bugün 20 mbit 100 gb akk kotalı pakete abone oldum, fakat superonline.net sitesindeki webişlem bölümünden aboneliğim başlamışmı diye kontrol etmek için paketime bakıyordum, hız kota bölümünde ayarlara bakarken yanlışlıkla sanırım istemeden paket değişikliği benzeri birşey yapmışım sanırım, nasıl olmuşsa 100 mb 500 gb paketine abonelik yapılmış şu an anlayamadığım bir şekilde olay gerçekleşti çağrı merkezinizi aradım fakat olayı anlattığımda mail atmam istendi, maili attım eski paketi düzelmetleri için ama yandım ben bu çok kötü oldu kafayı sıyırıcam eğer düzeltmezlerse daha önce böyle birşey başına gelen varmı ne yapacağımı şaşırmış durumdayım Çok acil bilgisi olanların yardımlarına muhtacım
Teşekkürler
ben yapmadim deseydin kendi kendine geçmiş bu deseydin düzeltin deseydin :) mail atmana gerek yok tekrar ara adam akilli bir müşteri temsilcisi ile görüş neden böyle gözüküyor diye ? heyecan yapma bence düzeltirler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme