Şimdi Ara

Wasteland 2 (2014) [ANA KONU] (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
688
Cevap
9
Favori
32.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patronaHALİL28

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kerow

    Oyun çıktığında lets play serisi çekicem

    Kerow kardeş oyunları hangi video programı ile çekiyorsun?

    Bilgilendirirmisin.

    Fraps ile çekiyorum sony vegas ile editliyorum.
  • çekmek sıkıntı değil de onlara yer ayırmak harddiskte sıkıntı ya şayet fala yerim yok çok kolay dolduruyor bu tür şeyler de .Ya da Harici bir diskle çalışmak mantıklı
  • HUD ile ilgili update geldi, şu iki SS te görünüyor nasıl olduğu ve nasıl üzerinde oynayabileceğimiz.

     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]
     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]



    http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/535779


    Bu arada fiziksel dağıtımlar için Deep Silver firmasıyla anlaşmışlar. Sorun çıkmaz umarım. (şom ağız :))




  • Mükemmel ötesinin ötesinin ötesi...
  • Sağ alttaki yazılar hoşuma gitti.

    Ama o bloom nedir öyle kör olucaktım az kalsın umarım kapatma seçeneği falan vardır.
  • Kısabileceksin istediğin gibi merak etme :)
    Witcher 2 den sonra ben blooma karşı bağışıklık kazandım bu arada, hiç rahatsız etmiyor resmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 11 Temmuz 2013; 21:53:58 >
  • Usta imza on numara olmuş yeni gördüm.
  • Savaş alanında "MEDİC!!!1!!" diye bağırmadan önce iki kere düşünün

     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]



    Eklenti:
    Wasteland 1 için survival guide :)

    http://wasteland.gamepedia.com/Wasteland_Survival_Guide



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 15 Temmuz 2013; 13:10:42 >




  • Gene ben


    Through the Aftermath sunucuları, Brian Fargo ve Nathan Long ile röportaj yaptı ve sonuç olarak güzel bir Wasteland görüşmesi çıkmış ortaya.
    Dinlemek isteyenler için link,

    http://throughtheaftermath.blogspot.com/2013/07/episode-50.html


    Bacı bilgiler kısaca şöyle;

    -Dışarıdan partiye aldığımız tiplerin üzerinde çok kontrolumuz yok, örnek olarak bir tanesi sürekli saklanacakmış savaşlarda ama savaş dışı faydaları olacakmış. Her NPC nin kendi yan görevleri olacakmış.
    -İlk oyun hakkında bilgi sahibi olmanıza gerek yok oyunu anlamak için ama ilk oyuna göndermeler olacakmış, özellikle dialoglarda doğru soruları sorarsak.
    -Her karakterin dövüşlerde farklı naraları olacakmış ve her silah için farklı yorum yapacaklarmış o silahla vurulduklarında.
    - İlk oyundan 15 yıl sonra geçiyor, ilk oyunun standart partisi bu oyunda karakter olarak dönüyorlar bazılarını görebileceğiz, bazıları hakkında da sadece hikayeler duyacağız.
    -Hikaye bizim Ranger grubunun gizemli bir çağrı almasıyla başlayacak, bu da ilk oyunla biraz bağlantılı olacak gibiymiş.
    -Hikayenin bir ayağında Los Angeles'e gidip, aşırı kibar bir yamyam topluluğu olan Manneriteler ile tanışacağız !
    -Speedrun tarzında ilerlersek oyunun içeriğinin %60 ını kaçıracakmışız.
    -Gizli "game over"lar olacakmış, örnek olarak ranger gibi davranamayı bırakırsak bizi L.A. ye göndermeyeceklermiş ve ana hikayeye devam edemeyecekmişiz.
    -İlk başlarda 2 tane köyden yardım çağrısı alacağız, hangisine nasıl yardım ettiğimiz iki köyü de çok fazla değiştirecekmiş.
    -Oyunun karater customize kısmı alışagelmişin dışında olacakmış. 3 Silahşörler tipinde dolanabilecekmişiz 3 adet rangerımız varsa :)




  • güzel bilgiler, özellikle "-Speedrun tarzında ilerlersek oyunun içeriğinin %60 ını kaçıracakmışız." maddesini sevdim, milleti speedrun a özendirmiyorlar heh.
  • Brian Fargo şu an, ilk günlerde koydukları hedeften 6 hafta geride olduklarını söylemiş, bununda sebebini 3 katına çıkan KS kampanyası olarak göstermiş. Oyun çok fazla büyüdüğü için Ekim ayı gibi yetişmeyecek. Anca betasını başlatacaklar ekim ayında Kasım sonu-Aralık ortası gibi çıkabilir diyorum ben.

