Şimdi Ara

W213 MERCEDES E SERİSİ ANA KONU (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.413
Cevap
44
Favori
133.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    Cumartesi günü güncel kasa sıfır E180 Edition için çok güzel fiyat verdiler.Fakat almak mantıklı mı bilemiyorum.Elimizde 5.20d var biraz km fazla ama bunu 1 yıl kullanıp yeni gelen kasayı almak daha akıllıca duruyor.

    Yerinizde olsam hemen E180'i alırdım. Hem daha klas bir aracınız olur, hem de 2-3 sene satarken hiç zarar etmemiş olursunuz.

    Bu arada fiyat olarak ne dediler? 170000 TL falan mı?

    Klas konusunda size katilmiyorum acikcasi.2 araci da begeniyorum ama E nin daha iyi oldugu tek sey ic mekan kalitesi bence.E180 performansini begenmedik ayrica,5.20i daha seri.520D tartisilmaz gibi duruyor.Ayrica yakit konusunda 5.20i ve E180 bizim aracin 1.5-2 kati yakiyor neredeyse.O yuzden aklimiza yatan en mantikli sey 520d yi yeni kasalar gelene kadar kullanmak sonra da hangisini begenirsek sifir dizel almak.

    Fiyat o civarlarda evet,bana uygun geldi babaminda aklina yatti ama arac olarak mantikli gorunmuyor bizim icin.

    İki araç arası geçiş yapmak hiç mantıklı değil bence.Bundan sonra çıkabiliyorsanız ya 535'e ya da e350 dizeli almaya bakın derim ben.

    Cikmasina cikariz da ayni kasa olan araclarda sadece performans icin araya bir araba parasi daha eklemez babam.

    Öyle de hocam ne yapacaksın o zaman mecbur bir üst segmente geçmeniz lazım o zaman da.Bence de aynı segmentte aynı motor performansına sahip araçlar arasında geçiş yapmak ne derece fark sağlar bilemem.




  • O lakayıtlıktan sonra mercedes bunlara araba vermedi. Atladığın şeyler var. Arabanın sürüşünün mercedesle alakası olmadığını, gayet sert olduğunu, direksiyon sistemininde tüm bmw lerden iyi olduğunu belirttiler. Aklında kötüleri kalmış anlaşılan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Mercedes ceo su yeni e serisi için çok iddialı cümleler kurdu. C den de S den de güzel oldu bu sefer dedi. Güncel e serisi bunun yanında taş devri gibi kaldı dedi.

    Ki kullandığı teknolojiler de çok çok iyi. Tabi TR piyasasına hangi donanımlar teknolojiler sunulur bilinmez ama 2.0 litre dizel gelmesi büyük bir avantaj artık. 230 Hp de ciddi bir kuvvet 2.0. dizel için. Sürücüyü mutlu eder.

    Mercedes CEO su öyle saçma sapan cümle kurmaz. Nerde demiş merak ettim.
  • kkvan kullanıcısına yanıt
    Hocam ilk defa mercedes bu benzerlik olayına girişti, yıllardır bmw ve özelliklede audi yaptı bunu. Ayıca nasıl 3-5-7 yi kolyaca ayırd edebiliyorsunuz hayret valla, sürekli bir şekilde çok yakın dostumun bmw 5.25 xdrive ına biniyorum ve defalarca da kullandım, zaten piyasa zebil gibi 3-5 kaynıyor beyaz renki, hala biraz uzaktan ayırd edemiyorum :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    O lakayıtlıktan sonra mercedes bunlara araba vermedi. Atladığın şeyler var. Arabanın sürüşünün mercedesle alakası olmadığını, gayet sert olduğunu, direksiyon sistemininde tüm bmw lerden iyi olduğunu belirttiler. Aklında kötüleri kalmış anlaşılan.

