E220d'yi iyi paraya satıp, E300 aldım ama tabi ki bayiden alamadım. Bir tane al-satçıdan aldım sıfır km, adam satamamış 1 ay acil para döndürdüğü için sıkışmış ve neredeyse bayi fiyatına aldım, ancak bu makyajlı kasa beni memnun etmiyor. CLS'den sonra tat vermiyor, dönüş ve manevrası bile eski Mercedes'ler gibi CLS gibi değil. Dar yerlerde gerçekten sorun yaratıyor. 3 litrenin altı E-F segment araçlar pişmanlık gerçekten ama CLS'ye uçuk fiyat çektikleri için almadım. Önce ki araç bir de arıza yapmıştı midem bulanmıştı. Ayrıca makyajlı kasalarda ekranın üstünde LED olmaması da ayrı bir sorun, 2016-2019 modellerde var bu. Kaput içini gri alüminyum yapmaları da tuhaf ve itici yine. Araç komple siyah motor etrafı alüminyum ham gri. |
W213 MERCEDES E SERİSİ ANA KONU (71. sayfa)
-
-
Merhaba , e220d ne kadar sure kullandiniz ? W213 kasa sorunlu ve malzeme kalitesi ile ilgili olumsuz yorumlar okudum. Siz genel olarak yalitim ( ozellikle ruzgar sesi ) ve diger konularda bilgi verebilir misiniz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.5 sene kullandım 2021 sonbaharında almıştım. Kalitesi ile ilgili yorum yapanlara inanma ve takılma. Segmentinin en sessiz aracı. Hastane gibi içerisi camlar kapalıyken, dizel motora rağmen en ufak ses yok. Eski Mercedes kalitesi arıyorsanız, o yok işte. W218 CLS'den sonra beni tatmin eden bir araç olmadı orası ayrı ama yine de gayet konforlu ve sessiz bir araç.
Geçen hafta arkadaşın EQA aracını kullandım, araba çok güzel ve eğlenceli ama malzeme kalitesi ve yalıtım olarak E serisinin çeyreği etmez. Elektrikli olmasına rağmen kabin içine çok ses alıyor.
-
Yorumunuz icin cok tesekkur ederim. E220d ve suan kullandiginiz E300 arasinda motor farki disinda yalitim ve malzeme kalitesi olarak fark var mi ? E200d kiralasam performans disinda E220d veya E300 malzeme kalitesi yalitim kalitesi ile ilgili bilgi sahibi olabilir miyim ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aralarında 300 kiloya yakın ağırlık farkı var zaten, E300'ün yalıtımı daha iyi. En sessiz E serisi yani dizeller içinde ki. Çalıştığı zaman dışarıdan bile dizel motormuş gibi titreşimli bir ses vermiyor çok. Kaliteden çok donanım olarak daha zengin. Yoksa kokpit kaplamaları vs... hepsi aynı.
-
Bunu isyan etmek için yazıyorum. Gerçekten aklım almıyor.
E200d facelift modelini aldım daha dün geçti elime.
-Araçta anahtarsız giriş çıkış yok. E serisi ve exclusive. 2022 model bi araçta bu nasıl olmaz? 2012 yılında kullandığım megane aracımda bile bu vardı.
-Araçta ne şerit takip ne distronic var.
-Kablosuz şarj var ama kullanamıyorsun çünkü kapağı kapatınca telefon ısınıp uyarı veriyo (İphone 14 pro max)
-Kablosuz şarj olmasına rağmen kablosuz carplay ve kablosuz android auto yok. O zaman kablosuz şarjı niye koydunuz? Kablosuz carplayın tek şartı kablosuz şarj olmasına rağmen bu koyulmamış.
-Carplay ve Android auto koskoca 12 inçlik ekranın sadece 6 inçini kullanıyo
-Navigasyon navigasyon diyoruz 2020'den kalma bi harita var parayla bile yükseltemiyolar zaten trafik bilgisi falan hikaye asla hiç bir işe yaramıyo.
-Yine carplayde haritayı ayarladığında bu sefer sürücü ekranına bu ilgi aktarılmıyo
-Carplayde müzik açtığında medya tuşları çalışmıyo.
-Araçta tuhaf trim sesleri var.
-Dokunmatik ekran çok uzakta dokunarak kullanmak direkt eline telefonu almaktan çok daha tehlikeli.
-Hey mercedes ile söyleyebileceğiniz çoğu şeyi sistem anlamıyor
-Joyistik gerçekten çok kötü. Sistem zaten genel olarak çok yavaş ve dün yolda gelirken navigasyon sürücü ekranında kilitlenip diğer ekranda normal çalışmaya devam etti.
-Aracın özelliklerinin çoğu çalışmıyo. Mercedes me adaptoru vermişler takıyorum aktifleştiremezsiniz çünkü kapanacak diyo.
-Wifi özelliği için internete bağlanmaya çalışıyorum bir bug yüzünden kullanılamıyo.
