Şimdi Ara

WANKEL Mİ? PİSTONLU MOTOR MU? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
63
Cevap
1
Favori
4.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkb23

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: gkb23

    quote:

    Orijinalden alıntı: KIZLARIN KORKULU RÜYASI

    Bu konu tsi'in yag yakmasina kadar gider takip

    TSI zaten Wankel değil mi ?



    Vwcilerin TSI motorun yağ yakmasını normalleştirme çabalarına katkım olduysa ne mutlu bana.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    sineğin yağını çıkaran firmalar neden hala wankel motora dönmedi?.
    Skyactiv felsefesiyle mazda bile hala wankel üretmiyor motorların çoğunu ki en tecrübeli firma onlar sanırım.

    Muhalefet etmek için yazmıyorum. Madem wankel daha iyi daha verimli neden hala kullanılmıyor diye düşünüyorum?.
    Bunun bir de endüstriyel tarafı var gemi motorları v.s. ki verimlilik çok önemli.

    Wankel motorun tek sıkıntısı yakıt tüketimi. Zaten bunu aşabilen bir marka olursa otomobil tarihinde devrim yaratılır. Ama firmalar atmosferik 1.6 motora turbo takıp alın sizde performans diye itelemeyi tercih ediyorlar

    var olan teknolojide daha iyisi yok gibi hocam.
    Mazda da tüketimi alta çekemediyse en tecrübeli olarak. kolay iş değildir elbet




  • cavap veren tüm herkese teşekkürler gerçektende ikisinin arasındaki farkı ayırt edebildim.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.