Şimdi Ara

www.nevresimtakimlari.com DOLANDIRICILIK

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.429
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ,

    Doğru bir yeremi açıyorum konuyu bilmiyorum ama benden başkasının internet üzerinden alışveriş yaparken ilgili siteye paralarını kaptırmamaları için paylaşmak istedim.

    23.03.2015 tarihinde http://www.nevresimtakimlari.com/ sitesinden bir ürün sipariş ettim fakat bugün itibarıyla 1 ayı geçmesine rağmen siparişimle aynı gün güncellenen "Tedarik Süreci" ifadesi halen aktif durumda.

    Diğer yandan sitede belirtilen hiç bir telefona haftalardır denememe rağmen ulaşamıyorum açan kimse yok."İade" "yada "Satış Sözleşmesi" linkleri boş..

    Ayrıca aşağıda resimlerini görebileceğiniz üzere "Bize Ulaşın" yada "İletişim Formu" linklerini tıkladığınızda "404 Page Not Found" uyarısı alıyorsunuz.


    http://i.hizliresim.com/a5ovP7.jpg
    http://i.hizliresim.com/ZDL61k.jpg
    http://i.hizliresim.com/n7AdGR.jpg
    http://i.hizliresim.com/Pq5dE7.jpg
    http://i.hizliresim.com/QAR5gG.jpg

    Ben kaptırdım siz kaptırmayın..







  • Ucuz diye her siteden alışveriş yapmamak lazım.
  • Peki orada kullandığınız kartı ne yaptınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GokhanAtas

    Peki orada kullandığınız kartı ne yaptınız
    ideasoft ile iletişime geçip irtibat numaralarını bulabilirsiniz sanırım. ayrıca bankanızla görüşürseniz paranızı geri alabilme ihtimaliniz var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EzerchE

    ideasoft ile iletişime geçip irtibat numaralarını bulabilirsiniz sanırım. ayrıca bankanızla görüşürseniz paranızı geri alabilme ihtimaliniz var.

    Alıntıları Göster
    Neyseki Garanti Sanal Kart ile almıştım o yüzden kart konusunda bir sıkıntı yaşamam diye düşünüyorum , ayrıca inanın ucuz diye değil sırf yeğenimin doğum gününe yetiştirebilmek için "AYNI GÜN KARGO" ifadesi için yaptım siparişi
    yoksa her zaman düzgün güvenilir yerlerden sipariş geçerim ve bu sebeptendirki yıllardır neredeyse ekmege kadar herşeyimi netten alan bir kişi olarka başıma ilk kez böyle birşey geldi.

    Banka ile görüşmedim ama bu durumda siparişin ulaşıp ulaşmadıgından bankanın emin olamayacağı için bir aksiyon alacağını açıkçası sanmıyorum bu sebeple bankayı aramayı hiç düşünmedim bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy

    Neyseki Garanti Sanal Kart ile almıştım o yüzden kart konusunda bir sıkıntı yaşamam diye düşünüyorum , ayrıca inanın ucuz diye değil sırf yeğenimin doğum gününe yetiştirebilmek için "AYNI GÜN KARGO" ifadesi için yaptım siparişi
    yoksa her zaman düzgün güvenilir yerlerden sipariş geçerim ve bu sebeptendirki yıllardır neredeyse ekmege kadar herşeyimi netten alan bir kişi olarka başıma ilk kez böyle birşey geldi.

    Banka ile görüşmedim ama bu durumda siparişin ulaşıp ulaşmadıgından bankanın emin olamayacağı için bir aksiyon alacağını açıkçası sanmıyorum bu sebeple bankayı aramayı hiç düşünmedim bile.

    Alıntıları Göster
    Bencede IdeaSoft ile görüşüp durumu anlat.Bence numaralarını verirler.




  • adı sanı duyulmamış abidik gubudik yerlerden alışveriş yaparsanız olacağı buydu. bence bankanızı arayın tedbir koyup işlemi iptal ettirin. başka bi çözüm yolu yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy

    Banka ile görüşmedim ama bu durumda siparişin ulaşıp ulaşmadıgından bankanın emin olamayacağı için bir aksiyon alacağını açıkçası sanmıyorum bu sebeple bankayı aramayı hiç düşünmedim bile.

    Yaptıkları şey dolandırıcılık. Onların size ürünü teslim ettiklerini kanıtlaması gerek, sizin ürünün ulaşmadığını kanıtlamanız değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EzerchE

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy

    Banka ile görüşmedim ama bu durumda siparişin ulaşıp ulaşmadıgından bankanın emin olamayacağı için bir aksiyon alacağını açıkçası sanmıyorum bu sebeple bankayı aramayı hiç düşünmedim bile.

    Yaptıkları şey dolandırıcılık. Onların size ürünü teslim ettiklerini kanıtlaması gerek, sizin ürünün ulaşmadığını kanıtlamanız değil.