2023 yılında artık araçlar direksiyon ve gaz pedalından ziyade akıllı cihazlar haline geldi. Bana sorarsanız bu araç tam anlamıyla bir skandal. Bu sorunların çoğu yeni C serisi ve 2023 faceliftli CLA ve A serisinde düzeltilmiş. Konfor olarakta inanılmaz anlar yaşattığını söyleyemiyorum. 18 inç jantı neye takarsan tak aşağı yukarı bu konforu alabileceğine eminim. Ayrıca 2 farklı aracım daha var biri i8. Spor bir araç olmasına rağmen ne rüzgar sesi ne konfor kat kat üstün. Bunun yerine daha hafif bir araç alsaydım muhtemelen çok daha şehir içinde rahat edecektim. Lütfen tüketiciler olarak Türkiye'de bu tarz araçlar satılmasına tepki gösterelim. Dünyanın neresinde bu kadar boş bir E satılıyor gerçekten çok merak ediyorum. Aracın parasını 5 kat ödüyoruz ama aracın yarısı çalışmıyo.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burakgon -- 21 Mayıs 2023; 17:14:13 >
-
ne oldu senin üyeliğe?
-
Bize gelen E serileri almanyadaki boş paketten daha dolu. keyless go, distronic vs bunlar hep opsiyon normalde.
-
Yakında üyeliğimi silip forumdan gideceğim. Artık çekilir bir yanı yok. Ne kadar malum partili fetö'cü varsa forumda, onlara ceza verilmiyor ''A'' diyince bizlere ceza veriliyor. Gerek yok yani.
-
Teknoloji anlamında sıkıntılı bir kasa W213 haklısın. Bu parayı verince her şey olsun istiyorsun ama Almanya'da Focus'dan 10.000€ pahalı olduğunu düşününce de, bizim ülkede abartılan bir segment ve para olduğunu anlayınca Mercedes'e de hak veriyorum.
Özellikle dolu diye satılan E200d'lerin alayı boş aslında, anahtarsız giriş yok, şerit takip yok, kablosuz şarj yok, navigasyon yok, ön koltuk soğutma yok, arka koltuk ısıtma yok, masajlı sürücü koltuğu yok yok da yok.
2012 CLS'de saydıklarımın hepsi vardı.
-
Merhaba; 2017 araçta bluetooth bağlantısı yaptığımda müziğin sesini araca aktarabiliyorum, fakat telefonla kablolu şekilde android auto bağlantısı yaptığımda navigasyon ekrana geliyor ve çalışıyor fakat ne navigasyonun ne de telefonda çalan müzik uygulamasının sesi araçtan gelmiyor. Bu konuda yardımcı olabilecek biri var mı acaba?
-
Doğru aslinda , Türkiye’de biraz donanim paketi araçlar , koltuk hafiza hareket ve deri olunca dolu zannediliyor :) hani nerede multibeam far ,carpisma önleme veya adaptif sürüş, şerit takip ve kör nokta. BMW kadar olamadilar nedense özellikle 2017/2020 arasi üretilen ülkemize gelen 5 serilerinin çoğunda standart kör nokta,şerit takip.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar Selamlar.
W213 2017 Model E180 AMG 88 binde Commandlı Hatasız Aracımla Aranıza Katıldım.Bir Kaç Sorum Olacak YArdımcı Olursanız Sevinirim.
1-Bu Araçların Zincir -Devirdaim Bakımı Kaç bin Km'de Yapılıyor.(Aracım Servis Bakımlı.Motor ve şanzıman ağır bakımları yapılmamış henüz)
2-Triger mi var bu araçta zincir mi ? İlk Çalıştırmada Hafif Ses alıyor gibiyim.Eksperde Söyledi.88 binde Zincir - triger Değişimi Bana mantıklı gelmiyor.150-200 gidiyor dediler.Motorun indirilmesine gerek var mı yoksa Üzerinde mi değişim oluyor. ?
3-Şanzıman Vites Geçişleri biraz Sert gibi geldi bana.Daha Önce Bmw F10 ve CLS 4 Matic vardı Çok seri idi.Acaba Bu 9 İleri Mercedes şanzımanları hepsimi böyle.şanzıman filtre - Yağ değişimi vb. Yaptırmak gerekir mi ?
4-Garmin Kart aldım ama 2020 versiyon çıktı.Pek güncel değil.Bu Sorunu Nasıl aştınız ?
5-Kaloriferi Sıcak Açtığımda motor Sıcaklığı 70-75 lere düşüyor.Kapatınca 90 derece oluyor.Termostat sorunu var diyorlar bu araçlarda.Doğrumudur ?
6-Aracın Kronik sorunları varmıdır ?
7-19 Jant Amg Kışlık Lastik tavsiyeniz ne olur ?
8-Aktif Edebileceğimiz GİZLİ ÖZELLİKLERİ NELERDİR ?
Yardımcı Olacaklara şimdiden teşekkür ederim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X