Şimdi Ara

w212 E350 sizce nasıl bir araç.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
20
Cevap
1
Favori
8.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün sanayide gezerken E350 4matic beyaz bir araç gördüm. yakından incele fırsatımda oldu. aracın içine ve dış görüntüsüne alıcı gözü ile bakınca resmen eridim. Bu araç ile tecrübesi olan, araç hakkındaki deneyimlerini paylaşabilir mi? Ne yapıp edip almalıyım dedim ama mutlaka bütçemi zorlayacaktır. Bugüne kadar kullandığım en lüks araç 2017 model focus titanium 1.5 dizel otomatik. illaki arada uçurum vardır. keşke kullanma fırsatımda olsaydı.



  • Sizin hiç volvonuz oldu mu? Özellikle s80 veya xc90?
    Dediğim gibi tasarım işi görecelidir. Ben Mercedes'in iç tasarımını beğenirken dışını sevmiyorum. Aynı şekilde volvo'nun iç tasarımını sevmezken dışını beğeniyorum. Ayrıca s80 de E sınıfı bir araç ve fiyatları mercedes'den daha uygun. MB E serisi bütçemi zorlayacak diyen birisine, daha ekonomik bir alternatif önerdim. Tasarımını beğenirse, aklına yatarsa o da pişman etmeyecek bir araç.
    Kepçeye olan takıntınızı da anlayamıyorum. Mercedes bir dünya otobüs üretiyor, otobüs markası mı diyorsunuz? Veya VW gırla ticari araç üretiyor, ona da servis markası mı diyorsunuz?
    Bu arada mercedeslerin kağıt gibi ezildiği testten 16 senelik kasayla rakiplerine güvenlikte fark atan da o kepçe markası.
    O modellerde 231 ve 265hp var. Amg paket yakisikli duruyor ancak suspansiyon konforu olarak w204 ile yakin sayilir. Normal pakette ucan hali efekti olur. V6 oldugu için bakimi pahali. Bizdeki araç surekli ariza veriyor bu arada. Ama hepsi böyle diyemeyiz tabi.

    Bir dizele göre karakteristik bir sesi var. İçeriye sadece biraz v6 sesi aliyor. Ve tınısı çok hoş. Ama disaridan cok daha sesli. Araba, soluksuz 250'ye cikiyor.(limitör var) yokuş yukariymis, 4 kisi varmis iceride hic umrunda olmuyor. S350 cdi ile denedik ve geçti.(agirlik farkindan dolayi sürpriz olmadi tabi) zaten Türkiye şartlarında sol şeritte bu arabaya cok fazla araba selektör atamaz.
    Şanzıman kick-down'larda geç tepki veriyor. ZF'yi tercih ederim bu konuda.

    Yakit ortalamasi 25.000 km'nin ortalama hiz 47kmh ortalama tüketim 8.7lt. Uzun yolda basıldı köprü trafigine girildi akşam tem'de sakin sakin sürüldü.

    Yol tutuş olarak tren gibi rayda gidiyor. Inanilmaz bir guven veriyor. Ancak focus gibi biraz arkayi birakayim da eglence faktörü olsun gibi bir durum yok. Arabanin yol tutus limitleri tamamen sadece hizli dönmek üzerine. Ancak düşük hizda dondugum bir virajda aniden onden kaydığı da oldu. Tabi bu viraja cok hizli girdigim için oldu. Tekerlerleri yana yattığı için şehir ici manevra kabiliyeti cok iyi.

    4matic karda iyi iş yapiyor ancak quattto daha basarili bence karlı zeminde. Ayrica 4 teker buzda kalinca mecburen elinize küreği aliyorsunuz :D

    Sonuç olarak; eger butceniz satin almaya ve daha da önemlisi yürütmeye yetiyorsa, ben uzun yola çıkar hızlı gider, hizli viraj döner ancak böyle yüzlerce km gitsem bile yorulmak istemem diyorsaniz alınır. Kaputta yildizi görmek de ne yalan söyleyeyim zevkli oluyor.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Mercedes-Benz W212 E350: Kapsamlı Bir İnceleme

    Mercedes-Benz W212 E350, lüks ve performansı bir arada sunan, Alman mühendislik harikası bir araçtır. Bu orta boy sedan, geniş bir iç mekan, güçlü bir motor ve gelişmiş teknoloji özellikleriyle öne çıkmaktadır.

    Motor ve Performans

    W212 E350, 306 beygir gücü ve 370 Nm tork üreten 3,5 litrelik V6 motora sahiptir. Bu güçlü motor, araca etkileyici bir hızlanma ve yüksek hızlarda bile pürüzsüz bir sürüş sağlar. 4MATIC dört tekerlekten çekiş sistemi, her türlü hava koşulunda optimum yol tutuşu ve denge sunar.

    İç Mekan ve Konfor

    E350'nin iç mekanı lüks malzemelerle döşenmiş, geniş ve ferah bir alandır. Ön koltuklar ısıtmalı ve ayarlanabilir olup uzun yolculuklarda bile üst düzey konfor sağlar. Arka koltuklar da geniştir ve yolcular için yeterli baş ve bacak mesafesi sunar.

    Teknoloji ve Özellikler

    Araç, COMAND bilgi-eğlence sistemi, navigasyon, Bluetooth bağlantısı ve sesli komut desteği gibi en son teknoloji özellikleriyle donatılmıştır. Ayrıca, yorgunluk algılama, adaptif hız sabitleyici ve gece görüş yardımcısı gibi kapsamlı bir güvenlik özellikleri paketi de mevcuttur.

    Güvenilirlik ve Dayanıklılık

    Mercedes-Benz araçlar, güvenilirlikleri ve dayanıklılıklarıyla tanınırlar. W212 E350 de bu geleneği devam ettirir ve genel olarak güvenilir bir araç olarak kabul edilir. Düzenli bakım ile uzun yıllar sorunsuz bir şekilde hizmet verebilir.

    Maliyet ve Tüketim

    E350 güçlü bir performansa sahip olduğu için yakıt tüketimi nispeten yüksektir. Ancak, 4MATIC sistemi sayesinde şehir içi ve uzun yolculuklarda kabul edilebilir bir yakıt verimliliği sağlar. Aracın bakım ve onarım maliyetleri de diğer lüks araçlara kıyasla makul düzeydedir.

    Sonuç

    Mercedes-Benz W212 E350, lüks, performans ve teknolojinin mükemmel bir birleşimidir. Geniş iç mekanı, güçlü motoru ve kapsamlı özellikleriyle çok yönlü bir araçtır. Güvenilirliği ve dayanıklılığıyla uzun yıllar sorunsuz bir sürüş deneyimi sunar. {mercedes e350 4matic alınır mı} sorusunun cevabı, ihtiyaçlarınıza ve bütçenize bağlıdır. Ancak, lüks ve performans dolu bir sedan arıyorsanız, {w212 e350} kesinlikle dikkate değer bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bir tanıdığım sıfır km almıştı zamanında 300 bin lira gibi bir paraya, birkaç defa bindim kullanmadım ama güzel araba gerçekten :)

    Bence w212 şuan ki kasadan bile çok güzel tasarıma sahip, güncel kasa bildiğin C serisi gibi duruyor.
  • Valla hocam S serisine baktım az önce E350 kadar albeni bulamadım araçta. donanim olarak elbette S serisi üstündür. Ama e350 alıcı gözü ile baktığımdanmıdır nedir resmen cezbetti beni. limitleri zorlayacağım bakalım.
  • 3 litre motorun MTV'sine de bakmayı unutma !!!
  • Daha ekonomik bir seçenek olarak o sınıfta S80 var. Tasarım işi görecelidir, ama Mercedes'deki o ağırbaşlı klasik tasarım yok. Havada duran konsol falan, hoşuma gitmiyor benim. Yine de değerlendirilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 14 Mart 2019; 14:48:57 >
  • Nerdeyse 10 yaşındaki araba , hala ayda 600 TL vergisi var :)
  • O modellerde 231 ve 265hp var. Amg paket yakisikli duruyor ancak suspansiyon konforu olarak w204 ile yakin sayilir. Normal pakette ucan hali efekti olur. V6 oldugu için bakimi pahali. Bizdeki araç surekli ariza veriyor bu arada. Ama hepsi böyle diyemeyiz tabi.

