Şimdi Ara

VW son 1 Ayda 3. Zammı yaptı. Biri dur desin (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
0
Favori
4.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Benim merak ettiğim yaklaşık aynı motor hacminde hacminde yaklaşık aynı beygir gücünde iki araçtan biri diğerini nasıl çarpıp bölüyor. Yeni kasa corolla ile golf giriş paket arasında 7,5 bin lira fark var. Kaldı ki yukarıda kullanan bir arkadaş uzun dönem verisini paylaşmış 30 km hız ile 6.9 yakan bir araba nasıl ekonomik bir araç oluyor. Demek ki bu araç şehir içi trafikte(17-18 km hız) 10 litrenin altında yakması hayal... Ama yine çıkarlar ben 1.2 tsi ile şehir içinde 5 litre yakıyorum diyenler. Bırakın bu safsataları. Ha 1.2 Tsi 1.33 corolladan performanslı mıdır. Performanslıdır belki ama o kadar fazla para vermeyi gerektirir mi ? Her şeyi geçtim müşteriye saygısı olmayan böyle satıcılardan araç almaya değer mi..


    hangi şehirde yaşadığını merak ediyorum. 30 km istanbul şehir içi trafiği. 17-18 km boğaz trafiğidir. istanbul şehir içi trafiğinde 6,9 çok iyi bir değer. ben 20 yıldır istanbul'da araç kullanıyorum. bu değerleri hiç yakalayamadım. atmosferiklerle istanbul'da bu değerleri yakaladım diyenler sallıyor. bu kadar net söylüyorum.

    Bende hangi İstanbul'da yaşadığınızı merak ettim açıkçası. Uzun yıllar İstanbul'da yaşadım hiçbir zaman şehir içi ortalama bahsettiğiniz gibi 30 kilometre ortalama hızı yakalayamadım... Ha gece 12 de e5'e çıkıp bu ortalamaları yakalıyorsanız o ayrı. Bir çok araç ortalama 30 km sürat ile 7 litre civarında yakıt tüketecektir. O kadar abartılacak bir durum değil... Ayrıca şehir içi trafiği 17-18 kmdir. Köprü trafiği falan değil...


    ben geçmişte uzun yıllar yaşamadım, 87 yılından beri aralıksız istanbulda yaşıyorum.
    gece 12'de çıktığımda 40-50 km ortalama yakalıyorum. normal zamanlarda 30 km. iş saatlerinde 20-25 km.

    ve boğaz trafiği de 17 km'dir. boğaz trafiğine çok sık girmem ama son girdiğimde dikkat etmiştim. ortalama 17 km hız yakalamıştım ancak yakışını hatırlayamıyorum. tekrar boğaz trafiğine girdiğimde yakışla ekranını da paylaşıcam. bir çok araç 30 km ortalama hızda bu rakamları yakalayamaz. sadece tsi motorlarda gördüm ben bunu.




  • cliffsalih kullanıcısına yanıt
    hava sıcaklıkları ve tarihlerden anlaşılacağı üzere klimasız veriler bunlar. benimkiler full klimalı veriler ve yine de daha düşük. klima kapalıyken start-stop sık sık devreye giriyor + klimanın da bir katkısı var. yani tsi hala çok daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Benim merak ettiğim yaklaşık aynı motor hacminde hacminde yaklaşık aynı beygir gücünde iki araçtan biri diğerini nasıl çarpıp bölüyor. Yeni kasa corolla ile golf giriş paket arasında 7,5 bin lira fark var. Kaldı ki yukarıda kullanan bir arkadaş uzun dönem verisini paylaşmış 30 km hız ile 6.9 yakan bir araba nasıl ekonomik bir araç oluyor. Demek ki bu araç şehir içi trafikte(17-18 km hız) 10 litrenin altında yakması hayal... Ama yine çıkarlar ben 1.2 tsi ile şehir içinde 5 litre yakıyorum diyenler. Bırakın bu safsataları. Ha 1.2 Tsi 1.33 corolladan performanslı mıdır. Performanslıdır belki ama o kadar fazla para vermeyi gerektirir mi ? Her şeyi geçtim müşteriye saygısı olmayan böyle satıcılardan araç almaya değer mi..


    hangi şehirde yaşadığını merak ediyorum. 30 km istanbul şehir içi trafiği. 17-18 km boğaz trafiğidir. istanbul şehir içi trafiğinde 6,9 çok iyi bir değer. ben 20 yıldır istanbul'da araç kullanıyorum. bu değerleri hiç yakalayamadım. atmosferiklerle istanbul'da bu değerleri yakaladım diyenler sallıyor. bu kadar net söylüyorum.

