müşteri ürünün bekaretini bozmadıysa eğer niye iade almıyorsunuz ki? iade alırsanız müşterinin gönlünü kazanırsınız. size sık sık gelir. |
Bildirim
müşteri ürünün bekaretini bozmadıysa eğer niye iade almıyorsunuz ki? iade alırsanız müşterinin gönlünü kazanırsınız. size sık sık gelir. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Parçasına bağlı olarak geri alıp almama değişir sürümü çok olan parça geri alınır gerçi. Genel işleyiş olarak ise sipariş edilen parça geri alınmaz bayinin kendi stoğundan sattığı ise geri alınır. Prensip meselesi diyelim çoğu firma için bu, sonuçta bunu geri alsan bu sefer başka müşteri niye onunkini aldın benim parçayı niye almadın der vs vs. Tüketici hakem heyeti iade verebilir de vermeyebilir de oraya giden davalar biraz karışık ilk başta tüketici lehine veriyorlar ama sonra üst mahkemeden geri dönebiliyor neyse iade kararı verse bile sorun değil, sonuçta firma parçayı alır parasını verir herhangi bir ceza ödemez. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Teşbihte hata olmaz "Dinsizin hakkından imansız gelir" atasözüne uygun bir durum olmuş. :) |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |