Şimdi Ara

VW Tiguan bu kadar kötü mü? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
0
Favori
5.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 20 yıldır arazi araçlarını birşekilde kullanan, 7 yıldır da SUV denilen araçlardan kullanan birisi olarak ben de görüşlerimi kısaca yazayım. Aslında bu konuda çok detaylı araştırmalarım var ve uzun uzadıya yazabilirim. Öncelikle SUV denilen araçlardan almak zorunda mısınız? Aynı paraya daha fazla konfor, daha az yakıt tüketimi binek araçlarla sağlanabilir. SUV tarzı araçlar 4x4 değilse bence gereksizdir.
    SUV tarzına karar verilmişse diğer kıstaslar devreye girer.

    (Yaklaşık olarak 60-70 bin tl altı (sıfır yada 2. el) araçlar için genelleme yaparsak)

    -En iyi mekanik aksam ve 4x4 Subaru (Forester, XV, outback) ve Mazda cx5
    -En az paraya en az yakıt tüketimi ve makul bir genel kalite ASX (4x4 olmayacaksa bence tek seçenek)
    -Nispeten konforlu, 2. eli olan ve daha ucuza daha fazla performans 150-160 hp, tsi, 4x4, tam donanımlı Tiguan
    -Tiguanla eşdeğer denilebilecek 1.6 Kuga

    Ben 2010 150 hp 4x4 FunFuction Tiguanı 2. el aldım kullanıyorum. İstanbul yada Ankarada yaşasaydım tereddütsüz 1.6 Subaru xv alırdım. Zaten anlamışsınızdır 1.6 üstü motorlar benim menzilimin biraz dışında kalıyor.

    Uzun gibi oldu ama aslında çok kısa yazdım, genelleme yaptım. Bu nedenle eksik ve yanlış anlaşılmalara müsait bir yazı oldu. Gereken yerleri daha detaylı yazabilirim.




  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Auto motor sport dergisinde kimse ya kompakt suvdan anlamıyor yada reklam almışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken36 -- 11 Aralık 2013; 0:55:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cx-5'i araştırmanızı öneririm ben de. Yurtdışındaki Compact SUV karşılaştırmalarının hepsinde boy gösterip pek çok kategoride 1 numara olan bir araçtır. Konuyla ilgili benim açtığım bir başlık da var zaten.
  • Falken36 arkadaşıma katılıyorım ve diğer araçlar için iddia etmem ama ;mitsubish outlender - ford kuga - nissan xtrail - land rover freelander ile yarıştığı ve hemen hemen tüm disiplinlerden tiguanun galip çıktığı bir teste inanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken36

    Auto motor sport dergisinde kimse ya kompakt suvdan anlamıyor yada reklam almışlar

    Siz çok anlıyorsunuz zaten.Bak orada profesyonel pilot dereceleri de var aynı pistte.Dergi testine paralel.2 tane link var.Onlarda yalan hep yalan bir siz doğrusunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Falken36 arkadaşıma katılıyorım ve diğer araçlar için iddia etmem ama ;mitsubish outlender - ford kuga - nissan xtrail - land rover freelander ile yarıştığı ve hemen hemen tüm disiplinlerden tiguanun galip çıktığı bir teste inanmıyorum.

    Yol tutuşu diyorsun.Bak orada pist derece linkleri var.Hala dergiden bahsediyorsunuz.
  • Bu tarz slalom testlerine inanmayın.. Slalom testine katıldığım için biliyorum, olay tamamen direksiyon ile alakalı.. 60 km hızla o araçlar yoldan çıkmaz, bariz direksiyon fazla kırılıyor, dengesiz girmişler slaloma.. Alacağınız aracın kronik sorunlarına, tüketimlerine, servis ve desteğine bakın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Falken36 arkadaşıma katılıyorım ve diğer araçlar için iddia etmem ama ;mitsubish outlender - ford kuga - nissan xtrail - land rover freelander ile yarıştığı ve hemen hemen tüm disiplinlerden tiguanun galip çıktığı bir teste inanmıyorum.

    Yol tutuşu diyorsun.Bak orada pist derece linkleri var.Hala dergiden bahsediyorsunuz.

    Yazılanları doğru oku, öyle cevap ver istersen;

    "Dergiden bahsediyorsunuz" demişsin; Tiguanun tüm disiplinlerde üstün olduğunu belirten o dandik derginin mevzusunu açan sensin

    "Yol tutuşu" diyip duruyorsun; Ben zaten tiguanuın Rav 4'ten iyi yol tuttuğunua itiraz etmedim, genel olarak aracın (yeni kasa) Rav 4'ten kötü bir araç olduğu fikrini destekledim.

