında fiyat farkı olacağı ama araçta hiç bir değişiklik olmayacağını söylüyorlar. sizce 2011 almak daha mı mantıklı 1500 tl ye değer mi ? aracı uzun yıllar kullanmak dusuncesındeyım. sızce donanım olarak neler ekleteyım deri direksiyon simidi ve park sensörü taktıracağım sadece kararan ayna ve yagmur sensorune ıhtıyacım olur mu ılerıde
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.