    Bu arada 21-25 Ağustosta, Gamescom fuarında gösterilecek oyun kapalı kapılar ardında. Bize ise oyun içi bir bölüm gösterilecek tekrar, ya eski bir hapishane ya da ray göçebelerinin kampı gösterilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 22 Temmuz 2013; 9:37:47 >
  • aceleye getirmezlerse daha özenli ve temiz iş çıkar ortaya, umarım getirmek için çabalamazlar, merakla bekliyorum
  • Sanmıyorum aceleye getireceklerini paraları bitmediği sürece ki bu zor biraz, Brian Fargo iyi planlama yamış gibi görünüyor ve fiziksel dağıtımı Deep Silver'a verince oradan da kıstılar giderleri.
    Diğer KS oyunları olan Expeditions Conquistador ve Broken Age para olayını ayarlayamadı mesela, önceden bitirdiler paraları.

    Ayrıca betayı oyuncularla beyin fırtınası şeklinde yapacağız, gerekirse piyasa çıkışını bile erteleriz sorunlar düzelmeden demişlerdi ilk başlarda. Dedikleri gibi yaparlarsa sorun olacağını sanmıyorum.

    Ağustos sonu gelse de videoyu izlesek, vahşet olayını eklediler mi diye çok merak ediyorum.

    Eklenti: KS sayfasında bu arkadaş vardı :)


     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]



    Ayrıca şöyle diyor Brian dede;

    "We have encounters that look at the gender makeup of the party, the health of the party, the NPCs who have joined you and so many of the various world states. This is the kind of subtlety I love and makes the games both deep and re-playable. "

    Encounterlar partimizin cinsiyet çeşitliliğne, o anki sağlık durumuna, hangi NPClerin katıldığına ve dünyanın durumuna bağlı olarak değişiklik gösterecek diyorlar. Full erkek parti kurarsak Amazonlar saldıracak galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 22 Temmuz 2013; 11:48:32 >




  • Yeni bir SS geldi, artık daha fazla ekran görüntüsü göstereceğiz diyorlar.


     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]

    Bu arada bir Alman dergisiyle röportaj yapmışlar;
    http://wasteland.inxile-entertainment.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=74&p=73226#p73226


    Bir kısmını gören eleman önemli bulduğu noktaları çevirmiş. Çoğu kısım zaten bildiklerimizden.
    -Enerji silahlarını oyunun başından itibaren bulabileceğiz ve ağır, metal zırhlı tiplere karşı çok etkili olacaklar ama hafif deri tarzlara o kadar değil.
    -40-50 arası harita olacakmış oyunda, 23 tane barındıran FO2 den fazla bir rakam. Bu bölgelerin 12-15 tanesi büyük mekanlar olacakmış şehir tarzı.
    -6 tane cult olacakmış.
    -Sadece ana hikaye 20 saat olacakmış (DUY SHADOWRUN DUY!) Görevlerin birden fazla çözüm yolu olacakmış ve çözüm yoluna göre başımıza yeni belalar çıkabilecekmiş. 2-3 defadan fazla oynamanız gerekebilir diyorlar her şeyi görebilmek için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 28 Temmuz 2013; 21:27:55 >




  • Abi shadowrun'ın kapısma sansı yok ya;deneyim,para, yaratıcılık farkı cok fazla.Ama adamlar elinden geldiklerinin biraz azını yapabildiler bence ben ona inanıyom:)

    Wasteland bu içerikle bizi baya oyalıcak gibi .
  • utku191 U kullanıcısına yanıt
    Ama çok da bariz hatalar yaptılar, parayı yönetemediler en kötüsü. Brian dede bu konuda tecrübeli ondan şüphe yok :)
    SRR 1.8 milyon dolar topladıydı, bu paranın 600 bini fiziksel hediyelere gitmiş... Nasıl bu kadar gömdüler oraya anlamadım ben. Haliyle baya bir köşeyi kırpmak zorunda kaldılar. Ve açıkçası biraz daha tecrübeli olarak düşünüyordum ben elemanları ama daha save sistemi entegre edemediler oyuna...
  • Almanya'dan taze bilgiler,

     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU] Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]
     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU] Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]


    Ve gruplarla yetenekler ama ich spreche kein deutsch o yüzden bilen çevirsin. (unuttum Almancayı kullanmaya kullanmaya)

     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]
     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]
     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]
     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]




  • Oyundaki ana kultlar,tarikatlar mı acaba ?
  • utku191 U kullanıcısına yanıt
    Ta kendileri, ilk baştaki Mannarites tamamen yamyam ama gördüğün tipteler

    Biraz çevrilmişini buldum;

    -Radyomuz, telsizimiz sürekli açık olacak ve görev bulabileceğiz bu sayede. Ayrıca radyo dinlemek içinde kullanabileceğiz.
    -Ayrıca karşımızdaki kafayı yemiş gruplar yaptığımız iyilikleri, kötülükmüş gibi sunabilecek radyodan. (tanıdık geldi son günlerde...)

    -Gruplar
    The Pistolero Priests: Mahşer ile yok olmayan "çöp"leri yok etmeyi görev edinmiş bu tabancalı deliler. Kendileri dışındaki herkes çöp.
    Children of the Citadel: Yarı insan yarı robot bu cyborglar insanların kendilerinden küçük görüyorlar.
    The Red Scorpions: ABD de şu anda bulunan survivalist bir grup. Gerçekten de hayatta kalmayı başarmışlar :P Rangerlardan nefret ediyorlar.
    The Gippers: Eski ABD başkanı Ronald Reagan "The Gipper" olarak bilinirmiş eski bir filmdeki rolü yüzünden. (sahtekar, kandırıkçı gibi bir çevirisi olması lazım) Bu ruh hastaları da Reagan'a tanrı gibi taptıkları için böyle anılıyorlar...
    Robbinsons: ABD nin kendine güven seminerleri veren konuşmacıları (YAPABİLİRİZ!) gibi davranan bir grup, optimizm ile nükleer felaketin yaralarının sarılacağına inanıyorlar, tani yeterince çatlaksanız olur böyle olaylar :)
    Wrecking Crew: Yıkım ekibi, Wastelandin genel sokak serserileri, genel olarak demir ve ağır metalleri yağmalayıp, kendilerine ağır zırhlar yapıyorlar. Enerji silahları için güzel hedefler.
    The Mannerites: Bu deliler çok nazik ve medeni olup, yıkımdan önceki medeniyet seviyesine geldiklerini düşünüyorlar. Adap kurallarını, sofra adetlerini, iyi/çalışkan ve kocalarına bağlı eşleri destekliyorlar. Ayrıca yamyam olmaları gibi bir durum söz konusu ama bunda da nazikler. Bu yönleri genelde birisi yarattıkları topluluğun kurallarını bozunca çıkıyor ortaya. Mesela kocasına haber vermeden evden giden eşler, bunların arkasından adam gönderip yakalıyorlar ve akşma yemeği olarak şarapla birlikte servis ediyorlar.
    Daha detay ve taraflar varmış ama Fargo bu kadar yeter demiş

    -Karakter özellikleri CLASSİC olarak geçiyor Charisma, Luck, Awareness, Strength, Speed, Intelligence, Coordination.
    Yeteneklerde şu şekilde (silahları geçiyorum, her tülü silah var zaten, bariz olanları da geçtim)
    Computer Tech: robotlar, bilgisatlar ve kameraları kullanabilme
    Synth Tech: sentetikleri açma/kapama ve yeniden programlama
    Demolition: her türlü patlayıcı, el bombaları da buraya dahil
    Brute force: kilitleri kırmak
    Silent Move: sessiz ilerleme
    Salvaging: sağdan soldan malzeme "kurtarmak"
    Savoire Faire: tatlı dil ve yılan ilişkisi
    Hard Ass: kötü polis
    B.S Bullshit Detector: yalan yakalama sanatı
    Outdoorsman: wastelandde hayatta kalma, su v.b
    Folklore: backerlara özel bir yetenek, dünya hakkıında bilgi sahibi olmak
    Field Stripping: silahları parçalamak
    Perception: savaş öncesi hazırlık yapmayı sağlıyor, böylece pusu kurabiliyoruz.

