Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Baki8824 kullanıcısına yanıt
    Arızalı cihazlar yurt dışına gönderiliyor. Türkiye'de tamir durumu söz konusu değil. Yurt dışında arızası giderilmiş özetle yenilenmiş cihazı kullanıcılara geri gönderiyorlar, garanti süreniz kaldığı yerden devam ediyor. Size gelen konsol sorunsuz ve temiz bir cihaz oluyor. Ellerinde yenilenmiş cihaz kalmadıysa eğer, ancak o zaman sıfır cihaz veriyorlar yada yenilenmiş cihaz gelene kadar sizi bekletiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazBüyü -- 28 Mart 2020; 22:50:15 >
  • BeyazBüyü B kullanıcısına yanıt
    Sony de ithalatci garantili konsollarda bu olay normalde oluyor . Xbox Vatan dan alacagim konsolun yurtdisina gonderilmesi ve bana ne kadar sure kullanildigi belirsiz cihazi geri vermeleri benim 1 aylik cihazi tamir edip ozaman 1.5 yillik garantiyi tamamlamis olan adama da benim cihazi vermeleri gibi bilmiyorum bana mantiksiz geldi. Ya cihazi tamir edersin ya yenisini verirsin ben mantigini tam oturtamadim. Ozaman 0 cihaz almak cok mantiksiz xbox da ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baki8824 kullanıcısına yanıt
    Dilerseniz bu konuya ait son 10 sayfaya göz atabilirsiniz. Herkese bu şekilde destek sağlanıyor. Sizin cihazınız sıfır olsun yada olmasın, servis değişim yaparken buna bakmıyor. Siz cihazı 1 ay veya daha uzun süre kullanmış olabilirsiniz. Cihazı aldınız atıyorum 1 hafta içerisinde arızalandı, ancak o zaman servisten sıfır cihaz talep etme durumunuz olabilir, forumda örnek bir konu var.

    Xbox one x zaten durup dururken veya sık arızalanan bir ürün değil, içiniz rahat olsun.
  • BeyazBüyü B kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkurler kardesim aciklamalarin için :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatih_Law kullanıcısına yanıt
    0 urun mu yolladilar hocam nedir durum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba 2 seneye yakındır kullandığım bir one fat kasa var birisinden 2. El almıştım ancak aldığımdan beri bu kol kopması yaşıyorum servisle görüşsem herhangi bir şey yaparlarmı değişim vs gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaklaşık bir ay öne Hepsiburada'dan Xbox One S kolu almıştım. Bugüne kadar herhangi bir sıkıntı yoktu. Fakat bugün itibariyle LB'tuşu basmamaya başladı. Daha doğrusu tuşun üst tarafına basınca sorun yok fakat tuşun biraz aşağılarına(LT tuşuna doğru) basınca sıkıntı oluyor. Ya algılamıyor ya da 4-5 basışta bir algılıyor veya 2 defa basmışsın gibi oluyor. Oyun oynarken çok can sıkıcı bir durum. Garantisi Index Bilgisayar tarafından verilmiş. Sizce ne yapmalı? Garanti den durum çözülür mü yoksa basit bir şey deyip tamir mi ettireyim. Garanti kapsamında bu süreçte ne kadar süreceği de belli olmaz. Size garantiye yollamaya değer mi? Saygılarımla...
  • @baki8824 kardeşim iki defa garantiye ihtiyacım oldu xbox ta.. Birinde cihazın kendisi, birinde kol.. Her ikisinde de gönderimi bugün gerçekleştirdiysem 2 gün sonra elime yenisi gönderildi.. Her ikisinde de ben gelen cihazın-kolun sıfır mı yoksa yenilenmiş mi olduğunu anlayamadım bile.. Yani ne toz ne başka bir kir ne de başka bir çizik ya da yıpranmışlık birşey göremedim onca muayene etmeme rağmen.. Yenilenmiş cihaz gönderiyorlarsa bile inanılmaz bir yenileme mevcut bence.. Dolayısıyla Xbox benim tecrübelerim doğrultusunda hızlı sonuç alma ve diğer açılardan kesinlikle sınıfı geçti.. Ben garanti hizmetleri açısından şiddetle tavsiye ederim.. Ha garanti bittikten sonra ne olur bilinmez.. Sevgiler, sağlıklı günler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, Xbox one gamepad alalı yaklaşık 2 hafta oldu. Ancak A tuşu bazen basmıyor. Özellikle futbol oyunlarında sıkıntı olabiliyor. Refurbish cihaz göndermeleri beni biraz düşündürüyor. Çünkü gamepad tamamen bozuk değil sadece A tuşunun hassasiyeti biraz düşük olduğundan belki de 20-30 basmada 1 kez algılamayabiliyor. Burada ve nette okuduğum bazı yorumlarda yeni gelen cihazların da sıkıntılı olduğunu gördüm. Ayrıca göndereceğim 2 haftalık cihaz yerine belki de 1 yıl boyunca kullanılmış ve tamir görmüş cihaz gönderecekler. Bu nedenle gönderme konusunda kararsızım. Eldeki cihazın daha kötüsüyle karşılaşmaktan korkuyorum işin gerçeği. Bu çekincelerimi belirten bir mail gönderdim Microsoft'a ancak henüz dönüş yok. Cihazın tamirini yada tamir görmemiş sıfır cihaz göndermelerini talep ettim ancak tamir yapılmıyormuş sanırım. Sıfır cihaz almak için ne yapabilirim? Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim, iyi günler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Frostlord F kullanıcısına yanıt
    Ben ürünü Microsoft'a yolladım. Ups kargo ile anlaşmaları var. Evime kadar geldi kargo ve hiç bir ücret ödemedim. Dün ellerinde oldu kargom. Bugün yenisi geldi. Direk değiştirmişler. Ben Microsoft'un çalışma prensibini sevdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frostlord -- 5 Mayıs 2020; 17:27:7 >
  • Frostlord F kullanıcısına yanıt
    Orijinal kutusunda hiç açılmamış cihaz mı gönderdiler hocam? Sıfır cihaz göndermeleri için herhangi bir talepte bulundunuz mu acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • enigma37 kullanıcısına yanıt
    Ben herhangi bir talepte bulunmadım. Kendileri direk sıfır kutulu Aral bandrollü cihaz gönderdiler.
  • Frostlord F kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam, hayırlı olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Enihigma37 gönder gitsin.. Pişman olacağın bir şey göndermezler, gönderseler de arkasında dururlar; geri gönderirsin yine değiştirirler.. Garanti devam ettiği sürece bu firma kasti olarak müşterisini üzecek, kanun hilafına hareket edecek bir işlem yapmaz.. Ben bunu tecrübe ettim, şahsen gördüm; kendilerine güven..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatih_Law kullanıcısına yanıt
    Gönderdim hocam geçen hafta. Pazartesi ellerine ulaştı şu an sipariş işleniyor gözüküyor. Bekliyorum bakalım ne zaman gönderecekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Xbox one x için garanti uzatma mevcut mu? Ürün yurtiçinden alınma bu arada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frostlord

    Ben ürünü Microsoft'a yolladım. Ups kargo ile anlaşmaları var. Evime kadar geldi kargo ve hiç bir ücret ödemedim. Dün ellerinde oldu kargom. Bugün yenisi geldi. Direk değiştirmişler. Ben Microsoft'un çalışma prensibini sevdim.
    Hocam bende 4-5 gün önce Ups kurye çağırıp bozulan kolumu verdim.Xbox ın mailde attığı kodu söyleyince adres çıktı dedi ve 20₺ aldı.Ama bir fiş yada takip numarası filan vermedi.Telefondan arayıp sorgulatıncada benim numarama kayıtlı gönderilmiş kargo bulunmadığını söylüyor.Size fiş yada takip no filan vermişmiydi ups ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğrusu ben adamların eve gelmesini beklemedim, en yakın ups e gidip kendim teslim ettim.. Tabii ki takip no.sunu da aldım.. Belki kapıdan teslim alırlarken henüz işlenmediğinden takip no.su vermiolardır.. Ancak gelgelelim 20 TL mevzuu kıllandırdı beni.. Zira hele ki garanti kapsamnda ise kesinlikle sizden ücret almamalılar.. Benden almamışlardı, alan kimseyi de duymadım.. Microsoft un sitesinden üye girişi yapıp arıza takip durumuna bir bakın.. İlk kayıt yaptırırken verdiğiniz mail adresini kontrol edin ya da.. İlgili mail adresine onlara ürün ulaştığına dair mail gelmiş olmalı.. Ha tabii bir de bu 4 günlük sokağa çıkma yasağına da denk gelmiş olabilir mevzuu.. Bu sebeple gözükmüyor olabilir.. Çarşamba akşamı netleşmiş olur durumunuz.. Fakat kıllandırıcı bir durum var gibi.. Umarım ups kaynaklı kötü bir durum olmaz sizin adınıza endişe duyduğum gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 haftadır servis kaydı ile ilgili sorun yaşıyorum, herzaman yaptığım gibi kayıt oluşturuyorum, mailime kod gelmiyor, tellerinede ulaşılmıyor, bilgisi olan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öylesineya2533

    Bu mesaj silindi.
    cepten arayınca çalışmıyor ama sabit hattan arayınca çalışıyor.

    0 212.375.52.52

    ek bilgi ups tarafında teslim alan kişi İsmail Yüce gözüküyorsa, Servis merkezine ulaştığı anlamına geliyormuş.

    Serviste işlem bitse bile 4 iş günü geçirmek zorundaymış. Yani p.tesi ulaştı, en erken Cuma günü işlem yapıp kargoya veriyorlarmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadow3804 -- 1 Haziran 2020; 11:49:14 >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.