Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.280
Cevap
58
Favori
1.058.167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu aracın dsg yle ilgili problem yaşayan varmı
  • İlk doldurduğum depo ile 750Km gördüm.

    2200 - 2800 devir arası kullanmıştım o zaman aracı.
    Şuan ise ortalama 50TL benzin ile 200km civarı gidiyorum.
  • ÖNCELİKLE HERKESE MERHABALAR ARKADAŞLAR ...BENDE BİR POLO 5 SAHİBİ OLMAK İSTİYORUM BUGÜN VW BAYİSİNE GİTTİM BİR TANE ŞEKER BEYAZI POLO GÖRDÜM ŞAHANE YENİ SATMIŞLAR BAKIMLARINI YAPIYORLARDI İÇİNE BİNDİM BAKTIM İÇ DİZAYNI MÜKEMMEL İŞÇİLİK ŞAHANE İÇ MEKANDA BENDE DAHA ÖNCE 2008 FİESTA VARDI ONLA KARŞILAŞTIRLAMAZ BİLE İÇ MEKAN KOLTUKLAR ŞAHANE KONSOL ŞAHANE DİREKSİYON ŞAHEN ÖN KONSOL DERİSİ MÜKEMMEL BENDE BOAVİSTA JANTLI KIRMISI BİR TANE ALMAK İSTİYORUM 1.4 DSG NASIL OLUR SİZCE BENİ POLO HAKKINDA BİLGİLENRİRİSENİZ SEVİNİRM SÜRME İMKANIM HİÇOLMADI BİLGİLERİNİZ BEKLİYORUM TEŞEKKÜRLER...HAA BU ARADA BENİM GÖRDÜĞÜM ŞEKER BEYAZI TDİ OTOMATİKTİ AMA VİTES TOPUSU BİLDİĞİMİZ DİĞER POLOLARDAN ÇOK DEĞİŞİK VE GÜZEL GELDİ BANA HOŞÇAKALIN...
  • elansar77 arkadaşım 1.4 benzinli manuel ile mi yaptın bu değerleri? eğer öyle ise çok iyi. ben daha bu değerlerin yanına yaklaşamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06yalcin

    elansar77 arkadaşım 1.4 benzinli manuel ile mi yaptın bu değerleri? eğer öyle ise çok iyi. ben daha bu değerlerin yanına yaklaşamadım


    Evet benzinli manuel ile yaptım.
    Ama dediğim gibi çok sakin kullanmıştım, daha şimdiye kadar sadece 1 kere full ledim, o yüzden değerler ne durumda bilmiyorum.

    Ancak şu an 50 tl ile aşağı yukarı 200km gidiyorum.
  • kapalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedd_26 -- 30 Haziran 2010; 22:24:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedd_26

    forumda ki arkadaşların %90'ı yeni poloyu olumsuz eleştirmişler hatta abartıp renault 12 ile kıyaslayanlar da var!Şimdi gelelim asıl konuya;bu eleştirileri yapan kaç arkadaşta yeni polo var acaba!Araç sahipleri araçlarından o kadar memnun ki buna bende dahil,biz araçlar hakkında sizin kadar atıp tutmuyoruz!Bu benim ilk polom değil;sırasıyla 6N2,9N3 ve 6R hepsi de comfortline idi ama inanın bundan aldığım sürüş keyfini hiç bişeee den almıyorum!Araç hakkında sadece görsel ve yazılı kaynaklardan aldınızın bilgiyle lütfen ölçüyü kaçırmayın bide o renault 12 ile kıyaslayan arkadaşa soruyorum hayatında hiç poloya bindin mi ???[:o]



    arkadaşın bide sonraki mesajlarına baksan
    ne kullandığını görürsün




  • Dizelinin tüketim değerini verebilecek olan var mı?
  • -

    Arkadaşlar bir arkadaşım Polo tdi 1.6 siparişi vermiş ancak dijital klima da eklemelerini söylemiş fakat bu arabada dijital klima gibi bir opsiyon olmadığını söylemişler, yani derecelendirilebilir yol bilgisayarlı elektronik kontrollü klima opsiyonu yok mu polo'da???????????????

    -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metbey -- 1 Temmuz 2010; 23:45:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    Dizelinin tüketim değerini verebilecek olan var mı?




    Sn. Erdor,

    2007 POLO GOAL TDI (70 BG) 3800 km ortalaması 4.6 l/100 km. %70 şehirdışı (80-110 km arası), %30 şehir içi.

    Yenisinin yakıt tüketiminin aynı veya daha az olacağını kabul edebilirsiniz (fabrika teknik verileri çok yakındır).

    Bilgilerinize.

    selamlar,

  • quote:

    Orijinalden alıntı: metbey

    -

    Arkadaşlar bir arkadaşım Polo tdi 1.6 siparişi vermiş ancak dijital klima da eklemelerini söylemiş fakat bu arabada dijital klima gibi bir opsiyon olmadığını söylemişler, yani derecelendirilebilir yol bilgisayarlı elektronik kontrollü klima opsiyonu yok mu polo'da???????????????

    -



    Dijital klima artık satın alma sırasında opsiyon olarak sunulabiliyor.Ama bayinin elinde hazır olmayabilir.Sipariş geçilip beklersiniz teslimat için.

    www.vw.com.tr > Binek > Polo sayfasından tüm opsiyonları görebilirsiniz.




  • merhaba acaba budeğier yakalamak için hangi devir bandından kullandını çok iyi bir değer bu . en azından benim için :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gto

    merhaba acaba budeğier yakalamak için hangi devir bandından kullandını çok iyi bir değer bu . en azından benim için :)


    merhaba gto,

    Genel olarak 3000 d/dk motor hızını pek geçmiyorum. Bendeki 3 silindirli 70 BG dizel motor 1600 d/dk üzerinde gaz pedalına cevap verebiliyor. Dolayısıyla 3000 d/dk hızı geçmeden vites değiştiriyorum ve sakin kullanıyorum.
    Çoğunlukla 2500 d/dk motor hızını görünce vites büyütüyorum. Motor hızı yaklaşık 2000 d/dk ya iniyor ve çok rahat cevap veriyor.

    Zaten önümde trafik dururken, hızlanıp sonra fren yapan bir sürücü değilim.

    Bu şekilde kullanarak bu değerleri elde ediyorum. Çok fazla bir özen göstermeme gerek kalmadan bu şekilde yakıyor.

    selamlar,





  • slm 1.4 polo performans ve motor sorunsuzlugu açısından nasıl sizce
  • Yeni 1.4 benzinli VW Polo aracımın yakıt tüketim değerini ölçmek için, 2 benzin ikaz gösterge ışığı arası günlük km sayacını sıfırladım. 50 TL'lik benzinle şehir içi 140 km yol katettim. Bu hesapla kmde 35 kuruş, 100 km'de 35 TL yakıyor. Benzinin litresi 3,65'ti alırken, şehiriçi 100 km yakıt tüketimi 9,59 litreye denk düşüyor.

    Fabrika verisi ise, 8,0 litre. Ya da km'de 30 kuruş.

    Biraz yüksek devirli kullanıyorum. Ayrıca şimdi farkettim, bu test sırasında klimayı hiç kullanmadım diyebilirim.
  • teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calik


    quote:

    Orijinalden alıntı: gto

    merhaba acaba budeğier yakalamak için hangi devir bandından kullandını çok iyi bir değer bu . en azından benim için :)


    merhaba gto,

    Genel olarak 3000 d/dk motor hızını pek geçmiyorum. Bendeki 3 silindirli 70 BG dizel motor 1600 d/dk üzerinde gaz pedalına cevap verebiliyor. Dolayısıyla 3000 d/dk hızı geçmeden vites değiştiriyorum ve sakin kullanıyorum.
    Çoğunlukla 2500 d/dk motor hızını görünce vites büyütüyorum. Motor hızı yaklaşık 2000 d/dk ya iniyor ve çok rahat cevap veriyor.

    Zaten önümde trafik dururken, hızlanıp sonra fren yapan bir sürücü değilim.

    Bu şekilde kullanarak bu değerleri elde ediyorum. Çok fazla bir özen göstermeme gerek kalmadan bu şekilde yakıyor.

    selamlar,



    sizinki dizelmiş ben benzinli sanmıştım :) valla kendi arabama bakınca (1.4 85hp ) sizinki baya bir ekonomik iyi sürüşler :)

    arkadaşlar 6r ıyla (1.4 manuel ) motoru baymayarak kaç bin devirde vites değiştirirsek ekonomi sağlamış oluruz ? son zamanlarda 2.300 de falan atmaya başladım ama tin tin gitmek beni bayıyor :D basan bir insan değiim normal kullanımda devir genelde 2,000-2.500 civarında olur. 3000 devrde vites değiştiririm sizce bu ekonomik bir sürüş müdür? 1400 motorun daha ekonomik olacağını düşünmüştüm ancak sattığımız corolla vvti ile aşağı yukarı aynı yakıyor gibime geliyor.bi yol bilgisayarı olsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gto


    quote:

    Orijinalden alıntı: calik


    quote:

    Orijinalden alıntı: gto

    merhaba acaba budeğier yakalamak için hangi devir bandından kullandını çok iyi bir değer bu . en azından benim için :)


    merhaba gto,

    Genel olarak 3000 d/dk motor hızını pek geçmiyorum. Bendeki 3 silindirli 70 BG dizel motor 1600 d/dk üzerinde gaz pedalına cevap verebiliyor. Dolayısıyla 3000 d/dk hızı geçmeden vites değiştiriyorum ve sakin kullanıyorum.
    Çoğunlukla 2500 d/dk motor hızını görünce vites büyütüyorum. Motor hızı yaklaşık 2000 d/dk ya iniyor ve çok rahat cevap veriyor.