    Son olarak Tiguanun sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip olduğunu iddia eden vw fanlarına (sana değildi zaten o mesaj) hitaben yazmıştım o mesajı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gralcan -- 11 Aralık 2013; 14:33:41 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Falken36 arkadaşıma katılıyorım ve diğer araçlar için iddia etmem ama ;mitsubish outlender - ford kuga - nissan xtrail - land rover freelander ile yarıştığı ve hemen hemen tüm disiplinlerden tiguanun galip çıktığı bir teste inanmıyorum.

    Yol tutuşu diyorsun.Bak orada pist derece linkleri var.Hala dergiden bahsediyorsunuz.

    Yazılanları doğru oku, öyle cevap ver istersen;

    "Dergiden bahsediyorsunuz" demişsin; Tiguanun tüm disiplinlerde üstün olduğunu belirten o dandik derginin mevzusunu açan sensin

    "Yol tutuşu" diyip duruyorsun; Ben zaten tiguanuın Rav 4'ten iyi yol tuttuğunua itiraz etmedim, genel olarak aracın (yeni kasa) Rav 4'ten kötü bir araç olduğu fikrini destekledim.

    Son olarak Tiguanun sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip olduğunu iddia vw körlerine (sana değildi zaten o mesaj) hitaben yazdım.

    Tiguan mı en iyi yol tutuşa sahipmiş sınıfında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdm24

    Bu tarz slalom testlerine inanmayın.. Slalom testine katıldığım için biliyorum, olay tamamen direksiyon ile alakalı.. 60 km hızla o araçlar yoldan çıkmaz, bariz direksiyon fazla kırılıyor, dengesiz girmişler slaloma.. Alacağınız aracın kronik sorunlarına, tüketimlerine, servis ve desteğine bakın..

    İnsanların aklına sizin belirttiğiniz sorular gelmesin diye aracın bütün parametreleri bilgisayarlar tarafından kontrol ediliyor. Hızdan, direksiyonun açısına kadar... Üstelik bu testi yapan da Dünya'nın bu konudaki tek otoritesi olan Euro Ncap. Siz kimsiniz acaba? Direksiyonun fazla kırıldığını ve slaloma dengesiz girildiğini neye dayanarak söylüyorsunuz?

    Tiguan beğendiğim bir araç değil ama bu kibire anlam veremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Querorz -- 11 Aralık 2013; 15:27:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken36

    Auto motor sport dergisinde kimse ya kompakt suvdan anlamıyor yada reklam almışlar

    Siz çok anlıyorsunuz zaten.Bak orada profesyonel pilot dereceleri de var aynı pistte.Dergi testine paralel.2 tane link var.Onlarda yalan hep yalan bir siz doğrusunuz.

    arkadaşım o araçlar kompakt suv değil mi?

    suv ise şayet pist derecesi ne alaka? otomobil mi bunlar?

    otomobilse şayet o rezil skorlar ne?1,3 multijet linea bile daha güzel skorlar yapar...

    suvu pistte test etmek ne alaka? suvların kullanım yeri pist mi?

    asfallta bineceksem neden suv? alırım bi station araç..paşa paşa binerim...

    salın o araçları doğaya...peşpeşe takılarak doğa yollarında 50,000km yapsınlar.bakalım 50,000km sonra hangisi diri kalıyor...

    suv testi budur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken36 -- 11 Aralık 2013; 15:41:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Falken36 arkadaşıma katılıyorım ve diğer araçlar için iddia etmem ama ;mitsubish outlender - ford kuga - nissan xtrail - land rover freelander ile yarıştığı ve hemen hemen tüm disiplinlerden tiguanun galip çıktığı bir teste inanmıyorum.

    Yol tutuşu diyorsun.Bak orada pist derece linkleri var.Hala dergiden bahsediyorsunuz.

    Yazılanları doğru oku, öyle cevap ver istersen;

    "Dergiden bahsediyorsunuz" demişsin; Tiguanun tüm disiplinlerde üstün olduğunu belirten o dandik derginin mevzusunu açan sensin

    "Yol tutuşu" diyip duruyorsun; Ben zaten tiguanuın Rav 4'ten iyi yol tuttuğunua itiraz etmedim, genel olarak aracın (yeni kasa) Rav 4'ten kötü bir araç olduğu fikrini destekledim.

    Son olarak Tiguanun sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip olduğunu iddia eden vw fanlarına (sana değildi zaten o mesaj) hitaben yazmıştım o mesajı.

    Evet arkadaşım daha düne kadar kugayla en iyi yol tutuşuan sahip araçtı.Yeni modeller çıkınca yine bakılır duruma.Hala neyi kasıyorsunuz.Kullandın mı yok.eee?

    Kullananlar da öyle diyor,testler de pist dereceleride böyle diyor. kugayla beraber pist dereceleri aynı.eee?

    Ayrıca o dönemdeki rav 4 neye göre daha iyi bir açıkla yahu.

    GÜvenlik?
    Konfor?
    yakıt?
    sessizlik?
    yol tutuş?
    performans?

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volkswagen/tiguan/2010

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/toyota/rav4/2010

    Tiguanın tavanı max 21,316 lbs güce dayanıyorken
    Rav4 ün tavanı max 12,082 lbs güce dayanabiliyor.

    2 katı neredeyse

    Herneyse millete fanatik vs demeden önce kesin yargılarda bulunmamak lazım.Çünkü asıl fanatik siz olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 11 Aralık 2013; 17:56:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken36

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken36

    Auto motor sport dergisinde kimse ya kompakt suvdan anlamıyor yada reklam almışlar

    Siz çok anlıyorsunuz zaten.Bak orada profesyonel pilot dereceleri de var aynı pistte.Dergi testine paralel.2 tane link var.Onlarda yalan hep yalan bir siz doğrusunuz.

    arkadaşım o araçlar kompakt suv değil mi?

    suv ise şayet pist derecesi ne alaka? otomobil mi bunlar?

    otomobilse şayet o rezil skorlar ne?1,3 multijet linea bile daha güzel skorlar yapar...

    suvu pistte test etmek ne alaka? suvların kullanım yeri pist mi?

    asfallta bineceksem neden suv? alırım bi station araç..paşa paşa binerim...

    salın o araçları doğaya...peşpeşe takılarak doğa yollarında 50,000km yapsınlar.bakalım 50,000km sonra hangisi diri kalıyor...

    suv testi budur...




    Elbette binek araçlar daha iyi derece yapacak.Orada kuga sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip dendiği için verdim.Tiguanın eksiği yok fazlası var.Yol tutuşu görmeniz açısından.

    Senin 50000 km örneğin subjektif.Elinde bir veri var mı kanıt var mı? yok.

    BU taraz araçların takla atma olasılığı daha yüksek olduğu için tavan dayanımları çok önemlidir.

    http://www.iihs.org/iih.../volkswagen/tiguan/2010

    http://www.iihs.org/iih...icle/v/toyota/rav4/2010

    Tiguanın tavanı max 21,316 lbs güce dayanıyorken
    Rav4 ün tavanı max 12,082 lbs güce dayanabiliyor.

    Tİguanın tavanı rav 4 ten 2 katı kadar sağlam.Bu mesela bir örnektir.O yüzden "olsa"larladan ziyade böyle verilere bakmak lazım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken36

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: falken36

    Auto motor sport dergisinde kimse ya kompakt suvdan anlamıyor yada reklam almışlar

    Siz çok anlıyorsunuz zaten.Bak orada profesyonel pilot dereceleri de var aynı pistte.Dergi testine paralel.2 tane link var.Onlarda yalan hep yalan bir siz doğrusunuz.

    arkadaşım o araçlar kompakt suv değil mi?

    suv ise şayet pist derecesi ne alaka? otomobil mi bunlar?

    otomobilse şayet o rezil skorlar ne?1,3 multijet linea bile daha güzel skorlar yapar...

    suvu pistte test etmek ne alaka? suvların kullanım yeri pist mi?

    asfallta bineceksem neden suv? alırım bi station araç..paşa paşa binerim...

    salın o araçları doğaya...peşpeşe takılarak doğa yollarında 50,000km yapsınlar.bakalım 50,000km sonra hangisi diri kalıyor...

    suv testi budur...




    Elbette binek araçlar daha iyi derece yapacak.Orada kuga sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip dendiği için verdim.Tiguanın eksiği yok fazlası var.Yol tutuşu görmeniz açısından.

    Senin 50000 km örneğin subjektif.Elinde bir veri var mı kanıt var mı? yok.

    BU taraz araçların takla atma olasılığı daha yüksek olduğu için tavan dayanımları çok önemlidir.

    http://www.iihs.org/iih.../volkswagen/tiguan/2010

    http://www.iihs.org/iih...icle/v/toyota/rav4/2010

    Tiguanın tavanı max 21,316 lbs güce dayanıyorken
    Rav4 ün tavanı max 12,082 lbs güce dayanabiliyor.

    Tİguanın tavanı rav 4 ten 2 katı kadar sağlam.Bu mesela bir örnektir.O yüzden "olsa"larladan ziyade böyle verilere bakmak lazım

    elimde net bir kanıt yok ama şöyle bir durum var...

    250,000km gelmiş daha motor-şanzıman açılmamış,ön takıma girmemiş,rutin bakımları harici servis görmemiş 1,000,000 kadar kompakt suv araç var...

    bunlar ağırlıklı olarak forester-rav4-outlander-xtrailden oluşuyor....bu araçlar kendi çapında kendini ispatlamış araçlar..

    anlatmak istediğim konu şu:paristen çine kadar bir yolculuk düzenleyin...asfalt arazi herşey karışık olan araçları zorlayacak olan bir yol...tiguan,forester,rav4,xtrail,outlander gibi araçları da peşpeşe takın...bakalım yol sonunda kimler ayakta kalacak?

    bir aracın tavanının ne kadar güce dayandığı yada çok iyi yol tutuşu olması aracın sağlam oldugunu kanıtlamaz...

    tiguan bana göre suv değil crossover'dir(4x4 olan hariç)...bu araçlarla aynı sınıfa konması bile yanlış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Querorz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdm24

    Bu tarz slalom testlerine inanmayın.. Slalom testine katıldığım için biliyorum, olay tamamen direksiyon ile alakalı.. 60 km hızla o araçlar yoldan çıkmaz, bariz direksiyon fazla kırılıyor, dengesiz girmişler slaloma.. Alacağınız aracın kronik sorunlarına, tüketimlerine, servis ve desteğine bakın..

    İnsanların aklına sizin belirttiğiniz sorular gelmesin diye aracın bütün parametreleri bilgisayarlar tarafından kontrol ediliyor. Hızdan, direksiyonun açısına kadar... Üstelik bu testi yapan da Dünya'nın bu konudaki tek otoritesi olan Euro Ncap. Siz kimsiniz acaba? Direksiyonun fazla kırıldığını ve slaloma dengesiz girildiğini neye dayanarak söylüyorsunuz?

    Tiguan beğendiğim bir araç değil ama bu kibire anlam veremiyorum.

    Senin euro ncap'a guvenin nereden geliyor? Taniyormusun? Calisiyormusun? Mesajimda hic bir araci kotulemedim, hic bir amaci savunmadim. Sadece bu tarz testlerde hile hurda olabiliyor, itibar etmeyin, bunlara gore arac almayin dedim. Girdigim slalom testinde direksiyonu tutmayi ogrenmeden once bu sekilde hatalar yapiyordum. Sonra dogru aci ile girip dogru direksiyon hareketleriye slalomda basari elde edebildigimi soyluyorum. Ayrica, sanane? Sen kimsin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    Falken36 arkadaşıma katılıyorım ve diğer araçlar için iddia etmem ama ;mitsubish outlender - ford kuga - nissan xtrail - land rover freelander ile yarıştığı ve hemen hemen tüm disiplinlerden tiguanun galip çıktığı bir teste inanmıyorum.

    Yol tutuşu diyorsun.Bak orada pist derece linkleri var.Hala dergiden bahsediyorsunuz.

    Yazılanları doğru oku, öyle cevap ver istersen;

    "Dergiden bahsediyorsunuz" demişsin; Tiguanun tüm disiplinlerde üstün olduğunu belirten o dandik derginin mevzusunu açan sensin

    "Yol tutuşu" diyip duruyorsun; Ben zaten tiguanuın Rav 4'ten iyi yol tuttuğunua itiraz etmedim, genel olarak aracın (yeni kasa) Rav 4'ten kötü bir araç olduğu fikrini destekledim.

    Son olarak Tiguanun sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip olduğunu iddia eden vw fanlarına (sana değildi zaten o mesaj) hitaben yazmıştım o mesajı.

    Evet arkadaşım daha düne kadar kugayla en iyi yol tutuşuan sahip araçtı.Yeni modeller çıkınca yine bakılır duruma.Hala neyi kasıyorsunuz.Kullandın mı yok.eee?

    Kullananlar da öyle diyor,testler de pist dereceleride böyle diyor. kugayla beraber pist dereceleri aynı.eee?

    Ayrıca o dönemdeki rav 4 neye göre daha iyi bir açıkla yahu.

    GÜvenlik?
    Konfor?
    yakıt?
    sessizlik?
    yol tutuş?
    performans?

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volkswagen/tiguan/2010

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/toyota/rav4/2010

    Tiguanın tavanı max 21,316 lbs güce dayanıyorken
    Rav4 ün tavanı max 12,082 lbs güce dayanabiliyor.

    2 katı neredeyse

    Herneyse millete fanatik vs demeden önce kesin yargılarda bulunmamak lazım.Çünkü asıl fanatik siz olursunuz.

    Hala eski Rav 4 'ten bahsediyor, arkadaşım mesajları doğru oku dedik bi fayda etmedi, nerde ben eski rav4 daha iyi demişim?

    Kugayla kafa kafaya giden aracın pist ve güvenlik verilerini XV ve ASX ile de karşılaştır da tam olsun.

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/mitsubishi/outlander-sport

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/subaru/xv-crosstrek/2013




  • Bu arada gram marka fanatikliğim yoktur hatta vw golf sahibiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forester gibisi var mı be ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.