|
Bildirim
|
Vanilla geliyor arkadaşlar rahat olun Ayrıca size 2006'dan beri oynayan biri olarak birşey söylüyeyim mi ? WoW'un başına ne geldiyse bu classların dengelenmesini isteyen moba oyuncularının oyuna doluşmasıyla başladı. Eskiden taş kağıt makas gibiydi biraz ancak yine de her class her classı kesebiliyordu.
Bu diğer oyuncuların akımıyla her class'a aynı skilleri getirmek zorunda kaldılar. CC, Stun, Escape skilleri vs. Sonuç olarak ne oldu ? Skill sayıları azaldı, tüm classlar birbirine benzemeye başladı... Eskiden de öyle çok bir denge yoktu size açıkça söylüyeyim. Ancak wotlk'a kadar itemlerde etki oranı çok yüksekti. % olarak weapon damage itemlerden aldığı güç ile damage çıkartıyordu. Bunu kaldırdılar artık. Mesela elinize 10 lvl bir silah alın 7k vuruyorsanız 110 lvl bir silahla 9k fln vurursunuz şuan. Saçmalık buradan başlıyor. Eskiden çok item çeşitliliğinden item dizenler mutlaka anti classını kesebiliyordu. Neredeyse item mevzusu kozmatik hale geldi şuan pvpde.. Daha diyecek çok şey varda neyse.. Baksana buradaki oyuncu bile neden paladinin ölümsüzlüğü 10 saniye benimki 4-5 saniye muhabbeti yapmış. İyice aynı olsun classlar istiyor oyuncular. Bir kere paladin melee bir karakter sen ise rangesin. Meleeleri kendinden uzak tutmaya odaklanman gerekiyor. Biri bir warlock 30 saniye sürede 10-15 saniye yakın mesafede kalır melee karakter ile e sen 10 saniye ölümsüzlük alırsan range olmanın avantajıyla daha çok domine edeceksin ? Burada yine eşitsizlik çıkacak. O zaman paladinde şöyle konu açar: Ben melee olmama rağmen 10 saniye ölümsüzlüğüm var ancak warlocklar range onlarında 10 saniye.. gibi.. Bu arada paladin, warlock tüm karakterlere sahibim mainim ise warrior. Hani tarafsız olarak yazıyorum bilmenizi istedim. |
|
|
|
|