    Tamam bazı yerlerde üstün olabilir ama bmw'de aşağı değil o yüzden şöyle bir örnek verecem
    sen şimdi bir kızla evlenirken öncelikli olarak dış güzelliğine bakmaz mısın? cevap evettir.İç güzellikte önemli tabi mercedes-bmw benzetmesinden gidersek bmw olarak o kız hem güzel hemde iç güzellik fena değil mercedes olarakta dışı fena değil içi güzel birçoğumuz hem güzel hemde iç güzelliğe bakıyor
    Yani demem o ki bmw bana göre daha iyi zaten bu tartışma böyle uzar gider herkes sevdiği markayı savunur ama bazende objektif olmak gerekir ki şuan objektifim.
    Zaten satışlardada belli oluyor c serisi yeni yüzü olduğundan bazı aylar geçebiliyor ama e serisi hiç bir zaman geçemedi çünkü e çok sade 5 spor




  • akdogan911 A kullanıcısına yanıt
    MErcedes modelleri eskiden de benzeşiyordu ama bu kadar değil. CLK,C,SL çok benziyordu önden. CL,C ve S in arkası da çok benziyordu.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    SL ve CLK nın alakası bile yok , CL ve S zaten birbi digerinin coupesi, CLK ve E birbirine benzerdi ki o zaten CLK da E nin coupesi tasarımına sahip, yanlış kasalar söylemişsiniz ama kastettikleriniz dahi zaten birbirlerinin sedanı - coupesi olduğu için benzememesi anormal olurdu.

    Burada kastettiklerimiz tamamen farklı kasalar arasındaki benzerlikler, C- E- S serileri hem iç hem dış tasarım olarak tamamen farklıydı , daha yeni birbirlerine benzediler ama yine de görünce ben ayırd ediyorum ama bmw leri edemiyorum. Demek herkesin ayırd etme kabiliyeti başka;)
  • akdogan911 A kullanıcısına yanıt
    W213 MERCEDES E SERİSİ ANA KONU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Maybach olan da S serisi

    Tabi ki öyle ama sonuçta standart bir S değil, bir sonrası denilebilir.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Yahu ALlah aşkına, ya otomobil bilginiz yok, ya da mercedesle ilk defa şu resim ile birlikte tanıştınız. Fotoya dikkatli bakınca, aynı araçlar mevcut ve aynı araçların sedan station ve coupeleri ve hatta cobrioları de mevcut, renlerde aynı olunca benzer bir görüntü ortaya çıkmış. Kime neyi ispatlamaya çalışıyorsunuz? Tasarım noktasında her modelini çok farklı yapan ender markalardan biridir mercedes. Bu konuda honda da çok başarılıydı daha düne kadar, sedanları ve HB leri bile birbirinden farklıydı jazz- civic- accord- crv-hrv hepsi iç ve dış farklıydı. Mercedeste bunu yakalamış bir markadır ve şu fotodaki eksik modellere rağmen araç filosuna rakip olabilecek başka bir marka filosu yok. bazı şeylerimarka fanatizimlerini bırakıp, elin oğlu yapmış maalesef bende yok deyip bırakmak lazım, yoksa komik oluyo...
  • akdogan911 A kullanıcısına yanıt
    O dönemde mercedes modelleri o kadardı zaten. Fotoraki araçlar C,E,S,SL,CL,CLK,SLK ve CLS. Model gamı bu yapacak bişe yok. aynılar ya benzerler gerçek bu. Mercedes konusundaki bilgimi kimseyle tartışmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 4 Aralık 2015; 15:06:30 >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Oradaki araçların yarısı birbirinin aynı , coupe - sedan - station - cabrio bu kadar basit, çok tartışılacak bir şey yok..
  • akdogan911 A kullanıcısına yanıt
    Tamam işte model gamı birbirine çok benziyor değişen bişey yok. Elde olanla konuştuk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Mercedes ceo su yeni e serisi için çok iddialı cümleler kurdu. C den de S den de güzel oldu bu sefer dedi. Güncel e serisi bunun yanında taş devri gibi kaldı dedi.

