Şimdi Ara

Superonline Fiber Altyapı Başvurusu ( REZALET, DOLANDIRMA )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
8.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhabalar.


    Oturduğum ve çevre bir kaç binada fiber olmamasına rağmen yaklaşık 3 gün önce böyle bir kağıt yapıştırılmış.



    Superonline Fiber Altyapı Başvurusu ( REZALET, DOLANDIRMA )



    Bende hemen Turkcell sitesine girip başvuru yaptım dün. Bugün superonline tarafından aradılar. Oturduğum apartmanda fiber alt yapı henüz olmadığını, fakat proje kapsamında olduğunu belirttiler. Bina sakinlerinin %50 si isterse binaya fiber hat getirebileceklerini, aksi takdirde proje kapsamından çıkarılacağını söyledi.



    Benim siz değerli forumdaşlara sormak istediğim:


    1- Fiber hat çekilmesini isteyip imza atan dairelerin, illaki hat çekiminden sonra abone olmaları gerekir mi? Ona göre bilgilendirme yapacağım.


    2- Diyelim ki çoğunluk kabul etti ve talep ettik. Binaya fiber alt yapı ve dolap takılırken tarafımıza herhangi bir ücretlendirme vs yapılır mı ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XXXskylineXXX -- 24 Kasım 2021; 19:38:33 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Superonline Fiber Altyapı Başvurusu: Bilmeniz Gerekenler

    Superonline Fiber Altyapı Başvurusu ile yüksek hızlı internet hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Ancak başvuru süreciyle ilgili bazı önemli hususları göz önünde bulundurmanız gerekir.

    Superonline Fiber Altyapı Sorgulama

    Başvuru yapmadan önce adresinizde Superonline fiber altyapısının olup olmadığını sorgulamanız önemlidir. Bunu Superonline'ın web sitesinden veya müşteri hizmetlerini arayarak yapabilirsiniz.

    Superonline Altyapı Talebi

    Eğer adresinizde fiber altyapı yoksa, Superonline Altyapı Talebi oluşturabilirsiniz. Ancak bu sürecin zaman alabileceğini ve altyapının ne zaman tamamlanacağının net olarak bilinemeyeceğini unutmamalısınız.

    Superonline Fiber Başvurusu

    Fiber altyapısının adresinizde olduğunu onayladıktan sonra Superonline Fiber Başvurusu yapabilirsiniz. Başvuru işlemlerini online olarak Superonline'ın web sitesinden veya yetkili bayiler aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz.

    Turkcell Altyapı Başvurusu

    Superonline, Turkcell'in iştirakidir. Bu nedenle, Turkcell fiber altyapı başvurusu da yapabilirsiniz. Turkcell'in web sitesinden veya müşteri hizmetlerinden altyapı sorgulaması ve başvuru işlemlerini yürütebilirsiniz.

    Superonline Fiber Altyapı Başvuru İşlemleri

    Superonline Fiber Altyapı Başvurusu sırasında aşağıdaki bilgiler talep edilir:

    • Adresiniz
    • Adınız Soyadınız
    • İletişim bilgileriniz
    • Hangi hızda internet hizmeti almak istediğiniz

    Başvurunuz onaylandıktan sonra Superonline yetkilileri adresinize gelip kurulum işlemlerini gerçekleştirir. Kurulum süresi, adresinizdeki altyapı durumuna ve yoğunluğa göre değişebilir.

    Superonline Fiber Altyapı Başvurusu hakkında daha fazla bilgi için Superonline'ın web sitesini ziyaret edebilir veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam hepsi hikaye biz bolge teknik müdürünü bulup bizim sokaktaki yaklasik 12-13 binayi yönetici onaylı alt yapı sözleşmesi yaptık birkaç gün içinde altyapi sorumlusu gelip çekecekleri hattın isaretlemesini yaptı yaklasik 2 senedir bekliyoruz bir arpa boyu ilerleme yok ariyorum her aradığımda farklı senaryo yaziyoar hatta geçen artık sizi aramaktan bıktım altyapıyı çekeceğiniz yok diye adamin suratına kapattım

    Bölgedeki çakalların pasa gönlüne kalmış bu işler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umidoo -- 18 Nisan 2021; 22:5:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • GÜNCELLEME : Arkadaşlar sabah Süperonline ile görüştüm. Herhangi bir başvuru vs yapmama gerek olmadığını, oturduğum binanın zaten hedef protokolde olduğunu belirttiler. Fakat ilk önce Superonline VDSL abonesi olmam gerekiyor muş. Oradan Fiber çekildiği zaman Fibere güncellenecekmiş.


    Bana biraz üç kağıt ve kolpa var gibi geldi. Görüş ve Önerileriniz nedir acaba?

