Şimdi Ara

Water elemental Freeze macrosu .

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kullandığım freeze macrosu 2.1.3'de gayet güzel çalışıyordu . Fakat 2.2.0'da sadece we'yi çıkarmaya yarar hale geldi .
    Kullandığım macro şu :

    #showtooltip [pet] Freeze
    #showtooltip [nopet] Summon Water Elemental
    /stopcasting [nopet]
    /cast [nopet] Summon Water Elemental
    /stopmacro [nopet]
    /cast Freeze
    /stopcasting

    Neresinde hata var ve eğer değiştiyse yeni hali nasıl ?
    Şimdiden teşekkürler .



  • Ya biri bana bear formdan çıkın natures grasp atıp kendine heal basıp tekrar beara girme macrosu verir mi?:D
    Yani artık ben de macro yazmak istiyorum oyun için çok önemli ama yazamıyorum, bu macronun bana örnek teşkil etmesi lazım.=)
  • /cast bear form(spaceshift)
    /stop macro
    /cast nature grasp(rank x)
    /stop macro
    /cast bear form

    bu kadar






  • quote:

    Orjinalden alıntı: asafsungur

    /cast bear form(spaceshift)
    /stop macro
    /cast nature grasp(rank x)
    /stop macro
    /cast bear form

    bu kadar




    Birleşik yazılması gerekiyor diye biliyorum.




  • evet birleşik yazılması gerekiyor. unutmuşum
  • Aaa kolaymış macro yazmak, teşekkürler.
  • ya water elemental için makroya ne gerek var giriyosunz key bindings e secondary action bar da bütün büyüleri sıralanmış vaziyette oradan ayarlarsıınz ha summonla beraber istiyosanız yapabilirsiniz ama bence gereksiz manual daha çok işe yarar bence
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asafsungur

    /cast bear form(spaceshift)
    /stop macro
    /cast nature grasp(rank x)
    /stop macro
    /cast bear form

    bu kadar





    Herşeye gülüyorsun sen heralde :) Her postunda 10-15 tane gülücük var da ...




  • #include "cv.h" 
    #include "cxcore.h"
    #include "highgui.h"

    int main()
    {
    IplImage* newImg = NULL;
    IplImage* ffImg=NULL;

    int lo_diff, up_diff;
    CvConnectedComp comp;
    CvPoint floodSeed;
    CvScalar floodColor;

    up_diff=8;
    lo_diff=8;
    floodColor=CV_RGB(255,0,0);

    cvNamedWindow("src",1);
    cvNamedWindow ("flood&fill",1);

    newImg=cvLoadImage("polatdin.jpg",1);
    cvShowImage("src",newImg);
    ffImg=cvCloneImage(newImg);
    floodSeed=cvPoint(150,300);
    cvFloodFill(ffImg,floodSeed,floodColor,CV_RGB(lo_diff,lo_diff,lo_diff),CV_RGB(up_diff,up_diff,up_diff),&comp,8,NULL);

    cvShowImage("flood&fill",ffImg);
    cvWaitKey(0);
    cvDestroyWindow("src"); cvDestroyWindow("flood&fill");
    cvReleaseImage(&newImg); cvReleaseImage(&ffImg);
    return 0;
    }




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.