Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Xbox One S kullanıyorum, ısınma ve fan sesi problemim başladı, içini temizletmek için garantiye göndermek istiyorum ama onarım açarken mechanical noise diyince değişim falan diyor yardımcı olabilir misiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brokenpink

    Xbox One S kullanıyorum, ısınma ve fan sesi problemim başladı, içini temizletmek için garantiye göndermek istiyorum ama onarım açarken mechanical noise diyince değişim falan diyor yardımcı olabilir misiniz
    tamir yok değişim ürünü yolluyorlar direk. gelen ürünler sıfırdan farksız.
  • 1 yıl önce aldığım xbox one s controller'ın RT tuşu takılma yapmaya başladı. Faturası,kutusu vs herşeyi duruyor ancak ürünü aldığımda kaydettirmemiştim. Girip kaydetmeye çalışıyorum seçeneklerde controller gibi bi ibare yok direkt xbox one s, xbox one x konsolları var? Garantiye nasıl yollayabilirim ben bu controller'ı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emmre129

    1 yıl önce aldığım xbox one s controller'ın RT tuşu takılma yapmaya başladı. Faturası,kutusu vs herşeyi duruyor ancak ürünü aldığımda kaydettirmemiştim. Girip kaydetmeye çalışıyorum seçeneklerde controller gibi bi ibare yok direkt xbox one s, xbox one x konsolları var? Garantiye nasıl yollayabilirim ben bu controller'ı?
    0212 375 52 32 arayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 13.04.2019 tarihinde controlcü için sipariş talebimi oluşturdum.
    15.04.2019 tarihinde ups aracılığıyla firmaya gönderdim.
    18.04.2019 tarihinde gönderi firmaya ulaştı, sipariş işlendi.
    19.04.2019 tarihinde geri gönderildi.

    böyle teknik servisle evlenilir be!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emmre129

    1 yıl önce aldığım xbox one s controller'ın RT tuşu takılma yapmaya başladı. Faturası,kutusu vs herşeyi duruyor ancak ürünü aldığımda kaydettirmemiştim. Girip kaydetmeye çalışıyorum seçeneklerde controller gibi bi ibare yok direkt xbox one s, xbox one x konsolları var? Garantiye nasıl yollayabilirim ben bu controller'ı?
    Selam hocam ne yaptın kolu?

    Ben şunu öğrenmek istiyorum, kollari ve konsolu ayri kayit etmek gerekiyor mu?

    Ben açılmamış kutu aldim amazon.de den almış satan arkadaş , digital faturasi emailimde bulunuyor. Musteri hizmetlerini arayarak garantiyi işletmek gerekiyor mu konsol ve aksesuarları için?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pudinkk kullanıcısına yanıt
    Önce microsoft ile iletişime geçtim bana kontrolcünün garantisinin 1 sene olduğunu söyledi ben inatla 2 sene olduğunu söyleyincede ülkenizdeki satıcı ile iletişime geçmem gerektiğini kendilerinin 1 sene garanti verdiğini söyledi. Zaten benim sorunum büyük bir sorun değildi kontrolcünün içini açıp temizledim RT tuşunun takılması geçti şuan bir sıkıntısı yok. Yukarıdaki arkadaşın verdiği numarayı arayarak bilgi alabilirsiniz.
  • Ben forumdan 2. el olarak Xbox One S aldım bana satan arkadaş da sıfır olarak amazon.de'den almış ve hiç açmadan bu arkadaşa satmış. Konsol boştayken fan sesi şu arkadaşın konsolu gibi ses yapıyor
    Süleyman Kayaçetinyoutube
    Xbox One S fan sesi normal midir?(Boştayken böyle)
    https://www.youtube.com/watch?v=9YMcQlT5u0Y
    bu sorundan dolayı garantiye yollayıp değişim yaptırabilir miyim ?

    Microsofta ürün kaydet kısmından cihazın seri numarasını girip kaydettim ve 2 Yıl garanti kapsamında olduğu yazıyor, daha önce kaydı yapılan bir cihaz tekrar kaydediliyor mu ?

    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berbatine -- 5 Haziran 2019; 3:0:51 >




  • berbatine kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bahsettiğiniz ses bir çok one s'de yaşanan (yaşamayan mutlaka vardır) bir durum.2 yıl önce sattığım one s konsolum'da vardı. Çok dikkat etmedikçe duyulmuyor. Cihazınızı garanti için gönderseniz, size değişim sonrası gelecek olan cihaz yenilenmiş bir cihaz olacak, yani (sıfır cihaz) verilmeyecek. Yerinizde olsam hiç uğraşmaz böyle kullanmaya devam ederdim.
  • BeyazBüyü B kullanıcısına yanıt
    Yenilenmiş ürün kötü çıkabiliyor mu ?
  • berbatine kullanıcısına yanıt
    Şansınıza kalmış, nihayetinde başkasının kullandığı arızalı ürünü yenileyerek bir başka kullanıcıya gönderiyorlar. Ellerinde stok varsa "bazen, her zaman değil" sıfır cihaz gönderildiği oluyor.
  • BeyazBüyü B kullanıcısına yanıt
    Bir de ürün çift kollu versiyon ama ben 2. el tek koluyla beraber satın aldım. Garantiye gönderirken kolları da göndermem gerekiyor mu ?
  • berbatine kullanıcısına yanıt
    Sadece konsolu gönderiyorsunuz. Kablo, gamepad vb. aksesuar göndermiyorsunuz.
  • BeyazBüyü B kullanıcısına yanıt
    Peki gelecek olan konsol ful kutu içeriği ile birlikte mi geliyor yoksa sadece konsol mu gönderiyorlar ?
  • berbatine kullanıcısına yanıt
    Sadece konsol geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BeyazBüyü B kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim zaman ayırıp sorularımı yanıtladığınız için.
  • Benim Xbox One X servislik oldu garanti kaydını internet sitesinden girip oluşturdum şimdi sanırım cihazı kargolamam gerekiyor bu 1. sayfadaki adres güncel midir oraya mı göndermem gerekiyor gönderirken üzerine özel bir not vs koymam lazım mı ya da müşteri hizmetleri ile görüşmeli miyim?
  • Ups ile sorun yaşıyorum. İlk sayfadaki adrese kargolasam başka bir firma ile sorun olur mu ?
  • lami cimi yok. 15 gündür aralıksız arıyorum meşgul kayıt oluşturdum. mailler vs ... dönüş yok.
    şimdi sayfanın başındaki adrese göndereyim fakat karşımda muhatap yok.
  • zeyko34 Z kullanıcısına yanıt
    Microsoft tr yi arayacaksın xbox tr yi değil o hat kapatılalı aylar oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.