    Bir dizele göre karakteristik bir sesi var. İçeriye sadece biraz v6 sesi aliyor. Ve tınısı çok hoş. Ama disaridan cok daha sesli. Araba, soluksuz 250'ye cikiyor.(limitör var) yokuş yukariymis, 4 kisi varmis iceride hic umrunda olmuyor. S350 cdi ile denedik ve geçti.(agirlik farkindan dolayi sürpriz olmadi tabi) zaten Türkiye şartlarında sol şeritte bu arabaya cok fazla araba selektör atamaz.
    Şanzıman kick-down'larda geç tepki veriyor. ZF'yi tercih ederim bu konuda.

    Yakit ortalamasi 25.000 km'nin ortalama hiz 47kmh ortalama tüketim 8.7lt. Uzun yolda basıldı köprü trafigine girildi akşam tem'de sakin sakin sürüldü.

    Yol tutuş olarak tren gibi rayda gidiyor. Inanilmaz bir guven veriyor. Ancak focus gibi biraz arkayi birakayim da eglence faktörü olsun gibi bir durum yok. Arabanin yol tutus limitleri tamamen sadece hizli dönmek üzerine. Ancak düşük hizda dondugum bir virajda aniden onden kaydığı da oldu. Tabi bu viraja cok hizli girdigim için oldu. Tekerlerleri yana yattığı için şehir ici manevra kabiliyeti cok iyi.

    4matic karda iyi iş yapiyor ancak quattto daha basarili bence karlı zeminde. Ayrica 4 teker buzda kalinca mecburen elinize küreği aliyorsunuz :D

    Sonuç olarak; eger butceniz satin almaya ve daha da önemlisi yürütmeye yetiyorsa, ben uzun yola çıkar hızlı gider, hizli viraj döner ancak böyle yüzlerce km gitsem bile yorulmak istemem diyorsaniz alınır. Kaputta yildizi görmek de ne yalan söyleyeyim zevkli oluyor.




  • bu aracı kullandıktan sonra başka bir aracın normal bir kullanıcıyı tatmin etmesi zordur.

    amg paket ben pek tavsiye etmem bizim yollarda araç mercedes konforunu sunmakta zorlanıyor.

    elegance+premium veya avantgarde+premium (dıştan görünüm farkı var) tavsiye ederim. premium pakette keyless, önde gerçek deri ( elite ve syle donanımda suni deri olması lazım) hafızalı koltuklar, elektrikli arka perde ve elektrikli bagaj standart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Daha ekonomik bir seçenek olarak o sınıfta S80 var. Tasarım işi görecelidir, ama Mercedes'deki o ağırbaşlı klasik tasarım yok. Havada duran konsol falan, hoşuma gitmiyor benim. Yine de değerlendirilebilir.
    sizi sempatik bulmaya başladım..)

    hiç mercedes iniz oldumu bilmiyorum

    biz 1992.2000.2014.2016.2010 model E,C,B serilerinde olmak üzere kullandık

    mercedes inceleyen birine volvo tavsiyesi beni tebessüm ettirdi inanın.

    geçtim herşeyi s 80 in iç konsolunu yukardaki üye incelese arabadan soğar.

    sonra ben kepçe markası deyince kabullenemeyenler oluyor.

    neyse saygılar size.

    konuya gelirsek.W210 serisi 2000 model E serisi kullandık efsane bir araçtı.bakım maliyetlerini iyice araştırın parçaları bulunan

    vergi ve aracın bakım durumu itibariyle masraf çıkarabilen bir yapısı var.

    konfor ve kalite ise paha biçilemez helede focus vs bildiğin uçurum..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 14 Mart 2019; 18:45:35 >




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Sizin hiç volvonuz oldu mu? Özellikle s80 veya xc90?
    Dediğim gibi tasarım işi görecelidir. Ben Mercedes'in iç tasarımını beğenirken dışını sevmiyorum. Aynı şekilde volvo'nun iç tasarımını sevmezken dışını beğeniyorum. Ayrıca s80 de E sınıfı bir araç ve fiyatları mercedes'den daha uygun. MB E serisi bütçemi zorlayacak diyen birisine, daha ekonomik bir alternatif önerdim. Tasarımını beğenirse, aklına yatarsa o da pişman etmeyecek bir araç.
    Kepçeye olan takıntınızı da anlayamıyorum. Mercedes bir dünya otobüs üretiyor, otobüs markası mı diyorsunuz? Veya VW gırla ticari araç üretiyor, ona da servis markası mı diyorsunuz?
    Bu arada mercedeslerin kağıt gibi ezildiği testten 16 senelik kasayla rakiplerine güvenlikte fark atan da o kepçe markası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 14 Mart 2019; 19:30:15 >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    W212'de konsol havada durmuyor.
  • W212 FL 350cdi 4matic yakın gelecekteki hayalim, W124 ile birlikte şuana kadarki yapılmış en yakışıklı e serisi bana göre. Paranız varsa düşünecek tek şey acaba siyahını mı alsam, yoksa beyazını mı alsam olur.
  • SayınOzi kullanıcısına yanıt
    S80 için dedim onu.
  • Bu E350 w212 serisini daha öncede görmüştüm. Ama dediğim gibi şöyle alıcı gözü ile bakınca iç dizayn, o ön panjur, yan etek ve kapıdaki flatolar son olarakta aracın arkasına geçtiğimde o doyurganlık inanın insanı aşık ediyor kendisine. Önceden gördüğümde sadece bakar geçerdim. Şimdi ise arabadan ayrılır iken arkama dönüp dönüp baktım.

    Volvonun hiçbir serisinin iç tasarımını, o düğme/tuş dizilimini, havalandırma şekillerini birtürlü beğenemedim. Elbette daha ekonomik bir araçtır. Ama işte E350 den sonra başka araca bakasım gelmiyor. Focusumu satılığa çıkardım. Eğer kısa sürede satabilirsem nasipse alıcam bakalım.
    Mtv hesapladım 2369tl buda aylık hemen hemen 400tl denk geliyor. Hergün sigara içen biri, ayağının altında 265beygir 600tork olduğunu bilmesi için çok bir mebla gibi gelmedi bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xoßi

    Bu E350 w212 serisini daha öncede görmüştüm. Ama dediğim gibi şöyle alıcı gözü ile bakınca iç dizayn, o ön panjur, yan etek ve kapıdaki flatolar son olarakta aracın arkasına geçtiğimde o doyurganlık inanın insanı aşık ediyor kendisine. Önceden gördüğümde sadece bakar geçerdim. Şimdi ise arabadan ayrılır iken arkama dönüp dönüp baktım.

    Volvonun hiçbir serisinin iç tasarımını, o düğme/tuş dizilimini, havalandırma şekillerini birtürlü beğenemedim. Elbette daha ekonomik bir araçtır. Ama işte E350 den sonra başka araca bakasım gelmiyor. Focusumu satılığa çıkardım. Eğer kısa sürede satabilirsem nasipse alıcam bakalım.
    Mtv hesapladım 2369tl buda aylık hemen hemen 400tl denk geliyor. Hergün sigara içen biri, ayağının altında 265beygir 600tork olduğunu bilmesi için çok bir mebla gibi gelmedi bana.
    E350 kesinlikle oneririm bende makyajli serisinden var 2015 model. Piyasadaki bir cok aractan daha iyi konfor vs anlaminda. Yakitida pek uzmuyor. Siz kac model bakiyorsunuz hangi donanimlards bakiyorsunuz butceniz nedir yazarsaniz yardimci olabilirim..




  • w212 kasa hoşuma gidiyor hocam. üst kasayı sevemedim pek nedense. bütçem şimdilik tafmini 180-185 civarı. üzerinede pek çıkamayacak gibiyim.
  • E250 cdi de bakabilirsin hocam yakiti da daha makul.. her ne kadar o yasta ve km de araclara bu fiyatlar astronomik olsa da ciktigi yildan beri benim favori kasa aracim.. w211 dahil cizgileri hic birzaman eskimedi.. coupe si de su gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L30N

    E250 cdi de bakabilirsin hocam yakiti da daha makul.. her ne kadar o yasta ve km de araclara bu fiyatlar astronomik olsa da ciktigi yildan beri benim favori kasa aracim.. w211 dahil cizgileri hic birzaman eskimedi.. coupe si de su gibi..
    Bugün çarşıda 2 tane gördüm. bakmaktan düşecektim yolda yürürken. alıcam sanırım bunlardan bir tane ben :))
  • Arabayı satın aldın mı 😁

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.