    Zaten önümde trafik dururken, hızlanıp sonra fren yapan bir sürücü değilim.

    Bu şekilde kullanarak bu değerleri elde ediyorum. Çok fazla bir özen göstermeme gerek kalmadan bu şekilde yakıyor.

    selamlar,



    sizinki dizelmiş ben benzinli sanmıştım :) valla kendi arabama bakınca (1.4 85hp ) sizinki baya bir ekonomik iyi sürüşler :)

    arkadaşlar 6r ıyla (1.4 manuel ) motoru baymayarak kaç bin devirde vites değiştirirsek ekonomi sağlamış oluruz ? son zamanlarda 2.300 de falan atmaya başladım ama tin tin gitmek beni bayıyor :D basan bir insan değiim normal kullanımda devir genelde 2,000-2.500 civarında olur. 3000 devrde vites değiştiririm sizce bu ekonomik bir sürüş müdür? 1400 motorun daha ekonomik olacağını düşünmüştüm ancak sattığımız corolla vvti ile aşağı yukarı aynı yakıyor gibime geliyor.bi yol bilgisayarı olsa


    Atmosferik motorlarda Japonlar kadar ekonomi bekleme VW'den bence, onu geçtim sınıfındaki bir çok araçtan daha yüksek fabrika verileri :) 1.2 TSI gelince ekonomik olur ancak Polo. Skoda koymuş sayfasına, VW'de hala ses yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    İlk çıktığında bu araç çok pahalı falan demiştik ama şu an baktığımızda,diğer araçlarla karşılaştırdığımızda normal.
    Mesela ben kendimce bir basit artı eksi olarak karşılaştırma yaptım.Verileri de kendi sitelerinden aldım.

    1.25 fiesta trend+sp vs. 1.4 polo comfortline+alu jant+sis farı

    fiesta artıları:
    Karartılmış arka camlar
    Direksiyondan kumandalı müzik sistemi(deri olarak polo'ya opsiyon alınabiliyor,fiyatını bilmiyorum.)
    Yol Bilgisayarı
    1.25lt motor olduğundan vergi avantajı
    karma yakıt (fiesta:5.6lt/100km,polo:5.9lt/100km)

    polo artıları
    bagajda 12v soket
    elk. arka camlar
    ön koltuklar altı çekmece
    arka okuma lambası
    yükseklik ayarlı yolcu koltuğu
    kol dayama
    soğutmalı torpido
    ışıklı makyaj aynaları
    disk arka fren
    0-100km/s hızlanma(fiesta:13.3sn,polo:12.1sn)
    maksimum hız(fiesta:168,polo:177)
    beygir ve tork(fiesta:82bg,114nm;polo:85bg,132nm)

    liste fiyatları:
    fiesta 29.831tl
    polo 32.400tl(06yalcin arkadaşın söylediği sis farı ve alu jant opsiyonları dahil edilmiş fiyat)

    Aralarında 2569tl gibi bir fark var.Bence bu fark verilip polo alınabilir.Ama yine de daha iyi donanımların gelmesini istiyorum.


    VW ile Ford arasındaki pazarlık farkını hiç hesaba katmamışsınız. Fordla pazarlık yaparsanız muhtemelen Titanium X paketli veya Güvenlik Paketli 1.4 Titanium Fiestayı yaklaşık olarak Polo fiyatına alırsınız ki o zaman Polo da artı olarak görünen şeylerin çoğu Fiestanın artılarına bakarak sönük kalır, tabi biraz daha para verip İki Paketi de alabilirsiniz ki o zaman tadından yenmez. O fiyat farkını DSG için veriyorum diyenleri bir yere kadar anlıyorum, Twin Şarjlı versiyonun hatrına TSI da sayılabilir fark için artık diğer markalarında Turbo Şarjlı motorları olsa da ama manuel vitesli 1.4 Polo Comfort için farkı kasası, kalite hissi ve logosudur bence. Ben güvenlik olmadıktan sonra bunların hiçbirine para vermem, verene de saygı duyarım :) 1.2 TSI bu donanımla gelecekse yazık bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leylek1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    İlk çıktığında bu araç çok pahalı falan demiştik ama şu an baktığımızda,diğer araçlarla karşılaştırdığımızda normal.
    Mesela ben kendimce bir basit artı eksi olarak karşılaştırma yaptım.Verileri de kendi sitelerinden aldım.