  • bayi sizi kandırmış, yönetici ile konuşun bayi ile protokol imzalasınlar bu durum herhangi bir ücrete tabii değil, çoğunluğun kabul etmesi gibi bir durum söz konusu değil ve sizin de vdsl bağlatıp daha sonra geçme gibi bir durumunuz da yok. altyapı kurulumu da tamamen ücretsiz.

  • LGR9 kullanıcısına yanıt

    Hocam ilgi ve alakanız için teşekkür ederim. Superonline nin kendi numarasını aradım, gerçekten de oturduğum bina hedef protokol kapsamındaymış. Sorduğumda gelip soracaklar dedi, acaba bunu öne almak adına, dediğiniz gibi protokol imzalamak için bayi ye mi müracaat etmemiz lazım yönetici ile yoksa bekleyelim mi? Birde çoğunluk kabul etmesi gibi bir durum söz konusu değil yazmışsınız. Yanlış anlaşılmamak adına, aksi bir durumda, fiber alt yapıyı talep edenlerin, alt yapı çekildikten sonra superonlineye geçme mecburiyetleri gibi bir durum var mıdır? Ona göre daireleri bilgilendirme yapacağım. Telefondaki M. Temsilcisi net bir cevap veremedi.

  • Herkese tekrardan merhabalar. Arkadaşlar öncelikle yukarıda ilk mesajımda belirttiğim gibi oturduğum bina ve karşı binamıza bu afiş yapıştırılmış. Bende direkt müşteri temsilcileri ile görüştüm ( taşeron değil, direkt kendi numaralarından) bana oturduğum sokağım hedef protokolü kapsamında olduğu söylendi. Zaten o an mantıklı geldi çünkü oturduğum apartman ile en yakın süperonline fiber alt yapısı olan yerin arası çok yakın, resmini bırakıyorum buraya.



    Superonline Fiber Altyapı Başvurusu ( REZALET, DOLANDIRMA )


    NOT : Bu sorgulamayı konuyu açtığım Nisan 2021 de de yapmıştım, o zaman da aynı gösteriyordu. Yanlış işe de bu benim sorunum değil, firmanın alenen yalan söylemesi.




    Neyse. tarafıma söylenen hedef protokol mevzusundan sonra fiber alt yapı talebinin yalnızca süperonline müşterileri tarafından yapılabileceği söylenmesi üzerine bende hali hazırda başka bir firma ile sözleşmem olmasına rağmen süperonline vdsl abonesi oldum. Abone numarasını alır almaz yaptığım ilk iş direkt süperonline sitesi üzerinden fiber alt yapı için başvurmak oldu.


    Asıl olaylar silsilesi bundan sonra başlıyor.



    Başvuruma gelen cevapta, tarafıma kesin bir şey söylenemeyeceği, bölgedeki talep yoğunluk vs gibi durumlara göre alt yapı getirebileceği oldu. Yani biraz garip oldu, abone olana kadar böyle bir şey söylenmedi. Dedim neyse yani olabilir, tabi bu arada bina sakinleriyle görüşüyorum Süperonline fiber alt yapı gelebilir böyle böyle durumlar diye.


    Aradan 7 ay geçiyor, bugün facebookta gezinirken Süperonline sayfası çıktı karşıma, kendi resmi sayfaları. Orada yorum kısmına aynı yukarıda ki mevzuyu aktardım, hani belki bir umut.


    Ve aramızda geçen görüşme sonrası bana söylenen aynen şunlar;


    " Sizin bulunduğunuz sokak ve cadde üzerinde aktif fiber projemiz şu an için maalesef yok. İlerleyen dönemde uygunluğa göre aktif olduğunda ücretsiz geçme şansına da sahip olacaksınız."


    " Yanlış bir düşünceye sahip olmanıza neden olduysak özür dileriz. Aksine kendi altyapımızla fiber hızını size sunmak sizi olduğu kadar bizi de mutlu eder. Bulunduğunuz noktada yakın zamanda aktif olacak bir proje olmadığını iletmeye çalıştık. İlerleyen dönemde yeniden kontrol edebilirsiniz. https://www.superonline.net/internet/fiber/nerede "



    Mesaj sonu verdikleri link kendi sitelerindeki fiber alt yapı sorgulama linki. Yukarıda resmini koydum zaten.



    Yani arkadaşlar uzun lafı kısası, tarafıma alenen yalan söylendi ve 24 ay sözleşmeli abone yapılarak resmen dolandırıldım. Tamam biliyorum, alt yapınız yok, zaten bunun bende farkındayım. Fakat gelip oturduğum binaya reklamını yapıyorsunuz. bende taşeron firmaların işine güvenmeyip, müşteri temsilcinizi arıyorum, bana sokağımın hedef protokol kapsamında olduğu söyleniyor, bende buna ve başvuru yapmaya istinaden abone oluyorum, resmen bana 24 ay sözleşme kitleyip, 7 ay sonra bolgede aktif bir projemiz yok diyorsunuz.


    BEN SORDUĞUMDA BÖLGEDE AKTİF BİR PROJENİZ OLMADIĞI NEDEN BANA SÖYLENMEDİ?? AKSİNE HEDEF PROTOKOL KAPSAMINDA OLDUĞU SÖYLENDİ VE OTURDUĞUM APARTMANA KOCAMAN FİBER AFİŞİ YAPIŞTIRILDI.



    Yani arkadaşlar burada çok konu gördüğüm için bu paylaşımı yapıyorum ki benim gibi balıklama atlamayın. Yoksa böyle dolandırılırsınız. Bizde mal gibi 7 aydır fatura ödeyip fiber alt yapı bekliyoruz. Zaten birazdan süperonlineye başvurup iptal edeceğim.





  • Sansüronline evime fiber getirse şahsen almam, bu kadar kısıtcı bir sağlayıcı yok, fiyatlarda zaten yüz güldürmüyor, benim için gigafiber > all

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Forumda herkes sansür diyor ama ben bu sansür olayını anlamadım.
    - vpn ile tüm engelleri aşabiliyorum.
    - iptv sorunsuz izleyebiliyorum.
    - netflix ve YouTube kısıtlama yok 100 mbit paketimi kullanabiliyorum. (Uçuran fiber 18-08.00 arası 100 mbit)
    - oyun oynayan biriyim Türkiye içi 15 ms Türkiye dışı cs Frankfurt sunucusu 50-70 ms)
    - daire içine kadar kanallar ile fiber kablo kurulumu vs...

    Herkes şikayet ediyor ama ben şu anda aldığım hizmetten cok memnunum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mustafa_demir87 M kullanıcısına yanıt

    başvuru konusu ile kel alaka ama;


    -dns sansürü aksine çin gibi connection reset ile sansür uyguluyorlar, internet performansı çok etkileniyor.

    -site yasakları yetmiyor gibi vpn siteleri de yasaklı, o da yetmiyor gibi vpn protokolleri yasaklı. cloudflare warp yasak, wireguard bile yasak?!

    -superonline en rezil routing'e sahip, bazı kullanıcılar için netflix amerika sunucularına yönleniyor, senelerdir düzelmedi. paketler şehir içinde bile gecikiyor, türkiye gezip geliyor. 2-3ms olması gereken bağlantılar 15-20ms gecikmeyle çalışıyor. günler haftalar değil yıllardır düzelmiyor.

    -herkesi fiber yerine vdsl tavsiye edecek hale getirdiler, bu bile büyük başarı(!) fiber ile vdsl'den daha kötü hizmet vermelerinin savunulacak hiç bir yanı yok.

  • Amacım polemik yaratmak değil gerçekten bilmediğimden sordum.
    Başvuru meselesini şu yüzden söyledim.
    - turk Telekom fibere başvuru yaptığımda eğer apartman eski ise iç tesisata hic karışmıyor. Bana şuradan ornek veriyorum 20 mt fiber kablo al elektrikçiye döşet diyor. Son kullanıcı bu tür şeyler ile uğraşmamalı.
    - giriş seviyesi kullanıcı için yukarıda anlattıklarınız bir anlam ifade etmiyor.
    Bu yüzden bu kadar müşterisi var zaten. Cok güzel altyapıları olmasına rağmen hala 20 mbit 24 ay taahhütlü fiberi 105 try/ay satıyorlar.
    Ping konusunda cok haklısınız. Tt fiber 16 mbit 3 ms Ping verirken ben 100 mbit fiberde 15 ms alıyorum.
    Altyapısını kullanan düzgün baska bir isp olsa direk geçecegim ama yok.
    - millenicom çok şikayet var.
    - Vodafone gereksiz pahalı+tahahüt
    - gereksiz pahalı+ tahahüt.
    Anlamadığım konu tt çatısı altında bu kadar çeşitli iss hizmet sunarken sol altyapısında neden 3 tane sağlayıcı var?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • mustafa_demir87 M kullanıcısına yanıt

    sansür çok, performans yok. vdsl alan fiberden daha rahat daha hızlı kullanabiliyorsa daha ne denebilir.


    kurulum hayrına değil, taahüt alıyorlar, nakil de ücretli. iski eve kadar su getiriyor diye bu devirde çamurlu su akmamasına ses etmemek gibi. fiber altyapı ama bakırdan beter.


    isteseler oturup çalışmaya başlarlar, yatırım da yaparlar, düzeltirler ama dertleri iyi hizmet yerine sansür olunca sonuç bu. tabi aynı altyapıyı resell edenlerden de iyi sonuç çıkmaz.


    ben de mecbur kullanıyorum, tel hattı falan uğraşamam, ama taşınsam superonline bağlatmayabilirim. bu devirde wireguard yasağı nedir ya...

  • Arkadaşlar saha görevlisi tarafından kandırılıp dolandırılıyordum az daha bu yüzden daha başvuru aşamasında olan aboneliği edevletten iptal edersem, herhangi bir cayma bedeli yani ceza ile karşılaşır mıyım?


    Superonline'ı aradım iptal için aksiyon aldıklarını, talep açtıklarını belirttiler.


    Anlayamadım, direkt iptal olmuyor mu o anda aklıma gelmemiş sormak, sonrasında tekrar aradım edevletten kendim iptal edersem cayma bedeli çıkar mı dedim, hayır daha kurulum yapılmamıl ve sözleşme imzalanmamış bu yüzden bir şey çıkmaz dediler kaç defa sordum ama buna bile güvenemiyorum.


    Sizce bir şey çıkar mı kendim iptal edersem? Başvuru bugün yapıldı, konusunu da açtım bu arada.

  • sirswager kullanıcısına yanıt

    kurulum olmadığı & imza atılmadığı için sorun olmaması lazım, ama paranoyak şekilde davranmakla en iyisini yapıyorsunuz.


    çıkardıkları bedeller cayma değil, kurulum & kullanım indirimleri vs, yani kullanmaya başlamadan çıkarabilecekleri bedel yok. siz gene takip edin dikkatli olun. bol şans.

  • nofearl N kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim sormayın, maalesef paranayok oldum, çocuk ettiler beni o yüzden kendilerinin iptal etmesini bekliyorum.

    Tam bu girdiyi yazarken aradılar, iptalini gerçekleştirin dedim tamam abi dediler bekliyoruz bakalım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sirswager kullanıcısına yanıt

    Hiç sıkıntı yapma,


    Hiç bir firma kurulum yapıp sözleşme imzalatmadığı için sana ceza çıkaramaz. Superonline ise bu konuda çok hassas, sadece başvuru yaptığın için ceza ödemezsin. Kurulum yapıldığı zaman internet sinyali gelmezse bile iptal edebilirsin. Olay sözleşmeye istinaden abonelik oluşturup sinyal göndermekte. Bırak sinyali kurulum bile yapılmamış.


    Mesela sen herhangi bir firmadan internet kurulumu yaptırdın. 1 ay sonra internetin kesildi ve düzeltemediler, yine hizmet veremediği için ücretsiz iptal etmek zorundalar.

  • dervisdag kullanıcısına yanıt
    Evet hocam dediğiniz gibi herhangi bir kurulum ya da sözleşme imzalama gibi bir durum yok.

    Tabi olması gereken durumları izah etmişsiniz ama maalesef kimse işini doğru dürüst yapmıyor maalesef, istediği gibi insanları dolandırmaya çalışabiliyorlar.

    İnternet ile haşır neşir olan biri olmama rağmen beni bile tongaya düşüreceklerdi az daha, hatta şu an bile iptal edersem ne olur diye ikileme düşürüp paranoyaklaştırdılar beni. Hiç anlamayan sadece saha görevlisinin sözüne güvenen biri olsa çoktan 125 yerine 150/170liralık sözleşmeyi imzalayıp geçerdi.

    MH’ye bile güvenim kalmadı, bunlar imza vs olmadan böyleyse daha çok işimiz olur diye düşündüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sirswager -- 17 Ocak 2022; 10:34:9 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam Bende Turkcell Superonline çalışanıyım 12 yıldır. Satış yapmak için hatalı yanlış veya eksik bilgi veren arkadaşlar olabilir, fakat bu superonline değil çalışanın kötü niyetinden kaynaklı. Bununla alakalı gerekli eğitimler veriliyor ama her insan bir olmuyor malesef.

  • dervisdag kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle öyle, kendisi prim alacak diye beni zor duruma sokuyor halbuki kendim aradım saha görevlisini prim alsın diye, yoksa her zamanki gibi online üzerinden başvuru yapacaktım.

    Bir de sol çalışanıymışsınız size sorayım, normalde 25mbps yanında tv+ olan ilk 12 ay 150 TL sonraki 12 ay 170 TL olan veya 15mbps 125/145 TL olan paketini “bayi tarafından biz onu sabitliyoruz” denilerek 24 ay boyunca istedikleri fiyata sabitleme hakları var mı hocam? Yoksa yalan yanlış yönlendirmenin başı buradan mı başlıyordu.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yok hocam,


    Turkcell tarafından belirlenen kampanya fiyatlarında bayiler hiç bir değişiklik yapamazlar.


    Fiyatlar bu ayın 3 ünde değişti. keşke ay başında gerçekleştirseydiniz.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.