    Ki kullandığı teknolojiler de çok çok iyi. Tabi TR piyasasına hangi donanımlar teknolojiler sunulur bilinmez ama 2.0 litre dizel gelmesi büyük bir avantaj artık. 230 Hp de ciddi bir kuvvet 2.0. dizel için. Sürücüyü mutlu eder.

    Mercedes CEO su öyle saçma sapan cümle kurmaz. Nerde demiş merak ettim.

    Oto Teknik Veri - Otomobil Haberleri
    Yeni Mercedes E Serisi 2016 De�erlendirmesi
    http://www.ototeknikveri.com/haber/6076/yeni-mercedes-e-serisi-2016-degerlendirmesi


    Şurada baş mühendisin açıklamaları var. Bir göz gezdirin. Ama asıl aradığım makaleyi bulamadım. Onu bulunca paylaşacağım.

    ceo değilmiş , baş mühendismiş.

    Los Angeles dışındaki otoyolda yapılan test sürüşünde direksiyonda E Serisi/CLS/GLC baş mühendisi Michael Kelz vardı. Kelz yeni E Serisi için “Kalite açısından hedefimiz S Serisi oldu.” diyor. E Serisi huzurlu, sessiz ve konforlu bir biniş deneyimi sunuyor ve bu açıdan S Serisi'ni bile geride bıraktığı söylenebilir.




  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Bi kere pazarlama açısından bunu söylemesi yanlış. Amiral gemisinden iyi demek saçma. Magic body control bile yok yeni E serisinde. Nereye konforda S den iyi oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Bi kere pazarlama açısından bunu söylemesi yanlış. Amiral gemisinden iyi demek saçma. Magic body control bile yok yeni E serisinde. Nereye konforda S den iyi oluyor

    Aslında makaleyi şimdi tekrar okuduğumda, sanki daha iyi olduğunu mühendis değil de gazeteciler yorumlamış gibi.

    Araya bir nokta atmışlar.

    benim beklentim büyük e serisinden. Umarım makul bit rakamdan gelir de alır bineriz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes yine diğer modellere daha fazla benzetmeye devam ediyor
  • http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/e-class/near-production-e-class-w213-prototype-photos/

    anladığım kadaruyla mercedes artık renault motorunu bırakıp .kendi ürettiği 1.6 dizel motoru artık mercedes e serisine uygulayacakmış.diğer modellerede uygular mutlaka bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    Cumartesi günü güncel kasa sıfır E180 Edition için çok güzel fiyat verdiler.Fakat almak mantıklı mı bilemiyorum.Elimizde 5.20d var biraz km fazla ama bunu 1 yıl kullanıp yeni gelen kasayı almak daha akıllıca duruyor.

    Yerinizde olsam hemen E180'i alırdım. Hem daha klas bir aracınız olur, hem de 2-3 sene satarken hiç zarar etmemiş olursunuz.

    Bu arada fiyat olarak ne dediler? 170000 TL falan mı?

    Klas konusunda size katilmiyorum acikcasi.2 araci da begeniyorum ama E nin daha iyi oldugu tek sey ic mekan kalitesi bence.E180 performansini begenmedik ayrica,5.20i daha seri.520D tartisilmaz gibi duruyor.Ayrica yakit konusunda 5.20i ve E180 bizim aracin 1.5-2 kati yakiyor neredeyse.O yuzden aklimiza yatan en mantikli sey 520d yi yeni kasalar gelene kadar kullanmak sonra da hangisini begenirsek sifir dizel almak.

    Fiyat o civarlarda evet,bana uygun geldi babaminda aklina yatti ama arac olarak mantikli gorunmuyor bizim icin.

    İki araç arası geçiş yapmak hiç mantıklı değil bence.Bundan sonra çıkabiliyorsanız ya 535'e ya da e350 dizeli almaya bakın derim ben.

    Cikmasina cikariz da ayni kasa olan araclarda sadece performans icin araya bir araba parasi daha eklemez babam.