    1.25 fiesta trend+sp vs. 1.4 polo comfortline+alu jant+sis farı

    fiesta artıları:
    Karartılmış arka camlar
    Direksiyondan kumandalı müzik sistemi(deri olarak polo'ya opsiyon alınabiliyor,fiyatını bilmiyorum.)
    Yol Bilgisayarı
    1.25lt motor olduğundan vergi avantajı
    karma yakıt (fiesta:5.6lt/100km,polo:5.9lt/100km)

    polo artıları
    bagajda 12v soket
    elk. arka camlar
    ön koltuklar altı çekmece
    arka okuma lambası
    yükseklik ayarlı yolcu koltuğu
    kol dayama
    soğutmalı torpido
    ışıklı makyaj aynaları
    disk arka fren
    0-100km/s hızlanma(fiesta:13.3sn,polo:12.1sn)
    maksimum hız(fiesta:168,polo:177)
    beygir ve tork(fiesta:82bg,114nm;polo:85bg,132nm)

    liste fiyatları:
    fiesta 29.831tl
    polo 32.400tl(06yalcin arkadaşın söylediği sis farı ve alu jant opsiyonları dahil edilmiş fiyat)

    Aralarında 2569tl gibi bir fark var.Bence bu fark verilip polo alınabilir.Ama yine de daha iyi donanımların gelmesini istiyorum.


    VW ile Ford arasındaki pazarlık farkını hiç hesaba katmamışsınız. Fordla pazarlık yaparsanız muhtemelen Titanium X paketli veya Güvenlik Paketli 1.4 Titanium Fiestayı yaklaşık olarak Polo fiyatına alırsınız ki o zaman Polo da artı olarak görünen şeylerin çoğu Fiestanın artılarına bakarak sönük kalır, tabi biraz daha para verip İki Paketi de alabilirsiniz ki o zaman tadından yenmez. O fiyat farkını DSG için veriyorum diyenleri bir yere kadar anlıyorum, Twin Şarjlı versiyonun hatrına TSI da sayılabilir fark için artık diğer markalarında Turbo Şarjlı motorları olsa da ama manuel vitesli 1.4 Polo Comfort için farkı kasası, kalite hissi ve logosudur bence. Ben güvenlik olmadıktan sonra bunların hiçbirine para vermem, verene de saygı duyarım :) 1.2 TSI bu donanımla gelecekse yazık bence.



    Otomobili sanki bir bilgisayarmış gibi özelliklerini listeleyerek karşılaştırmayı ben pek doğru bulmuyorum (Ben bilgisayar gibi bir üründe bile doğru bulmuyorum). O zaman örneğin, seçelim bir BMW 3 serisi, bir de benzer aksesuar ve teknik özelliklere sahip muadili bir VW, VW daha uzuc olacağı için, VW iyidir diyelim bitsin gitsin :) Bu durumda, çoğu müşteri, aynı aksesuarlara sahip araçlara (aksesuar=kalite diyenlere göre aynı kalitede sayılan araçlara) , sırf markası farklı diye, daha fazla para ödüyor sonucu çıkar. Acaba öyle mi? Bu şekilde ancak elma ile armutu karşılaştırmış oluruz.

    FORD a gelecek olursak. FORD tüm dünyada olduğu gibi Avrupa pazarında da en uzuz otomobildir. Neden acaba? Dünyadaki en ucuz otomobili alıp, bir rakibiyle kıyaslayıp "aynı özellikleri taşıyorlar, diğerine çok para vermeye değmez" fikri bence yanlış. Nasıl ki FORD, belirtildiği gibi birçok özelliği "ucuza" sunduğu için parasını hak ediyor ise VW de birçok sebeplerden dolayı daha az aksesuar ve özellik vermesine rağmen parasını hak ediyor :)

    FORD sahibi olanlar sakın yanlış anlamasın, benim amacım bir markayı yermek veya yüceltmek değil. Ailemin FORD marka aracı oldu, şimdi HYUNDAI si var, benim de şu anda VW im var ama hiçbir şekilde "özellikleri benzer diye" FORD/HYUNDAI, HYUNDAI/VW, VW/BMW gibi elma armut kıyaslamaları yapmayı düşünmedim. Hepsi kendi "kalite" sınıflarında paralarını hakeden araçlar ama kendi sınıflarında...

    selam sevgiler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi calik -- 18 Temmuz 2010; 17:52:44 >




  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.