    Alıntıları Göster
    Bankayla görüşerek sizlere bilgilendirme yapacağım.Herkese teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karmakan

    adı sanı duyulmamış abidik gubudik yerlerden alışveriş yaparsanız olacağı buydu. bence bankanızı arayın tedbir koyup işlemi iptal ettirin. başka bi çözüm yolu yok.
    Bankanızı arayıp konu hakkında bilgi verdikten sonra bağlı olduğunuz şubeye veya bankanın genel müdürlüğüne durumu anlatan bir dilekçe yazarak "1" Ay gibi bir süredir siparişinizin size ulaşmadığını bunları (Ekran görüntüleri veya çıktı veriyorsa site çıktı alarak kanıtlayın) Paranın hesaba aktarımı konusunda bloke işlemi gerçekleştirilmesini veya valör süresi dolmadıysa iadesini rica edebilirsiniz tahminimce adamlara para çoktan yatmıştır. Onlarda çoktan çekmiştir ama şansınızı bir deneyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk.Armani

    Bankanızı arayıp konu hakkında bilgi verdikten sonra bağlı olduğunuz şubeye veya bankanın genel müdürlüğüne durumu anlatan bir dilekçe yazarak "1" Ay gibi bir süredir siparişinizin size ulaşmadığını bunları (Ekran görüntüleri veya çıktı veriyorsa site çıktı alarak kanıtlayın) Paranın hesaba aktarımı konusunda bloke işlemi gerçekleştirilmesini veya valör süresi dolmadıysa iadesini rica edebilirsiniz tahminimce adamlara para çoktan yatmıştır. Onlarda çoktan çekmiştir ama şansınızı bir deneyin

    Alıntıları Göster
    Banka şubenize gidin ve olayı anlatan bir dilekçe yazıp verin.
    Almak istemeyebilirler. "O zaman bu dilekçeyi almadığınıza dair bir yazı verin bana" deyin. O zaman alırlar.
    Kredi kartı ile yapılan harcamalar sanırım 1.500 tl. ye kadar banka garantisi altında. Eğer harcamayı yaptığınız firmadan servisi almadığınızı anlatırsanız, banka her halükarda parayı size ödüyor. Devamında banka harcama yaptığınız yerle helalleşiyor. O işlem sizi ilgilendirmiyor. Ama siz paranızı geri alırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbplbgd

    Banka şubenize gidin ve olayı anlatan bir dilekçe yazıp verin.
    Almak istemeyebilirler. "O zaman bu dilekçeyi almadığınıza dair bir yazı verin bana" deyin. O zaman alırlar.
    Kredi kartı ile yapılan harcamalar sanırım 1.500 tl. ye kadar banka garantisi altında. Eğer harcamayı yaptığınız firmadan servisi almadığınızı anlatırsanız, banka her halükarda parayı size ödüyor. Devamında banka harcama yaptığınız yerle helalleşiyor. O işlem sizi ilgilendirmiyor. Ama siz paranızı geri alırsınız.

    Alıntıları Göster
    Merhaba ,

    Garanti bankası ile konuştum , böyle bir olayda , durumu anlatan bir dilekçe yazarak kendilerine fakslamamız neticesinde ilgili firma ile kendileri iletişime geçeceklerini ve gerekeni yapacaklarını ilettiler.
    Ben durumu anlatan bir dilekçe yazarak kendilerine (Garan Bankası için : 02126572110) faksladım.Bu konuda yönlendirme yapan arkadaşlara teşekkür ederim.
    Durum hakkında bir gelişme olursa sizlerede yol göstermesi amacıyla paylaşıyor olacağım.

    Selamlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy

    Merhaba ,

    Garanti bankası ile konuştum , böyle bir olayda , durumu anlatan bir dilekçe yazarak kendilerine fakslamamız neticesinde ilgili firma ile kendileri iletişime geçeceklerini ve gerekeni yapacaklarını ilettiler.
    Ben durumu anlatan bir dilekçe yazarak kendilerine (Garan Bankası için : 02126572110) faksladım.Bu konuda yönlendirme yapan arkadaşlara teşekkür ederim.
    Durum hakkında bir gelişme olursa sizlerede yol göstermesi amacıyla paylaşıyor olacağım.

    Selamlar...

    Alıntıları Göster
    ChargeBack işlemi deniyor sanıyorum. Bir sonuç çıkacaktır merak etmeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpmirza

    ChargeBack işlemi deniyor sanıyorum. Bir sonuç çıkacaktır merak etmeyin.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler.
  • blackgoldboy B kullanıcısına yanıt
    tüketici hakem heyeti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716

    tüketici hakem heyeti
    Güncelleme ;

    Bankanın devreye girmesiyle ulaşılamayan satıcı tutarı kredi kartıma geri yatırdı.Aynı durumu yaşayanlara hiç durmadan banka ile iletişime geçmelerini tavsiye ederim.

    Yol gösteren herkese teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy

    Güncelleme ;

    Bankanın devreye girmesiyle ulaşılamayan satıcı tutarı kredi kartıma geri yatırdı.Aynı durumu yaşayanlara hiç durmadan banka ile iletişime geçmelerini tavsiye ederim.

    Yol gösteren herkese teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    sitenin domaini bile düşmüş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osgour

    sitenin domaini bile düşmüş :)

    Alıntıları Göster
    En azından mutlu son
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    En azından mutlu son

    Alıntıları Göster
    Bankanıza dılekce dolduruyorsunuz.
    boyle bır urunu aldıgınızı fakat tarafınıza gonderılmedıgıne daır.
    paranız 2 gunde kartınıza gerı yatıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fpotur

    Bankanıza dılekce dolduruyorsunuz.
    boyle bır urunu aldıgınızı fakat tarafınıza gonderılmedıgıne daır.
    paranız 2 gunde kartınıza gerı yatıyor.

    Alıntıları Göster
    Beklenen olmuş geçmiş olsun
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.