Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar controller için servis talebi açtım ama herhangi bir adres maili gelmedi. Ayrıca sorunun ne olduğunu soran bi yerde gelmedi. Doğru mu yaptım acaba?
  • NeCRiS kullanıcısına yanıt
    Hafta sonu diye email gelmemiş olabilir belki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • IamxMSFT kullanıcısına yanıt
    1 Aralık'ta tam 1 ay olmuş olacak benimde...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kol değişimi için aradım. "stok sıkıntısı var 20 günü geçer yenisinin gelmesi" dedi. Son zamanda kol değiştiren var mı? Göndersem garantiye ne kadar beklerim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • profxxx kullanıcısına yanıt
    ben gamepadi konsol ile gönderdim 23 iş günü oldu hala beklemedeyiz çok acil değilse tavsiye etmem
  • rsgt2d kullanıcısına yanıt
    Hem konsol,hem kol stoğu beklediğiniz için gecikmiştir belki. Sadece kol değişimi acaba uzun sürer mi onu merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla benim 21. iş günü olduğu gibi iade işlemlerini başlatıcam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün teknik destekle görüştüm.20 iş günü oldu dedim.Yapabileceğimiz bir şey yok biraz daha bekleyin stok sorunu yaşıyoruz dediler.

    Artık bu işten sıkılmaya başladım ve gönderdiğime pişman oldum.Türkiye'deki deponun iyi çalışmadığına kanaat getirdim,stok sorununu daha önceden merkeze bildirmemeleri deponun hatası.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hadi diyelim stok yok bu kadar mı zor ürün tedarik etmek çinden bile kargolar 20 güne geliyo koskoca microsoft 1 aydır oyalıyo
  • Oxygen1777 kullanıcısına yanıt
    Bence verin gitsin hocam tüketici hakem heyetine iade alacağınız parayla gider One S alırsınız eğer cihazınız One S değilse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargo takip no email ile gönderilmediği halde konsol bugün geldi nasıl iş anlamadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam geldimi gerçekten benimki noldu acaba
  • Oxygen1777 kullanıcısına yanıt
    0 olarak mı geldi hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xientina kullanıcısına yanıt
    0

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • profxxx kullanıcısına yanıt
    Ben de göndereceğim. Servis talebi açtım 2 gün önce mail geldi ama kargo yapmadım henüz. Beklesem sıkıntı olur mu acaba? Telefon numarası nedir servisin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeCRiS -- 29 Kasım 2016; 18:42:55 >
  • Beyler biri xbox one konsolunun seri nosunu verebilirmi acaba, xbox kolumu kaydetmek istiyorum fakat kaydetme işlemi için konsol gerekiyormuş başka yol yokmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeCRiS

    Ben de göndereceğim. Servis talebi açtım 2 gün önce mail geldi ama kargo yapmadım henüz. Beklesem sıkıntı olur mu acaba? Telefon numarası nedir servisin?

    Sıkıntı olmaz ama arayıp göndermeyeceğini söylesen dosya numarasını kapattırsan dana iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisin numarasını bilen yazabilir mi acaba?
  • NeCRiS kullanıcısına yanıt
    0212 375 52 32

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • MonacoDoom kullanıcısına yanıt
    TC kimlik numarasını da verelimmi hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.