    Öyle de hocam ne yapacaksın o zaman mecbur bir üst segmente geçmeniz lazım o zaman da.Bence de aynı segmentte aynı motor performansına sahip araçlar arasında geçiş yapmak ne derece fark sağlar bilemem.

    Üst segmente gerek yok açıkcası,seri-az yakan bir baba arabası işimizi görür.İşimiz gereği prestij gerekiyor ve babam 46 yaşında.Bizim için çok seçim şansı yok.E-5-A6 olabilir anca.Türkiye'de yaşadığımız için 3000 motorlu araçlara çok fazla vermekte mantıklı gelmiyor.5.20D'nin yetmediği durum yok,yarışa katılmayacağız sonuçta.Hani kredi falan sıkıntı değil Panamera'ya kadar çıkarız,ama bizim için çok üst seviye ve görmemişlik olur.İleride ticaretimiz büyürse,babamda artık keyif isterse o zaman belki 7.30D falan alınabilir ama şimdi çok erken.Olmadığımız kadar zengin gözükmek mantıklı gelmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilgisayar Bağımlısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: ksk_kaan

    Cumartesi günü güncel kasa sıfır E180 Edition için çok güzel fiyat verdiler.Fakat almak mantıklı mı bilemiyorum.Elimizde 5.20d var biraz km fazla ama bunu 1 yıl kullanıp yeni gelen kasayı almak daha akıllıca duruyor.

    Yerinizde olsam hemen E180'i alırdım. Hem daha klas bir aracınız olur, hem de 2-3 sene satarken hiç zarar etmemiş olursunuz.

    Bu arada fiyat olarak ne dediler? 170000 TL falan mı?

    Klas konusunda size katilmiyorum acikcasi.2 araci da begeniyorum ama E nin daha iyi oldugu tek sey ic mekan kalitesi bence.E180 performansini begenmedik ayrica,5.20i daha seri.520D tartisilmaz gibi duruyor.Ayrica yakit konusunda 5.20i ve E180 bizim aracin 1.5-2 kati yakiyor neredeyse.O yuzden aklimiza yatan en mantikli sey 520d yi yeni kasalar gelene kadar kullanmak sonra da hangisini begenirsek sifir dizel almak.

    Fiyat o civarlarda evet,bana uygun geldi babaminda aklina yatti ama arac olarak mantikli gorunmuyor bizim icin.

    İki araç arası geçiş yapmak hiç mantıklı değil bence.Bundan sonra çıkabiliyorsanız ya 535'e ya da e350 dizeli almaya bakın derim ben.

    Cikmasina cikariz da ayni kasa olan araclarda sadece performans icin araya bir araba parasi daha eklemez babam.

    Öyle de hocam ne yapacaksın o zaman mecbur bir üst segmente geçmeniz lazım o zaman da.Bence de aynı segmentte aynı motor performansına sahip araçlar arasında geçiş yapmak ne derece fark sağlar bilemem.

    Üst segmente gerek yok açıkcası,seri-az yakan bir baba arabası işimizi görür.İşimiz gereği prestij gerekiyor ve babam 46 yaşında.Bizim için çok seçim şansı yok.E-5-A6 olabilir anca.Türkiye'de yaşadığımız için 3000 motorlu araçlara çok fazla vermekte mantıklı gelmiyor.5.20D'nin yetmediği durum yok,yarışa katılmayacağız sonuçta.Hani kredi falan sıkıntı değil Panamera'ya kadar çıkarız,ama bizim için çok üst seviye ve görmemişlik olur.İleride ticaretimiz büyürse,babamda artık keyif isterse o zaman belki 7.30D falan alınabilir ama şimdi çok erken.Olmadığımız kadar zengin gözükmek mantıklı gelmiyor.

    Öyle yapanlar var mı var ama boşu boşuna kendilerine sıkıntı yaşatıyorlar.

    Aynı iphone alacak kadar çok parası olmadığı halde kredi ile iphone alanlar.Porsche vb. gibi üst markalara çıkmak için senede net 3-5 milyon dolar net kâr yapmak lazım bana göre.




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.