    -Karakter yaratma başlı başına bir olay ve bütün gecenizi alabilir diyorlar. Saçma ve kötü karakter yaratmak mümkün ve bunu yapanlar iyi eziyet çekecek diyorlar. 90 ların zorluk seviyesini geri getireceğiz diyorlar, oyuncunun elinden tutup haritayı gezdirmek yok. Düşe kalka öğrenin diyorlar. Dark Souls'u örnek gösteriyor ve oyunculara bebek muamelesi yapılmaması gerektiği söylüyor Fargo(Savoire Faire böyle bir şey işte)

    -Mermi sınırlı ve çeşitli, doğru yerde doğru mühimmat kullanmak gerekecek. Tek bir silah üzerine yoğunlaşan karakterler ya günü kurtaran kahramanlar olacak ya da bir işe yaramayacak duruma göre.
    -Savaşlar eski Xcom ve Jagged Alieance gibi olacak ve karakter ölümleri kalıcı olacak (bazı sentetik ve robotları dışında ;)) Nişan almada problem çekenler kendi grup elemanlarını vurabilecek.

    -Dışarıdan aldığımız parti üyelerinin kendi seçimleri/gizli olayları olacak. Gruptaki çok iyi görünen bir tüfek kullanıcısı aslında gizli gizli sizi soyuyor olabilecek.
    Bazıları mermi harcamamak için savaşa bile girmeyecek. Böyle durumlarda vurmak veya göndermek bize kalmış elemanları. Hiç işe yaramayan ama komik tiplerde varmış parti için. Bu elemanlar diyaloglar için önemliler ve bazı diğer NPCler ile yeni diyaloglar çıkarabilecekler ortaya.

    Kutulu versiyon yapmayı düşünüyorlarmış ve toplamda 200-300 bin satarsa çok iyi durumda olacağız diyor dedeler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 29 Temmuz 2013; 22:54:46 >




  • RPS Fargo dede ile röportaj yapmış, genel olarak çok gaza getirici bir havası var röportajın. Durduğum yerde oyun yapısı planlar hale getirdi beni okuduktan sonra.

    http://www.rockpapershotgun.com/2013/07/30/wasteland-2s-delay-all-about-making-choice-matter/


    -Oyun beklediğimizden çok daha büyük ve reaktif hale geldi bu yüzden gecikme oldu diyor. Zaten tahmin edilen bir şeydi ama hala bu gecikmelerle ilgili ağlayanlar var. Günümüz internet sakinleri ne yazık ki...
    -Gecikmenin en büyük sebebi "neden&sonuç" ilişkisi ve çoğu olaya birden fazla çözüm verme hevesi diyor. Bölümler hazır durumda üzerinde sürekli oynama yapabiliyoruz diyor. Sinematik gösterimden uzak bir oyun yapmamız sayesinde her tülü değişikliği son dakikalarda bile adapte edebiliyoruz. Yeni oyunların en büyük problemi bu diyor, sinematik tarzda olanlar efekt ve konuşmalar yüzünden kendilerini 3-4 ay gibi bir süre öncesinde kitliyorlar ve değişim olamıyor kolayca.

    -Oynanabilirlik ve tekrarlanabilirlik (yeni kelime :P) yüksek olsun istiyorlar. Witcher 2 nin çok başlı hydraya benzettikleri 2. bölümünü örnek gösteriyorlar ve bunu yaymak istiyorlar.

    -Davranışlarınıza göre büyük miktarda oyun kısmından mahrum kalabileceksiniz bu yönden elimizi korkak alıştırmadık diyorlar. Bazı oyuncular oyunun yarısını bile kaçırabilecek diyorlar

    -Bazı mekanlar komple değişecek kararlarımıza göre, kimi gelişirken kimisi de tamamen yerle bir olacak veya başkaları tarafından ele geçirilecekmiş. Yardım çağrısına geç kaldığımız bir mekanda robotların katliam yapıp sadece ceset yığınları bıraktıklarını görecekmişiz.

    -Oyundaki herkes ateş edilebilir olacak. Kilit birini öldürüp oyunumuzun ilerlemesine engel olabileceğiz. Ranger merkezinden gelen ikazları hiç dikkate almadığımız taktirde onlarla bile düşman olacağız ve peşimize başka rangerlar takacaklar.

    Hafta boyunca yeni bilgiler gelecek Rock, Paper& Shotgun sitesinden. Torment le ilgili bile röportaj gerçekleşmiş.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.