    Bende hangi İstanbul'da yaşadığınızı merak ettim açıkçası. Uzun yıllar İstanbul'da yaşadım hiçbir zaman şehir içi ortalama bahsettiğiniz gibi 30 kilometre ortalama hızı yakalayamadım... Ha gece 12 de e5'e çıkıp bu ortalamaları yakalıyorsanız o ayrı. Bir çok araç ortalama 30 km sürat ile 7 litre civarında yakıt tüketecektir. O kadar abartılacak bir durum değil... Ayrıca şehir içi trafiği 17-18 kmdir. Köprü trafiği falan değil...


    ben geçmişte uzun yıllar yaşamadım, 87 yılından beri aralıksız istanbulda yaşıyorum.
    gece 12'de çıktığımda 40-50 km ortalama yakalıyorum. normal zamanlarda 30 km. iş saatlerinde 20-25 km.

    ve boğaz trafiği de 17 km'dir. boğaz trafiğine çok sık girmem ama son girdiğimde dikkat etmiştim. ortalama 17 km hız yakalamıştım ancak yakışını hatırlayamıyorum. tekrar boğaz trafiğine girdiğimde yakışla ekranını da paylaşıcam. bir çok araç 30 km ortalama hızda bu rakamları yakalayamaz. sadece tsi motorlarda gördüm ben bunu.

    Burada mesele benim veya sizin kaç yıldır İstanbul'da yaşadığınız veya kaç yılından beri İstanbul'da yaşadığınız değil. Neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz? Nerede yaşadığımı sordunuz bende İstanbul hakkında yeterince bilgim var dedim.

    TSİ harici başka araç yakalayamaz diyorsunuz yukarıda başka bir arkadaşımız paylaşmış verileri bunlar yeterli değil mi kaldı ki Astra'da kullanılan motor pek tasarruflu bir atmosferik motor da değil. Ayrıca klima açıktı kapalıydı yaz ayıydı kış ayıydı bunlara takılmak pek mantıklı değil...

    Benim İstanbul'da kullandığım araç 1.25 Atmosferik Motorlu 80 beygir B sınıfı bir araçtı ve ortalama hızım 32 km iken yakıt tüketimim 6.3 civarıydı ki her ne kadar bu hızı siz şehir içi ortalama trafik hızı olarak kabul etseniz de bence değil..

    1.2 TSİ kısmen belli şartlarda ekonomik olabilir ama biraz fazla devir çevirdiğinizde ne kadar müsrif bir araç olduğunu eminim siz benden daha iyi bilirsiniz.

    Kaldı ki TSİ kötü motor da demedim. Ama o kadar övülecek 8-10 bin lira fazla verilecek bir motor da değil... Tabi bu benim tercihim sizinki daha farklı olabilir. Doğaldır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    Atmosferik kullanmayı bilmemek mi? Çok ileri bi teknoloji gibi konuşmuşsun. Altı üstü atmosferik neyin kullanımı bilinmeyecek. Üst devir canlıdır diyorsun, bende bağırttıracaksın demişim aynı şey değil mi bunlar? Dersen geniş araç hava yastığı bol ikinci eli iyi o zaman eyvallah derim. Yokuşu Auris 1.0 da çıkıyor ama nasıl çıkıyor gel gör. Sollamadaki riskler her zaman yüksek. Bunlar tsi ya da turbo beslemeli bir motorda minimum. Atmosferik 1.33 2012 model Corolla arkadaşımda var 4 yıldır kullanır bende arada kullanırım hele ki son bir ay her yerde kullandım Corolla alacağım için(sollama sıkıntısı, yokuşta karşıdan gelen araç yüzünden hızı azaltıp öndeki kamyonun arkasına geçip sonra hızlanma olmayınca vazgeçtim. Hız kaybedince red line yapmadıkça maksimum 3 e geçiyor sonra boğuluyor tekrar ikiye alınıyor. Tabi yakıt sarfiyatı o ara inanılmaz artıyor. Bunları defalarca kez hem ben kullanırken hem arkadaşım kullanırken görünce vazgeçtim. Yoksa yokuş çok dik değilsr ve yol açıksa 120 ile girip 80-90 ile çıkıyor.)Tek artısı lpg takılıyor başka bi esprisi yok. Kullanıyorsun diye gereksiz yere övmenin gereği yok. Tsi yani turbo beslemeli motor atmosferiğin çok ötesinde, bunu dünyadaki otomobil otoriteleri kabul ediyor tartışmayı bilr gereksiz görüyorlar, sanırım daha söze gerek yok.

