Şimdi Ara

word dosyalarını bir excell çalışma kitabına atmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • kolay gelsim. elimde bulunan birden fazla word veya not defteri ile yazılmış metinleri excell de tek bir çalışma kitabına aktarmak istiyorum. bu konuda bana yardımcı olabilirmisinz.



  • Ekle / nesneyi seç
    Dosyadan başlığına tıkla ve dosyalarını seç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Ekle / nesneyi seç
    Dosyadan başlığına tıkla ve dosyalarını seç


    dostum bu yöntem işe yaramadı. ben dosyaları sürükleyip excell içine bıraktım fakat bu sefer her dosya için farklı bir excell çalışması açtı.
  • bilen arkadaş yokmu acaba
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.