    Aynen hocam sanki bana uzay mekiği kullanıyor. Neymiş şu atmosferik motor kullanmanın incelikleri merak ettim. 200 bin küsür km sürdüm öylle ahım şahım bilgiye gerek yoktu.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Yahu döndürüp döndürüp aynı şeyi tekrarlıyorsun. Neymiş tsi motor dışında hiçbir motor o değerleri yakalayamazmış. Sanki fizik kurallarını yenip motorda devrim yaptılar. Altı üstü turbo beslemeli sıradan bir motor. Cepten fazla para çıkınca kullandığınız araçları ne kadar gözünüzde büyütüyorsunuz.

    Kaç defa anlattım ama anlamamakta ısrar ediyorsun. Yakıt tüketimini sadece motor belirlemez. Yakıt tüketimi ve performans konusunda en az yarı yarıya belirleyici olan şanzımandır. CVT şanzımanlı 1.6 atmosferik motorlu araçlar aynı şartlarda 1.4 tsi motordan daha düşük tüketim gerçekleştirir.

    İstanbul şehir içi ortalama hızı 30-35 km ise sakın bir daha trafik var demeyin. Benim ufacık Nazilli'deki şehir içi ortalama hızım 14-16 km arasında değişiyor. 7.500 km'lik karma ortalama hızım bile 27 km gösteriyor. Buna 100 km üzeri yaptığım şehir dışı yollar dahil. Öyle şehir içi ortalama hız diye 30-35 km ortalama hızları gösterenler kendini kandırıyor. Çevre yollarında dur kalk yapmadan 70-80 km hızla seyredip buna şehir içi diyorsunuz.

    Benim anlayacağım şehir içi değerler ile soruyorum 14-16 km arasında ortalama hızlarda kullandığın 1.4 tsi aracın 10 litrenin altında tüketebiliyor mu?




  • lifeanddead L kullanıcısına yanıt
    " Nerede yaşadığımı sordunuz bende İstanbul hakkında yeterince bilgim var dedim. "

    yeterli değil gibi görünüyor.

    " Ayrıca klima açıktı kapalıydı yaz ayıydı kış ayıydı bunlara takılmak pek mantıklı değil... " klima nasıl önemsiz? zaten burda konuştuğumuz farklar %50 filan olacak değil.


    "1.2 TSİ kısmen belli şartlarda ekonomik olabilir ama biraz fazla devir çevirdiğinizde ne kadar müsrif bir araç olduğunu eminim siz benden daha iyi bilirsiniz. "

    bastığım zaman da müsrifliğini göremedim daha.

    "Kaldı ki TSİ kötü motor da demedim. Ama o kadar övülecek 8-10 bin lira fazla verilecek bir motor da değil..."
    kimse bir tek motor için vermiyor o farkı.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    "Kaç defa anlattım ama anlamamakta ısrar ediyorsun. Yakıt tüketimini sadece motor belirlemez. Yakıt tüketimi ve performans konusunda en az yarı yarıya belirleyici olan şanzımandır. CVT şanzımanlı 1.6 atmosferik motorlu araçlar aynı şartlarda 1.4 tsi motordan daha düşük tüketim gerçekleştirir. "

    buna anca gülerim...

    "Benim ufacık Nazilli'deki şehir içi ortalama hızım 14-16 km arasında değişiyor. "

    buna da gülerim. istanbul dışına çıktığında trafik diye birşey yok. bunu net söylüyorum. anadolu'da çok şehir gezdim, benim memleketim adapazarı ki nazilli'den çok daha büyük bir yer dahil trafik olan bir şehir daha görmedim. izmir'i bile saymıyorum. izmir'in trafiği bile trafik değil istanbul trafiği yanında.

    istanbul'da şehir içi ortalama hız duruma göre değişir. akşam saatlerinde cevizlibağ-avcılar, okmeydanı-köprü, 2. çevreyolu, maslağa doğru gidişler, vs.. vs.. belli yerlerde trafik ortalama 10-15 km'ye kadar düşer. bunun dışındaki saatlerde ne olacağı belli olmaz. ben aracımı artık işe gidiş gelişlerde kullanmıyorum ve ortalama hızım 30 km. istanbul'da gece 2'de bile trafik olur. kimse anadolu'yla karşılaştırmasın. tatile giderken gebze'ye ulaştım mı oh diyorum. bir daha trafik filan yok. sadece yol çalışmalarında trafik tıkanır anadolu'da. ona da yapacak birşey yok.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Daha şanzımanın motor gücünü tekerleklere nasıl aktardığını bilmiyorsun gelmiş burada tsi motor en mükemmel en az yakıyor diyorsun. İlla birşeye güleceksen sıfır bilgi ile kendini nasıl rezil ettiğine gül.

    Neymiş İstanbul dışında trafik yokmuş. İstanbul çevre yollarında 70-80 km hızla gidip ortalama 30-35 km hızlara şehir içi diyorsun.

    Bak bu benim 200-250 km şehir içi ortalama hızım 15-16 km.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     VW son 1 Ayda 3. Zammı yaptı. Biri dur desin VW son 1 Ayda 3. Zammı yaptı. Biri dur desin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 21 Haziran 2016; 9:52:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhani

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    Atmosferik kullanmayı bilmemek mi? Çok ileri bi teknoloji gibi konuşmuşsun. Altı üstü atmosferik neyin kullanımı bilinmeyecek. Üst devir canlıdır diyorsun, bende bağırttıracaksın demişim aynı şey değil mi bunlar? Dersen geniş araç hava yastığı bol ikinci eli iyi o zaman eyvallah derim. Yokuşu Auris 1.0 da çıkıyor ama nasıl çıkıyor gel gör. Sollamadaki riskler her zaman yüksek. Bunlar tsi ya da turbo beslemeli bir motorda minimum. Atmosferik 1.33 2012 model Corolla arkadaşımda var 4 yıldır kullanır bende arada kullanırım hele ki son bir ay her yerde kullandım Corolla alacağım için(sollama sıkıntısı, yokuşta karşıdan gelen araç yüzünden hızı azaltıp öndeki kamyonun arkasına geçip sonra hızlanma olmayınca vazgeçtim. Hız kaybedince red line yapmadıkça maksimum 3 e geçiyor sonra boğuluyor tekrar ikiye alınıyor. Tabi yakıt sarfiyatı o ara inanılmaz artıyor. Bunları defalarca kez hem ben kullanırken hem arkadaşım kullanırken görünce vazgeçtim. Yoksa yokuş çok dik değilsr ve yol açıksa 120 ile girip 80-90 ile çıkıyor.)Tek artısı lpg takılıyor başka bi esprisi yok. Kullanıyorsun diye gereksiz yere övmenin gereği yok. Tsi yani turbo beslemeli motor atmosferiğin çok ötesinde, bunu dünyadaki otomobil otoriteleri kabul ediyor tartışmayı bilr gereksiz görüyorlar, sanırım daha söze gerek yok.

    Aynen hocam sanki bana uzay mekiği kullanıyor. Neymiş şu atmosferik motor kullanmanın incelikleri merak ettim. 200 bin küsür km sürdüm öylle ahım şahım bilgiye gerek yoktu.

    ben bu tsi'yı alana kadar turbo'nun bu kadar müthiş birşey olduğunu bilmiyordum. sadece son atmosferiğimde 200bin gittim. ondan öncekinde 190bin. ondan öncekileri hatırlamıyorum. atmosferik yokuşta gitsin istiyorsan bağırta bağırta gidersin ve benzini su gibi içer. başka yolu yok. zira düşük devirlerde yeterince oksijen alamaz ve boğulur. gır-gır-gır avans vuruntusu yapmaya başlar. arkadaş almış atmosferik, toyota'da adam gibi bir motor seçeneği yok. övüp övüp duruyor. hele ki bir de 1.33 motoru övmezler mi. tam bir komedi. bir çay bardağı farka fazladan vergi ödüyorlar. tam bir saçmalık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    " Nerede yaşadığımı sordunuz bende İstanbul hakkında yeterince bilgim var dedim. "

    yeterli değil gibi görünüyor.

    " Ayrıca klima açıktı kapalıydı yaz ayıydı kış ayıydı bunlara takılmak pek mantıklı değil... " klima nasıl önemsiz? zaten burda konuştuğumuz farklar %50 filan olacak değil.


    "1.2 TSİ kısmen belli şartlarda ekonomik olabilir ama biraz fazla devir çevirdiğinizde ne kadar müsrif bir araç olduğunu eminim siz benden daha iyi bilirsiniz. "

    bastığım zaman da müsrifliğini göremedim daha.

    "Kaldı ki TSİ kötü motor da demedim. Ama o kadar övülecek 8-10 bin lira fazla verilecek bir motor da değil..."
    kimse bir tek motor için vermiyor o farkı.

    Madde madde yazayım belki biraz daha kolay olur anlaman...

    1.Yeterli olup olmayacağına karar verecek bir mercide misin.

    2.Senin paylaştığın tüketim verilerinde klimanın açık olduğundan nasıl emin olabilirim. Kapalıydı demiyorum sözüne itimat ediyorum. Klima yakıt tuketiminizi ne kadar etkiliyor benim kullandığım araçlarda yarim litre anca... acaba muhteşem motor tsi a özgü bir durum mu var aydınlatın bilelim...

    3.Bastığınız zaman müsrif olarak degerlendirmiyorsaniz o zaman ne mutlu size... ben ayni sonuca varamadım.

    4.haklisin kimse tek motor için 10 bin lira fazla para vermiyor. Sizler TOK Kapı sesi için bu farkı veriyorsunuz.

    Sanırım bu söylediklerim yeterli....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Aracı alırken çeşitli modellerde uzun süren fiyat/donanım karşılaştırmaları yaparak ve bilerek bu motora sahip aracı aldık. Bizim için öncelikli olan az yakmasından ziyade güvenilirliktir.
    Bunun yanında bu atmosferik motora çok yaktırmak isterseniz çevirirsiniz düşük viteste 6000 devir ve tüketimin tavan yaptığını görürsünüz. Kaldı ki bana 3000 devir yetiyorsa, sıkıntı yoktur. Nitekim şehir içinde ralli yapmıyoruz, şehir dışında bu araç 5000 devirde de 195 km/h sürat yapıyor anlık yakıt tüketimi 9,5 lt olacak şekilde.
    Klima açık olması yakıta 0,1-0,2 lt ekler, öyle sanıldığı gibi 3-5 lt oynamaz. Ayrıca klima ihtiyaç halinde açılması gereken bir donanımdır, sürekli kullanımı sağlık sorunlarına yol açar. Rampa çıkmadan klimanızı kapatın, aracınızı rahatlatın ve camlarınızı açarak içerideki havanın değişmesini sağlayın. 5 dk. rampa çıkarken klima çalıştırmazsanız, ölmezsiniz yada sıcaktan erimezsiniz.
    Kışın bu tüketime 0,5 lt ekleyin, 8,0 lt/100 km ortalama ile kullanıyorum.
    Tsi motorunuz çok iyi olabilir, saygı duyarım. Ancak karşılaştırma yapılacak kategorilerde değiliz, araç farklılıkları var. Tüketimi belirleyen faktörlerden biri de kullanımdır ki, eminim sizin aracınızla sizden daha düşük değerler yakalayabilirim.




  • Arkadaşlar birbirinizi kırmanın mantığı yok. Atmosferik lpg uyumludur, tsi boğulmayan yığılmayan ve az yakan (benzili olarak) bir motorudur.

    Arabadan isteğin ne ise ona göre alın. Ben yokuşta vites küçültmeyi ve sollamada geçeceğim araçla yanyana giderken yüzyüze bakmayı sevmediğim için tsi aldım. Ayrıca ş.içi 27 km hızla 6.2 değerim var araba daha 400 km de. Yakıt gayet iyi. Eski atmosferiğimde aynı hızda ortalama 10.1 di.

    Ote yandan daha önce lpg takılsın performans önemli değil dediğim için hep atmosferik aldım yıllarca kullandım. Satana kadar da memnundum.

    İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhdmr -- 21 Haziran 2016; 11:07:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilhdmr kullanıcısına yanıt
    Bakın bu söyledikleriniz fizik kurallarına aykırı. Birebir aynı araçlar olsa tüketimde aynı olurdu. Eski aracınzıın ağırlığı, aktarımı bir yerde mutlaka fark vardır. Yoksa tsi motor aynı hızda %40 daha düşük tüketim sağlayamaz. Daha aracınız 400 km'de tripi sıfırlayıp 3-5 km gidip "aa ne kadar az yakıyor" derseniz hem kendiniz yanılırsınız hem de çevrenizdekileri yanıltırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    Aracı alırken çeşitli modellerde uzun süren fiyat/donanım karşılaştırmaları yaparak ve bilerek bu motora sahip aracı aldık. Bizim için öncelikli olan az yakmasından ziyade güvenilirliktir.
    Bunun yanında bu atmosferik motora çok yaktırmak isterseniz çevirirsiniz düşük viteste 6000 devir ve tüketimin tavan yaptığını görürsünüz. Kaldı ki bana 3000 devir yetiyorsa, sıkıntı yoktur. Nitekim şehir içinde ralli yapmıyoruz, şehir dışında bu araç 5000 devirde de 195 km/h sürat yapıyor anlık yakıt tüketimi 9,5 lt olacak şekilde.
    Klima açık olması yakıta 0,1-0,2 lt ekler, öyle sanıldığı gibi 3-5 lt oynamaz. Ayrıca klima ihtiyaç halinde açılması gereken bir donanımdır, sürekli kullanımı sağlık sorunlarına yol açar. Rampa çıkmadan klimanızı kapatın, aracınızı rahatlatın ve camlarınızı açarak içerideki havanın değişmesini sağlayın. 5 dk. rampa çıkarken klima çalıştırmazsanız, ölmezsiniz yada sıcaktan erimezsiniz.
    Kışın bu tüketime 0,5 lt ekleyin, 8,0 lt/100 km ortalama ile kullanıyorum.
    Tsi motorunuz çok iyi olabilir, saygı duyarım. Ancak karşılaştırma yapılacak kategorilerde değiliz, araç farklılıkları var. Tüketimi belirleyen faktörlerden biri de kullanımdır ki, eminim sizin aracınızla sizden daha düşük değerler yakalayabilirim.


    klimanın 3-5 litre eklediğini sanan biri yoktur ama 0,1 lt de olmaz. 0,5-1 lt arası farkettirir. rampa çıkarken hiç klima kapatmadım. ayrıca son iki aracımda da klimamda aqs var, kendisi ara-ara havalandırıyor içerisini. klasik araç klimaları da zaten sürekli dışardaki havayı alır, yani onlarda da temiz hava sorunu olmaz.

    rampada klimasını kapatan birinin arabasına binmek istemem doğrusu...




  • Kazığın altına yatmaya hevesli olan çok olduktan sonra, yatır yatırabildiğin kadar doğuş eline sağlık
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    TSI alıp da turbonun müthiş bişey olduğunu keşfettiyseniz sizi THP kullanıp da turbonun fantastik bişey olduğunu keşfetmeye davet ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    TSI alıp da turbonun müthiş bişey olduğunu keşfettiyseniz sizi THP kullanıp da turbonun fantastik bişey olduğunu keşfetmeye davet ediyorum

    thp diye bişey duymadım.
  • Alfada haç var almayin alman alin
    Diyen bir uyeyle bosa tartışıyorsunuz
    Sorun tsi degil bunlarin zihniyeti.atmosferigi kullanmasini bilirseniz aurisin ustune 13bin tl verip golf almazsiniz.
    Ha arada 3 4k vardir mesela leon ornegi gibi dusunulur.
    Octavia corolla kiyasi yine bu sekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Öyle deme ya tsi motorlu bir vw dışında hiçbir araç bu değerleri tutturamaz. Çünkü tsi motor benzin ile birlikte hava yakıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    TSI alıp da turbonun müthiş bişey olduğunu keşfettiyseniz sizi THP kullanıp da turbonun fantastik bişey olduğunu keşfetmeye davet ediyorum

    Thp şehir içi 10 litrenin altında yakmayan motor.Yemişim turbosunu bizim h100 dede var o fantastik turbodan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Parola0238 -- 21 Haziran 2016; 16:28:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.